globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kvalita svicek brisk
31.3.2017 v 20:19
V lonskem roce jsem daval pomerne casto svicky brisk, neulejvaj se a maj pomerne vyhodnou cenu, takze i zakaznici to kvitujou...ALE.
2 svicky se me rozpadly viz obrazek (ta co je na obrazku nema najeto skoro nic, odhadem 1500 km na LC4.
Vicero svicek me prislo s ohnutou elektrodou, takze este ze se koukam jak svicka vypada, jinak bych to taky mohl rovnou rozebirat znovu.
Takze otazka: deje se vam neco podobnyho nebo jenom ja mam smulu ? U NGK ani Densa se me to nikdy nestalo.







Blokovaní uživatelé: felixxx

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 09:38 | Nahoru | #61

Firecracker píše: Taky mě to napadlo, podle mě by za tebou přišel zákazník, že mu to přestalo jet chvíli po tom co jsi mu na tom něco dělal, ty bys to rozdělal a zjistil bys, že je ve válcích svíčkový masakr, pokud jsi ty svíčky prodal a namontoval zákazníkovy Ty, tak myslím, že by to šlo za tebou a ty by ses zase mohl obrátit na svého dodavatele svíček ...



ano tak nejak, ja bych to poslal na brisk a brisk by me poslal do prdele

(reakce na) Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 09:43 | Nahoru | #62
gugo> rozhodně bych nechtěl být v takovém případě v roli zákazníka ani prodejce-mechanika

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 10:21 | Nahoru | #63
z toho co jsem slyšel kdysi u piva od zaměstnanců:) tak kvalita svíček je hodně závislá na kvalitě dodaného materiálu pro výrobu.
V praxi to pak vypadá tak že některá série je super, a jiná nic moc...

(reakce na) Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 10:23 | Nahoru | #64
V9king> takze v brisku o tom musej vedet, vystupni kontrola 0 nebo to fejkujou.

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 10:39 | Nahoru | #65
Tak věděj toho hodně, mají tam vývojové oddělení, testovací oddělení a taky bohužel finanční oddělení:) asi jako všude.
Samozřejmě je jim jasný že z hovna bič neupleteš, ale taky asi potřebují přežít.

Nic méně tak jak se Ti podařila ta svíčka rozebrat tak to už jsem myslel že ani nejde, respektive šlo to dřív před dvaceti lety ale dnes už se to lisuje.
Ale to jenom vařím z vody.
Horší je když se odloupne kus izolace ve válci ale naštěstí se to nestává moc často

(reakce na) Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 10:45 | Nahoru | #66
V9king> jo normalne "rozebrat" to nejde , kdysi jsem si takhle chtel vyrobit prirubu na mereni tlaku ve valci, a bez destrukce izolatoru jsem to kovovy z toho nedostal.
V tomhle pripade palcem a ukazovackem

(reakce na) Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 10:47 | Nahoru | #67

kle5002003 píše: Jaký (fyzikální) proces proběhne při ulití, že to pak přestane fungovat?


Viz starý příspěvek z roku 2009

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 11:42 | Nahoru | #68
samozřejmě že svíčka jde rozebrat, já mám ze svíček přípravky na měření horní úvratě pístu, měřím u starších motorek...je "rozebraná" a je v ní vložena měrka

GOGO - já netvrdil že AUTOKELLY vyrábí nebo padělá svíčky, neumíš číst?

Naposledy editováno 03.04.2017 11:43:32

Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 12:46 | Nahoru | #69
u nových svíček by to opravdu jít nemělo, je to odporově svařený...


Naposledy editováno 03.04.2017 16:38:53

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 13:32 | Nahoru | #70
Abych tě uklidnil - mě se takhle rozapdla na LC8 NGK - vypadnul vnitřek s izolatorem (nastesti vyskočil ven) a zustal zavit zvlast

(reakce na) Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 13:50 | Nahoru | #71

mzxy píše: samozřejmě že svíčka jde rozebrat, já mám ze svíček přípravky na měření horní úvratě pístu, měřím u starších motorek...je "rozebraná" a je v ní vložena měrka

GOGO - já netvrdil že AUTOKELLY vyrábí nebo padělá svíčky, neumíš číst?



Ja cist umim, pokud si to nepochopil, tak jsem tim chtel naznacit, ze pravdepodobnost, ze by nekdo na ceskem trhu padelal svicky brisk me prijde limitne blizici se nule.
A ty svicky ktere jsem zkousel rozebrat ja, tak tozebrat nesly. Pravdepodobne to byly NGK DPR8EA9 ,,, muzes doma zkusit. Kdyz je to tam samozrejme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 13:51 | Nahoru | #72
Honza-TA950> to potesi. KOlik mela najeto ?

Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 15:13 | Nahoru | #73
Uplně bez problemu na Horneta i Faroša. Fungujou naprosto v pohodě a jak píšeš neulejvaj se.

Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 15:35 | Nahoru | #74
Zrovna včera jsem četl, že v Rusku vynalezli svíčku, která je pevně zadělaná v hlavě motoru, tudíž nevýměnná, což ovšem prý ničemu nevadí neboť je bezporuchová a přežije celý motor. Holt země velkých možností.

Naposledy editováno 03.04.2017 15:47:39

Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 15:43 | Nahoru | #75
Já brisky používám ve všem, krom Hondy teda... Ale jinak Minsk, Jawa, Fortschritt, Mustang. Ve Fortschrittovi to jede s rotavátorem třeba dvě hodiny na plnej kotel (no, na omezovač, N14C) nebo když jedu na druhej konec dědiny s vlečkou a pak zpátky (tj. zátěž plus vysoký otáčky celou dobu aby to aspoň trochu jelo) a měnil jsem ji tam za skoro tři roky jednou když tam byla ještě původní východoněmecká a pak asi po roce a půl a ta tam je doteď.

Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 19:19 | Nahoru | #76
Používám BRISK Extra DR14TC za hříšných 66 Kč a nikdy nebyl problém. Tak uvidím, posrat se může kde co a kdykoli.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 20:41 | Nahoru | #77
gugo> svicka cca 10tis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 21:31 | Nahoru | #78
Honza-TA950> tak tohle nastesti si jinam ulitnout nemohlo.

Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 22:49 | Nahoru | #79
To že se rozsype svíčka stejně jako na fotce, jsem už párkrát viděl. Naposled na fichtlu. Myslel jsem, že se rozpadla fajfka, ale vytáhli jsme ten střed ven.
Kdo ví kolikrát se před tim poválela po silnici, on ten závit na konci byl lehce ohlej.

S padělkama je to tak, že je i v průmyslu najdeš všude, svíčkama Brisk počínaje a ložiskama ZKL konče.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

3.4.2017 v 23:19 | Nahoru | #80
Honza-TA950: Tohle zavání na prasáka přetaženou svíčkou. Závit se předepne a tepelná dilatace to časem dorazí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

4.4.2017 v 00:06 | Nahoru | #81
1100Virago> svíčky měněny v rámci zimní akce v autorizovaném KTM servisu

(reakce na) Kvalita svicek brisk

4.4.2017 v 05:48 | Nahoru | #82

Honza-TA950 píše: 1100Virago> svíčky měněny v rámci zimní akce v autorizovaném KTM servisu


To, že něco bylo dělaný v autorizovaným servisu nevylučuje, že to tam mohl dělat manták, kterej by zasloužil nakálet na ruce a nepustit k vodě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

4.4.2017 v 07:18 | Nahoru | #83
gugo> proč se s tim"paděláním " svazuješ jen na ČR?
Máš štěstí že jdu zrovna kolem, říkají o mě že o tom něco vím.
Hele Brisk je náš zákazník a má naše podávací systémy na montážních strojích svicek. Znám tam lidi z technologie a obchodu a světě div se, už našli čínský padělky tady na trhu.
Dělaj hodně i na východní trhy, takže ta značka tam není zcela neznámá.
Já osobně s briskama moc zkušeností nemám, jednu kdy jsem boshe z Mondea MKII 1,8zetec {Byly tam ty s dlouhým zavitem, poměrně těžko běžné dostupný} v LPG vyměnil za brisky který se holedbaly že jsou přímo na LPG. A za 3tkm šly zpět ty starý boshe, začalo to střílet a mít dost divnej chod, zvedla se spotřeba. Toť vše...
Většinou byl problém v tom, že se na izolátoru udělaly mikrotrhlinky a propalovalo to jiskry i do hlavy... Ale prej tím byly tyhle motory znamý a doporučovalo se se svíčkami měnit i kabely.
Pro odborníky... Ano byly dle tabulek a doporučení LPG fora, ano byly dobře namontované... A nevím co ještě... S čím se všeználkové vytasí.

Naposledy editováno 04.04.2017 07:20:05

2 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

4.4.2017 v 07:34 | Nahoru | #84
kdo měl problém se svíčkou brisk a dal jsem i fotky tak ji nikdo nereklamoval,

pokud by ji reklamoval, doví se teba že použil levnou svíčku ke sportovním účelům a co hlavně nedodržel montážní postup!!!!! téměř ani jeden zvás nepoužívá momentový klíč,

příklad
pokud někdo utáhne svíčku třeba na 30 až 45 Nm musí se vašroubovat a nesmí se používat, velkým momentem zničí dole tepelné mosty a dopadne jak je vidět na fotkách

svíčka se rozlomí, vytaví, rozpadne, každá svíčka má svůj montážní postup a pak pracuje v režimu pro který je vyrobena,
laciná s legovanou mědí nevydrží nářez, drahá ultraplatinová to zvládne, ale zase stojí prachy,

o tom to je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

4.4.2017 v 07:55 | Nahoru | #85
felixxx> Tak na druhou stranu je třeba říct,že u hodně motorek nemáš šanci bez složitý demontáže v okolí motoru, či vyklonění motoru, momentový klíč použít, protože se tam s ním vůbec nedostaneš.

Kvalita svicek brisk

4.4.2017 v 08:03 | Nahoru | #86
Taky stejná zkušenost u 2ks, středová elektroda vypadla ven. Bylo to kolem roku 2010, takže nevím jak jsou na tom s kvalitou dnes. Od té doby pouze NGK a spokojenost, zatím žádný problém.

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

4.4.2017 v 08:41 | Nahoru | #87
Já dal jednou brisky do octy, nějaký dražší. No po deseti tisících šli ven, nic moc chod motoru a dával jsem hned NGK. V motorkách používám NGK, ale u nich je problém v karburátorových motkách, že jak se ulejou a tak už to tak hezky nechodí potom. Zkusím koupit Denso, ty by snad jako jediný měli chodit slušně co jsem četl. Mě prostě NGK vydrží jednu sezonu na motorce s karbecem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

4.4.2017 v 09:02 | Nahoru | #88

felixxx píše: kdo měl problém se svíčkou brisk a dal jsem i fotky tak ji nikdo nereklamoval,

pokud by ji reklamoval, doví se teba že použil levnou svíčku ke sportovním účelům a co hlavně nedodržel montážní postup!!!!! téměř ani jeden zvás nepoužívá momentový klíč,

příklad
pokud někdo utáhne svíčku třeba na 30 až 45 Nm musí se vašroubovat a nesmí se používat, velkým momentem zničí dole tepelné mosty a dopadne jak je vidět na fotkách

svíčka se rozlomí, vytaví, rozpadne, každá svíčka má svůj montážní postup a pak pracuje v režimu pro který je vyrobena,
laciná s legovanou mědí nevydrží nářez, drahá ultraplatinová to zvládne, ale zase stojí prachy,

o tom to je



nejak nerozumim reci tveho kmene. Kazdopadne na to jestli upadne vrsek nema moment utazeni vliv a pokud muzu mluvit za sebe tak jsem ji rozhodne nepretahnul.
Ale ty zasejc vic vsechno co ? Akorat jen to smysluplne napsat da fusku

(reakce na) Kvalita svicek brisk

4.4.2017 v 09:03 | Nahoru | #89
georgeCZ> Presne to samy jsem mel u auta taky. Me to dokonce vynechavalo, proste takovej skub po 20 sek, jako by vynechal jeden valec. Jenom na volnobeh. Napred jsem menil kabely, protoze jsem neveril ze by to bylo svickama. Ve vysokejch otackach to slo good.

(reakce na) Kvalita svicek brisk

4.4.2017 v 09:07 | Nahoru | #90
t_freedom> NO jestli je nekdo padela na vychodnim trhu je me celkem jedno. Prijde me nepravdepodobny ze by se dostal padelek svicky brisk me do ruky, pokud ho kupuju v siti zavedenejch prodejen s nahradnima dilama v CZ. Ale dneska je mozny snad vsechno

Jinak by to byla od brisku asi dobra taktika, pokud vedi ze jim kolisa kvalita vyroby , svadet to na padelky. Zajimavy je, ze zadnej "padelek" NGK nebo Densa se ke me zatim nedostal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Mazanie KTM LC4 640 KTM LC4 640 dere 2 6.1.2024 v 17:26 _SHIFT_
Černá svíčka KTM LC4 640 petrktm3 7 12.8.2023 v 15:20 gugo
KTM LC4 KTM LC4 640 petrktm3 15 1.7.2023 v 20:19 petrktm3
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto pavouk25 6 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf


TOPlist