globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Každý karburátor jinak?
Ahoj Navazuji lehce na mé předchozí téma s přetýkajícíma karbama. Po koupi nových jehliček do plovákovek a seřízení hladin už motorka startuje jak má. Dnes jsem nastartoval. Podle zvuku mi přišlo, že běží oba válce. ALE! Pravý svod se okamžitě začal zahřívat, teplý byl tak po deseti vteřinák, přijde mi, že se zahřívá šíleně rychle, nechápu to. Levý v pohodě, pomalinku se začal ohřívat. Kouřilo to z výfuku docela dost, bílý kouř, ale venku je dost zima, mohlo to být třeba tím? Po dojetí s ohřátým motorem už absolutně žádný dým. Jak se to trochu ohřálo, jel jsem to asi pět kiláčků projet, abych poznal co a jak. Když se trochu víc otočí plynem, tahá to jak blázen (brát s rezervou, popis pocitů Simsonisty při prvním zatažení na velký mašině ). Při malým otevření plynu to má ale tendence se dusit, zakuckat. Po dojetí jsem vytáhl svíce. Myslím, že je jasný, že je někde problém. Levá má vnější elektrodu do bíla/šeda, pravá je ale černá jak uhel, obalená sazemi, které jdou setřít rukou.

LEVÁ SVÍČKA:












PRAVÁ SVÍČKA:







No a teď proč to tak je? Když jsem poprvé rozdělával karburátory, byly vzduchové šrouby na dost rozdílných hodnotách. Napsal jsem si to tehdy na nějaký karton, myslím, že to bylo 2 a čtvrt na jednom a 1 a půl na druhém. Logicky jsem si řekl, jakej debil to tak nastavil? Jsou to přece stejné válce, stejné písty, stejné ventily, stejné vůle, stejné časování, stejné... vše. A nastavil jsem podle nové příručky oba karburátory stejně, na 1 a 3/4 otočky. Takže tak. I synchronizace karburátorů mi přijde zvláštní, nastavil jsem klapky vizuálně do stejné polohy a pak za běhu provedl synchronizaci budíkama - ta druhá klapka se musela rozhodit úplně jinak, každopádně v téhle poloze byly hodnoty podtlaků stejné a běh nejlepší, takže jsem to takto nechal.

Máte někdo nápad, co teď s tím? Prostě to ohřát a hrát si se šroubkem vzduchu na pravém karburátoru, dokud ten chod nebude znít ideálně? Nebo si myslíte, že to způsobuje něco jiného, vážnějšího? Děsí mě to, jak rychle se po startu ohřívá ten svod, nevím, jestli je to normální.

Pokud bych to měl řešit regulací šroubu vzduchu, víte někdo jak funguje? Jeho povolením pouštím více vzduchu?


Předem díky za každou radu

PS: Jen tak otázka úplně mimo téma. Má někdo tip, co by mohlo způsobit zasr*ní sklíčka kontrolky oleje zevnitř nějakým bílým cosi? Ne, že by to bylo něco vážného nebo mi to nějak vadilo, jen by mě zajímalo, proč se to tam objevilo Včera jsem nechával přes noc otevřený nalívací víčko, po tom co dělaly karbecy, "kdyby náhodou" byla troška benzínu v oleji, tak ať se odpaří, tak nevím, jestli to má souvislost. Předtím to tam nebylo.










(ne, nemám málo oleje, motorka byla nakloněná)

Děkuju
Předchozí
1 2 3
Následující

Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 12:49 | Nahoru | #1
Ke karbcům nic, ale ten bílý šlem dělá zpravidla voda v oleji.

1 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 13:02 | Nahoru | #2
Karburátory bych rozebral a nechal vyčistit ultrazvukem, ono někdy i jen nepatrná stará usazenina dokáže to nastavení dost rozhodit.
Jinak svod se normálně téměř okamžitě rozpálí, že na něm ruku neudržíš.

(reakce na) Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 14:23 | Nahoru | #3

JiriBN píše: Karburátory bych rozebral a nechal vyčistit ultrazvukem, ono někdy i jen nepatrná stará usazenina dokáže to nastavení dost rozhodit.
Jinak svod se normálně téměř okamžitě rozpálí, že na něm ruku neudržíš.



Já je měl 4x rozebrané a vyčištěné. Když jsem to koupil, byly v hrozném stavu, ale vše jsem rozebral do šroubku, vyčistil, propláchl, vyfoukal. Nemyslím si, že je problém v tomhle To bych spíš čekal, že to nepojede vůbec, než že by by jeden válec takto ulitý..

Kalimerro> O tom vím, ale nemyslím si, že by se tam dostala. Těsnění pod hlavou je nové, hlava i vršek válců byl srovnaný, prostě vše jak se má dělat proto mě to zajímá, jestli to nemůže dělat i něco jiného.

1 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 14:23 | Nahoru | #4
Pravej valec je bohatej jako prase. Srouby na volnobeznou smes nastav podle manualu a moc na ne nesahej, maximalne o 1/4 otacky povol (vic vzduchu).
Podivej se, jak mas vysoky hladiny v karbcich. Tipuju, ze pravej je prelitej = vysoka hladina. Nebo jsi udelal nejakou chybu pri sborce.

Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 14:29 | Nahoru | #5
houstne,máme problém - uber palivo na pravém válci.j .

1 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 15:22 | Nahoru | #6
tvoje peripetie s KLEečkem sleduju od začatku,koukam že si si vytahl černýho petra, proto je duležité mašinu při koupi projet,doufam žes to koupil aspon za cenu šrotu.
A k tematu : bíle cosi v oleji je chladící kapalina či spíš voda,takže hledat kde ti to teče do oleje,nejčasteji to býva u vodního čerpadla - gufero na hřídelce co je pohaněný z motoru,a potom prasklej valec,nebo karter,obojí je na demontaž celýho motoru,vodní čerpadlo stačí sundat dekl s čerpadlem,nebo jde- li to jenom samotný čerpadlo,vetšinou bejva zrezla hřídelka a dosekaní těnění.
A ktěm svíčkam,maš oba dva karburatory tejný? Tj číslo a serii?proto asi taky bylo rozdílný nastavení šroubu na vzduch,ale oba dva valce mají špatnou směs,pravej je moooooc mooooc bohata směs - povolit vzduchovej šroub a levej je zase moc chuda,barva svíčky by měla bejt do cihlově červena,ale mělo by se to projevit až po více kilometrech,ne po pěti,a ještě mě tak napada jehly maš stejný? a pružiny nad membranama jsou taky stejný?,bejvaj delší/kratší,tužší/mekčí,a hlavní trysky stejný,stejně tak volnoběžný trysky,nebylo by lepší koupit jetý karbce a na ně naoperovat tvoje nový těsnění,jo a olej vypustit a pořadně prohlednout,kdyžtak sem dej fotky jak vypada po vypuštění

Naposledy editováno 13.04.2017 15:25:07

(reakce na) Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 15:23 | Nahoru | #7

Slávek-TDM píše: Pravej valec je bohatej jako prase. Srouby na volnobeznou smes nastav podle manualu a moc na ne nesahej, maximalne o 1/4 otacky povol (vic vzduchu).
Podivej se, jak mas vysoky hladiny v karbcich. Tipuju, ze pravej je prelitej = vysoka hladina. Nebo jsi udelal nejakou chybu pri sborce.



Ja jsem to prave nastavil podle manualu na 1 a 3/4 otocky. Hladiny jsem serizoval a mely by byt stejne, tak ja nevim i trysky v karbech vypadaly vizualne stejne. Muzu to zkusit znovu rozhodit a podivat se na tu hladinu, ale moc sanci tomu tedy nedavam

1 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 15:26 | Nahoru | #8
trysky vizualně tejně je nesmysl,je na nich číslo,to je duležitý,jak na hlavních tak na vonoběžných a i na jehlach by mělo bejt číslo

Naposledy editováno 13.04.2017 15:28:00

(reakce na) Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 15:28 | Nahoru | #9

zdenysrx6 píše: tvoje peripetie s KLEečkem sleduju od začatku,koukam že si si vytahl černýho petra, proto je duležité mašinu při koupi projet,doufam žes to koupil aspon za cenu šrotu.
A k tematu : bíle cosi v oleji je chladící kapalina či spíš voda,takže hledat kde ti to teče do oleje,nejčasteji to býva u vodního čerpadla - gufero na hřídelce co je pohaněný z motoru,a potom prasklej valec,nebo karter,obojí je na demontaž celýho motoru,vodní čerpadlo stačí sundat dekl s čerpadlem,nebo jde- li to jenom samotný čerpadlo,vetšinou bejva zrezla hřídelka a dosekaní těnění.
A ktěm svíčkam,maš oba dva karburatory tejný? Tj číslo a serii?proto asi taky bylo rozdílný nastavení šroubu na vzduch,ale oba dva valce mají špatnou směs,pravej je moc bohata směs - povolit vzduchovej šroub a levej je zase moc chuda,barva svíčky by měla bejt do cihlově červena,ale mělo by se to projevit až po více kilometrech,ne po pěti,a ještě mě tak napada jehly maš stejný? a pružiny nad membranama jsou taky stejný?,bejvaj delší/kratší,tužší/mekčí,a hlavní trysky stejný,stejně tak volnoběžný trysky,nebylo by lepší koupit jetý karbce a na ně naoperovat tvoje nový těsnění,jo a olej vypustit a pořadně prohlednout,kdyžtak sem dej fotky jak vypada po vypuštění



Jak jsem psal, u hlavy by to byt nemelo. Byly na srovnani valce i hlava, delaly se i ventily a sedla, tak predpokladam, ze to tlakovali. Hridelku jsem ocistil a daval jsem nove gufero (samozrejme jsem ho namazal) a daval jsem nove i mechanicke tesneni vodni pumpy. Udelal jsem na tom proste uplne vsechno, tak nevim, kde hledat problem...

Co se tyce karbu, serii a tak to nevim jak poznat. Membrany, pruziny byly stejne, trysky myslim taky. Ty jete karburatory asi budu muset zvazit jeste.

(reakce na) Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 15:30 | Nahoru | #10

zdenysrx6 píše: trysky vizualně tejně je nesmysl,je na nich číslo,to je duležitý,jak na hlavních tak na vonoběžných a i na jehlach by mělo bejt číslo



To vim Myslel jsem to tak ze zadna z nich nevypadala nejak vylozene mechanicky poskozene, spatne jsem se vyjadril. Mam dojem ze byly 35 volnobezne a 112 hlavni.

Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 15:35 | Nahoru | #11
pokud by ti to utíkalo u hlavy tak ti to spíš tlačí olej+směs+výfukový plyny do vody,sundej víčko u chladiče,uvidíš -li na hladince olejový fleky......,ale tohle spíš bude opačnej konec valce , tam je totiž voda pod vetšim tlakem než je tlak v motoru , takže i pod valcem je duležitý mít těsnění ok , nebo jak už sem psal je prasklej valec (dole) nebo karter a voda ti prolína do motoru

Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 15:56 | Nahoru | #12
No tam je tesneni samozrejme taky nove, vsude je. Nenechaval jsem nic nahode a i tak si me nasla. Nemuze by takovy slem jen treba od vody ze vzdusne vlhkosti? Dokud jsem nenechal pres noc otevrene nalevaci vicko, nebylo to tam

Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 15:57 | Nahoru | #13
Ten bílý šlem se mně i kolegovi na KLE taky sem tam objevuje, už léta, ale jen v závislosti na nízké venkovní teplotě a jejích výkyvech. A olej při výměně vždy OK , tedy standardní KO stav

Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 16:34 | Nahoru | #14
takže je to vlastnost,tak a tet už jenom ty karbece

1 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 16:55 | Nahoru | #15
Podle meho ti zkratka visi pravej plovak. Mozna ohnuta hridelka nebo neco takovyho. Zkontroluj hladinu primo na karbcich - na odkalovaci kanaly obou karbcu nasad pruhlednou hadicku, ohni ji nahoru a povol odkalovaci sroub. Musis teda do vstupni hadice karburatoru dostat dalsi benzin a uvidis, jak moc hladina vyleze - jestli se budou nejak vyrazne lisit.

(reakce na) Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 17:33 | Nahoru | #16

Slávek-TDM píše: Podle meho ti zkratka visi pravej plovak. Mozna ohnuta hridelka nebo neco takovyho. Zkontroluj hladinu primo na karbcich - na odkalovaci kanaly obou karbcu nasad pruhlednou hadicku, ohni ji nahoru a povol odkalovaci sroub. Musis teda do vstupni hadice karburatoru dostat dalsi benzin a uvidis, jak moc hladina vyleze - jestli se budou nejak vyrazne lisit.



Tohle jsem delal poprve a vysledne hladiny byly tak nizke ze moti nestartovalo Jehly nove, krasne zaviraji, hridelky OK, plovak deravy taky neni.

1 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 17:37 | Nahoru | #17
Tak čekni přepad airboxu, jestli tam není benzín.

(reakce na) Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 18:38 | Nahoru | #18

Merhaut píše: Tak čekni přepad airboxu, jestli tam není benzín.



Jak večer dojedu domů, mrknu na to. Ale pochybuji o tom, minule (jak protékaly ty jehly) to do airboxu nateklo a to to teklo i přepadama. Ale třeba se mýlím a bude to tam, večer se podívám

Mimochodem, váš názor na směs na levém válci? Výše psal někdo že by měla být do cihlově červena. Měl jsem za to, že tohle platí jen u 2T, kde se směs dělá bohatší protože chladí a maže, že u 4T je svíce normálně bílá/šedá - tak jak to tedy je?

Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 20:04 | Nahoru | #19
Ten šlem je vysrážená voda z vlhkosti luftu, zvlášť jestli si nechal otevřený víčko od oleje... Po zahřátí zmizí, při nízkých teplotách běžný jev...

1 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 21:48 | Nahoru | #20
Podle mě je 5 km málo na to, aby se nechala posoudit barva svíčky a ta černá svíčka na pravém válci může být od běhu na sytič, kdy levý válec (světlá svíčka) z nějakého důvodu nepálí (viz pomalé ohřívání svodu) a chytí se až pak. (ale je to jen teorizování )
Očistil bych obě svíce a projel bych alespoň 15-20 km a pak koukal na svíčky.

Naposledy editováno 13.04.2017 21:49:23

(reakce na) Každý karburátor jinak?

13.4.2017 v 22:08 | Nahoru | #21

JiriBN píše: Podle mě je 5 km málo na to, aby se nechala posoudit barva svíčky a ta černá svíčka na pravém válci může být od běhu na sytič, kdy levý válec (světlá svíčka) z nějakého důvodu nepálí (viz pomalé ohřívání svodu) a chytí se až pak. (ale je to jen teorizování )
Očistil bych obě svíce a projel bych alespoň 15-20 km a pak koukal na svíčky.



Ono na opálení to stačí, levá svíčka byla fungl nová, že A pravou jsem vyčistil. Na sytič to jelo chvilku, nastartoval jsem to na něj a po cca 10s jsem jej mohl pomalu vypnout, takže snad ne. Projel bych to víc, ale ono se to těžko dělá, když oficiálně to nemá na silnici co dělat Zítra prostě asi rozkuchnu karby, nastavím hladinu na pravém stejně jako na levém a uvidíme.. Ale ten rozdíl tam bude minimální, tak nevím, jestli to tomu pomůže. Snad ano, budu prostě doufat.

Každý karburátor jinak?

14.4.2017 v 10:38 | Nahoru | #22
Tak jsem na karbech v mašině přeměřil hladiny. Hladina na pravém karburátoru je cca 3,5 mm od hrany, na levém 2 mm od hrany. Manuál udává 0,5 - 1,5 mm.

Může ten milimetřík a půl udělat takový rozdíl? A podle manuálu bych tedy měl ještě ochudit (snížit hladinu) i na levém válci, přitom tam teda nevím jestli je ještě prostor pro ochuzení...

Každý karburátor jinak?

14.4.2017 v 19:06 | Nahoru | #23
Prosím vás, nemáte ještě nějaký nápad? Já už se z toho fakt pos*ru! Dneska jsem tím zabil celej den, od rána jsem ladil hladiny aby byly přesně s hranou karbecu (zjistil jsem, že má být 0,5mm pod hranou až 1,5mm nad hranou), obě prostě absolutně stejné. A výsledek? Kromě pocitově horšího startování se nestalo VŮBEC NIC! Aspoň jedna dobrá zpráva, hned při startu běží oba válce jak mají, pravý se pocitově zahříval o malilililinko rychleji, ale možná se mi to jen zdálo. Každopádně...

Už fakt nevím co s tím mám dělat. Všechno v tom motoru je nový, oba válce vybroušený, oba písty nový, všechny kroužky nový, pístní čepy nový... Hlava i válce srovnaný, všechny těsnění nový, nikde to nemůže prostě podfukovat ani voda se tam snad nemůže dostávat, karburátory oba vyčištěný, trysky stejný, jehly stejný, oba mají nové jehly plováku, těsnění, vzduchové šrouby i držáky trysek, vzduchový filtr je taky nový, lehce napuštěný olejem (tak aby byl mastný ale nikde z něj nic necrčelo)... Vzduchový šroub jsem nastavil podle staré příručky na 1,5 ot., žádná změna. Opět na obou karbech stejně. A STEJNĚ JE NA KAŽDÉM VÁLCI ÚPLNĚ JINÁ SMĚS, PROČ PROBOHA?! Svíce jsem po minule očistil a dal je zpět. Dnes dojedu a situace prakticky stejná.

Levá:







Pravá:






Zítra bych měl mít náhradní karburátory, takže uvidíme. Nevím, z jakého jsou ročníku, jaké tam budou trysky a tak, kdyžtak bych musel nějak přeházet vnitřnosti z toho mého do toho náhradního.

Prosím, kdybyste měli někdo jakýkoliv tip.. Budu nesmírně vděčný.

Díky

EDIT: Zapomněl jsem zmínit jizdní projevy. Jak se přidá plyn (půl a víc) tak je to v pohodě, ale na velmi málo otevřený plyn (tj. skoro před zavřením, taková ta poloha plynu na "udržování rychlosti") se začne motorka dusit, přestane táhnout, změní se zvuk, jakoby začala vynechávat. Zase člověk musí přidat aspoň půl plynu aby se to zase chytlo.

Naposledy editováno 14.04.2017 19:31:52

1 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2017 v 20:50 | Nahoru | #24
mam dotaz,kdyš vrkneš plynem nekouříto?takovej lehce namodralej kouř?
Výška hladiny ovlivnuje bohatost směsi jenom nepřímo,co ovlivnuje bohatost směsi přímo jsou :
1 - volnobežné otačky a trochu plynu - volnoběžna tryska a šroub na regulaci vzduchu na volnoběh
2 - středně otevřenej plyn - jehla + šoupě
3 - plnej plyn - hlavní tryska
samozřejmě se to překrýva,pošlu obrazek
takže u tebe je možný že maš stale otevřenej , nebo pootevřenej sitič na pravem karbu,nebo tryska je poškozena a ma větší díru než je psaný číslo(od neopatrného čištení),takže bych skusil, otevřít na pravem karbu šroub regulujíci vzduch na volnoběh a jehlu bych dal co nejníž to jde tj že podložku,nebo zavlačku co na tý jehle je musíš dat co nejvejš to jde,to zmeníš poměr vduch /benzín jdoucí do valce ve prospěch vzduchu - ochudíš směs





Naposledy editováno 14.04.2017 21:25:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každý karburátor jinak?

14.4.2017 v 21:12 | Nahoru | #25
zdenysrx6> Mockrát děkuji za odpověď Hele, za studena to kouří, ale záleží na teplotě. Tudle byla kosa, tak 10°C a to za studena kouřilo docela dost, po ohřátí nic, ani obláček, ani když se za to vzalo. Dneska bylo tepleji a po natočení úplně minimální náznak slabulinkého kouře, všiml jsem si toho až pak když jsem se díval na video, co jsem si natočil. Ale není to takovej namodralej kouř, jako když třeba nastartuješ dvoutakta s hromadou oleje v benzínu. Jen takový bílý kouř, vypadá to jako pára. Tak nevím, doufám, že je to normální

No, takže nápad zní ochudit na pravém karbecu volnoběžnou směs (+ směs při malém plynu) tím, že tam pustím víc vzduchu. To provedu tak, že šroub na jeho regulaci povolím?

Nebo ten šroub ovládá benzín a musím ho přitáhnout?

Jinak sytič má předepsanou vůli a ta "tyčka" která se při jeho otevření vysouvá je normálně zasunutá, leda by tam byl vyloženě nějaký problém vevnitř.

Co se jehly týče, ani jsem si nevšiml, že by byla nějak polohovatelná. Prostě je tam jehla která má nahoře doraz a tím dorazem visí v šoupátku a z vrchu na ni tlačí pružina, takže je pořád spuštěná úplně dole.

Každý karburátor jinak?

14.4.2017 v 21:17 | Nahoru | #26
jo a hlavně z toho tvýho karbecu nepřehazuj trysky ,vyměn jenom ty nový věci co si nakoupil,ok?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každý karburátor jinak?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2017 v 21:24 | Nahoru | #27
dadanek1999> to že to kouří bíle je ok,
a směs se ochuzuje povolením toho šroubku,množství benzínu na volnoběh reguluje tryska
a na sytiči zkontroluj je li na tom táhle na konci malinkata placata gumička a jestli není vymačkana
a každa jehla ma nahoře zařezy vyndaš pružinu a jehla by měla jit vyndat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každý karburátor jinak?

14.4.2017 v 21:34 | Nahoru | #28
zdenysrx6> Zkusím to zítra teda povolit, jestli se budou dít nějaké zázraky. Co si tak ale pamatuji ze Simsona, tak vzdušník vždycky ovlivňoval směs jen trošku, spíš měl vliv na rychlost padání z otáček, ochotu vytáčet a tak. No trochu si s tím pohraju. Jsem rád, že jsi mě ujistil s tím kouřem Když tohle nepomůže zase to všechno rozhodím a mrknu na sytič.

Jehlu jsem venku měl, ale jak říkám, žádný zářezy jsem na ní neviděl. Prostě hladká jehla která má na konci doraz a je vražená v šoupátku na jehož vršku je membrána. Zkusím omrknout staré fotky, jestli to tam někde nemám vyfocené.

Každopádně opravdu moc děkuju

Každý karburátor jinak?

14.4.2017 v 21:42 | Nahoru | #29
Tak fotku bohužel nemám Teď mi ale někdo psal na FB, posílal tuto fotku:

Prý GPZ 500, stejný motor, stejný problém, levá svíce levý válec, pravá svíce pravý válec. Že z ničeho nic, uprostřed vyjížďky. Nechápu to. Vyřešil to prý snížením hladiny. To by u mě asi nešlo, nevím o kolik si ještě můžu dovolit ji snížit. Aby to nedopadlo jak předtím, když to kvůli nízkým hladinám ani nestartovalo.

(reakce na) Každý karburátor jinak?

14.4.2017 v 22:15 | Nahoru | #30
dadanek1999> to stim vzdušníkem maš pravdu,ale psal si že těsně za volnobežnejma otačkama maš problem jako by se to dusilo,to by se mělo vyřešit tim vzdušníkem prostě ochudit směs,ale spíš bych osobně tipoval ten sytič,protože píšeš že od pulky plynu už to jede dobře,takže se zaměřit na vše co je na tom obrazku do pul plynu,a přitom ta svíčka vypada že tam žadna jehla není - proteka to sytičem, jo a našel sem obrazek ze servisního manualu na moje SRX (motor Xt) jak se měří hladina v karbecu,pokud už to znaš tak to ignoruj,je to vlevo dole



Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 lacerta82 7 11.10.2023 v 10:33 Radek2107


TOPlist