bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: čz 180/487 předělání z origo zapalovaní na ducati
4.4.2017 v 14:31
dobrý den, chci předělat svoji čz180/487 na 12v a nejlépe v originálu proto přemyšlím na zapalováním ducati ale nejsem si jistej jestli mi tam bude sedět abych nemusel měnit kliku, budu rád za každou smyslnou radu.
děkuji suchý

čz 180/487 předělání z origo zapalovaní na ducati

4.4.2017 v 14:39 | Nahoru | #1
Spíš jdi do Vape zapalování

E: http://www.vape.cz/

Naposledy editováno 04.04.2017 14:54:31

čz 180/487 předělání z origo zapalovaní na ducati

4.4.2017 v 17:09 | Nahoru | #2
Rozhodne vape,zapalování Ducati má snad i jiný kužel na klice

1 reakcí na tento příspěvek čz 180/487 předělání z origo zapalovaní na ducati

4.4.2017 v 20:52 | Nahoru | #3
Jak píšou kluci vejš,Vape 12V je lepší volba bez nutnosti uprav na klice,navíc Ducati zapalování se už nevyrábí a do budoucna možná bude problém cokoliv sehnat a Vape se stále vyrábí,jen je potřeba udělat tzv.chcípák,ale to je v návodu,sám ho budu dávat,jen zatím dynamo funguje,tak to nehrotím.

Klika pro Ducati vypadá takto http://www.ceskemot...s--original,616.html

Naposledy editováno 04.04.2017 20:55:44

(reakce na) čz 180/487 předělání z origo zapalovaní na ducati

4.4.2017 v 21:18 | Nahoru | #4

Vlasťák1973 píše: Jak píšou kluci vejš,Vape 12V je lepší volba bez nutnosti uprav na klice,navíc Ducati zapalování se už nevyrábí a do budoucna možná bude problém cokoliv sehnat a Vape se stále vyrábí,jen je potřeba udělat tzv.chcípák,ale to je v návodu,sám ho budu dávat,jen zatím dynamo funguje,tak to nehrotím.

Klika pro Ducati vypadá takto http://www.ceskemot...nal,616.html [/quote]

Pokud při montáži Vape zachováš baterku tak použij rozpínací relé při kterém zůstane vše skryto a nemusíš nikam tahat chcípák.

čz 180/487 předělání z origo zapalovaní na ducati

7.4.2017 v 21:30 | Nahoru | #5
Vape je fajn ale ja ho tam rozhodne nechci jelikož to chci v orginálu proto uvažují nad ducati. Jinak origo 6v zapalko šlape jak hodinky jen jsem si říkal ze 12v by nebyl spatnej do budoucna tak proto se ptám na to ducati přece jenom je to origo.

čz 180/487 předělání z origo zapalovaní na ducati

16.7.2017 v 20:57 | Nahoru | #6
Rozdíl je asi ve výkonu, kdy Ducati má 100 W. Potom na motory 487 je pevně nastavena hodnota, protože ducati z výroby má snímač uvnitř na statoru u kliky a VAPE má univerzální snímač vně - pro hodnotu motoru 487 byl dodáván speciální odlitek na kartery. Kužel na klice má STEJNOU velikost, jediný rozdíl je, že se musí dělat drážka pro klínek nebo utáhnout rotor v poloze drážka rotoru=kolíček původního rotoru dynama.
+ pro VAPE je hlavně v tom, že se dá motor více ladit a pokud jej sundáte a dáte na jiný podobný jednoválec bude fungovat.....

Když Strakonice dávali na ČZ 180 zapalko Ducati jako origo do 12V svazku, tak hlavním "+" byl pak samostatný okruh pro zapalování a světla/přístroje. Zvláštností u těchto 487.5 byly usměrňovací diody pro dobíjení na svazku, které vypadají jako by to někdo dodělal doma
Ten samý princip byl i pro poslední generace čz 125/180 Roland, kde podvozky byly vyráběny ve Strakonicích a potom dodávány na Slovensko.

1 reakcí na tento příspěvek čz 180/487 předělání z origo zapalovaní na ducati

14.8.2017 v 19:32 | Nahoru | #7
Vetsina uzivatelu pouziva Vape. Asi maji duvod. Pouzij hlavu, ale pamatuj, ze hlavou zed neprorazis. Leta jsem jezdil na 6V, a mimo svetla, prechodem na Vape se mi velmi prodlouzili drive pravidelne udrzby svicek. Tak asi tak.

(reakce na) čz 180/487 předělání z origo zapalovaní na ducati

3.9.2020 v 23:27 | Nahoru | #8
Julip> párkrát jsem se jíž s vape setkal a nikdy to s ním nebylo jednoduché (montáž mimo klínek), dále nedobijelo jak mělo, nebo vynechávalo. proto hledám jinou variantu. jediný problém co ted reším s 6v tak dostupnost a vydrž žárovek (svíčka má najeto přes 40k dohromady ve třech čz 487 a asi ve čtyrech pionýrech)ale chápu že jsem mohl mít pouze štěstí na zmetky, ale s těmito zkušenostmi tomu prostě nevěřím nehledně na to že se mi nelíbí :D

čz 180/487 předělání z origo zapalovaní na ducati

4.9.2020 v 18:48 | Nahoru | #9
Nevím, je to jen o mém pocitu, ale když na téhle netuctovce, někam přijedeš, myslím že okolostojící pivo lemtající dědkové více ocení: Mladej a umí na 6V. Ale, narval tam 12V, bastlíř.
A když víš jak na to šlápnout,i na vybitou 6V chytne. A když nechytne alespoň sukces s rozběhem. Prostě podle mě je škoda 6V netknutou raritku upravovat.
Ale když se rozhodnu kurvit, tak wape je cesta nejmenšího odporu. Na jízdu jsem wape nelitoval, ale po čase mi došlo: Hodně jsem ztratil. Stejně to už dávno nebyl stroj na běžnou potřebu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 MindaMour 4 31.3.2024 v 20:23 MindaMour
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 Jackun 39 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov
ČZ 180 ČZ 180/487 fek77 12 12.7.2022 v 19:10 fek77
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 kolmis1 3 12.1.2021 v 00:20 re500
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 wolferein 3 16.10.2020 v 22:44 stompik


TOPlist