bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Naprasknutý píst / stav válce
Zdravim vsechny!
Takovy jednoduchy dotaz pro zacatek... Rozebral jsem motor a nasel jsem naprasknuty pist, viz. obrazek... A tak premyslim co s tim a jak se to mohlo stat?
Je to na strane spojky smerem k sacimu kanalu. Zaroven jsem na teto strane nasel klikove lozisko mimo provoz, patrne jiz je i sjeta hridel, takze gufero bylo urcite KO...
Mimochodem je videt z kazde strany pistu v miste cepu karbonovy povlak, pist tedy zrejme moc netesni, ale nezda se mi to zase nejak prehnane...
Co ted s tim? Budu rad za Vase nazory...

www.imgup.cz/image/LNWU][img]http://www.imgup.cz/images/2017/02/19/IMG_20170218_183503.th.jpg[/img www.imgup.cz/image/LNWZ][img]http://www.imgup.cz/images/2017/02/19/IMG_20170218_183526.th.jpg[/img

Naposledy editováno 20.02.2017 14:27:06

1 reakcí na tento příspěvek Naprasknutý píst / stav válce

19.2.2017 v 14:11 | Nahoru | #1
No dělat s tím chci přesně co píšeš, neboť nic jiného nezbývá, spíše by mě zajímala příčina... Celkem se o to starám co se týče mazání a jezdím si jen tak hobby. Kliku jsem z ložiska vytahl rukou, takže asi tak mimo provoz... Nicméně mě to nepříjemně zaskočilo, tyhle větší opravy jsem plánoval na další zimu, teď na to nejsou prostředky, pachtil jsem původně po jiné závadě, takže je štěstí že jsem tohle našel zavčas.
Výbrus nebude tak nutny, pokud není válec oválný, ne? Chtěl bych do toho hodit jen to co skutečně musím, zbytek až další rok... Koukal jsem po pístech a nikde nemůžu najít Mitaka velikosti 66.380, nějaké tipy?

Každopádně díky za odpověď...

(reakce na) Naprasknutý píst / stav válce

Skvělá odpověď, děkuji! 19.2.2017 v 20:58 | Nahoru | #2

TWL píše: No dělat s tím chci přesně co píšeš, neboť nic jiného nezbývá, spíše by mě zajímala příčina... Celkem se o to starám co se týče mazání a jezdím si jen tak hobby. Kliku jsem z ložiska vytahl rukou, takže asi tak mimo provoz... Nicméně mě to nepříjemně zaskočilo, tyhle větší opravy jsem plánoval na další zimu, teď na to nejsou prostředky, pachtil jsem původně po jiné závadě, takže je štěstí že jsem tohle našel zavčas.
Výbrus nebude tak nutny, pokud není válec oválný, ne? Chtěl bych do toho hodit jen to co skutečně musím, zbytek až další rok... Koukal jsem po pístech a nikde nemůžu najít Mitaka velikosti 66.380, nějaké tipy?

Každopádně díky za odpověď...



příčina může být především ta ovalita, u 125 je to myslím maximálně pět stovek, ale nejsem si jistý. Když je větší, tak se tam píst mele a pak praskne. Taky to vypadá, že v oblasti čepu je to vroubkování už pryč, což znamená, že píst měl být měněn již dávno, takže tady máš další příčinu.

Naposledy editováno 19.02.2017 21:16:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 Wrabis 19 19.4.2023 v 13:49 sirr
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 Jogo 1 25.3.2023 v 11:59 krokoš
Hydraulická spojka Kawasaki kx 250 07 Kawasaki KX 250 davidsur 0 19.8.2022 v 12:51 davidsur
Kryt motoru Kawasaki KX 250 davidsur 2 18.8.2022 v 17:45 mira008


TOPlist