Téma: Stará kvalita VS. Nový Číňan
13.4.2017 v 09:47
Zdar lidi,
vybírám si první motorku. Říďičák mám A2, takže do 500ccm 35KW. Vybírám si svůj první bike a jsem trochu omezený rozpočtem - student atd. :D
Každopádně by mě zajímalo, co byste doporučili spíš. Mám nabídku na 400 bandita ( tuším rok 87 ), nebo GS500 ( 93´), nebo poměrně nový Kymco quannon 125 ( 2011 ).
Co byste doporučili spíš? :)
Díky za odpovědi
vybírám si první motorku. Říďičák mám A2, takže do 500ccm 35KW. Vybírám si svůj první bike a jsem trochu omezený rozpočtem - student atd. :D
Každopádně by mě zajímalo, co byste doporučili spíš. Mám nabídku na 400 bandita ( tuším rok 87 ), nebo GS500 ( 93´), nebo poměrně nový Kymco quannon 125 ( 2011 ).
Co byste doporučili spíš? :)
Díky za odpovědi
měl jsem novou čínskou čtyřkolku a do první poruchy jsem najel 70km/nemluvím o neustálém šponování řetězu/ a teď mám starší yamahu 350grizzly a mám najeto něco přes 20000km a pořád jede. myslím,že to mluví za vše. oni se tam dostanou/soudruzi v číně/ - teda myslím na tu laťku kvality,ale hned tak to nebude. j.
S GS chybu neuděláš, jen ses v autoškole špatně učil. Na objemu nezáleží. Můžeš klidně jezdit na nadlitrových strojích ne v základu mají do 70kw a jdou škrtit na 35
E: taky jsem měl 4kolku z číny a když pominu spotřebu přes 60 na 100, tak se to furt sralo a nejlepší na tom stroji je, že už ho nemám
Naposledy editováno 13.04.2017 10:41:22
E: taky jsem měl 4kolku z číny a když pominu spotřebu přes 60 na 100, tak se to furt sralo a nejlepší na tom stroji je, že už ho nemám
Naposledy editováno 13.04.2017 10:41:22
1 reakcí na tento příspěvek Stará kvalita VS. Nový Číňan
A co Honda cbr125r? Vybírám bike kolem 20-25K. Mám ale 186cm, tak se bojím, abych na ní nebyl vypičenej :D
1 reakcí na tento příspěvek Stará kvalita VS. Nový Číňan
na CRB125 budeš vypadat jako medvěd na kole u Berouska
Tak těm, co zde píší, že na GSF 400 se špatně shání díly, bych rád vzkázal jediné: asi neumíte hledat Sám jsem měl Bandita 400 a se sháněním dílů jsem neměl žádný problém, spousta dílů je shodná s GS500 či jinými typy. Každopádně s GS500 z hlediska jízdy a jízdních vlastností nemůžu porovnat, protože jsem na GSku ani neseděl. Ale rozhodně bych vynechal tu čínu, to je cesta do pekel, pár takových děsů z žufánkové oceli jsem měl tu čest projet a opravovat a stačilo.
30let starou točivou čtyřstovku...to bych tu mašinu musel dobře znát - respektive její historii a majitele, abych jí koupil.
jinak Kymco je Korea, kvalitativně OK, ale technika jednoduchá=nízkej výkon na poměrně vyšší váhu
s ŘP A2 bych hledal mezi vyššíma obsahama než 125cc
jinak Kymco je Korea, kvalitativně OK, ale technika jednoduchá=nízkej výkon na poměrně vyšší váhu
s ŘP A2 bych hledal mezi vyššíma obsahama než 125cc
GS 500 s 93 bude určitě dobrej kauf na toho bandita rovnou zapoměň.... to už raděj toho číňana
jen pro odpůrce číny:
kymco mxu 500 ( jak už tu bylo psáno korejec) jednou ulitá svíčka najeto 6500km bez závady. Kupovano jako nové
čínský čtyřtaktní skůtr 125 motor GY6 najeto 5500km krom garančky a jednoho dotažení krku řízení bez závad. Kupovano jako nové.
pitbike 250 krom uklepané kostry na motoru a prasklé páčky brzdy po pádu opět bez závad. kupovaná s cca 70mth nutný servis ( vyčištění karbecu a sání, ventily olej povyměňovat pár šroubu) bývalý majitel byl krapec lempl.... teď najeto 40mth a světe div se jezdíme stále bez problému.....
než o kvalitě ( která jde si myslím poměrně rychle nahoru) je to i tak trošku o rukách....
Naposledy editováno 13.04.2017 12:17:57
jen pro odpůrce číny:
kymco mxu 500 ( jak už tu bylo psáno korejec) jednou ulitá svíčka najeto 6500km bez závady. Kupovano jako nové
čínský čtyřtaktní skůtr 125 motor GY6 najeto 5500km krom garančky a jednoho dotažení krku řízení bez závad. Kupovano jako nové.
pitbike 250 krom uklepané kostry na motoru a prasklé páčky brzdy po pádu opět bez závad. kupovaná s cca 70mth nutný servis ( vyčištění karbecu a sání, ventily olej povyměňovat pár šroubu) bývalý majitel byl krapec lempl.... teď najeto 40mth a světe div se jezdíme stále bez problému.....
než o kvalitě ( která jde si myslím poměrně rychle nahoru) je to i tak trošku o rukách....
Naposledy editováno 13.04.2017 12:17:57
1 reakcí na tento příspěvek Stará kvalita VS. Nový Číňan
Ja bych kouknul po nějaký seškrcený šestce. Jednak kvůli tvojí velikosti, a jednak až uděláš A tak otevřeš frčíš dál, máš plnohodnout motorku za pakatel a nějakej rok ti třeba ještě vydrží. Neznám přesně tu vyhlášku jak je to se škrcením ale myslím že to bylo so 35kw ale max o polovinu. Tam se většina šestek vejde. Hornet, SV, bandaska, ER5/6....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stará kvalita VS. Nový Číňan
Zlesa> s hornetem se myslím, že vlezeš, ale jen do roku 2001 myslím
Jestli vybíráš mezi konkrétními stroji, tak to nejjednodušší je zkusit se svézt, a uvidíš, co ti padne nejlíp.
Pokud to byla spíš řečnická otázka, tak zkus to GSko, aspoň budeš vědět, od čeho se odpíchnout, když to z nějakého důvodu neklapne...
Pokud to byla spíš řečnická otázka, tak zkus to GSko, aspoň budeš vědět, od čeho se odpíchnout, když to z nějakého důvodu neklapne...
za mně rozhodně japonce.
nejen,že obsah ničím nenahradíš a pětistovka pojede pocitově samozřejmě mnohem lépe,než 125......i když papírový výkon bude stejný,tak i z ekonomického hlediska-tu pětistovku koupíš za 25 a za 3 roky ji prodáš zase za 25.....číńana koupíš za 25 a za 3 roky prodáš za 12.
Naposledy editováno 13.04.2017 14:16:51
nejen,že obsah ničím nenahradíš a pětistovka pojede pocitově samozřejmě mnohem lépe,než 125......i když papírový výkon bude stejný,tak i z ekonomického hlediska-tu pětistovku koupíš za 25 a za 3 roky ji prodáš zase za 25.....číńana koupíš za 25 a za 3 roky prodáš za 12.
Naposledy editováno 13.04.2017 14:16:51
2 reakcí na tento příspěvek Stará kvalita VS. Nový Číňan
Víceméně jste potvrdili moje mínění. Číňana bych volil už proto, že za ty prachy dostanu poměrně novej stroj, ale furt bych se víc přikláněl k té klasice. Mám vyhlídnutý ročník ´87. Je ale pečlivě servisovaná a je to suzuki, takže Značka
Pokud se jedná o konkrétní modely cos uvedl tak podle mně?
-Bandit 400 - nejhorší volba vzhledem k napjatému rozpočtu - velké riziko, že zapláčeš...
-kymco - tady se zase moc nepovozíš, brzo tě to přestane bavit. kvality bych se zas tolik nebál
-GS 500 - asi nejrozumnější volba, za ty prachy se dá s dostatečnou trpělivostí sehnat slušnej kousek
-Bandit 400 - nejhorší volba vzhledem k napjatému rozpočtu - velké riziko, že zapláčeš...
-kymco - tady se zase moc nepovozíš, brzo tě to přestane bavit. kvality bych se zas tolik nebál
-GS 500 - asi nejrozumnější volba, za ty prachy se dá s dostatečnou trpělivostí sehnat slušnej kousek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka mi střílí v 8tis Kymco Quannon 125 | Raken | 3 | Dnes v 18:04 Slávek-TDM |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Brzdové destičky na Suzuki GS 500E Suzuki GS 500E | ViraxRider | 6 | 24.3.2024 v 18:22 ViraxRider |
DOT 4 vs DOT 4 LV Suzuki GS 500E | Dejwidos | 16 | 12.3.2024 v 11:45 Radek2107 |
Dekarbonizace motoru - Kit od BG - ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 21 | 4.3.2024 v 22:50 KAWAHAB |