globalmoto_duben_nolan





Téma: Suzuki GSR 600 - cukavý plyn?
25.2.2017 v 13:21
Ahoj,
výbírám první motorku (zde v jiném vláknu). zůžil jsem hledání (prozatim) na FZ6N a GSR600.

Snažil jsem vyčíst všemožný veci z recenzí, u fz6 jsou v podstatě všichni spokojeny se všim (pominut udajne mekčí předni vidlice a další věci, který mě jako začatečníka tak netrapí).

U gsr si zase každej libuje nad motorem, převodovkou a i seriovym zvuk. Nicméně tak 80% recenzi se zminuje o cukajícím plynu (dvě polohy on/off), kvůli kterému motorku často v recenzich příliš nedoporučují. Zajímalo by mě jak moc je to špatný, jak v porovnaní s fz6 tak i s ohledem na to, že to bude moje první motorka. Navíc, jsem levák a pravá ruka neni proste tak citliva jako leva :)

Proč to řešim a nejdu podle všeho do jistejsí fz6 -> gsr se mi libi víc. cela, včetně budíku s pro mě pravdepodobně užitečným ukazatelem zarazené rychlosti :) navíc má mít o něco pohodlnejší uhel nohou.

Díky moc za nějaké přiblížení :)

Suzuki GSR 600 - cukavý plyn?

25.2.2017 v 14:29 | Nahoru | #1
ja som sa na tom viezol len raz (možno 100km) a bolo to jedno z najhorších zvezení v živote (kľudne nech ma GSRkári kameňujú). Ani nehovorím o tom, že tá motorka je hnusná aj na pohľad, to neriešme.

a plyn bol presne ako píšeš ON/OFF, vravel som chlapíkovi nech si s tým niečo robí. Ale čo? Všetko je tak ako má byť.
Určite sa dá na to časom zvyknúť a jazdiť s tým, ale prečo by som si zvykal na hovadinu?

Suzuki GSR 600 - cukavý plyn?

25.2.2017 v 19:08 | Nahoru | #2
Jezdím na GSRku a žádný problém s plynem nemám. S motkou jsem spokojený. Určitě je to ale o tom zkusit si obě a pak se rozhodnout. GSRko je spolehlivá výkonná a pohodlná. Vzhled je individuální, mně se líbí.

Suzuki GSR 600 - cukavý plyn?

25.2.2017 v 20:56 | Nahoru | #3
Mám GDRko druhý rok a je to pohodový 4val. Svižně rychlé, lehké, nad 130 nic moc ochrana proti větru. Plyn je Ok, jen nad 8k to chytne saze v komíně (něco jako druhá palivové mapa - sport) a jede to jak divoká svine >:) Doporučuji. Žádné zaludnosti.

Suzuki GSR 600 - cukavý plyn?

25.2.2017 v 20:57 | Nahoru | #4
Jo a max nájezd za den mám 600km a v pohodě. I po dvou dnech takto v sedle mám pořád vlastní prdel....

Suzuki GSR 600 - cukavý plyn?

25.2.2017 v 22:58 | Nahoru | #5
na forech sem čet že se do "opravit" premapovanim jednotky, ale co je na tom pravdy nevim :)

ja vim,že smaozrejme řešení je si motorku projet a vyzkouset sam. de o to že na motorce sem bly jenom v autoškole a je to rok a pul. a zkouset projet jakoukoliv motorku navic před prodejcem, tka si nato uplne netroufám :) chci si ji nechat dovest a trenovat pekne v klidu bokem, tak nevim jak tohle vyřešit. Sebou si samozřejme vezmu nekoho kdo jezdi a projedeto.

napadá mě jestli plyn treba neopravil pozdejsich loetech vyroby. tusim se ze se vyrabela 06-10. tak jestli rekneme 09 a vejš to už nemá v pohode :)

Suzuki GSR 600 - cukavý plyn?

26.2.2017 v 08:54 | Nahoru | #6
Cukání je nejzřetelnější při nižších otáčkách pod malým zatížením při pozvolném zaklapnutí. Není to moc příjemné, ale dá se s tím bez větších problémů naučit jezdit tak, aby ses tomu vyhnul. Jestli z toho máš strach, doporučoval bych pořídit něco jiného, protože jinak na to budeš pořád myslet a úplně Ti to zkazí radost z jízdy i celkový dojem z tohoto jinak velmi povedeného stroje.

Píše se, že vyřešeno je to až u 750 :
GSR600 vždy trpěla protivným zakuckáním při otevření plynu z plně zavřené polohy. Na to nyní Suzuki zareagovala a u GSR750 si vše důkladně pohlídala. Vstřikovače byly u šestistovky skloněné o 60 do sací oblasti a konstruktéři Suzuki zjistili, že u plného otevření plynu jistá část paliva narážela na škrticí klapku a uvázla zde, místo aby se rozptýlila v sání. To narušovalo dodávku paliva a způsobovalo zmíněné zakuckání, takže u 750 jsou vstřikovače skloněny v úhlu 30 stupňů, směřují více k hrdlu sání a k tomuto problému nedochází.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 - cukavý plyn?

26.2.2017 v 10:10 | Nahoru | #7
vybouřená_mrkev> diky i za technicky vysvetleni problému :) ja se předpokládám budu práve pohybovat spíš v nižsích otačkách a tenhle problem bych mel asi pořád. Nicméně.. je možný, že neco hodně podobnýho měl i bandit 650 z 07?

a když je to takhle tak ji asi budu muset bohuzel vyradit z vyberu :(

(reakce na) Suzuki GSR 600 - cukavý plyn?

26.2.2017 v 10:17 | Nahoru | #8
Liner> Jestli se plánuješ pohybovat převážně v nízkých otáčkách, tak GSR vyřaď určitě.
U žádné jiné šestky jsem o podobném problému neslyšel.

Suzuki GSR 600 - cukavý plyn?

13.3.2017 v 14:55 | Nahoru | #9
Zdravím tě,
jsem spokojený uživatel GSR 600. Já "cukání" něják nepociťuji a řešil jsem stejný problém jako ty před koupí. pak jsem ji vyzkoušel a nevěděl jsem o čem je pořádně řeč. mám najeto 34 tis a motorka je naprosto bezporuchová (dávám jí vše v předstihu a starám se o ni lépe jak o vlastní starou). Co se týče vzhledu, tak dost záleží na barevném provedení. Mě se podařilo sehnat černo-bílo-červenou a myslím si, že to vypadá o dost lépe jak některé jiné kombinace. A po silnicích jich jezdí dost málo oproti klasice YAMAHA FZ6 nebo HORNET (taky skvělé motorky). JInak co se týče ještě motoru, tak ten je převzatý z ostřejší vere GSXR 600 a pokud se dostaneš na 8tis (velký rozdíl), nicméne pokud se dostaneš až nad 10 tis a držíš to tam (dobrá smrt). Poslední rada: Spíš se dívej na technický stav motorek a jejich historii. Náhači Suzuki, Yamaha, Honda v této kategorii jsou vesmeš to samé, jen záleží co se ti libí nebo na co natrefíš. Jel jsme na všech a nemůžu říct ani o jedné něco špatného. Nicméně jsme narazil na kamarádova souseda, který byl v důchodu a motorka byla ve stavu jako by opustila továrnu i po 30 tis. Proto padla volba na GSR 600 a nemůžu si ji vynachválit.

Suzuki GSR 600 - cukavý plyn?

31.3.2017 v 07:14 | Nahoru | #10
Ahoj, tenhle rok jsem si poridil gsr jako prvni motorku a tohohle cukani jsem si vsiml. Zpocatku trochu neprijemne, ale po 500 km to uz mam v ruce a ani si to uz neuvedomuju. Motorku muzu doporucit,je prijemna, pekna. Jedina nevyhoda je vitr, ktery fouka primo na krk, ale to mi vyresila kukla.

Suzuki GSR 600 - cukavý plyn?

21.11.2017 v 16:16 | Nahoru | #11
Zdravím , dam priklad , pri 130km/h preradim z 5tky na 6tku dam plny plyn a motorka se zacne dusit a zpomalovat , postupně se rozcuká a rozjede na max, zacinam pociťovat ze tato zavada se zacina projevovat skoro porad i pri jinych rychlostech , diky za radu/zkusenost

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 - cukavý plyn?

22.11.2017 v 17:50 | Nahoru | #12
U mě se toto vůbec neprojevuje, naštěstí

Rampa00 - sorry že odbočuju, ale teď jsem si všimnul, kde jsi sehnal ten kryt pod motor co tam máš. To je přímo na GSR nebo tam pasuje z něčeho jiného

(reakce na) Suzuki GSR 600 - cukavý plyn?

13.12.2017 v 09:36 | Nahoru | #13
Motogpmania> ahoj, kryt uz jsem s moto koupil, ale na konci sezony letel. V naklonech jsem s nim skrtal o silnici, az se v nem prodrel diry na obou stranach (stupacky jsem skrtal az kdyz to chvilo drelo kryt-nic prijemnyho :D ). Navic mi bylo doporuceno od mechanika, abych ho odendal. Hur se pry pak chladi svody. Ted tam mam origo kryt co je az pod stupackama. Sice to neni tak pekne, ale zakreje to aspon trochu.

A k veci - na ebayi bych si vybral urcite hezci, nechat nalakovat a mas krasavce. Jestli nejezdis pilu, o nejaky chlazeni se nestarat.

Naposledy editováno 13.12.2017 09:38:35

Suzuki GSR 600 - cukavý plyn?

20.2.2018 v 11:11 | Nahoru | #14
Nepíšeš, jaký rok/model a cenu za ni. Moje 2007 nic takového nedělá a jezdí celou tu dobu výborně (najeto 29+ tkm) a souhlasím s příspěvkem od Los_Adamos výše. Slovák kilix plácá nesmysly, protože nad 8 tis. otáček určitě nejel, tam se dějou na 600 ccm nevídané věci, jezdí to skvěle, neboj, a taky nepíše, co to bylo zač a v jakém stavu. Přesedlat třeba z litru na slabší a házet lejna je takové...typické
Nekupuj si stočenou vraždu z IT/DE bez servisky, pokud se to cuká, není v pořádku. Pro info: absolvoval jsem výměnu regulátoru zdarma na svolávačku 2013 a 5/2017 přišla další = pokud by to blbě dobíjelo, zaměř se na něj. Motorka je to dobrá, klid, a vzhled je nejsubjektivnější věc na světě. Mě se zase nelíbí oplastované hranaté agresivní auto/moto ksichty a šátky s lebkama .
PS: Rozhoduj se i podle servisní sítě, Suza ji hustou zrovna nemá (autorizované).
PS2: Na GSR skutečně fouká na hlavu, ve 130+ km je to špatné, štítky se dělají, nebo jezdi pomalu...ale ten motor je tak příjemný, že nebudeš

A@

Naposledy editováno 20.02.2018 11:22:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
garáž Suzuki GSR 600 Jankosaro 4 1.12.2023 v 16:13 Juraj22
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 Ebčak 31 15.10.2023 v 23:32 assassin
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 Blackaligator 2 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 Hunterkill 16 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill


TOPlist