Chtěl bych se zeptat jak levné zvýšit výkon u fichtla na fichtlcup
Neničim žádnou motorku koupil jsem predelavanej šrot abych nenicíl veterány
Dekuji za každou radu
Naposledy editováno 11.04.2017 21:24:58
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u jawa Pionýr
nebo pokusně o víc.Ale nepřežeň!Zvýšením kompresního poměru se zvýší i otáčky a tím i výkon.Ale na úkor životnosti klikového mechanizmu.
Edrig píše: Na rovnou podložkru(sklo)polož brusný papír,sundej hlavu válce a šoupáním po brusivu ji sniž o 1 mm
nebo pokusně o víc.Ale nepřežeň!Zvýšením kompresního poměru se zvýší i otáčky a tím i výkon.Ale na úkor životnosti klikového mechanizmu.
Hlava ma vnitrni odsazeni ne?
..a milimetr mi prijde docela az dost hodne (ale priznavam ze nevim kolik ma pionyr zdvih), sel bych postupne/pokusne po dvou desetinkach..
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u jawa Pionýr
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u jawa Pionýr
kat. JAWA 50 Klasik
- Motor musí být originální ze stroje Jawa 50 (05,20,21,23,550,555)
- Originální kartery, víka, válec, hlava, karburátor, spojka, primární převod, výfuk
- převodovka 3 rychlostní
- Vrtání do 40 mm
- Rám originál Jawa 50 (05,20,21,23,550,555)
- Přední i zadní pérování originální
- Kola 16 palců
- Pláště libovolné
- Stupačky mohou být sklapovací
- Stupačkový kříž možno vyztužit
- Držák výfuku možno vyztužit
- Funkční brzdy a čitelné startovní číslo (na dresu či na tabulce na stroji)
Klasik naštěstí není finančně tak náročný a díky přísným omezením bude dost vyrovnaný co do výkonů stroje.
Ale speciál tě předjede jako nic
Jak jede Jawa 50 speciál
Naposledy editováno 12.04.2017 08:14:28
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u jawa Pionýr
Naposledy editováno 12.04.2017 08:41:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u jawa Pionýr
Ale může být rád za rozhodnutí jít cestou klasiků. Co jsem slyšel o borcích od nás co jezdí speciál, tak ti už mají v motoru přes sto tisíc a nespočet hodin práce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u jawa Pionýr
kubacech píše: V_i_c_i> to co jsem vytáhl jsou pravidla nějakého volnějšího. Každopádně jazýčkový ventil na sání už není originální sání a často bývá zakázán i u speciálu. Stejně jako přidávání kanálů je nepovolený zásah do válce.
Ale může být rád za rozhodnutí jít cestou klasiků. Co jsem slyšel o borcích od nás co jezdí speciál, tak ti už mají v motoru přes sto tisíc a nespočet hodin práce.
Tak buď jsou ty válce bez úprav nebo s úpravou nebo s přesně definovanou úpravou. Ty vyleštíš kanály a tím je upravíš. Já je zvětším a přidám. Také jsem je tím upravil jako ty. Proto říkám že to chce přesně si zjistit pravidla. Sání nechám původní. Jen ten ventil prostě přidám pod koleno. A originální sání zůstalo dokonce bez úprav.
Proto jsem výše uvedl aby si zjistil co je zakázáno. Ono dostat do toho motoru těch 12 koní kámoše stálo nespočet hodin, peněz a nadává na ty co dají čtyřkvalt za třicet tisíc nebo kolik.
Ale to už s původním strojem moc společného nemá. To je fakt dle kategorie speciál, kde se musí zachovat pouze původní kartery a vrtání 40mm
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u jawa Pionýr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u jawa Pionýr
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u jawa Pionýr
No, a by jsi se rozumně umisťoval, tak musíš vážit 60 kg, ne jako já s 95 Ale jinak je to super zábava
2 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u jawa Pionýr
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u jawa Pionýr
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zvyšování výkonu Pařeza Jawa 50/555 Pionýr | Guc | 12 | Dnes v 14:17 kalous72 |
karburátor Jawa 555 [1, 2] Jawa 50/555 Pionýr | 888888 | 47 | 8.3.2024 v 05:26 FJRPEPA |
Poraďte s doklady Jawa 50/555 Pionýr | Alík76 | 13 | 28.2.2024 v 12:13 JohnCoat |
Pionýr jede pomalu (pomaleji než by... Jawa 50/555 Pionýr | WardrexCZ | 17 | 22.2.2024 v 19:10 WardrexCZ |
stk na jawu 555 Jawa 50/555 Pionýr | stompik | 16 | 28.12.2023 v 23:01 JirkaPařez |