Téma: Nasinec v Arizone
5.3.2017 v 07:46
Rychle intro - Jmenuji se Martin a mam moto problem. Ne ze by mi moto nebezely, mam problem se od nich utrhnout ;)

Jezdil jsem od mala, 99% silnice (Hornet, GS..) pred 5ti lety me prace zavedla do Phoenixu tak jsem si tu udelal radost a na vanoce 2013 jsem koupil jety GS (2009). Velmi rychle jsem zjistil, ze tady jsou nejenom paradni silnice ale hlavne (pro nasince) neuveritelny moznosti kam vyrazit mimo asfalt. Dal jsem se dohromady s tema spravnejma lidma, zacal jsem tahat GSo nejdriv na sotolinovy cesty, pak do hor, pak mi prislo tezky tak jsem k nemu prikoupil krosku, pak holt jezisek prines vodnika.. dalsi jezisek prines XCF-W 350... pak pribyla slapacka...

Snazim se ty moje mistni (a nejenom mistni) akce dokumentovat jak nejlip umim a kdyz uz se s tim ... delam... tak si rikam, ze by to snad mohlo zajimat i vas. Uz nejakou dobu prispivam do ceskych for o velkych moto (GS) ale posledni dobou spis tihnu ke krosce tak proto i tahle platforma..

Ocenim jakykoliv komentare/dotazy...jen necekejte odpoved v 4 rano myho casu ;)

A od cervna 2019 zpet na rodny hroude...

Naposledy editováno 25.01.2020 23:07:04
1... 7 8 9 10

21.12.2018 v 21:04 | Nahoru | #271
Prisla zima... prezivam ;)

Skvělá odpověď, děkuji! 22.12.2018 v 20:48 | Nahoru | #272
Plawa>
Polojasno · 19 °C
12:42 To není Zima,to je ráj pro motorkáře.

24.12.2018 v 17:18 | Nahoru | #273
Jde to ;) Poskladam video ze vcerejska, zatim jenom utrzky..

31.12.2018 v 06:30 | Nahoru | #274
Posledni video z 2018... a ze mate tu zimu, tak jsem ho udelal v cestine, at se u toho muzete ohrat ;) Predem varuju, ze je to o dost vic ukecany nez obvykle...

31.12.2018 v 16:47 | Nahoru | #275
Plawa> -Pěkná vyjížďka ,co takhle jedna noc pod mostem? To tě neláká? Do nového roku Ti přeju mnoho kilometrů bez nehod a ještě hodně moto-zážitků,Milan.

1.1.2019 v 12:42 | Nahoru | #276
Narazil jsem náhodou na toto vlákno. Musím uznat, že to je fakt pecka. Krásné. Bezva ukrácení nudy na ospalý Nový rok.

3.1.2019 v 20:27 | Nahoru | #277
Plawa> Dnes tam máte zimní den,prej je to na sněhuláka.

18.1.2019 v 14:12 | Nahoru | #278
Plawa> Co se děje?Motorky jezdí?
Tady je ladovská zima a vypadá to na dlouho.

Naposledy editováno 11.05.2019 21:01:51

1 reakcí na tento příspěvek Nasinec v Arizone

9.2.2019 v 05:33 | Nahoru | #279
Lehce jsem se odmlcel, ale ziju... Pocasi stale idealni, v tydnu poskakuju po parkovisti na za barakem a trenuju balanc..

O vikendu se to snazim uplatnit v terenu

Obcas mam trialovy ambice i na krosce... vysledky se ruzni...

9.2.2019 v 13:26 | Nahoru | #280
Plawa>

24.2.2019 v 05:25 | Nahoru | #281
Konecne jsem zase vyrazil k nejaky zajimavy destinaci - normalne je tahle prehrada komplet na suchu, parkrat jsem tam videl trochu vody, jednou tekla poradne ale tohle jsem fakt jeste nezazil. Chtelo to trochu usili se tam dostat, ale rozhodne stalo za to...

24.2.2019 v 14:39 | Nahoru | #282
Jakoby GS nebyla zrovna ideální volba pro dosažení cíle. Ani se ti nedivím, že ti pak na přehradě trochu lepilo. U sypané hráze někdy stačí trochu víc vody a eroze v přepadu dokoná dílo za pár hodin. Předloni to bylo v Kalifornii jen fous - https://en.wikipedia.org/wiki/Oroville_Dam

24.2.2019 v 21:31 | Nahoru | #283
A k dovrseni stereotypu ze to tu jenom sucha a horka poust...

Naposledy editováno 25.02.2019 02:04:56

20.3.2019 v 04:20 | Nahoru | #284
Po tom vsem snehu a destich prislo jaro a poust rozkvetla jak jsem to tu jeste nevidel.. pocitam, ze za tyden to bude zase vsechno pryc spaleny na uhel ;)

Minulej vikend jsme vyrazili do hor, chvili mi potrva nez to zpracuju ale zase to bylo zabavny.. vedet kam si stoupnout je nekdy docela umeni

Tenhle vikend jsem po case zase konecne vytah tlustou bertu a protah jsem ji trochu terenem, aby nezapomnela kam patri ;)

No a v tydnu porad trenuju na sicim stroji... mozna vic nez to, ze se mi snad konecne podarilo trochu chytnout balanc je ten samotnej proces uceni - tohle je vysledek mozna 5ti mesicu treninku, za prvni 4 mesice jsem vubec nemel pocit, ze se nekam posouvam ale zarek jsem se, ze to musim kousnout i kdyz jsem fakt mel pocit, ze je to uplne marny.. a pak vam jednoho dne neco cvakne v hlave a najednou za 2 tydny udelate vetsi pokrok nez za celou dobu predtim..

Naposledy editováno 20.03.2019 04:20:54

20.3.2019 v 17:00 | Nahoru | #285
Sakra, pocasi pekne, priroda tez...

25.3.2019 v 05:53 | Nahoru | #286
Prituhuje... uz to leze ke 30ti ale porad se da

27.11.2019 v 20:45 | Nahoru | #287
Zacnu slovy klasika... zpravy o moji smrti byly znacne prehnane :)

Za poslednich par mesicu se toho celkem dost udalo.. prestehoval jsem se zpet do CR, zmenil jsem praci, skoro pul roku jsem nemel poradnej desktop, ucil jsem se novej SW na editaci videa tak doufam pochopitelne mi docela trvalo, nez jsem se dostal k tomu zpracovat video z posledni vypravy po US na GS, tentokrat do Noveho Mexika:

(cesky titulky jsou opet v nastaveni)

Den druhy, kdy jsme mozna meli spis nasadit rolby nez GS...

Po navratu zpatky jsem cely GS vylestil a dal na prodej za myslim docela rozumny penize (vzhledem k tomu ze jsou tam tlumice za cca 100k CZK, nova spojka, novej kardan a je to komplet postaveny na adventure) ale nenasel se nikdo kdo by to ocenil a uplne se mi nechtelo motorku prodat nekomu za par dolaru, obzvlast potom co se mnou vsechno prozila a nikdy me nenechala ve stychu. Ve finale uz mi trochu dochazel cas pred odletem, tak zbyvala uz jenom jedna logicka varianta:

Jestli to nekoho bude zajimat, tak vam muzu do podrobna popsat co obnasi motorku poslat to Brem, proclit, dopravit do Cech, vyclit a prihlasit na cesky cisla. Chvili jsem mel pocit, ze uredni siml nejenom rehta dost hlasite, ale ze ho i sam dost solidne zivim.. kazdopadne po 4 mesicich je tu, ma cisla a tesi se na mnohem snazsi zivot, nez jakej mela v Arizone. Puvodne jsem si rikal, ze pres zimu (na ten koncept si jeste budu muset zvyknout) sundam padaky atd a necham to vsechno opraskovat aby to cely vypadalo jak novy, ale potom co jsem videl par reakci mistni GS sceny na to jak ted vypadaj, tak jsem se rozhod ze dal ponese sramy z bitev, uz jenom aby to trochu provokovalo.. plus me bavi mit motorku, se kterou se pustim kam chci a nemusim resit, ze to nekde nedejboze skrabnu. Coz se muze stat..

KTMku jsem prodal, EMku jsem rozlozil na 20 dilu a nacpal i se dvema baterkama na paletu a poslal lodi s ostatnima vecma, deklarovanou jako "ebike" :) Mel jsem kliku, narazil jsem kousek od baraku na trialovej klub, takze mam zase o zabavu postarano..

No a tim, ze mam kde legalne jezdit, tak zvazuju ze koupim klasickou slapacku se spojkou, preci jenom je to porad lepsi nastroj kdyz se chce clovek posouvat dal. Je dost mozny, ze se EM objevi brzo na bazaru, kdybyste nekdo meli zajem o tichou motorku na chatu do lesa, po komplet servisu, se dvema baterka, sedlem atd. tak se ozvete, na necem se urcite domluvime..

Tak doufam, ze se nekde potkame, kdyz uz nejsem na druhym konci sveta :)

Naposledy editováno 27.11.2019 20:51:03

2.12.2019 v 10:31 | Nahoru | #288
Plawa> ...pekny, tak se treba fakt nekde potkame...

2.12.2019 v 21:32 | Nahoru | #289
Nové Mexiko, jehličnatý les, bahno, voda, sníh... já jsem čekal jen šutry a kaktusy. Vždyť tam lidí ani nemají doma trouby, protože koláče dávají péct do auta na palubní desku.

9.1.2020 v 18:35 | Nahoru | #290
Zima padla na zem, tak se probiram tim, co jsem jeste nestihnul publikovat... a trochu se u toho aspon ohreju :)

Moab v Utahu je raj offroadu, cely mesto zije motorkama, kolama, jeepama a okolni teren je naprosto fantastickej, obcas ma clovek pocit ze je na mesici - to prijde v dalsich videich. Prvni den jsme vyrazili kus za mesto na "5 Miles of Hell" coz je torchu lez, protoze mil to bylo asi 20 a byly naprosto nebesky...

Naposledy editováno 09.01.2020 18:36:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nasinec v Arizone

11.1.2020 v 05:31 | Nahoru | #291
Plawa> A jaká je tam zima?

Já jsem teď na 2 týdny v Mexiku, v Querétaru (týden jsem tu a týden ještě budu), všichni místní si tu stěžují jaká je tu zima. Pravda, jeden den ráno to bylo na mikinu. Jinak každé ráno v tričku. Každý den od 10 do 22+ hodin tak 18 - 27°C, na sluníčku více ...

11.1.2020 v 09:56 | Nahoru | #292
Piwell> Ted se mi o tom trochu tezko mluvi, ale zima ve Phoenixu je modry nebe, rano prijemnej chladek a pres den 20.. ale zase si clovek neuzije mlhy, vlhko a naledi :)

12.1.2020 v 09:54 | Nahoru | #293
Druhy den v Moabu a jeden z nejlepsich dnu na moto za moji "karieru"..

14.1.2020 v 23:48 | Nahoru | #294
A den treti a posledni.. jakoze komplet posledni den na moto v US. Jako tecka to myslim nebylo spatny...

18.1.2020 v 11:23 | Nahoru | #295
Jak uz jsem zminoval, tim, ze mam ted kde jezdit a nemusim resit hluk tak prechazim zpet na klasickou trialku, jedna moto mi tedy prebyva...

www.motorkari.cz/motobazar/motorky/electric-motion/electric-motion-sport/electric-motion-sport-extra-baterie-1512097.html

Naposledy editováno 18.01.2020 11:24:05

25.1.2020 v 16:33 | Nahoru | #296
Plawa> Tak vítej doma! Tady to takový eldorádo jako v Arizoně nebude, snad někde na poli za vesnicí,nebo motokrosová trať? Jinak GS na cestování není špatné a na Ukrajinu je to co by kamenem dohodil...

25.1.2020 v 16:40 | Nahoru | #297
Plawa> Tady to je terén na šlapačku,na to se motokroska nehodí.