bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: řetěz 530 vs 520
Ahoj,

jezdíte někdo dlouhodobě na litru řetěz 520?

Standard je 530. Konverzí na 520 by se ušetřilo na rotujících hmotách.
Dle tabulek je pevnost v tahu skoro shodná, viz. obr. níže.
Jak je to ale v praxi? Nejsou porovnávající tabulky moc optimistické?
Stejně mě čeká výměna řetězové sady, tak přemýšlím nad touto konverzí.
Vím, že se to vozí na dromech, ale tam tu životnost moc neřeší.
Má tedy někdo na něm najeto více, než pár okruhových dní?



Díky, hOOrNeT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520

11.10.2017 v 08:43 | Nahoru | #1
kerut> 11kg na komplet přední kolo je normální. Pro představu, série vtr má kolo bez pneu 6.83, starej triumph 675 kterej měl už kola jedny z nejlehčích má 6.16, a přední guma má 4.2-4.4.

I u těch nejlehčích kol se těžko dostaneš pod 9.5.

e: podle fora HP4 přední bez pneu 6.5, BST karbonové 5.9, s těma 9.5 jsem trochu přestřelil, 10.5 je super hodnota a nedostaneš se pod 10. Což mimochodem můžeš radši koukat na hmotnost přední gumy a koupit tu co má 4.2 místo 4.4, a máš zadarmo to co bys kupoval za desetitísíce :)

U těch super lehkejch kol se hlavně na předku hraje o stovky gramů.

Naposledy editováno 11.10.2017 08:57:27

(reakce na) řetěz 530 vs 520

11.10.2017 v 14:06 | Nahoru | #2
Stev, Assassin> OK, dikes za uklidneni .. ja to zas nejak moc ani resit nechci, spis jen ze me to trosku zaskocilo, cekal jsem min.. zadni ma rafek + pneu 10, sice bez kotoucu, ale za to je ale je o palec sirsi a vetsi prumer.. jinak kotouce mam lehci, neco kolem kila jsem vazil (presne uz nepamatuju), ale jsou tam tenky 4mm, a navic to ani nejsou origo ale nejaky racingovy "skutecne plovouci" gumu lehci moc nevyberu, vzhledme k nestandartni zadni 150/60 R18 jsem stejne prakticky odkazanej na BT-090, (..davat jinej predek nez zadek, tezko rict) ale zatim je to jeste daaaaleko, ted to hlavne musim pomalu ale jiste doskladat a zkusit prihlasit nez mi Ti britove utecou z EU....a pak jeste zrepasovat zadek (tlumic, loziska prepakovani..) do stavu "tyvole tohle ze je 30 let stary, nekecej"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35183 Včera v 19:19 LukynO17
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 Včera v 18:54 Chmelda1
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 530 Včera v 15:07 IvanDvoutakťák
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi


TOPlist