globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hornet - problém
Zdravím, nedávno jsem si koupil H6 s 25kw a nájezdem kolem 59000 km. První týden vše šlapalo až na pár věcí. Při prvním projetí přímo s tehdejším majitelem a následně i mou projížďkou bylo vše v pořádku a nic nenasvědčovalo problému. Proto jsem moto koupil. Vše začala až potom. Po příjezdu domů jsem se šel na Hornetu kousek svézt no a ten mě najednou chcípl a už jsem ho nenatočil. Horneta jsme museli roztlačit a potom chytnul. Dával jsem to za vinu špatnému benzinu protože majitel tvrdil že je starý. Natankoval jsem tedy plnou nového benálu. Hornet jezdil v klidu, avšak v úterý se mě stalo že jel na 3 válce ale po chvilce a přepnutí na rezervu se zase chytil. Podotíkám, že startoval na brnknutí a o závadě nebylo ani stopy. No a dneska jsem jel do školy, vše v pohodě, potom jsem se jel projet a nastal průser. Nejdřív první chcípnutí. Tak pět minut jsem to trápil ale chytnul. Po ujetí asi 5 km další chcípnutí. Vždy to bylo tak že na šestku prostě začal ztrácet otáčky a nakonec chcípnul. Nakonec jsem dojel uplně a už nechytil. Musel jsem ho dotahnout domu na vozejku. Proto se chci zeptat kde by mohla být chyba ???? Doma jsem sundal nádrž, vyčistil kohout, sítko, airbox a zatim to vypadá že to nepomohlo. Co svíčky ? Podotíkám že motorka jela dva dny před tímhle total restartem asi 50km a jela naprosto normálně. A ještě jeden dotaz. Asi budu za debila, ale zeptám se. Když jsem sundal nádrž a zapnul kohout do polohy ON nebo REzerva tak z něho skoro nic nevytékalo... Ani potom co jsem kohout komplet vyčistil z něho nic neteklo.

Naposledy editováno 24.03.2017 11:15:31

1 reakcí na tento příspěvek Hornet - problém

Skvělá odpověď, děkuji! 24.3.2017 v 07:53 | Nahoru | #1
Ahoj,

mám 2001 a řešil jsem podobný problém. Na rezervu (páčka kohoutu dopředu) musí téct benzín sám gravitačně. Páčka dolů je zavřeno. Páčka dozadu - vem hadičku na benzín (kup v mototechně) a dělej pusou podtlak. Jakmile vytváříš podtlak, benzín teče, když pustíš tak přestane. Pokud tomu tak není, máš vadnou membránu v kohoutku nebo jsi ji tam dal špatně. Není jedno jak ji tam dáš!

Ten podtlak samozřejmě děláš na podtlakové straně kohoutku (kohoutek má dva vývody na hadičku)

Jestli jsi z Pomezí u Poličky, klidně se o víkendu stav, uděláme kohoutek spolu.

Naposledy editováno 24.03.2017 07:59:15

(reakce na) Hornet - problém

24.3.2017 v 11:07 | Nahoru | #2
Delk> Ahoj, díky za odpověď. Hadičku na podtlak jsem nasadil, tu membránu v kohoutu jsem dal tak jak byla. Jinak děkuju za nabídku, dneska na to ještě mrknu a kdyžtak bych se ozval :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 11 Dnes v 09:10 KubaLC8
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 4 15.4.2024 v 22:21 Slávek-TDM
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V
padák nebo hříbek [1, 2] Honda CB 600F Hornet biosák 38 21.3.2024 v 21:44 Slávek-TDM


TOPlist