jezdíte někdo dlouhodobě na litru řetěz 520?
Standard je 530. Konverzí na 520 by se ušetřilo na rotujících hmotách.
Dle tabulek je pevnost v tahu skoro shodná, viz. obr. níže.
Jak je to ale v praxi? Nejsou porovnávající tabulky moc optimistické?
Stejně mě čeká výměna řetězové sady, tak přemýšlím nad touto konverzí.
Vím, že se to vozí na dromech, ale tam tu životnost moc neřeší.
Má tedy někdo na něm najeto více, než pár okruhových dní?
Díky, hOOrNeT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520
Jarda89 píše: hOOrNeT> Změnu v setrvačných hmotách na řetězovce přeci nemůžeš nikdy v životě poznat ty bláho... Poznáš změnu v setrvačných (a neodpružených) hmotách, když dáš lehčí kované ráfky, ale na řetězovce???? Poznáš tisíc jiných věcí, gumy - profil, tlak, atd. Ale určitě né toto.
ono je na te rozete/retezu ubytek hmotnosti stejnej nebo vetsi nez pri vymene tech kol... a kupodivu se rozeta nemontuje na nadrz ale na kolo... tzn taky rotuje a taky je to neodpruzena hmota....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520
assassin píše: ono je na te rozete/retezu ubytek hmotnosti stejnej nebo vetsi nez pri vymene tech kol... a kupodivu se rozeta nemontuje na nadrz ale na kolo... tzn taky rotuje a taky je to neodpruzena hmota....
Kdyz uz fyzika, tak tam nezapomen zapocitat polomer a rozlozeni hmotnosti te rotujici hmoty - dvoustovka hrebik asi nebude fungovat jako stejne tezka kaca ze setrvacniku, ze jo? A rozeta je mala. Jinak k te uspore lehci kola versus retezovka. Si myslim, ze vetsina lidi nepozna lehci kolo na zadku, ale na predku, kvuli mensimu gyroskopiskymu efektu. Ja treba, byt jsem kopyto, citim o neco povolnejsi masinu, kdyz ma ve predu jen jeden oproti dvema kotoucum. Zadek asi moc znat nebude. Ale jen teoretizuju..
Edit: Kerut byl rychlejsi..
Naposledy editováno 10.10.2017 14:43:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35183 | Včera v 19:19 LukynO17 |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | Včera v 18:54 Chmelda1 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 530 | Včera v 15:07 IvanDvoutakťák |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |