bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Metzeler Roadtec 01
24.4.2017 v 18:32
Ahoj, máte už někdo vyzkoušeno Metzeler Roadtec 01? nebo je to ještě příliš nové? Jde mi o porovnání s Michelin Pilot Road 4, Angel GT atd.
Nájezd, grip, sucho, mokro atd. (nejlépe na lehčí moto, jako je MT09 :)

1 reakcí na tento příspěvek Metzeler Roadtec 01

27.6.2018 v 23:35 | Nahoru | #1
Já se nechal nalákat a po několika sjetých sadách GT obul před dovolenou 01-čky.

První dojmy jsou rozpačité, za 11 dní jsem na nich dal 4300km přes SK, HU, RU, SRB, MK, GR, ALB, MNE, BiH, HR.

Nevím zda to bylo balkánskýma silnicema, ale v přímém směru dvakrát bloklé přední kolo při brždění (nikoli při panickém na krev) a jednou v táhlé zatáčce při cca 120km/h se mi motorka jakoby propadla, najednou špička boty na zemi, instinktivně jsem moto trošku odtlačil od sebe, Guzza se zavlnila jak třinda za hranou a dál dobrý, ale zalepilo mi slušně..

Chování na vodě neposoudím, sice jsme zmokli několikrát řádně, ale vzhledem k vzdálenosti od domova a k faktu, že ty balkánský silnice když sprchne fakt kloužou, jel jsem celkem dost opatrně.

Nicméně v přímém směru držely dobře i když bylo té vody opravdu hodně

edit: zkusim ještě napsat dojmy až na nich něco najedu i v té naší kotlině na povrchu u kterého vím, co od něj očekávat. A výdrž samo taky, snad je smetu ještě letos..







Naposledy editováno 27.06.2018 23:40:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler Roadtec 01

28.6.2018 v 07:38 | Nahoru | #2
dva_hrnce> to propadnutí mě udělal Roadtec 01 také. Bylo to v Recku podél pobřeží a bylo to asfaltem...........buď nějaká vyšší koncentrace solí ( závětří, menší oplach deštěm, spodní průsak a pod.) a nebo "neviditelná" změna složení asfaltu. Poodjel kousek předek a zrovna to nebylo ani v nějakém hlubokém náklonu..........tohle s radostí dělá PR když není ohřátý ................ale jeli jsme zrovna v koloně s partou německých motorkářů a po zastavení na vyhlídce si na to místo někteří stěžovali také. Bylo to chování jako když najedeš na "hada".

Ono záleží asi i na takových detailech, jako je vlhkost vzduchu, teplota, rozložení hmotnosti a pod. Já odjel na PR 1 přes Evropu Maroko a přes Portugalsko zpátky........ani jedno zaváhání pryže. Léto, bez deště a vedra. Podzimní výlet po italsko-slovinsko-chorvatském pobřeží při ranních teplotách cca 10°C s tím samým obutím byl v každé ranní zatáčce tep 200+ a i bába se mě ptala, jestli se to děje samo, a nebo to dělám já schválně. Chování Roadtecu při změnách teplot mě připadalo konstantní a to u cestovní gumy hodnotím jako velké plus............stabilnější chování než měl Michelin. A to jsem zkoušel PR 1, PR 2 a PR 3.
Každá motorka se bude na stejném obutí chovat jinak. Roky jsem jezdil Michelin a postupně přecházím na Metzeler. Stejně je nejkrásnějši pocit, když po výletu zastavíš před barákem a máš spoustu zážitků. Miluji návraty - jenže abych se mohl vrátit, musím odjet
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha Mt 09 při nižších otáčkách c... Yamaha MT-09 Czlad 15 Dnes v 16:49 skaza55
Spolehlivost MT-09 Yamaha MT-09 Ale3 20 13.4.2024 v 07:15 dewwil
zkušenosti + doporučení pneu Yamaha MT-09 Gery9 11 10.4.2024 v 22:17 TomasNBK
návod v CZ Yamaha MT 09 rok 2021-2023 Yamaha MT-09 Gery9 6 5.4.2024 v 21:01 Michal.R6
Poptavam parkovani motorky v Milovi... Yamaha MT-09 Dan75 0 19.3.2024 v 19:37 Dan75


TOPlist