jezdíte někdo dlouhodobě na litru řetěz 520?
Standard je 530. Konverzí na 520 by se ušetřilo na rotujících hmotách.
Dle tabulek je pevnost v tahu skoro shodná, viz. obr. níže.
Jak je to ale v praxi? Nejsou porovnávající tabulky moc optimistické?
Stejně mě čeká výměna řetězové sady, tak přemýšlím nad touto konverzí.
Vím, že se to vozí na dromech, ale tam tu životnost moc neřeší.
Má tedy někdo na něm najeto více, než pár okruhových dní?
Díky, hOOrNeT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520
I u těch nejlehčích kol se těžko dostaneš pod 9.5.
e: podle fora HP4 přední bez pneu 6.5, BST karbonové 5.9, s těma 9.5 jsem trochu přestřelil, 10.5 je super hodnota a nedostaneš se pod 10. Což mimochodem můžeš radši koukat na hmotnost přední gumy a koupit tu co má 4.2 místo 4.4, a máš zadarmo to co bys kupoval za desetitísíce :)
U těch super lehkejch kol se hlavně na předku hraje o stovky gramů.
Naposledy editováno 11.10.2017 08:57:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35183 | Včera v 19:19 LukynO17 |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | Včera v 18:54 Chmelda1 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 530 | Včera v 15:07 IvanDvoutakťák |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |