bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zavzdušněný dual cbs
17.3.2017 v 21:58
Ahojte, podařilo se mi zavzdušnit dual cbs , přední třmeny jsem odvzdušnil, pak by se měl odvzdušnit okruh mezi sekundárním válcem a tím ventilem pod sedlem ne? Klasickou cestou to nešlo vůbec, tak jsem zkusil na odvzdušňovák připojit motorek z ostřikovačů aby něco vytáhl, bylo to lepší, ale pořád málo. Nakonec jsme zkusili udělat podtlak velkou stříkačkou a taky nic. Nešlo by to nějakou lepší podtlakovou pumpou?Stalo se taky někomu? Díky

Naposledy editováno 18.03.2017 20:26:43

zavzdušněný dual cbs

17.3.2017 v 22:49 | Nahoru | #1
dotaz, zkoušel jsi postup podle manuálu? Ono to tam je docela dobře popsané

zavzdušněný dual cbs

18.3.2017 v 05:56 | Nahoru | #2
Setkal a bylo to pakárna. Pořád mi to brzdilo na hovno,nakonec jsem zhistil,že mám přihnutpu uadní brzdu. Každopádně mam uloženej tenhle návod:

Brzdy děláš jednotlivě, ale dle okruhů. Každý třmen má dva odvzdušňováky-pro dva okruhy. Zadní krajní pístky si odmačkáš-odvzdušníš zadní pačkou brzdy. Pak pomocí zadní brzdové páčky ovzdušníš postupně na levé a pravé straně středové pístky předních třmenů. Porod je to ovšem s druhým okruhem. Přední krajní pístky zvládne jedna osoba, klasicky přední brzdovou páčkou, zase postupně levý a pravý třmen(pořadí je jedno). Problém nastane když si potřebuješ mačkat přední brzdovou páčku a ovzdušňovat prostřední pístek zadního třmenu. Pokud nejsi zrovna Saxana pak nemáš šanci, alspoň já se tak zkrátka nenatáhl, natož tak vydržet po dobu několika minut a něco povlovat a utahovat. Jinak není problém, jen je na chvilku potřeba někdo po ruce.

V podstatě je to jak píšu. Stejně se bez pomoci někoho jiného nebo bez něčeho co podrží levý přední třmen resp. především sekundarní válec spojený s třemenem a vidlí v určitě poloze neobejdeš. Levý třmen musíš sejmout z kotouče a úhel sekundarního válce (ten valeček co vypadá jak antidive spojený s třemenm vedoucí k vidli) držet v poloze 0-15° od vodorovné polohy. Následně na poměrovém ventilu(umístěný za nádrží na pravé straně pod gumovou krytkou) odkryješ odvzdušňovací šroub a jím pak odvzdušňuješ cestu k poměrověmu ventilu. Jeli vše ok bez bublin, dáš vše zpět. Dál pokračuješ připojením pomocné hadičky na vstupni odvzdušňovák! zadního třmenu a opět odvzdušňuješ pomocí zadní pačky brzdy. Pak opět znovu, ovšem tentokrát připojit hadičku na výstupní odvzušňovák zadního třmenu. Pak jsi teprve hotov. Na začátku samozřejmě nejprve klasickým způsobem odvzdušníš přední třmeny respektive pouze vnější pístky za pomocí horních odvzdušňováků a přední páčky brzdy. Dále odvzdušníš prostřední přední pístky za pomocí zadního pedálu a spodních odvzdušňováků předních třmenů a pak teprve ten výše popsaný postup s vyjmutím levého třmenu atd...
Jak bylo řečeno vše je krasně popsané v manuálu;)

Manual str 420


Našel to buď tady na m.cz nebo vfr fóru,už nevim. Hodně št3stí

zavzdušněný dual cbs

18.3.2017 v 07:47 | Nahoru | #3
Já jsem se právě díval na vfr fórum a tam je jiný postup a navíc u nádrže tam jsou ty ventily dva - SPCV a RPCV, já mám jen SPCV. Takže to teď zkusím podle manuálu...

zavzdušněný dual cbs

18.3.2017 v 20:58 | Nahoru | #4
Tak se mi to nakonec povedlo, takže je to OK 😉
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist