globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Shinko Adventure Trail 804/805
Má někdo osobně vyzkoušeno na velkém cenduru v rozměrech 17/19" ?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805

19.3.2017 v 15:27 | Nahoru | #1
Maji vlastnosti cca jako Tourance prvni generace. Jen za mokra malinko horsi

Edit: pardon, omlouvam se. Spletl jsem si to s modelem 705. S 805 nemam zkusenosti

Naposledy editováno 19.03.2017 16:00:01

(reakce na) Shinko Adventure Trail 804/805

19.3.2017 v 16:22 | Nahoru | #2
seikos> Jo, ty 705 jsou podobný jak Metz, 805 zas jak E10. Alespoň dle fotek.

Cena taky není žádná vražda. Je zkus, můžeš pak bejt třeba jedna z mála vlaštovek a hodíš recenzi

Naposledy editováno 19.03.2017 16:36:33

Shinko Adventure Trail 804/805

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2017 v 16:52 | Nahoru | #3
Napr. https://www.revzill...ng-tires#reviews_tab , písané jazdcami , nie testovačmi .

Naposledy editováno 19.03.2017 16:52:24

1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805

19.3.2017 v 17:51 | Nahoru | #4
Vsichni ji tam dost chvali, porovnavaji ji hlavne s TKC 80 a vychazi ve vsem mirne lepe za podstatne nizsi cenu. Vypada to ze je zkusim nekdy behem leta.

(reakce na) Shinko Adventure Trail 804/805

19.3.2017 v 18:45 | Nahoru | #5
jasp> Co jsem pročetl, tak i výdrž docela slušná. Zkus, sám jsem zvědavej na recenzi.

Shinko Adventure Trail 804/805

21.7.2017 v 16:54 | Nahoru | #6
Tak co, zkusili jste je někdo? Právě po nich pokukuji tak přemýšlím jestli to má cenu? Například oproti TKC80 srovnání na silnici i na šotolině?

Shinko Adventure Trail 804/805

21.7.2017 v 17:10 | Nahoru | #7
Muzu porovnat jen neprimo, ja jel na GSu a TKC80, kolega na TransAlpovi a 804/805kach. Conti melo navrch jen v mekkym terenu, kde bylo znatelne lepsi vedeni smeru. Jinak vsude jinde bylo lepsi Shinko a vydrz zadni pneu je minimalne dvojnasobna.

Shinko Adventure Trail 804/805

7.9.2017 v 12:01 | Nahoru | #8
A mokrá silnice? Nejsou moc klouzavé? Jinak moc díky za info, zajímavá alternativa, asi je na příští sezonu vyzkouším, přeci jen nestojí tak moc abych byl pak nasranej

Shinko Adventure Trail 804/805

21.10.2017 v 14:18 | Nahoru | #9
Tak moje zkusenosti s E-804. Muzu porovnat jen s Conti Escape na kterych byla motorka obuta kdyz jsem ji na jare poridil. Na Escape jsem najel asi 3 000 a sli z motorky dolu, ne kuli opotrebeni ale, proto, ze u mne doslo k coming outu latetniho bahnomilstvi. Pole, louky, les s Escape moc nefungovalo. Nejdriv sel zadek kde se usadila E-09, za dva tydny na to predek, automaticka volba by byla E-10 na predek, jenze ouha v rozmeru na Freewinda se E-10 (19 100/90) proste nedela. Pak jsem dlouho badal co s tim. Jasne to vychazelo na TKC-80 jenze jsem lakomec. Na ceskych forech jsem nic o Shinko nenasel. Nejake recenze jsem nasel u Australaku, Kanadanu a severo Amerikancu nekteri ji radili dokonce vyse nez TKC.

Nakonec jsem tedy objednal E-804... jake to prekvapeni, E-804 je za vsech okolnosti (opravdu za vsech, vcetne silnice a mokra) lepsi nez silnicnejsi znackovejsi a drahy Escape. Ze zacatku se na silnici motorka nad 140 trochu vlnila (co ostatne od spuntu cekat?), ale bud jsem si zvykl, nebo po mirnem ojeti pneu problem zmizel.
Ted je E-09 na konci zivotnosti (dala asi 6000km silnice/polnacky 60/40), na Shinku neni v podstate opotrebeni zatim znat. Za pneu i s prezutim jsem zaplatil 1570kc. Takze jsem si zkusebne objednal 805 na zadek... uvidime. Za mne, palec nahoru.
Motorka XF-650, jezdim nalehko a vyhradne solo. Styl... prase.

1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805

6.11.2017 v 10:28 | Nahoru | #10
Tak já je asi na KTM 990 Adv obuji na příští rok. Buďto Shinko, pokud se domluví nějaký rumunsko s cestou po ose, pokud by jsme vezli, dám asi Mitas 09 dozadu a dopředu Pirelli MT21 . Každopádně díky za info a poznatky

(reakce na) Shinko Adventure Trail 804/805

23.4.2018 v 22:02 | Nahoru | #11

Lukinzu píše: Tak já je asi na KTM 990 Adv obuji na příští rok. Buďto Shinko, pokud se domluví nějaký rumunsko s cestou po ose, pokud by jsme vezli, dám asi Mitas 09 dozadu a dopředu Pirelli MT21 . Každopádně díky za info a poznatky

ahoj, taky o nich ted uvazuju. mas uz nejaky zkusenosti? zvazuju, co obout na letosni Albanii.

Shinko Adventure Trail 804/805

24.4.2018 v 09:58 | Nahoru | #12
Tak na nich mám odjetou sezónu, momentálně mají natočeno asi 8 tisíc. Jezdil jsem terén, silnice i dálniční přesuny. Jediný co je slabší je boční vedení v blátě, ale jezdím mastodonta a ne krosku, takže pořád je to super. Aby zabírala v blátě (opět připomínám bláto úměrně k težké motorce) tak má výdrž asi 6 tisíc, pak už je vzorek spíš na suché šotoliny. Nejvíc mě potěšilo jak dobře drží na silnici, kde po úvodních peti stovkách na zajetí jde jezdit slušná kudla. takhle vypadala po absolvování Albánie. Za mě neuvěřitelná spokojenost.

Shinko Adventure Trail 804/805

24.4.2018 v 10:02 | Nahoru | #13
to co vypadá jako trhliny je popraskanej nános bordelu, jak se hýbe vzorek pod zátěží. V zatáčkách na asvaltu dostaly hodně naprdel, je to vidět na hranách špuntů, ale i potom v blátě dobře zabírají.

Naposledy editováno 24.04.2018 10:05:22

Shinko Adventure Trail 804/805

16.7.2018 v 18:19 | Nahoru | #14
Mám 804/805 na tigrovi 800, 90-21 a 150-17. Naložená ve dvou 440 kilo. Sólo 360.
Zatím najeto 5 tis ve dvou + 2 tisíce sám a vzadu ubyl vzorek z 10mm na 5mm a vepředu z 8 taky na 5.
Ale drtivá většina byla po asfaltu. Podle mě to je za ty peníze hodně dobrej kompromis pro teleportování se po dálnici kousek za barák (Ukrajina, Rumunsko, Jugoslávie, Albánie), tam si zajezdit a pak hupsnout zpět. E07 je akorát do sucha, trochu měkýho podkladu ji vyřídí. Tohle je znatelně lepší a už se jakš takš chytá i v blátě.
No a jezdím kolem 120 km/h po dálnici.

Naposledy editováno 16.07.2018 18:24:04

1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805

17.7.2018 v 11:14 | Nahoru | #15

Tak moje zadni po skoro trinacti tisicich, ani jeden defekt. Schvalne jsem je sjizdel co nejvic do mrtva, abych vedel jakou maji hranici. Sice jeste neni sjeta az na TWI, ale uz zacinala klouzat a uz nezabirala ani na tvrdem povrchu. Ale opatrny dojezd z nejake dovolene by se na tom jeste dal ustat.

1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805

19.7.2018 v 11:25 | Nahoru | #16
Mě připadá, že tak pod 3 milimetry vzorku už je guma dobrá tak na asfalt. Ani v suchejch prudčích kopcích po kamení to pořádně nezabírá a je to o vyklopení se. Já na ní ještě dám Bosnu, to bude mít asi 8 tisíc, vzorek spadne na ty 3mm a pak ji vyhodím. Nebudu zbytečně riskovat. Za ty peníze to nestojí.

Naposledy editováno 19.07.2018 11:29:28

(reakce na) Shinko Adventure Trail 804/805

19.7.2018 v 13:44 | Nahoru | #17
ZdendaZB> Souhlasim, navic jak je nizkej vzorek tak uz se zacinaji objevovat celkem velke zaseky od kamenu. Ale proste jsem chtel zkusit kdy zacnou byt nepouzitelny, v garazi jsem mel nachystanou druhou sadu kol - takze jsem nebyl nijak limitovany. Ted uz je budu za tu cenu menit hned jak prestanou fungovat na mekkem podkladu.

Shinko Adventure Trail 804/805

19.7.2018 v 13:50 | Nahoru | #18
To jsem pochopil, že jsi testoval. Já E07 sjížděl maximálně na ten prostřední vystouplý pruh gumy. 18 tisíc km a hotovo, ale zase pár tisíc po prašných cestách. Na asfaltu by to bylo určitě dřív. Tak při 16 tisících.
Pak už to na trochu-bahně nejede vůbec. Ona i nová je zoufalost, natož sjetá Jediný, že tolik vydrží a je levná

1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805

23.7.2018 v 08:00 | Nahoru | #19
Chalani nad 10000km sa da ako???? To tlačíte to ako sa rozbiehate z nula na 100 za 20minut????
Toto je po 3300km a pol vzorku v prdeli...
Pneu fajn pomer cena a výkon. Aj napriek tomu ze ked bude mat 7000 (možno) a pojde dolu.

Naposledy editováno 23.07.2018 08:03:43

(reakce na) Shinko Adventure Trail 804/805

23.7.2018 v 08:45 | Nahoru | #20
mates750> Vsak jsem to psal nahore, pokud s tim chces jezdit v mekkem terenu tak je vydrz 6-7 tisic. Pak uz se s tim da jezdit jen na suchem a tvrdem. To ze jsem je sjel uplne domrtva byl jen test, abych vedel co vydrzi.

Shinko Adventure Trail 804/805

23.7.2018 v 10:08 | Nahoru | #21
Když jsem potkal dva piloty, co jeli z Mongolie domů, tak ještě v Ulan Ude měli E09 na obou kolech v dobrým stavu a to už měli najeto přes 6 tisíc ve dvou na africe. A většinu asfalt. Takže když se jede v klidu, tak tomu věřím. Když budeš pořád hrabat a brzdit jak blázen, tak to nevydrží, to je jasný.

Shinko Adventure Trail 804/805

23.7.2018 v 13:48 | Nahoru | #22
Som zabudol dodat ze ja som tych 3300 najel iba asfalt.

Shinko Adventure Trail 804/805

23.7.2018 v 17:48 | Nahoru | #23
A já zase, že jak to čtu a všichni kritizujo e09 vepředu tak mě teda docela hodně pomohla. Ale je fakt,že kromě shinca804 neznám nic jinýho. Možná to je tím.

1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805

24.7.2018 v 16:03 | Nahoru | #24
Ja du totižto taky okruh ze Rumunsko cez Srbsko Albania a potom Crna gora a Bosna...takych 3800km. No a mam obavu ze mi guma nevydrží... Čistý asfalt mozno 10% sotolina. Idem z ladvinkou tak ziaden off...

Shinko Adventure Trail 804/805

24.7.2018 v 16:21 | Nahoru | #25
to je divný
já dal 5000 ve dvou plus 2000 solo a jsem vzadu v pulce vzorku, a všechno s dvouma pytlema s věcma, ve dvou motorka 430 kilo, což je max povolený zatížení, ale je fakt, že nehrabu, brzdím v klidu, a nejedu jak na dakaru a taky skoro všechno asfalt

nejste nějak citelně přetížení ?
třeba styl brezovar, tomu by asi těžko vydržela ten náš nájezd...

Naposledy editováno 24.07.2018 16:24:34

Shinko Adventure Trail 804/805

24.7.2018 v 17:33 | Nahoru | #26
ZdendaZB- kdyz mluvis o pretizeni a Igorovi... jak nam vysvetlis, ze ma na 07 tak nesmyslny najezd km? jen v tom pretezovani masiny to evidentne nebude...

Shinko Adventure Trail 804/805

24.7.2018 v 18:32 | Nahoru | #27
Ja teda nevim, jezdim sice solo (125kg) ne moc zatizenej (cca do 25kg) a jezdim na silnici hodne agresivne. Teren moc neumim tam jezdim jako nejvetsi mrdal. Pulku vzorku jsem mel sjetou asi v tech sedmi tisicich. Foukam 2,5/2,9 na vsechny povrchy.

1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805

25.7.2018 v 07:09 | Nahoru | #28
Moto je Caponord 1000. A jazda vo dvojici ja 80 priatelka 47kg kufor vzadu. Tlak 2,7. 99% asfalt. No nic ine mi nenapada a vlastne nikomu ani nemôže ze netahate za plyn.....v inom to byť nemôže. Dojdem z Balkanu a dam sem foto reálneho nájazdu.
Nič v zlom mam vela rodiny v Čechách a vy nežijete vy šetríte. " Jenom ať je to za levňáska". A tak aj ťaháte za plyn že???

1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805

25.7.2018 v 09:51 | Nahoru | #29
Eso: já ale 07 neřeším, ani jejich nájezd. Psal jsem to ve smyslu E09 nebo shinko804. že kdyby jí dal na svoji přetíženou motorku tak by mu asi 10tkm nevydržela.
A píšu ve smyslu, že E07 je pro moje použití napytel a hledám něco použitelnějšího co vydrží i asfalt. Nic víc. Kdo ví o čem mluvím tak je v klidu, ostatní silniční advenčurystičtí jezdci se zbytečně ročilují a posedá je emoční ďábel. A to zcela zbytečně.

Takže já zkoušel E09 vzadu+vepředu, na moje posouvání byla, bych řekl dramaticky lepší než E07. S804+805 není tak dobrá v blátě, ale zase víc vydrží, hlavně ve dvou. No a nic jinýho neznám, takže tady žádný moudra a chytrosti o tom co neznám nepíšu, jak mě opět začali napadat někteří provokatéři a dotčení cestovatelé hlavně na silničních gumách typu E07

Mates750: nebo jsi vyhrál gumu s nějakou vadnou směsí z výroby, jak se to stávalo třeba v minulých letech mitasu, kdy vypouštěl zmetky. Jiná možnost snad ani nepřipadá v úvahu. Já když si třeba koupím nový gumy na Mravence, tak tejden nemůžu jíst, protože jsem off rozpočet

Naposledy editováno 25.07.2018 09:54:15

(reakce na) Shinko Adventure Trail 804/805

25.7.2018 v 12:49 | Nahoru | #30

mates750 píše: Moto je Caponord 1000. A jazda vo dvojici ja 80 priatelka 47kg kufor vzadu. Tlak 2,7. 99% asfalt. No nic ine mi nenapada a vlastne nikomu ani nemôže ze netahate za plyn.....v inom to byť nemôže. Dojdem z Balkanu a dam sem foto reálneho nájazdu.
Nič v zlom mam vela rodiny v Čechách a vy nežijete vy šetríte. " Jenom ať je to za levňáska". A tak aj ťaháte za plyn že???


mam porad stejny jizdni styl a ten neni zrovna sporivy. ja jsem z tech gum nadsenej treba i proto, ze predchozi TKC 70 mi na predku doslova shorela po trech tisicich ze musela dolu. takze o "netahani" za plyn to fakt neni. Jinak taky sedllam Caponorda, akorat v RR verzi.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord Libiq 8 20.3.2023 v 12:29 Libiq
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 54 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord Etv1000capo 23 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord Káreo 2 24.12.2021 v 12:30 Piwell


TOPlist