Asi zalezi jak se zrovna rozpoji spojka, jaky otacky....proste to tam lupni a neboj se pritlacit, neni to z cukru. Obcas to jde fakt napicu a nekdy to tam skoci na cvrnk.
Obcas pomuze jina znacka oleje
e> zkus si zkontrolovat nastaveni spojky...jestli se ti treba nevystavuje malo. Jestli na tom sedis a poklesnou ti otacky pri zarazeni jednicky, tak to bude chtit dotahnout
Naposledy editováno 30.03.2017 08:47:39
1 reakcí na tento příspěvek chybne razeni rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chybne razeni rychlosti
e> kdyz to zadni kolo pak jde chytit rukou (nohou) a jde protocit dozadu bez vetsiho usili, tak je to ok
e2> jenom doplnim, ze spojku nastavujes na mechanismu vypinani, ktery je nad radickou. Je tam cervik zajistenej matkou
Naposledy editováno 30.03.2017 09:04:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chybne razeni rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chybne razeni rychlosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chybne razeni rychlosti
Stejne to takhle od monitoru nevyresime. Mam v podstate ten samej motor co ma ve Stromkovy a nekdy to proste z tuha jde. Ale nepricitam to prevodovce, ale spis memu konkretnimu psychickymu stavu
3 reakcí na tento příspěvek chybne razeni rychlosti
Naposledy editováno 30.03.2017 13:45:26
1 reakcí na tento příspěvek chybne razeni rychlosti
Přeci u páčky na řidítku i dole u spojky to je stejný.
Tomu bowdenu je přeci jedno, na kterém konci ho prodlužuješ - zkracuješ.
Jediný rozdíl může být v tom, že asi dole u spojky bude ten štelovací - prodlužovací šroub delší.
Bowden a lanko je furt stejné seřizování.
Třeba u MTB (či jiného jízdního kola) můžeš ladit třeba přehazovačku buď na řidítkách, nebo u té přehazky.
A je to jedno čím.
Prodloužíš bowden na jednom nebo druhém konci o 1 cm, tak se lanko zkrátí o 1 cm.
presneji o tomdle
Mitic> kdyby jsi nahodou potreboval tu spojku nastavit a pri tom zjistil, ze mas povolenej pastorek. Tak bacha na sundavani toho mechanismu. Jsou to dva sneky a mezi nema klec s 11 kulickama. A kdyz ten jeden snek z toho druhyho vyjede, tak zjistis, ze mas kolem sebe hromadu kulicek....samozrejme to znam z doslechu a nic takoveho se mi nestalo...ty kulicky maji prumer 3,125mm...ehm (daj se koupit v zelezarstvi, jedna stoji korunu a nekteri jich maji doma radsi 30)
Naposledy editováno 30.03.2017 14:17:01
Majk91 píše: Mel jsem podobny problem.. Casto jsem radil na 2x, ale vedel jsem, ze problem je v poloze radicky. Vzhledem k tomu, ze muj predchudce mel asi 150cm a ja mam 185, musel jsem si radicku upravit- cca 1 minuta prace, povolis tisicihran, vysunes, nastavis do idealnejsi polohy a zadelas zpatky. Od te doby s razenim neni problem ;)
Na Stromu 650 povolis na prepakovani radicky dve matky a pak s ni muzes hybat nahoru a dolu dle potreby, neni treba resit tisicihran.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 72 | 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf |