bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: honda XR 600 r.v 1999 cca
Honda xr 600 r.v cca 1990. nestartuje!! Tak kdo pomůže?? Mám nově koupeno - neodzkoušeno!! Nyní start zcela náhodný. Jasný chce to vychytat s tím si asi časem poradím, ale při startu a jízdě velmi kouří. Zdá se jak by se olej nevracel do skříně i kolem výfuků odkapává černý maz. Můj názor je , že je ucpaný kanál kudy se má olej vracet do skříně a pak i možná špatný i ty starty??!! A nebo stírací kroužek - špatnej ??? Poraďte!!

1 reakcí na tento příspěvek honda XR 600 r.v 1999 cca

23.2.2017 v 21:23 | Nahoru | #1
Abys tphle kůadivo nahodil musíš si vždy nastavit píat před horní úvrať a pak na ní šlápnout. Chce to cvik a zkoušet.

Jestlu hulí tak to má motor za sebou, kroužky gufera, minimálně. Sleduj pravidelně spotřebu oleje.
Má to suchou skříň takže to má olej v rámu, tam se musí měřut hned po jízde. Tyhle motory jak jsou starý tak jim ten olej už často nedrží v rámu ale steče do motoru, takže po chvilce stání nemusíš olej naměřit

Naposledy editováno 23.02.2017 21:26:20

(reakce na) honda XR 600 r.v 1999 cca

27.2.2017 v 23:15 | Nahoru | #2
wáca> jo,jo starty znám z YAMAHY TT 600, ale tam to neni problém. 3x šlápnu a jde!! U tohodle XR je to divný i když jsem vyčistil vzduchovej filtr a ultrazvukem vyčistil a nastavil karburátor, tak stále start je problém spíš nemožná věc. Myslim si, že ten špatný start bude spojen s tím olejem a né neumem to našlápnot. No nic kouknu na kroužky a uvidíme co dál. Díky za konzultaci a i za užitečné info. týkající se spadávání oleje a měření ihned po jízdě.

honda XR 600 r.v 1999 cca

28.2.2017 v 13:08 | Nahoru | #3
Jasný, a třeba taky novou svíčku zkusit. Vím že starý motory co byly v xl 600 R tak tam odcházeli budící cívky takže to dávalo slabou jiskru a prostě to nechytlo, jen na roztlačení když to dostalo větší otáčky.

honda XR 600 r.v 1999 cca

28.2.2017 v 18:08 | Nahoru | #4
tak vyměnit svíčku je to první co by si měl udělat,a až jí vyndaš tak podle barvy ti napoví jak to s motorem vypada
a olej se vrací do motoru šachtou rozvodového řetezu,dole ho nasaje čerpadlo do ramu

honda XR 600 r.v 1999 cca

28.2.2017 v 19:57 | Nahoru | #5
Výměna svíčky jasně , že proběhla! Po jízdě 5 min. je černá jak bota!! proto se nyní moc nesoustředim již na starty, ale na předpokládaný problém s olejem.Takže rekapitulace problému s olejem.
1) při jízdě kouří jako bejk
2) při dlouhých pokusech o start teče až olej výfukovým potrubím.

Takže možnost problému bych nyní viděl teoreticky v netěsnosti kolem ventilů??!! je to možný - nedokážu si to nyní úplně představit, ale logicky mi to tak vyplývá!! Jsou tam gufera a nebo jiný princip těsnění ???

honda XR 600 r.v 1999 cca

1.3.2017 v 17:50 | Nahoru | #6
jsou tam gufírka

honda XR 600 r.v 1999 cca

1.3.2017 v 18:27 | Nahoru | #7
jsou tam gufera a jestli z toho teče olej tak to rovnou rozdělej ten motor je fakt jednoduchej. Nedávno jsem dával nový rozvodák a gufera na ventilech na XL 600 což je ten samý motor +- a předtím jsem měl NX. už to složím snad po zpaměti :D

honda XR 600 r.v 1999 cca

1.3.2017 v 22:29 | Nahoru | #8
No tak jsou karty rozdány! Rozeberu a přetěsnim ventily! A taky jsem koukal, že předchozí majitel se v tom taky vrtal a místo zakoupení hliníkových těsnění to zamáznut jen tmelem!!!! Tak přetěsním novými těsněními válec a hlavu a pak uvidim! Alspoň kouknu hned na rozvoďák. Jediný co bys mohl ještě poradit tak napiš (jestli si byl spokojen) kde jsi zakoupil těsnění a gufera. ( ale to dyštak v klidu najdu na netu).Zatim dík.

honda XR 600 r.v 1999 cca

2.3.2017 v 06:49 | Nahoru | #9
Pod ventilovím víkem je myslím plechové těsnění, to stoji cca 800,- proto tam davaj tmel, ale tesnění taml musí zůstat, jinak stáhneš ložiska, aspoň tak to bylo na NX, ale xl z 86tam třeba těsnění nemá ani ho tam neprodávaj.
Těsnění jsem bral z wemoto.cz nebo někde na netu to není problém.

Jestli to ale takhle chčije tak to snad muselo vylítnout to gufero.
Rozvoďák vytahanej nepoznáš, jen když ho vyndáš a změříš. A možná by to nebylo od věci udělat a koupil bych i novou pružinku napínáku.

honda XR 600 r.v 1999 cca

9.3.2017 v 08:16 | Nahoru | #10
Tak jsem rozebral a už ve výfukovém kanálu bylo vidět, že tam prosakuje kolem ventilu olej. takže jsem objednal navá gufera! pak ještě jsem sundal válec abych kouknul na stírací kroužek. No a tam jsem zjistil, že je tam jen jeden pístní kroužek. Kompresy to mělo pěknou, ale je ho tam třeba dát!! Seženu někde samotné kroužky bez pístu????? Předchozí majitel se v tom hrabal a trochu vic na to sra..... Píst - vrch je přebroušený rozbrusem. Jsou tam jasně patrné rýhy od rozbrusu. A je úplně čistej neokouřenej. Takže to vypadá na rychlé rozložení , složení a rychlé prodání stroje!! Bloky motoru jsou však ještě originál - nepůleno. Alspoň něco!!!!

1 reakcí na tento příspěvek honda XR 600 r.v 1999 cca

9.3.2017 v 16:52 | Nahoru | #11
jakože jsi měl místo 3 kroužků jenom jeden ? jinak samotný kroužky koupíš jen změř píst jestli náhodou nemáš už výbrus. Kroužky objednáš v hondě, partsdepot.cz nebo wemoto.cz a nebo zkus napsat oulehla.cz. Těsnění samozřejmě všude nový

(reakce na) honda XR 600 r.v 1999 cca

10.3.2017 v 16:47 | Nahoru | #12
wáca> Maj tam být dva kroužky + jeden stírací. A byl tam jeden +jeden stírací. Jo a Olehla je dobrej tip už jsem o něm slyšel od kámoše.
Díky

honda XR 600 r.v 1999 cca

6.4.2017 v 22:06 | Nahoru | #13
tak pro ty co zajímá jak to dopadlo:
po zakoupení nových pístních kroužků a gufírek k ventilům.Jsme včera složili motor dnes napasovali do motorky a po začátečném startovného nezdaru (uchcání). A po chvilce pauzy jsme nastartovali!!! Dost to ze začátku kouřilo - to nevíme proč, ale po cca 5 min. to přestalo a už to bylo v pohodě. Vlastnosti motorky jsou super, už se těšim do terénu!!!!! Řekl bych, ale ještě přesně nevím proč, že je mi příjemnější do ruky než yamaha tt 600 kterou mám již dlouho doma.

honda XR 600 r.v 1999 cca

Skvělá odpověď, děkuji! 7.4.2017 v 05:33 | Nahoru | #14
To víš honda .....jinak ten kouž je v pohodě, pokud jsi měl namazaný píst s kroužkama od oleje, tak se to vypalovalo, nebo ve výfuku jsi měl trochu oleje jak to žralo. Glavní že už to nedělá, hlavně hlídej hladinu, já to u tohodle motoru dělám po každé jízdě.

honda XR 600 r.v 1999 cca

25.4.2017 v 20:43 | Nahoru | #15
jenom se ještě vrátím ke startům: není problém nastartovat ani za studena ani zatepla. Jen je zbytečný a naopak přítěží zavírat přívod vzduchu!! Takže za normálního počasí nezavírám vzduch a jde našlápnout max. na podruhé!!!!!!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... Blackwhitee 3 8.11.2022 v 10:13 Marcel69
škubání motoru jen na jeden kvalt Honda XR 600 novej 8 21.4.2022 v 23:09 mRKEF
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto
Výška na motorku Honda XR 400, Honda XR 600, Honda XR 250R Ales5 23 26.11.2020 v 11:00 Zdenalbenal
vačka Honda XL/ XR 600 Honda XL 600, Honda XR 600 fichtlusius 9 26.9.2020 v 15:29 vladimir1974


TOPlist