Téma: PAv 40
4.3.2017 v 19:59
Ahoj kluci, stal jsem se hrdým majitelem PAva 40, můj dotaz zní, byl přetřen štětkovkou a jak jsem začal loupat barvu, tak pod ní je bledě modrá i s originálníma linkama, tak se chci zeptat jestli to mám dát do bordó nebo nechat tu bledě modrou. Jinak mám k němu i záruční list . A nemáte někdo výkres ´tažného na ČZ 175/477 ? Předem díky,
Já si nejsem jist jak dneska, ale ještě před několika roky tažné na ČZ 477 nikdo nedělal . Tehdy jsem si ho kroutil sám a nebylo to nic jednoduchého. Původně jsem chtěl použít ten polotovar co dělají ústečáci, že si dodělám konce a fertig...
... nicméně já už na své 477 mam bohužel velkou moderní SPZ, kterou to replikové tažné dle starých dob nějak neumí elegantně obejít (uvnitř úzké) a s tím tam pak blbě vychází výška závěsného bodu. Takže při výrobě to chce myslet na velikost SPZ a výšku závěsného bodu.
Ještě podám dva své poznatky:
1) Ta ČZ s tím PAVíkem nějak zvláště moc nejede, takže jako paráda dobrá, ale na delší cesty bych už to asi nechtěl (přeci jen mam i 350 ).
2) Pozor na rámy u ČZ 477. Nevím, kdo to tehdy vařil, ale ty rámy nemívají zrovna vysokou kvalitu a to jak svařování (běžně jsem našel nedovarky nebo naopak provaření díry), tak geometrie. Například čepy zadního průžení bývají přivařené různě mimo osu a podobně, takže tažné doporučuji fitovat přímo na konkrétní motorce.
(Pozor na kvalitu konzol zadních stupaček. Výrobce často nezavařoval ten úplně horní růžek v přechodu do rámové trubky a tímto místem často napršelo do té plechové konzoly - v pravé straně někdy i s kyselinou od baterky - a bývá tato konzole často uvnitř dost schnilá... bohužel jak to jde zevnitř, tak to zvenku je vidět až po prohnití, nebo když se nechá rám otryskat či chemicky odlakovat).
... nicméně já už na své 477 mam bohužel velkou moderní SPZ, kterou to replikové tažné dle starých dob nějak neumí elegantně obejít (uvnitř úzké) a s tím tam pak blbě vychází výška závěsného bodu. Takže při výrobě to chce myslet na velikost SPZ a výšku závěsného bodu.
Ještě podám dva své poznatky:
1) Ta ČZ s tím PAVíkem nějak zvláště moc nejede, takže jako paráda dobrá, ale na delší cesty bych už to asi nechtěl (přeci jen mam i 350 ).
2) Pozor na rámy u ČZ 477. Nevím, kdo to tehdy vařil, ale ty rámy nemívají zrovna vysokou kvalitu a to jak svařování (běžně jsem našel nedovarky nebo naopak provaření díry), tak geometrie. Například čepy zadního průžení bývají přivařené různě mimo osu a podobně, takže tažné doporučuji fitovat přímo na konkrétní motorce.
(Pozor na kvalitu konzol zadních stupaček. Výrobce často nezavařoval ten úplně horní růžek v přechodu do rámové trubky a tímto místem často napršelo do té plechové konzoly - v pravé straně někdy i s kyselinou od baterky - a bývá tato konzole často uvnitř dost schnilá... bohužel jak to jde zevnitř, tak to zvenku je vidět až po prohnití, nebo když se nechá rám otryskat či chemicky odlakovat).
Díky moc za rady, já mám tu 477 kompletně po generálce, a od té doby ani nevrže ani neskřípe jako když jsem na ní jel poprve A co se týče, tak máme taky Jawu 350/634 po kompletní go. A když si dávám s tatou závody, tak mi na té 350 moc neujede, ale já jsem taky skoro o 45 kilo lehčí .
adakill: 634 vs 477 - tak neujede ti proto, že ta číza je celkem živá, za cenu toho že se musí točit jak turbína... Když jsme na tom jezdili, tak kamarády se čtýrama dost sralo, že se jich ty jejich slovy "nedomrlé jednoválce" tak sveřepě drží Když se nestydíš to točit a včas podřazovat, tak se celkem povozíš.... Rozdíl se pozná ale jakmile na tej motorce nejsi sám, 350 to pokouše celkem bez problémů, ale čízu to totálně zabije.... Tzn. je to dobrá malá stará motorka na sportovnější povožení, ale jako potah na páva to není nic moc, protože kvůli němu se budeš muset krotit do zatáček a chovat se to bude skoro jako bys jel ve dvou co do dynamiky...
Mám 471 a když to porovnám, tak 477 je sice hlučná a vibrující, ale co do dynamiky je o trochu živější... Smolík sice jezdí potichu, plynule a kulturně bez těch jednoválcových estrád, ovšem dosahuje shodných jízdních výkonů s vyšší spotřebou.... Ale když ji miluješ, není co řešit, ten motor se chová tak příjemně, že to za to stojí a to jak to vypadá se mi taky líbí
Mám 471 a když to porovnám, tak 477 je sice hlučná a vibrující, ale co do dynamiky je o trochu živější... Smolík sice jezdí potichu, plynule a kulturně bez těch jednoválcových estrád, ovšem dosahuje shodných jízdních výkonů s vyšší spotřebou.... Ale když ji miluješ, není co řešit, ten motor se chová tak příjemně, že to za to stojí a to jak to vypadá se mi taky líbí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 | kpant | 6 | 26.1.2024 v 18:17 assassin |
Prachovka kyvné vidlice ČZ 175/477 | kpant | 9 | 18.1.2024 v 13:06 milfordoj |