globalmoto_duben_nolan





Téma: Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
20.2.2017 v 08:35
Ahojte potřeboval bych poradit. Hledám cestovní enduro. Našel jsem jich dost jenže jde me o to, že měřim skoro 2m a nerad bych seděl na motorce jak vosa na bombónu.

Líbilo se mě BMW G 660 GS jenže je to motorka pro ženy co jsem tak četl a pro menší lidi. Nebo Yamaha XT 660R, XT 600R atd...

Jezdil bych silnice 60/40 pole a louky.

Motorka do 100 000. Řidičák mám A2.
Byl bych rad za radu a osobní zkušenosti co mě napíšete.

Naposledy editováno 20.02.2017 12:47:46
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

Skvělá odpověď, děkuji! 20.2.2017 v 08:40 | Nahoru | #1
Vstrom 650
DR RSE
660 TENERE
KLE
Transalp

Naposledy editováno 20.02.2017 08:40:56

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 09:08 | Nahoru | #2

aAlofok píše: Byl bych rad za radu a osobní zkušenosti co mě napíšete.

Líbilo se mě BMW G 660 GS jenže je to motorka pro ženy co jsem tak četl...


Moje nejdůležitější rada a osobní zkušenost:
Pokud se ti ta motorka líbí a poskládáš se na ni, vyser se na to co kdo kde napsal, že je to motorka pro ženy nebo pro muže nebo pro buzny nebo pro těhotné člověky a běž si ji koupit.

Tahle submisivita nás jednou zahubí

(reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 09:12 | Nahoru | #3
KubaLC8> Yamaha XT 660 Z Tenere hodně pěkná... Má někdo zkušenosti s ni? :)

(reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 09:16 | Nahoru | #4
vybouřená_mrkev> máš pravdu, jenže je nejlepší se na ty motorky osobně podívat a vyzkoušet si to. Ale prvně se zeptám vás zkušených a kdo má něco doma. :)

Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 09:35 | Nahoru | #5
Taky mám skoro 2 metry a sedlám Versyse....

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 09:43 | Nahoru | #6
tenerka je podle me povedena motorka, jen nesmis ocekavat moc, prece jen jednobuch a nic moc podvozek.

dojezd pres 400km na nadrz je bozi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 11:11 | Nahoru | #7
KubaLC8> časem bych chtěl něco jak máš ty na fotce nějaký to Adventurko... :)

Teď chci hlavně jezdit něco co vydrží a je větší než moje předchozí KTM Duke 200. O výkon mě nejde jenom aby mě z toho prdel nebolela a nohy neupadli... :)

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 11:20 | Nahoru | #8
za kilo kup malyho advika - LC4 640 Adventure, kdyz budes pocitat s troche vyssi servisni narocnosti, tak tenhle bike nema moc konkurenci.

Jen nevim jak je to se stazenim na 35kw

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 11:28 | Nahoru | #9
 

aAlofok píše: Teď chci hlavně jezdit něco co vydrží a je větší než moje předchozí KTM Duke 200. O výkon mě nejde jenom aby mě z toho prdel nebolela a nohy neupadli... :)


V tom případě si do užšího výběru přidej ještě Hondu NC 700X]. Mohla by celkově sednout, a snad i ergonomicky (každý máme trochu jinak dlouhé ruce a nohy).
 

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 11:43 | Nahoru | #10
ojoj....

(reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 11:58 | Nahoru | #11
Dovi> Ty musíš být buďto prodejce těchto přibližovadel, nebo placený provokatér, jinak si to neumím vysvětlit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 12:11 | Nahoru | #12
Prosím Tě, vo co gou?

Když už je tam malý Stromek (s výkonem vyšším než 35 kW) nebo Transalp - který z nich? Ani starý 600, ani 650, ani 700 nemají do 35 kW...

Tak proč tam k těm více či méně zadání vyhovujícím strojům nepřihodit na cestování nenáročnou motorku (a přímo s 35 kW), a cenově se taky vejde... Píše, že má papíry na A2, takže proto těch 35 kW - pokud teda nechce nechat za drahý peníze škrtit výkon nebo hledat zaškrcený kusy na prodej.

Kdo tady reagoval (KubaLC8, vybouřená_mrkev, Slam a já), nikdo přece nikomu nic nevnucuje, jenom se to portfolio o jeden kus rozšířilo. Ať si na všechny ty mašiny sedne, vyřadí ty, které mu nepadnou do ruky a na ty ostatní se může zaměřit podrobněji, o to jde.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 12:42 | Nahoru | #13
KubaLC8> Těch moc není na prodej se koukám. Ten vypadá parádně! :)

Dovi> mrknu na ni... :)

Ještě se omlouvám ale nenapsal jsem, že bych jezdil silnice 60/40 pole a louky...

Naposledy editováno 20.02.2017 12:46:51

(reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 13:09 | Nahoru | #14
aAlofok> moc jich neni, kdyz uz nejaky v dobrym stavu, je hned pryc, ale nevim jak s tim skrcenim, s jendim nebyl problem, ale nevim jestli na 25 nebo 35kw

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 13:10 | Nahoru | #15

aAlofok píše: Ještě se omlouvám ale nenapsal jsem, že bych jezdil silnice 60/40 pole a louky...



Aha, takze bych koukal po necem, co ma 21 predni kolo - LC4A, Tenere, Transalp
pak to bude chtit poresit minimalne zakryti motoru

(reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 13:27 | Nahoru | #16
Dovi> Proboha, radíš mladýmu klukovi, navíc ještě s omezenými financemi, předraženou rozpočtovku, která je tak univerzální, že není pořádně dobrá na nic. A taky žiju v domnění, že by nebylo na škodu, kdyby se na pořízeném stroji trochu vyjezdil, než si za dva za tři roky bude kupovat něco většího, ale zrovna u NC si moc nedovedu představit, kam by ho tento stroj dokázal posunout.
Jako náhrada skútru dobrý. Pro bojácné staříky, co se vracejí po třiceti letech k motorkám taky dobrý. Pro baby, co neumějí řadit a budou v díře po nádrži vozit nákup z Tesca taky dobrý. Ale 99% dvacetiletých dorostenců čeká podle mě od motorky něco jiného. "Cílová skupina" se tomu všemu říká.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 13:53 | Nahoru | #17
 

aAlofok píše: Ještě se omlouvám ale nenapsal jsem, že bych jezdil silnice 60/40 pole a louky...


Reaguju na to doplnění... nechci Tě podceňovat (a neber si to prosím ve zlém), ale jenom si říkám, jestli třeba nezaměňuješ cestovní endura za sportovní...?

Jestli počítáš s tím, že po silnici se zpevněným povrchem si zajedeš na nějakou tu pěknou šotolinku a na slušnou polní cestu (nerozježděnou a pokud možno suchou), tak je to OK a všechna ta cestovní endura (a nejenom ona) to zvládají v pohodě.

Jinak ale na to ježdění po poli je vhodný kolový nebo pásový traktor. Případně civilní nebo poloostrý endurko (velká světlá výška, velké zdvihy, malý rozvor, 21"+18" kola, motor a převodovka s odpovídajícím průběhem), správně obutý a do začátku co nejlehčí.
Pokud Ti to pole nebo louka říká pane - to je samozřejmý, že jo
 
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 13:59 | Nahoru | #18
Dovi> Jak říkáš v prvním odstavci to mám na mysli :) Kdybych chtěl vyloženě vorat pole nebo dělat bordel tak si pořídim enduro či krosku.

Mě stačí polní cesta nebo měl jsem na mysli cestu k rybníku na ryby. :)

(reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

Skvělá odpověď, děkuji! 20.2.2017 v 14:21 | Nahoru | #19

aAlofok píše: Dovi> Jak říkáš v prvním odstavci to mám na mysli :) Kdybych chtěl vyloženě vorat pole nebo dělat bordel tak si pořídim enduro či krosku.

Mě stačí polní cesta nebo měl jsem na mysli cestu k rybníku na ryby. :)


Takže ani ne tak silnice versus terén, ale spíš zpevněný vs. nezpevněný povrch cesty.
Potom je to OK u všech zde zmíněných strojů.

A jenom ještě malou poznámku z praxe (a už dám pokoj):

Ten zamýšlený poměr 60/40 bývá často velmi optimisticky nastřelen ve prospěch "terénu".
Skutečnost pak bývá z dlouhodobého hlediska (na konci sezóny) dost odlišná. Třeba na 5000 km najetých po silnici připadají jen stovky nebo i jen desítky kilometrů po nezpevněných površích nebo dokonce v opravdovém terénu. Ale může být, že Tě off-road hodně chytne a budeš pokukovat po vhodnější motorce než je to řekněme 220-260 kg těžké cestovní (silniční) enduro...

Tož zlom vaz, a ať dobře vybereš!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 14:26 | Nahoru | #20
KubaLC8> Noo jak říkám abych s tím třeba dojel k nějakýmu rybníku nebo sjel ze silnice a jel nějakou polňačkou... :)

Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 14:31 | Nahoru | #21
Tak na polnacky kup stroma a zvedni si ho Mas tam naklady na seskrceni, ale je to drzak a budes investovat jen do spotrebaku. Ale nejsem asi objektivni

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

Skvělá odpověď, děkuji! 20.2.2017 v 14:47 | Nahoru | #22
V Rakúsku sa kvôli daniam predávala Africa Twin 750 (RD07) so zapísaným výkonom 35kW a pokiaľ viem , obvykle ju už na prvej garančke otvárali na normálnych 44kW a keby aj nie , tak aj tak je to presne to , po čom túžiš = dosť veľká.aj pre teba + ani cesta a ani polňačky nemá naozaj žiadny problém .

Ibaže slušná do 100 000 dosť ťažko , ale poslal som ti tip cez správu .

(reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 14:58 | Nahoru | #23
aAlofok> Podle těch posledních příspěvků bych vzal asi tu tenerku - je to asi nejlepší univerzál.. Po sezoně, dvou uvidíš kam tě to dál nasměruje. Jestli víc na cestu nebo do terénu... Tu tenerku pak prodáš relativně s minimální ztrátou. I když pěkná LC4 adventure už na ceně taky nespadne-takový motorky už se dneska nedělaj...

Naposledy editováno 20.02.2017 14:58:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 15:32 | Nahoru | #24
brazel> Děkuji moc podívám se na to. Díky za tu zprávu! :)

Wenca24> začínám jse k němu přiklánět. To Adventurko je pěkné jenže jich moc není na netu... :( Hold si zajedu a vyzkoušim co mě padne do oka. :)

Zabar> na kolik to vyjde tím Alphatechnik aji včetně zapsání to tech. papírů?

Naposledy editováno 20.02.2017 15:40:40

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 15:33 | Nahoru | #25
Ještě bych pro tyhle účely navrhnul BMW F650GS Dakar - dá se koupit kolem 70-80 tisíc a mám takovej pocit že tu to škrcení z 37 na 35kW kdysi někdo úspěšně řešil.
Má to 21" přední kolo, moc to nežere, na jednoválec celkem kultivovanej projev a snad se to moc nesere. Kámoš to na tuhle sezonu pořídil, bude s tím jezdit i dost terén tak jsem zvědavej.
Čau, Tom

Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

Skvělá odpověď, děkuji! 20.2.2017 v 15:37 | Nahoru | #26
GS Dakar
LC4 640 Adventure
Yamaha tenere

Nejak timhle smerem bych se ubiral, Vstrom je v terenu strasne tezkej na predni kolo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 15:49 | Nahoru | #27
TomElefant750> Jj a nebo ještě X-chalange

(reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

Skvělá odpověď, děkuji! 20.2.2017 v 16:07 | Nahoru | #28

Wenca24 píše: TomElefant750> Jj a nebo ještě X-chalange


Tam by to měl do toho kila fousový, s tím škrcením asi spíš nereálný. Navíc pokud ještě moc neví jak moc chce jezdit terén tak je to (stejně jako LC4) zbytečně vyhraněná motorka.
Ale jinak fajnovej stroj, uvažoval jsem o něm, pak jsem zvolil rozpočtový řešení.
Čau, Tom

Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 18:48 | Nahoru | #29
Ja by som poradil KLE500. Ostane mu hafo penazi na vystroj a najma na to aby z tej moto nieco videl

Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.

20.2.2017 v 19:52 | Nahoru | #30
Mam tiez takmer 2 metre, metrak na vahe a k plnej spokojnosti sedlam Versysa 650.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist