jinak viz odpovedi vise - vse najdes to v manualu v cetne postupu, ...filtr tam bude s nejvetsi pravdepodobnosti 204, a pokud tam uz nemas nejakej "lepsi" se 17 matici na vrcholku, tak na nej budes potrebovat klic na filtr
3 reakcí na tento příspěvek Vymena oleje,vzduchoveho a olejoveho filtru
Stane se jedna nebo více následujících věcí :
Olejový filtr nepovolí nebo ho blbě utáhne ( málo...moc...vůbec )
Airbox poškodí skoro určitě když ty šroubky dotáhne moc a ten plast kolem potom praskne...
Šroub na olejové vaně strhne téměř na 70% A olej v motoru skoro určitě přelije...
Ať žijí šetřílci a kolenovrti Skrblení Zdar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena oleje,vzduchoveho a olejoveho filtru
1 reakcí na tento příspěvek Vymena oleje,vzduchoveho a olejoveho filtru
A nádrž musí dolů, bez toho se ti bude víko airboxu špatně demontovat, šroubků je tam dost.
manuál si můžeš vybrat tady
http://www.motorkari...ransalp.html#manualy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena oleje,vzduchoveho a olejoveho filtru
ja to nahodou hodnotim pozitivne, a da se to udelat i dobre kdyz si veme k ruce SM. Nadruhou stranu kdyz si koupi olej dam asi ho bude mit drazsi o tech 20% co ja dostanu od dodavatele, filtr to same. Vyjetej olej bude doma skladovat v petkach nebo nadobe do te doby nez to nekde vyleje a zasere si od toho kde co. navic jeho motku ani jednou za rok neuvidi nikdo od fochu , takze ho treba nebude nikdo varovat "hele tohle by chtelo resit" .
A navic tohle je mistem muj petencionalni zakaznik, tak nesmutni.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena oleje,vzduchoveho a olejoveho filtru
Dave81 píše: Pro zručného mechanika práce na 30 minut. I kdyby si řekl 2 kila, tak máš jistotu, že budeš bez problémů jezdit. Když ho budeš pozorovat, priste to můžeš zkusit sám.
Hele nepamatuju si jak to ja na TA700, ale pokud budu 15 minut menit volej, tak me na vymenu vzduchace zbyde 15.... to fakt stacit nebude , kdyz musi dolu nadrz, u 650 a 600 jsou tam takovy vosery, ktery se musej sundavat+ ty debilni bocni plasty. Navic vetsinou kdyz se jde do airboxu tak kilometrove to stejne sedi na kontrolu ventilu, takze kdyz uz je to dole , mela by se udelat.
gugo píše: kutilsro> No ale tak zase pak mas vic prace ne ... u nekterych motorek, takovej strzenej zavit vypustaku = puleni motoru
ja to nahodou hodnotim pozitivne, a da se to udelat i dobre kdyz si veme k ruce SM. Nadruhou stranu kdyz si koupi olej dam asi ho bude mit drazsi o tech 20% co ja dostanu od dodavatele, filtr to same. Vyjetej olej bude doma skladovat v petkach nebo nadobe do te doby nez to nekde vyleje a zasere si od toho kde co. navic jeho motku ani jednou za rok neuvidi nikdo od fochu , takze ho treba nebude nikdo varovat "hele tohle by chtelo resit" .
A navic tohle je mistem muj petencionalni zakaznik, tak nesmutni.
Ale já nesmutním Jenom z tebou výše zmíněných důvodů mě už nebaví opravovat stržený závity na vypoušťácích, vložkovat hlavy po stržených svíčkách a táák
Nikdo to pak nechce zaplatit protože ho štve, že platí vlastní blbost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena oleje,vzduchoveho a olejoveho filtru
kutilsro píše:
Ať žijí šetřílci a kolenovrti Skrblení Zdar
Zas nehaž všechny do stejnýho pytle.. Nejsem šetřílek ani kolenovrt, ale spoustu věcí na autě a na mašině si raději dělám sám. Ne proto, abych ušetřil, ale za a) mě to docela baví, b) udělám si to kdy chci já, ne kdy má servis konečně volnou kapacitu a za c) odpadnou mi problémy typu jak se dostat ze servisu domů/do práce a jak se potom dostat zase pro to.. Mám to ovšem kde dělat, ušetřenou kačku klidně vrazím do slušnýho vercajku, čímž jsem za ty roky už poměrně slušně vybaven, nemám problém pohledat na netu servisní dokumentaci a přečíst si ji a mám už docela dost zkušeností, i když mě to neživí.
1 reakcí na tento příspěvek Vymena oleje,vzduchoveho a olejoveho filtru
Mám asi lehce hloupý dotaz, omlouvám se, prosím nekamenovat. Chtěl jsem se zeptat, jaký olej použít do Hondy Transalp XL700V. V manuálu je uvedeno 10w30, ale zároveň zmiňují 10w40 při vyšších teplotách. V grafu je šipka,ve které jsou obě viskozity vedle sebe. Takže je možné použít oba? Co používáte vy v našich podnebních podmínkách? Mám to chápat, že v extrémním případě, třeba pro Švédsko musí být 10w30 a do Afriky 10w40?
Mockrát děkuji za reakce
Naposledy editováno 28.05.2018 19:35:34
Pretrhnes vypustak, servisy plný,
Ulez to studuj Google, na podzim k tomu lehni a řeš. ...
....
To máte olej, k tomu měděná podložka kterou zrovna nemám, jestliže kupuješ ojetinu, tak musíš měnit i olejový filtr aby náhodou nevisel na obtoku... .
Vzduchac add. Praskne západka, Číňan pošle něco jiného než jsi čekal..,.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Počasí v Bosně začátkem května + ti... [1, 2] Honda XL 700V Transalp | Kratas14 | 46 | 6.2.2024 v 11:45 Radek2107 |
Boční (horní) kufry na Transalp 700 Honda XL 700V Transalp | Svejk1 | 6 | 13.1.2024 v 07:18 Millhausse |
Honda TransAlp XL700V - debata maji... [1, 2, 3, 4] Honda XL 700V Transalp | DoktorII | 119 | 23.12.2023 v 10:58 Millhausse |
GIVI E41N Keyless Honda XL 700V Transalp | Lukas415 | 3 | 6.12.2023 v 21:21 docent |
Kde sehnat zvýšené plexi viz obráze... Honda XL 700V Transalp | Soki3 | 4 | 25.10.2023 v 22:52 Soki3 |