Speedy Přidat reklamu

Téma: TeLe cuká
26.4.2017 v 18:00
Ahoj. Třeba už se tu někdo setkal s podobným problémem a dokáže poradit. Mám Tl-r, původně zavřený, koupil jsem ho už odskrceny (vyndany hrdla a ustrihly kabel u jednotky). Tlumiče Rp tuning. Jede hezky ale při akceleraci mi někde okolo pěti tisíc zacuka a na malou chvíli nemá výkon. Nemá někdo typ na co se zaměřit?
Edit. Nedela to pravidelně, ale poměrně často a vyšších otáčkách při zavření plynu občas střelí, ale tam bude nejspíš nějaká netěsnost na vyfuku.

Naposledy editováno 26.04.2017 18:12:52

TeLe cuká

26.4.2017 v 18:58 | Nahoru | #1
Zkus napsat uživateli Assasin. Ten o tomhle stroji vi asi nejvic

Naposledy editováno 26.04.2017 18:59:23

TeLe cuká

26.4.2017 v 20:10 | Nahoru | #2
Tady se zeptej www.motorkari.cz/tema/

TeLe cuká

23.11.2017 v 20:35 | Nahoru | #3
Ahoj. Prvně nový filtr svíčky, při otevření airboxu překontrolovat táhlá, klapky, hadičky a samotnou těsnost vacuových acu ve víku airboxu. Netěsnost výfukového svodu je na specifickém místě. Pokud je již těsnění vypálený, tak to střílí téměř furt. Mně se třeba vůbec neosvědčily iridiové svíčky, motorka dlouho startovala a sem tam si střelila. Výměna po dvou letech za originální dvoubodový NGK a startuje na brnk a je po střelbě. Jednou se mi uvolnilo to táhlo z vac.acu a neotvírala se klapka, na prudší přidání plynu to sem tam dost kuclo. Kontrola oprava a paráda.

TeLe cuká

23.11.2017 v 20:54 | Nahoru | #4
Střílení jak píší kluci, většinou netěsnost svodů od zadního válce, pokud jsi neměnil svíce tak dej nový třeba NGK, Denso nebo mě se osvědčil i Brisk AR10S, na iridium se vyprdni ty v TL moc nefungujou, mrknu přes self diagnostický mód na nastavení TPS (snímač polohy škrtící klapky na hrdle) a případně nastavit do správné polohy a předtím udělat synchro škrtících klapek. Mrknout i na vzducháč a když i to nepomůže tak vyměnit filtr benzinu u pal. pumpy v nádrži, pokud vše uvedené nepovede k nápravě tak Assassin a jeho YoshBox a lambda a doladit směs na ŘJ...

TeLe cuká

23.11.2017 v 21:56 | Nahoru | #5
jak píšou filtřik v nádrži a tps taky překontrolovat

TeLe cuká

1.3.2018 v 11:05 | Nahoru | #6
Zdravím Vás. Práve som sa registroval na tejto stránce teda som tu nový člen, som zo Slovenska a fanúšik hlavne Japan moto už asi 30 rokov. Po dlhšom čase(asi 5 rokov) som si zadovážil znovu motocykl a to práve TLR. O túto motorku som mal záujem už vtedy kedy ju vyrobili resp. sa objavili prvé "ojetiny" na SK no kvúli cene som si to dovoliť nemohol. Až teraz sa mi podarilo zohnať niečo v tomto smere, no samozrejme má nejaké muchy, ktoré riešim postupne. Kúpil som ju minulý rok a hneď od predchádzajúceho majitele ku mne domov som prešiel 300km a nič vážne(si myslím) som nepostrehol. Kúpil som si ju hlavne preto, že je to unikát a páči sa mi jej priebeh chodu motora hlavne v sportovo-turistickej jazde. Na okruhy s ňou sa nezberám a nakoľko moja partnerka má SV tak máme obaja celkom podobné dvojvalce s dunivým zvukom. Táto TL bola havarovaná a niektoré časti aj opravené(hlavne kapoty) no a preto som ju testoval na správanie sa v určitých jazdných systémoch. Nezbadal som žiadne chvenie ani vybrácie ani zaťahovanie do strán no všetko som testoval v rýchlostiach do 200km/h. Nemám tlmič ridenia a ten tam musím namontovať nakoľko to tam patrí. Samozrejme v dielni prezrem aj samotný motor, ventilové hlavy-ventily-vôle a jednotlivé netesnosti v okolitých systémoch. Mám tam nejaké zrejme origo vývuky,ktoré sú moc ťažké a chcel by som ich vymeniť za karbónové(nejaké repliky) s možnosťou doladenia a hlavne ľahšie. No hlavný problém čo by som velice rán vyriešil a preto by som chcel tu požiadať o nejakú radu a to už od výroby problematický rotačný tlumič zadného pružení a tento nejlépe vymeniť za klasický. No tu by som rád podstúpil nejaké konštruktérske riešenie, že ako ho tam a aký tam namontovať resp. prispôsobiť. Jedná sa mi hlavne o uhly založenia a vypočítaní-serízení tlaku na uchytenie.Čo som si všimol na tomto type motorky, že je určená hlavne pre jazdcov,ktorí už majú skúsenosti viacročné a tiež vedia mať respekt pred ňou a dokonale sa zoznámiť v jednotlivých jazdných vlastnostisach. Samozrejme sa rád podelím o skúsenosti z minulosti s motocyklami FZR, GSXR, CBR, GPZ, VF a rôzne endurá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Svítí kontrolka FI Suzuki TL 1000R Mario81 14 9.6.2018 v 16:06 Ra100racing
TLS - pístnice v pružicí jednotce Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R berpavel 15 6.5.2018 v 21:46 irmscher1000
TL1000R montážní sada Ohlins výkres Suzuki TL 1000R Doktor750 0 15.1.2018 v 10:53 Doktor750
DL, SV, TL-1000, rozvod - nesedi [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 10... cuir 38 29.12.2017 v 15:12 cuir
Ukázková machinace pojišťovny a lik... [1, 2, 3, 4] Suzuki TL 1000R Tom.Cvejn 116 29.11.2017 v 12:41 jean192


TOPlist