globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Géeso se uchcává
24.4.2017 v 13:29
Pokud jezdím denně tak to startuje normálně.Pokud to pár dní stojí tak to nenatočím vždy jsou mokré svíčky.Benzín V power Nitro Plus Racing,seřízení 100%ně OK,karburátory po ultrazvuku,v nich nové sady Keyster a stejně je to na pikaču.Po pár dnech musím vytáhnout svíčky "vysušit plamenem" a pak to chyne okamžitě.Řešil někdo něco takového?

1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává

24.4.2017 v 13:37 | Nahoru | #1
Jak jsou svíce staré? Nejsou jen jednou "prošlehnuté" a od té doby už náchylnější na ulití?
Když vytáhnu svíčky před jízdou tak je mám taky mokré a startuje na brnk

(reakce na) Géeso se uchcává

24.4.2017 v 13:49 | Nahoru | #2
syrrius> od loňského června najeto mají 2658km.Uchcané,vypálené a vyčištěné byly asi 20x.

1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává

24.4.2017 v 13:49 | Nahoru | #3
Co palivový kohout? Nezkoušel si kontrolovat, jestli ti nepropouští? Při delším stání furt zaplavuje, jehlové ventily to neudrží a v plovákových komorách máš vyšší hladinu a pak se to uchčije.

E: během pokusu o nastartování se ti hladina v plovákové komoře srovná a po osušení svíček už startujes s normální hladinou.

Naposledy editováno 24.04.2017 13:57:55

1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává

24.4.2017 v 14:15 | Nahoru | #4
....si 20x!!! no tak to bude asi tim

(reakce na) Géeso se uchcává

24.4.2017 v 14:23 | Nahoru | #5
kubacech> palivový kohout má podtlakovou membránu a ta je taky vloni vyměněná.

Géeso se uchcává

24.4.2017 v 14:27 | Nahoru | #6
Pokud jsou karburátory zkontrolované a i hladina je nastavená bych zkusil ty svíčky... Jak se jednou poruší izolační stav už to není jak nové....
Na chalupě musím taky nahřívat svíčku v sekačce před sekáním. prostě nezapálí ale kdybych se toho lanka utahal...
Jak ji prohřeju a opálí se nad hořákem tak na potažení blafne... Ta svíčka tam je už 10 let a já si nikdy nezapíšu jaký je to typ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Géeso se uchcává

24.4.2017 v 14:28 | Nahoru | #7
HornisGSX> No a kolikrát je podle Tebe optimální než se vymění?2x? To jako nové svíčky co čtrnáct dní při nájezdu cca 200km?

1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává

24.4.2017 v 14:59 | Nahoru | #8
Co kupuješ za svíce? Tipuju nějaký NGK iridiovky? Kup obyč brisky a budeš mít klid A Nitro Power Super Racing Mega Ultra benzín je taky jen placebo Stačí netankovat ve starejch JZD...

(reakce na) Géeso se uchcává

24.4.2017 v 15:07 | Nahoru | #9

panTerek píše: Co kupuješ za svíce? Tipuju nějaký NGK iridiovky? Kup obyč brisky a budeš mít klid A Nitro Power Super Racing Mega Ultra benzín je taky jen placebo Stačí netankovat ve starejch JZD...


nejak tak ale dulezite je ze je ultra

Sekac> jakmile se svicka jednou uleje je s 90% po ni!!! A chlapci s ngk jsou v tomhle mistri

Géeso se uchcává

24.4.2017 v 15:31 | Nahoru | #10
Ano, NGK vymenit. Zkusit Brisk, sam na ne jezdim a spokojenost

Géeso se uchcává

24.4.2017 v 19:06 | Nahoru | #11
Hele ja jsem delal letos jednu gs550, tam ma stejny karbce a vyndaval a zandaval jsem je asi 10x, bylo to na hranici toho to polejt benzinem a zapalit.
Proste vyndam karbce , vycistim, zkusim je venku z motorky, hladinky OK. Zandam je, pripojim, nastrojim, nastartuju vse ok, Chvili jedu OK. Prijdu k tomu druhej den, a znicehio nic si jeden karbec zacne uchcavat prepadem, pak zas nic. Doted jsem uplne presne nepochopil cim to bylo, jedinej napad mam, ze plovaky drhly o stenu karbce, ale jsitej si tim nejsem. PO asi 10 pokusu to zvdaly karburatory a nejak se umravnily.

Géeso se uchcává

25.4.2017 v 05:43 | Nahoru | #12
Svíčky tam mám Brisk L14C.

(reakce na) Géeso se uchcává

25.4.2017 v 06:05 | Nahoru | #13

sekáčmagor píše: HornisGSX> No a kolikrát je podle Tebe optimální než se vymění?2x? To jako nové svíčky co čtrnáct dní při nájezdu cca 200km?


Tady nejde o to že svíčka bude špatná po 200 km/14-ti dnech. Jde o to že jsi jí/je mohl nedopatřením ulít a teď už je po nich. Když pročteš diskuzi o svíčkách Brisk uvidíš že ty dnešní kousky a je jedno od jaké značky jsou kvalitou skoro na úrovni výrobků z číny .
Není to zas taková investice a s vyýměnou máš bohaté zkušenosti když před jízdou můsí stejně ven

Géeso se uchcává

25.4.2017 v 16:00 | Nahoru | #14
Tož sem kůpil dvě krabice Denso W22ES-U prý jsou uchcáníodolné.Tak se uvidí....

1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává

25.4.2017 v 17:30 | Nahoru | #15
Dej pak vědět jak ti to pálí

Géeso se uchcává

25.4.2017 v 17:38 | Nahoru | #16
Měl jsem podobný problém s Guzzi V 65 rok 1986. Zkoušel jsem NGK, Bosch, Champion - všechny se taky uchcávaly, koupil jsem Brisky a je to kupodivu OK .

(reakce na) Géeso se uchcává

25.4.2017 v 18:04 | Nahoru | #17

syrrius píše: Dej pak vědět jak ti to pálí


No mi to pálí velmi dobře ale s tou Suzuki je to horší...

Géeso se uchcává

29.8.2017 v 07:22 | Nahoru | #18
Kdyz uz tu byla řeč o palivovem podtlakovem kohoutu z nádrže,nemel by prosim nekdo fotku,nebo radu,kam patří nasunout ta tenčí hadice,která tento kohout ovládá? Kohout nefunguje ani na ON,ani na RES....a po proctení pár článků jsem šel po te hadičce a zjistil,že je volně a od někud vypadla,tudiž kohout fungovat ani nemuže jinak jak na polohu PRI.
ač jsem se dival jak dival,nikde jsem zatim žádný nátrubek,kam hadičku nasunout,žádný nenašel 😕 budu rád za každou radu,či obrázek zapojení hadic na GS750

1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává

30.8.2017 v 05:55 | Nahoru | #19
Tak uz vyřešeno..
K podtlakovemu ventilu paliva vede prostredni hadice co je mezi druhym a tretim karburatorem. Ta jedina dela podtlak pro ovladani...ty dve krajni jsou odvetrani karburatoru a vedou volne pod sedlo.

(reakce na) Géeso se uchcává

13.9.2020 v 13:48 | Nahoru | #20
MirekBT1100>
Čau chlape, mám teď snad stejný problém.
Se samým typem motorky.
Když napojim hadice s karburatoru na palivový kohout, a o tocim na PRI, tak se karbose prechlastaji a teče s nich benzín.
Pak tam je třetí hadice a to už vůbec nevím kde to mám zapojit. Nebo to je na ovzdusněni asi blbost co.?
Moc se v motorkach nevyznám ,ale chci.
Karbose jsou vyčistiné,palivový kohout novej.
Dik za radu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zapojení karburátoru Suzuki GS 750 Suzuki GS 750 cert205 12 26.5.2022 v 19:32 moty74
Sháním šrouby na Suzuki Suzuki GS 750 gsx-goes-to-cbr 4 27.7.2020 v 18:08 Jonáš90
Klasické Japonského Stroje jako prv... Honda CB 750, Honda CB 500, Suzuki GS 750, Yamaha RD... Agalamaga 29 20.6.2019 v 11:59 Dodo1976
Koupím něco na odstranění rzi z chr... Suzuki GS 750 sid49 21 25.1.2018 v 13:57 Velkostatkar
oprava tachometru Suzuki GS 750 spéca 4 4.1.2018 v 22:01 GL1


TOPlist