bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: prepolovana beteria
26.4.2017 v 22:32
Zdravim. Podarilo sa mi pri výmene baterie vymenit + za - kontakt .čo som odfajčil? poistky ktore som našiel su ok.motorka nič ticho-tma.

prepolovana beteria

26.4.2017 v 22:47 | Nahoru | #1
Mělo by to mít někde samostatnou hlavní pojistku. Pohledej v manuálu.

2 reakcí na tento příspěvek prepolovana beteria

26.4.2017 v 22:50 | Nahoru | #2
Já bych řekl, že na přepólování pojistka není. Leda nějaká elektronická, protože klasická je drátek a tomu je jedno kterým směrem ten proud jde. Bývají na to citlivé regulátory dobíjení. Motorka nejde?

1 reakcí na tento příspěvek prepolovana beteria

26.4.2017 v 22:54 | Nahoru | #3
Moderní motorky by měli mít ochranu proti přepólování! Takže někde by měla být pojistka vypálená. Pokud nee, tak jsi minimálně odpálil dobíjecí relé, to je polovodičové! Nevím jak je na tom spínací relé, které spíná zapalování! Raději projdi celou elektriku. Všechny polovodičové součástky!

(reakce na) prepolovana beteria

26.4.2017 v 23:13 | Nahoru | #4
sekerka: Jak píše Bafan21, nenašel jsi hlavní pojistku. Ta bude spálená - při přepólování běžná věc.

prepolovana beteria

27.4.2017 v 08:47 | Nahoru | #5
Taky se mi povedlo, spalena pojistka vymenena a jelo se.

(reakce na) prepolovana beteria

27.4.2017 v 08:53 | Nahoru | #6
Kynklačka> ale je !!! Hledej hlavni pojistku!!!

prepolovana beteria

27.4.2017 v 08:57 | Nahoru | #7
Hlavni pojistka bude asi u startovaciho rele, obvykle tam byva. Jinak by tomu nemelo nic byt.

(reakce na) prepolovana beteria

27.4.2017 v 09:05 | Nahoru | #8

Kynklačka píše: Já bych řekl, že na přepólování pojistka není. Leda nějaká elektronická, protože klasická je drátek a tomu je jedno kterým směrem ten proud jde. Bývají na to citlivé regulátory dobíjení. Motorka nejde?

te elektronicke pojistce se rika dioda . Ta je pripojena katodou na + a anodou na -. Byva na napajeni ridici jednotky nebo na vystupu regulatoru, nebo kdekoli jinde. Pri prepolovani aku se chova jako zkrat a tim odkouri hlavni pojistku - to je ten klasicky dratek.

prepolovana beteria

27.4.2017 v 11:23 | Nahoru | #9
Tak tak, hlavni je u startrele a to bude pod pravou podlahou u baterky....

1 reakcí na tento příspěvek prepolovana beteria

27.4.2017 v 14:09 | Nahoru | #10
Usměrňovač na alternátoru funguje úplně stejně, jen je tam v sérii dioda v závěrném směru 2x. Tak není potřeba tam dávat další, to záporné napětí je pod 1,5 V, které též zabrání zničení elektroniky a spálí pojistku. Takže je to vlastně v každé motorce, která má alternátor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prepolovana beteria

27.4.2017 v 15:18 | Nahoru | #11

mito7 píše: Usměrňovač na alternátoru funguje úplně stejně, jen je tam v sérii dioda v závěrném směru 2x. Tak není potřeba tam dávat další, to záporné napětí je pod 1,5 V, které též zabrání zničení elektroniky a spálí pojistku. Takže je to vlastně v každé motorce, která má alternátor.

ne

(reakce na) prepolovana beteria

28.4.2017 v 07:04 | Nahoru | #12

Medved píše: ne


Co ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Burgman 125 Suzuki AN 125 Burgman Marek112 1 18.3.2024 v 20:31 ja1
Kärcher OC3 [1, 2] Suzuki AN 125 Burgman yeuop 35 31.1.2024 v 20:47 Pet1970
Burgman 125 svítí FI po zahřátí Suzuki AN 125 Burgman tomas100 16 23.8.2023 v 01:18 Ivos
Kymco Downtown 125 nebo Piaggio Xev... Suzuki AN 125 Burgman, Kymco Downtown 125, Piaggio X... Kobera13 21 13.8.2023 v 14:36 datima
Slabý výkon při akceleraci Suzuki AN 125 Burgman DanGen51 3 29.5.2023 v 18:29 Fueltank


TOPlist