globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK problém
1.3.2017 v 21:21
Zdar fšici.

Ja tady jaro a sním i potřeba nové STK. Už jste to někdo řešil ??
Byl jsem s Introušem VS 1400 a Kawou ZRX 1200 S a pokud motorka není v tom stavu, jak vyjela z fabriky, je to až takovej problém, že to končí zápisem - nevhodné pro další provoz na pozemních komunikacích..

Technikům vadí úplně všechno. I originál tovární doplňky.
Zkoušel jsem pokusně 3 STK a nikde bych neprošel.
VS 1400 - přepákování, široký řídítka a kožený brašny jsou naprosto neřešitelnej problém.
ZRX 1200 výfuk z ZRX 1100 na ZRX 1200 je na sebrání TP ihned.

Je nějaká STK kdekoliv v ČR, kde nebudou dělat nesmyslnnou pakárnu ? Nebo si to mám zase přihlásit zpátky na D popř. PL papíry ?
Z těch našich zasranců ve vládě je mi tak nějak na blití.
Předchozí
1 2
Následující

STK problém

2.3.2017 v 14:45 | Nahoru | #31
No, číst tu diskusi celou ani nebudu, ale odpověděl sis hned na začátku sám - ano, pokud máš tu možnost, přihlas to na PL nebo D papíry a jezdi na STK mimo ČR ...kdybych měl tu možnost, udělám to tak se všemi motorkami hned...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problém

2.3.2017 v 14:54 | Nahoru | #32

fatman píše: Nebo oficiálně navštívit stanici DEKRA se žádostí o zapsání "výjimek"...
V Brně na Opavské je prý i rozumný pán, se kterým se dá vše předem konzultovat (nebyl jsem tam-info z druhé ruky)...



Jasný, a určitě to zapsání "vyjímek" bude zadarmo, není-liž pravda?

Celá DEKRA se může jít bodnout, je to jen nechutný byznys...

(reakce na) STK problém

2.3.2017 v 16:53 | Nahoru | #33
2stroke>

Vyzkoušej Vračovice ,nebo STK v Ústí nad Orlicí nebo Vysoké Mýto.Jsou striktní ale nevymýšlí zhovadilosti....

(reakce na) STK problém

2.3.2017 v 16:56 | Nahoru | #34

MateSl píše: Něco tam snad je, viz. ta fotka u mě na profilu.



Nemel by jsi mit zadny problem...

(reakce na) STK problém

2.3.2017 v 18:30 | Nahoru | #35

hrnous píše: U STK je veškeré teoretizování k prdu.. Dost techniků si s "novou" legislativou hraje na Pány Bohy... ale kolikrát to veliče často skončí, až dojde opravdu k STK. Dekra po nich a po emisních mechanicí teď jde jak slepice po flusu.. Proto pokud se ti zdá, že si v neprávu, na nic nešekej. Na protokolu z STK je jak číslo STK tak číslo technika, oboje pošli přímo na adekvátní kontakty na Dekru jako stížnost a nech to proběhnout..



problém je v tom, že tom, či onom díle nestačí mít nějaký E, 8SD, nebo DOT. Pokud bude technik debil ( zástupce Pána Boha na Zemi ) a bude chtít homologační list, tak ten má málo kdo
Takže třeba CNC páčky ( taky je mám ) můžou skončit na homologačním listu a potežmo tak akoráde ve tříděným odpadu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problém

2.3.2017 v 19:35 | Nahoru | #36
Macomen0> tzn.,ze když mám víc jak deset let starou motorku,tak se moc neřeší?

(reakce na) STK problém

2.3.2017 v 19:56 | Nahoru | #37
jucky750> reší se stav / technická způsobilost k provozu na pozenmích komunikacích...ne ročník. Mýmu Introušovi je 21 a metrový řídítka jsou prostě problém
Na roku výroby fakt nezáleží.

STK problém

2.3.2017 v 20:07 | Nahoru | #38
buzerace, buzerace, buzerace, ještě jednou buzerace a pak pořádnej kýbl fízlování a vychovávání státem.

edit: bohužel na stk došlo k učebnicovému příkladu toho, co se stane, když debil dostane moc - ti normální technici mají strach, tak raději mlčí. Je to jak za těch posraných komoušů.

Naposledy editováno 02.03.2017 20:10:09

1 reakcí na tento příspěvek STK problém

2.3.2017 v 22:53 | Nahoru | #39
No tak věřte mi ze normální technici nemlčí (to bych sem asi nepsal) ale víte co je jasné že někteří technici si hrají na boha možná z blbosti, nebo nevědomosti. Ale ruku na srdce sám jezdím a chci mít motorku v pořádku ona nemusí mít origo věci ale musí je mít podle předpisů, problém je to ze si chcete motorky předělávat -v pohodě ale nemůžete všechno házet na techniky. Proste když máš love na dvoumetrove řídítka tak musíš mít love a koule je nějak zkusit zapsat do TP. A ne že to nejde Když se viděl co se teď podařilo u nás klukům s offroadu zapsat na terenaky tak sem koukal proste se zajímali a nesedeli u pc a nadávali na svět.

STK problém

2.3.2017 v 23:00 | Nahoru | #40
Jo a k těm deseti letům pletete si homologo. a rozměry když mi přijedeš z moto R. v. třeba 99 nebudu řešit homo na výfuku atd ale budu řešit ze mas dlouhé řídítka nemáš spigle atd.
To byla jen rada ze u vozidel starších 10 Let.pro které se již nevyrábí výfuky můžeš použít z jiného typu samo ze je to myšleno spíše na osobní auta ale pokud mluvíme o vozidlech tak jsou to i motocykly.

(reakce na) STK problém

3.3.2017 v 01:31 | Nahoru | #41
Macomen0> problem je v tom, kde zjistit informace, jak danou upravu legalne protlacit do TP a hlavne za co nejmene penez, ne-li zadarmo - vzdyt motorky si upravuji hlavne kluci, co nemaji treba jeste ani maturitu/vyucni list - proste cucaci... jsou radi ze maji prachy na masinu a na benzin, a jeste k tomu vyhazovat desitky tisic na nenazranou dekru atd...
Ten system je proste spatne nastaveny, tresta te predem, misto toho, aby te upozornil, ze kdyz v dusledku spatneho technickeho stavu zpusobis nehodu, ze za to budes patricne ocenen pokutou a vezenim...dam priklad na jedne z mych motorek - GS 550 v CR uprave - jine kola (o 0,15 palce sirsi rafky proti origo stavu, jinak rozmerove stejne), jina nadrz, jednosic, jine riditka atd...ale ta motorka normalne brzdi (mnohem lepe proti origo stavu), nema ostre hrany, normalne to sviti a zataci..ale na STK nemam sanci, do TP nejakou upravicku dostanu, ale vsechno ne a i tak me to bude stat desitky tisic...jako nezbyde mi nic jineho, nez to hodit na veterany jako dobovku, a nebo pri nejhorsim sehnat stejnou moto a jezdit na jedny papiry. Prehazet do origo stavu uz nepujde...a nebo to prihlasit na nekoho v PL, DE - proc to tam ku.va jde a tady ne???

1 reakcí na tento příspěvek STK problém

3.3.2017 v 11:51 | Nahoru | #42
No v Pl to jde ale zatím protože na to kašlou na ne ale taky dojde kvůli EU no a v Německu proto ze jim to umožňuje legislativa ale tam taky ne na montují kdejakou kokotinu A hlavně většina věcí je už vyrobena nebo dodávána s nějakým schválením pro určité typy moto. Je to sice dražší ten nákup ale Němec ví že pak není problém. U nás koupíš kde co ale v životě to nevidělo nějakou zkušebnu. Je to jak dpf na autech všude zákaz jen u nás se vykuchani nabízelo jak rohlíky. Špatně je to co píšeš že jednu chvíli to nikdo neřeší a pak je to jak blesk z nebe aniž by lidem dali možnost aspoň se informovat co a jak ale zdá se že i tady už tlačí EU pokud to budou věci schválené pro celou unii tak by to nemel byt problém zapsat.

(reakce na) STK problém

3.3.2017 v 12:53 | Nahoru | #43
Macomen0> No a jak je teda možný, že mám dovoz z Reichu, tak jak to je. Nic jsem s tím nedělal, 7 let no problém a najednou letecký den za řídítka. Poslední protokol TUV si nechali na úřadě při přihlašování.

a teď z jiného soudku :
tahač Kenworth - dovoz z U.S.A. , stáří 20 let. U nás v absurdistánu nepřihlásitelný soubor náhradních dílů. V Holandsku se tahač přihlásil na jenu 75 letou paní a hned po vyřízení tamních papíru se vyvezl do zahraničí, konkrétně ČR. A Holandsko je v Unii, takže je to v cajku, dovozová STK proběhla a stařičkej Kenworh legálně trpí na českých děravých silnicích.
Tak jaká jednotná legislativa ??
To jen pár dementů v Bruselu zkouší, co se dá a naši potentáti jsou ze všeho vysraní. A pak to dopadá tak, že řešíme 20 cm na kusu ohnuté trubky.

nicméně jak se tak dívám na zprávy asi budeme za pár let řešit povinné očkování na velbludy a chromovaný trubky žádnej džihádista řešit nebude !!

STK problém

3.3.2017 v 17:42 | Nahoru | #44
V USA můžete jezdit třeba na vratech od stodoly a moto kultura tam jenom kvete.v CR budete mít vymazlenou stavbu za mega v 1A stavu a vykopnou tě okamžitě,protože podle příručky má bike vypadat jinak a odchylky jsou nepřípustné.Pak přijedeš na starý zmrzlině co má brzdy v prde.. a pod kapotama třikrát svařenej rám, ale na první pohled vypadá origo,tak to dostaneš hned.STK zkoumá pouze odchylky od originálu a to jestli je bike po technické stránce ok nikdo neřeší.Kolik nehod zavinily opravdu motorky a kolik z toho bylo špatným tech. stavem motorek .Je to jenom pakárna.To same jsou DOT vs E,když zaplatiš tak ti napíšou, že|DOT odpovídá E a jsi v cajku.Když to teda tak je proč z tebe tahaj boby a neuznaj to hned na STK.

Naposledy editováno 03.03.2017 18:17:25

STK problém

3.3.2017 v 18:18 | Nahoru | #45
Ale porad si stěžujete na špatném hrobě STK s tím nikdy nic neudělá i kdyby chtěla protože nemůže. Nic neschvaluje svévolně u všeho mas mantinely a je to "osobní statečnost technika" kam až zajde někdo taky jezdí 90 a někdo 200. Dekra měsíčně připomínkuje třeba 20 věci. Ministerstvo odpoví na jednu. Tak to prostě je. Bohužel Minulý týden jsem byl v Praze a něco jsme řešili pak mi jeden ministerský řekl ze na to není čas teď řešíme jak udělat dohled nad emisemi. No a jako zákazník si počká do příštího jara?
Nejsou to zas úplní blbci ale podle mě je tam víc sekretarek nebo asistentek nebo jak se těm kávovarum dneska říká a proste málo těch co tomu rozumí.

STK problém

19.6.2017 v 10:48 | Nahoru | #46
Taky už nějaký čas řeším jak budu dělat STK, kupoval jsem v Kutný Hoře v bazaru a první technickou mi samozřejmě zařídili oni, uvidíme co mi řeknou na přepakování a jsem ochoten sundat blinkry z řídítek a koupit origo aby to tak nebylo do očí. Ale řídítka jsou asi o 12cm delší .. to jestli tam je orgo výfuk ? Jak to kruci mám poznat. Řešení je jednoduché .... proč ta motorka udělá STK bez problémů pro majitele motobazaru? Protože to je kšeft. Hodit zprávu na FB kdo udělá načerno technickou na motorku tu a tu a problém bude asi s tím a tím a on se někdo do soukromé zprávy ozve. Kámošovi to taky někdo zařídil a to jsem ho sám m*dal za blinkry protože prd vidím jestli odbočuje. Takže ne vždy je problém s tím že si člověk předělává moto za x desítek tisíc ale prostě už ji takhle koupí a origo díly vám nikdo nedá. Proč vrážet tedy prachy za díly, který využiju na jeden den ve dvou letech když můžu napsat dám trojku tomu kdo to zařídí a ani si nemusím brát dovolenou

STK problém

19.6.2017 v 14:45 | Nahoru | #47
No jsem na to úplně stejně ... Jsme opravdu stát buzer..tů a zmr.ů (moc se omlouvám, protože jsem fakt nasran.j ...
Mám 6 let intrudra 1400, jedu na 3 technickou a problém, protože se fotí, a všichni technici mají staženou prdel, aby nepřišli o koryto /(to jim nemám za zlé)
Ale tenhle stát bude buzerovat a buzerovat, slušný lidi ... Jelikož nerad obcházím zákon, chtěl jsem vše udělat legálně, tak jsem napsal na Suzuki a poslali mě do prdele, že prý má motorka jinou geometrii, tím že tak jsou delší vidle o 20 cm ...
Takže budu holt dám někomu na pivo, aby mi zařídil STK.
Jsem fakt vytočenej ... se nedivím, že pak někomu rupne v bedně ...
Ještě doplňuji: Takže motorka stojí v garáži bez STK

Naposledy editováno 19.06.2017 14:47:03
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder VISE 13 27.3.2024 v 10:34 VISE
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder VISE 7 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder butr 5 18.12.2023 v 19:23 butr
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Těsnění víka spojky Suzuki VS 1400 Intruder MatesBurg 2 16.7.2023 v 15:47 MatesBurg


TOPlist