Ja tady jaro a sním i potřeba nové STK. Už jste to někdo řešil ??
Byl jsem s Introušem VS 1400 a Kawou ZRX 1200 S a pokud motorka není v tom stavu, jak vyjela z fabriky, je to až takovej problém, že to končí zápisem - nevhodné pro další provoz na pozemních komunikacích..
Technikům vadí úplně všechno. I originál tovární doplňky.
Zkoušel jsem pokusně 3 STK a nikde bych neprošel.
VS 1400 - přepákování, široký řídítka a kožený brašny jsou naprosto neřešitelnej problém.
ZRX 1200 výfuk z ZRX 1100 na ZRX 1200 je na sebrání TP ihned.
Je nějaká STK kdekoliv v ČR, kde nebudou dělat nesmyslnnou pakárnu ? Nebo si to mám zase přihlásit zpátky na D popř. PL papíry ?
Z těch našich zasranců ve vládě je mi tak nějak na blití.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problém
fatman píše: Nebo oficiálně navštívit stanici DEKRA se žádostí o zapsání "výjimek"...
V Brně na Opavské je prý i rozumný pán, se kterým se dá vše předem konzultovat (nebyl jsem tam-info z druhé ruky)...
Jasný, a určitě to zapsání "vyjímek" bude zadarmo, není-liž pravda?
Celá DEKRA se může jít bodnout, je to jen nechutný byznys...
hrnous píše: U STK je veškeré teoretizování k prdu.. Dost techniků si s "novou" legislativou hraje na Pány Bohy... ale kolikrát to veliče často skončí, až dojde opravdu k STK. Dekra po nich a po emisních mechanicí teď jde jak slepice po flusu.. Proto pokud se ti zdá, že si v neprávu, na nic nešekej. Na protokolu z STK je jak číslo STK tak číslo technika, oboje pošli přímo na adekvátní kontakty na Dekru jako stížnost a nech to proběhnout..
problém je v tom, že tom, či onom díle nestačí mít nějaký E, 8SD, nebo DOT. Pokud bude technik debil ( zástupce Pána Boha na Zemi ) a bude chtít homologační list, tak ten má málo kdo
Takže třeba CNC páčky ( taky je mám ) můžou skončit na homologačním listu a potežmo tak akoráde ve tříděným odpadu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK problém
edit: bohužel na stk došlo k učebnicovému příkladu toho, co se stane, když debil dostane moc - ti normální technici mají strach, tak raději mlčí. Je to jak za těch posraných komoušů.
Naposledy editováno 02.03.2017 20:10:09
1 reakcí na tento příspěvek STK problém
To byla jen rada ze u vozidel starších 10 Let.pro které se již nevyrábí výfuky můžeš použít z jiného typu samo ze je to myšleno spíše na osobní auta ale pokud mluvíme o vozidlech tak jsou to i motocykly.
Ten system je proste spatne nastaveny, tresta te predem, misto toho, aby te upozornil, ze kdyz v dusledku spatneho technickeho stavu zpusobis nehodu, ze za to budes patricne ocenen pokutou a vezenim...dam priklad na jedne z mych motorek - GS 550 v CR uprave - jine kola (o 0,15 palce sirsi rafky proti origo stavu, jinak rozmerove stejne), jina nadrz, jednosic, jine riditka atd...ale ta motorka normalne brzdi (mnohem lepe proti origo stavu), nema ostre hrany, normalne to sviti a zataci..ale na STK nemam sanci, do TP nejakou upravicku dostanu, ale vsechno ne a i tak me to bude stat desitky tisic...jako nezbyde mi nic jineho, nez to hodit na veterany jako dobovku, a nebo pri nejhorsim sehnat stejnou moto a jezdit na jedny papiry. Prehazet do origo stavu uz nepujde...a nebo to prihlasit na nekoho v PL, DE - proc to tam ku.va jde a tady ne???
1 reakcí na tento příspěvek STK problém
a teď z jiného soudku :
tahač Kenworth - dovoz z U.S.A. , stáří 20 let. U nás v absurdistánu nepřihlásitelný soubor náhradních dílů. V Holandsku se tahač přihlásil na jenu 75 letou paní a hned po vyřízení tamních papíru se vyvezl do zahraničí, konkrétně ČR. A Holandsko je v Unii, takže je to v cajku, dovozová STK proběhla a stařičkej Kenworh legálně trpí na českých děravých silnicích.
Tak jaká jednotná legislativa ??
To jen pár dementů v Bruselu zkouší, co se dá a naši potentáti jsou ze všeho vysraní. A pak to dopadá tak, že řešíme 20 cm na kusu ohnuté trubky.
nicméně jak se tak dívám na zprávy asi budeme za pár let řešit povinné očkování na velbludy a chromovaný trubky žádnej džihádista řešit nebude !!
Naposledy editováno 03.03.2017 18:17:25
Nejsou to zas úplní blbci ale podle mě je tam víc sekretarek nebo asistentek nebo jak se těm kávovarum dneska říká a proste málo těch co tomu rozumí.
Mám 6 let intrudra 1400, jedu na 3 technickou a problém, protože se fotí, a všichni technici mají staženou prdel, aby nepřišli o koryto /(to jim nemám za zlé)
Ale tenhle stát bude buzerovat a buzerovat, slušný lidi ... Jelikož nerad obcházím zákon, chtěl jsem vše udělat legálně, tak jsem napsal na Suzuki a poslali mě do prdele, že prý má motorka jinou geometrii, tím že tak jsou delší vidle o 20 cm ...
Takže budu holt dám někomu na pivo, aby mi zařídil STK.
Jsem fakt vytočenej ... se nedivím, že pak někomu rupne v bedně ...
Ještě doplňuji: Takže motorka stojí v garáži bez STK
Naposledy editováno 19.06.2017 14:47:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 13 | 27.3.2024 v 10:34 VISE |
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 7 | 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík |
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder | butr | 5 | 18.12.2023 v 19:23 butr |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Těsnění víka spojky Suzuki VS 1400 Intruder | MatesBurg | 2 | 16.7.2023 v 15:47 MatesBurg |