Téma: BMW RT alternativy
29.3.2017 v 12:13
V súčasnoti mám Suzuki Burgman 650. Chcem skúsiť aj niečo iné tak vyberám. Moja vysnená motorka je BMW r 1200 rt. Bol som sa previesť na troch ale vybrácie boxera mi vadia. Podvozok, posed a váha motorky vyborné. Keď porovnávam vibrácie na burgmane s boxerom to je nebe a dudy. Viete mi porodiť nenjakú obdobnú motorku ale s iným motorom? Hlavné podmienky. Mám výšku 173 cm teda nízke sedlo, pohodlný posed, vhodné na cestovanie, žiadne superšporty. Objem cca 650 hore. Zatial plánujem skúsiť bmw f800gt.
1 reakcí na tento příspěvek BMW RT alternativy
Cbf 600
Cbf 1000
Bandit s
Hornet s
Kawa z750s
Prostě 4 válce
Zkus Yamahu tdm
Cbf 1000
Bandit s
Hornet s
Kawa z750s
Prostě 4 válce
Zkus Yamahu tdm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW RT alternativy
KubaLC8 píše:
...
Kawa z750s
...
Tak zrovna Z750S bych mu tedy určitě nedoporučil.
Mizerné sedlo, jedině přešít.
Řidítka by mohla být na cestování výše. To by spravily asi nástavce.
Ale jsou asi vhodnější stroje.
VladaM> Ty řidítka jsou subjektivní,protože známý má Z750 a ten tase říká,že řidítka jsou OK. Měří teda cca 170cm. Štíhlý,dlouhé ruky i nohy. Sedadlo už měl přešité původním majitelem,takže si nestěžuje. Já se na tom svezl jen kousek. Mám 187cm a připadalo mě to taky OK. Ale zase nevím jak na dlouhé cesty. Něco jiného je jet přes město a něco jiného 400km/den. Ale ty řidítka jdou poladit nástavcema,to je fakt.
1 reakcí na tento příspěvek BMW RT alternativy
RTéčko nemá alternativu. Leda: sportovnější posez FJR1300, o dost těžší ST1300, něco mezi je Kawa GTR1400, MG Norge podobnej charakter kterej nechceš, Triumph Trophy je taky těžkej, ale super kompromis. Otestuj Trophy se sníženým sedlem a budeš moudřejší. Motorky co radí ti nademnou jsou samozřejmě úplně mimo. Cesťák je cesťák Jo a dej boxeru šanci, je to o zvyku, 1000km a budeš to zbožňovat
Podobné rozhodnutí jsem také řešil.............chtěl jsem cestovat pohodlně ale charakter boxera mě vadil. Příjemné svezení na LT, ale vadily mě pevné kufry............tak jsem skončil u K 1200 RS. Po cca třech letech jsem ho poslal dál..........................abych po dalších cca třech letech pořídil jeho vybavenějšího brášku K 1200 GT (starý model).
Je to v kategorii jako FJR od Yamahy, GTR od Kawasaki, Pan od Hondy a pod. - jen bych řekl, že za přijatelnější peníze.
http://www.motorkari...1200-rs-1093038.html
Chce to ale zkusit...............motor to má luxusní, ale je to dost těžké na manipulaci. Sedlo, řidítka i stupačky seřiditelné - takže se na to naskládá skoro každý.
Ať už vybereš cokoli, tak ať sloužím a dělá radost
Je to v kategorii jako FJR od Yamahy, GTR od Kawasaki, Pan od Hondy a pod. - jen bych řekl, že za přijatelnější peníze.
http://www.motorkari...1200-rs-1093038.html
Chce to ale zkusit...............motor to má luxusní, ale je to dost těžké na manipulaci. Sedlo, řidítka i stupačky seřiditelné - takže se na to naskládá skoro každý.
Ať už vybereš cokoli, tak ať sloužím a dělá radost
1 reakcí na tento příspěvek BMW RT alternativy
A ještě jeden postřeh k BMW 800.................měl jsem tu možnost to vyzkoušet na pár výletech - jestli cestuješ sám, tak OK (jezdil jsem F 800 ST), ale jestli budeš chtít jezdit ve dvou a s plnýma kuframa, tak to nebude dobrá volba...............jen aby jsi v zápalu euforie nešlápnul vedle a později tě to nemrzelo.
Já motorku kupoval jako sedlák - vzal jsem peníze určené k nákupu a vždy přiřadil motorku a psal, co nabízí...........a ten můj současný vehikl z toho vyšel v daný okamžik nejlépe - kufry, tempomat, ABS, výhřev rukou a sedla, polohovací plexi, a pod.
U mě byl ale jasný požadavek - cestování ve dvou a prostor pro kempovací věci.
Já motorku kupoval jako sedlák - vzal jsem peníze určené k nákupu a vždy přiřadil motorku a psal, co nabízí...........a ten můj současný vehikl z toho vyšel v daný okamžik nejlépe - kufry, tempomat, ABS, výhřev rukou a sedla, polohovací plexi, a pod.
U mě byl ale jasný požadavek - cestování ve dvou a prostor pro kempovací věci.
K1600, ten vibrace už nemá. Bohužel váha je vyšší než u r1200rt. ST1300 je super, ale posez už je více sportovnější. Pokud však nechceš za chlapskou hračku vysolit tolik co za hezké kabrio, tak ti zůstává FJR, R1200RT a ST1300. Svez se a porovnej plusy a mínusy. Já nakonec skončil RT. Posez a podvozek skvělý. S motorem je to tak jak píšeš. Zkus možná "káčkové" modely.
2 reakcí na tento příspěvek BMW RT alternativy
Požadavek na alternativu RT s uživatelsky příznivějším projeven motoru bude vždy stroj s hmotností o cca 50kg vyšší. To je skutečnost................takže jsou pouze tři možnosti. Pořídit řadový čtyřválcový cestovní stroj (to tazatel moc akceptovat nechce) - nebo jít o třídu níž a pořídit stroj z kategorie Honda Deauville, F 800 GT a jim podobných strojů a poslední možnost je smířit se s "ucukanějším" boxerem a vyjít mu vstříc změnou jízdního stylu.
Sám jsem cestoval na stroji, který ve vesnici chce dva až tři rychlosti dolů, aby "visel" na plynu - je to jen o zvyku. Dnes mám volbu a samozřejmě sametový průběh čtyřválce pro cestování zvítězil - před barákem zaseknu šestku a na tu mě stroj protáhne i vesnicí.
Lehčí cestovně zaměřený stroj s podobným komfortem jako má RT trh nenabízí.
Cestovat se dá ale na všem - já v mládí odjel na zátah 820km na ČZ 175 s výkonem 8,7 koně...........jel jsem to cca 20hodin - pohodlné to ale nebylo
Sám jsem cestoval na stroji, který ve vesnici chce dva až tři rychlosti dolů, aby "visel" na plynu - je to jen o zvyku. Dnes mám volbu a samozřejmě sametový průběh čtyřválce pro cestování zvítězil - před barákem zaseknu šestku a na tu mě stroj protáhne i vesnicí.
Lehčí cestovně zaměřený stroj s podobným komfortem jako má RT trh nenabízí.
Cestovat se dá ale na všem - já v mládí odjel na zátah 820km na ČZ 175 s výkonem 8,7 koně...........jel jsem to cca 20hodin - pohodlné to ale nebylo
Deuville 700 jezdí ivan11 a zatím spokojen. Jen díky tomu, že se asi v mládí hodně pomočoval, tak vyrostl okolo dvou metrů.................musel si koupit na štít ještě deflektor - to já ale také
Ta motorka má pár zajímavostí - kufry sice pevné, takže to chce dovnitř tašky, aby jsi si věci mohl bezproblémově odnést do stanu, ale kufry jsou za kolem propojeny tunelem, takže tam jdou schovat bezproblémově i tyčky od stanu, nebo skládací židlička. A prodávají i šírší víka, tak jen výměnou zvětšíš kapacitu kufrů. Zase se s uzkými víky protáhneš bezproblémově městem......................Ivan má jen ty užší, a poté, co přestal jezdit s baťúžkem nedostatkem místa netrpí
Ta motorka má pár zajímavostí - kufry sice pevné, takže to chce dovnitř tašky, aby jsi si věci mohl bezproblémově odnést do stanu, ale kufry jsou za kolem propojeny tunelem, takže tam jdou schovat bezproblémově i tyčky od stanu, nebo skládací židlička. A prodávají i šírší víka, tak jen výměnou zvětšíš kapacitu kufrů. Zase se s uzkými víky protáhneš bezproblémově městem......................Ivan má jen ty užší, a poté, co přestal jezdit s baťúžkem nedostatkem místa netrpí
Boxer tahá od spodu jako tank, proto klamně umožňuje kadla, kadla tahat na 2000 otáček těžší převody. Tam je znát ten efekt boxera, stačí držet otáčky nad 3000 ot a je po problému , to znamená na padesátce po městě za tři. Čtverka bude při dodržování limitu ucukaná. Motor se odmění kultivovaným chodem a specifickým prskáním a střílením od výfuku. Pohodlí na RT je popisovat zbytečné, po 800 km jako by člověk vstal z obyvákového křesla. Jsou lehčí mašiny na cestování, ale bavec je bavec.
Jezdím sedmou sezonu na skoro čtvrt století staré ST1100 PE. Motor jako hodinky, olej nebere vůbec, ovladatelnost je naprosto v pohodě i když má přes 300kg, i díky nádrži 28l umístěnou pod sedlem, tedy pěkně dole. Váha je cítit hlavně při manipulaci na místě. Ten motor V4 je prostě boží, v pohodě se lze vozit po městě 50km/h na pětku při volnoběžných otáčkách, přesto to není tak sterilní jako R4, motor pěkně pulzuje. Při pravidelné údržbě je ten motor nezničitelný,a údaj na tachometru je pouhé číslo. Párkrát jsem taky koketoval s myšlenkou RT1200, ale při jednoduchých propočtech, kolik bych musel dát peněz navíc, co bych tím (ne)získal a o co bych přišel...radši ty peníze procestuju. A navíc k té motorce mám dost citový vztah.
Za ty peníze ve své kategorii těchhle starších moto moc lepšího není.
jinak soráč za trochu off topic
Naposledy editováno 31.03.2017 21:45:44
Za ty peníze ve své kategorii těchhle starších moto moc lepšího není.
jinak soráč za trochu off topic
Naposledy editováno 31.03.2017 21:45:44
Brůča. píše: Požadavek na alternativu RT s uživatelsky příznivějším projeven motoru bude vždy stroj s hmotností o cca 50kg vyšší.
Trophy SE má možno o 15 kg viac, nie 50. Na druhej strane je to relatívne nový stroj, takže za 5-cifernú sumu ako mnoho iných ho nezoženieš. Chtělo by to pohledat v podobných ročnících a v podobných cenových relacích.
http://www.motorkari...doplnky-1125809.html
http://www.motorkari...cet-dph-1067900.html
http://www.motorkari...auville-1125913.html
http://www.motorkari...-gt-abs-1104271.html
http://www.motorkari...uropean-1123160.html
To jen pár kousků z posledních dní v nabídce.
http://www.motorkari...doplnky-1125809.html
http://www.motorkari...cet-dph-1067900.html
http://www.motorkari...auville-1125913.html
http://www.motorkari...-gt-abs-1104271.html
http://www.motorkari...uropean-1123160.html
To jen pár kousků z posledních dní v nabídce.
1 reakcí na tento příspěvek BMW RT alternativy
Ďakujem všetkým za rady. Nakoniec som objavil peknú motorku v susednom okrese BMW R850R. Kúpil som a skúsim či si po najazdení nejakej tisícky kilometrov zvyknem na motor alebo budem znovu hľadať.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis BMW R 1200 RT | Vlastík.2882 | 7 | 25.3.2024 v 19:37 Dr.fík |
snímač tlaku pneumatiky BMW R 1200 RT | pete47 | 1 | 18.1.2024 v 11:29 TomasNBK |
Audio na 1200RT / 2006 BMW R 1200 RT | Greko | 8 | 29.12.2023 v 22:23 ŠtrychH |
Celoroční motorka na dojíždění do p... [1, 2] BMW R 1150 RT, BMW R 1200 RT | Redguy | 47 | 29.8.2023 v 11:12 OndraCB |
Kolísání otáček BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... | StB | 19 | 18.8.2023 v 21:53 StB |