bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti s dynojet kitem
14.2.2017 v 19:42
Dobrý den,má někdo zkušenosti s dynojet kitem na téhle motorce nebo na jiným enduru?Díky za odpovědi.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s dynojet kitem

14.2.2017 v 19:44 | Nahoru | #1
Na 350ccm? Kolik koní to přidá? Tři?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

14.2.2017 v 19:49 | Nahoru | #2
seikos> píšou 5℅v celém výkonů což je 1kw. Je to ale na zlepšení průběhu výkonu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

14.2.2017 v 20:11 | Nahoru | #3

diego20 píše: seikos> píšou 5℅v celém výkonů což je 1kw. Je to ale na zlepšení průběhu výkonu.

no a to se vyplatí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

14.2.2017 v 20:14 | Nahoru | #4

seikos píše: no a to se vyplatí



Tak oni ladaky a podobne upravy přidaj procentuelne cca stejne u vsech moto (treba u stelvia) - takze tohle by slo napsat u kazde moto. A nasledne naladění se taky obvykle doporučuje - coz dYnojet kit neni nic jineho...nez pečlive serizeni směsi.

Naposledy editováno 14.02.2017 20:16:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

14.2.2017 v 20:22 | Nahoru | #5
assassin> Takže když se budu řídit manualem není co zkazit?

Naposledy editováno 14.02.2017 20:22:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

14.2.2017 v 20:34 | Nahoru | #6

diego20 píše: assassin> Takže když se budu řídit manualem není co zkazit?



Konkretne ten u dr350 neznam - ale z motorek co znam, tak ne, ikdyz se budes ridit manualem hrozi, ze to dobre serizeny nebude - motorky se dost lisi a tyhle starsi jsou rozdilne opotrebene a navic se dost lisi i modely pro evropu a usa a i podnebi v jakym jsounprovozvany, tzn jejich doporucene nastaveni nemusi sedet a je lepsi kdyz to posklada nekdo kdo to dokaze naladit.
U dr350 bude na netu spousta informaci co a jak ladit, ktery trysky z jakyhonkitu pouzit atd...

Mas tam naky upravy? Vyfuk, filtry, 370ccm (nebo kolik se tam davalo) kit? Pokud nemas zadne upravy, rozdil nejspis nestoji za namahu

Naposledy editováno 14.02.2017 20:34:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

14.2.2017 v 20:42 | Nahoru | #7
assassin> obsah mám stejný,ten dynojet sem chtěl použít společně s laděným výfukem a kn filtrem.Motorku mám normálně evropskou verzi a tenhle kit je též na evropskou verzi.

Naposledy editováno 14.02.2017 20:42:35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

14.2.2017 v 20:48 | Nahoru | #8

diego20 píše: assassin> obsah mám stejný,ten dynojet sem chtěl použít společně s laděným výfukem a kn filtrem.Motorku mám normálně evropskou verzi a tenhle kit je též na evropskou verzi.



S vyfukem to smysl ma, ale myslim si ze to nebude ok na prevni dobrou, chce to vyzkouset ruzny kombinace, i to jestli pouzit ten filtr nebo ne atd...
Ja nandal dynojet na gsx750 a meril lambda sondou a bylo to spatny :( vysledny naladeni uplne jiny nez jak doporucoval navod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

14.2.2017 v 20:54 | Nahoru | #9
assassin> o to mi právě jde,jestli je snadné to celé naladit nebo se na to vykašlat a koupit jen výfuk a dál to už neřešit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

14.2.2017 v 20:58 | Nahoru | #10

diego20 píše: assassin> o to mi právě jde,jestli je snadné to celé naladit nebo se na to vykašlat a koupit jen výfuk a dál to už neřešit.



Snadne je relativni, me to prijde snadne, ale uz jsem to parkrat delal... Dokazu si predstavit, ze bez zkusenosti to takova legrace nebude. Nekde to sedne podle navodu, nekde ne.
Muzes to zkusit, kdyz to bude ok tak ok kdyz ne tak to das nekomu kdo to umi a nebo to vratis do puvodniho stavu - v jednom i druhem pripade to bude stat nakou korunu - zalezi jak hodne te to bude trapit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

14.2.2017 v 21:03 | Nahoru | #11
assassin> máš pravdu,při nejhorším to dám do servisu.Zvedne se kvůli tomu spotřeba?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

14.2.2017 v 21:58 | Nahoru | #12
diego20> Větší tryskou a kolem ostřejší jehly proteče více benzínu, no ne? Podle mě to za to nestojí...





(reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 06:27 | Nahoru | #13
Barney> je to model od modelu. nekdy je hlavni rozdil na dynojet jehle ve stelovani polohy (zarezy nahore) a tvar je podobnej.

Klidne muze stacit i zvednuti jehel a vymena trysek, coz je tak tretina ceny dynojetu, ale zas by to clovek musel koupit na prvni dobrou ...

Pokud je v kitu dost trysek a clovek to ladi zadarmo (sam nebo s pomoci), tak si myslim ze to ma smysl koupit, vzdyt to neni drahy.

Pokud bych to chtel dat ladit na brzdu, tak bych doporucoval nekupovat nic a nechat to na ladici. Akorat je problem nekoho schopnyho sehnat :)

Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 06:54 | Nahoru | #14
Měl jsem DR 350. Dynojet, KN filtr, laďák a musím říct, že oproti standardu to jelo o dost líp!!! Časem bylo potřeba udělat výbrus a narazil jsem na sadu 400ccm. To byla teprve raketa! Právě u těch slabších strojů je každej koník navíc znát. Třeba kámoš nechal naladit HSB 501Fe a já měl sériovku. Nikterak zásadní rozdíl mezi jeho a mojí jsem nezaznamenal.

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 07:24 | Nahoru | #15
Jeste teda musim dodat ze nejdriv bych sel do zelezarstvi a koupil par podlozek pod jehlu asi tak za korunu. Zkusil bych nejdriv laborovat se sroubkem volnobezny smesi a podlozenim jehly postupne o 0.5, 1.0, 1,5 mm, vic uz asi nema cenu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 08:16 | Nahoru | #16
Stev> to se mi nějak nezdá. Volnoběžnym šroubem mění jen volnoběžnou směs. To si akorát rozhasí startování motorky.
A opravdu zvedat jehlu výš, než jsou zářezy? To rozhodí poměr směsi oproti poloze šoupátka. Pokud před tím šroubem nerozhodí volnoběh, tak na volnoběh motor poběží, ale jakmile přidá trochu plyn, tak bude směs příliš bohatá a motor se bude zastavovat.
Nejde o to nastavit bohatší směs, ale směs vhodnější pro vyšší výkon, než jako nastavil výrobce, třeba omezenej emisníma limitama.

Naposledy editováno 15.02.2017 08:16:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 08:36 | Nahoru | #17

assassin píše: S vyfukem to smysl ma, ale myslim si ze to nebude ok na prevni dobrou, chce to vyzkouset ruzny kombinace, i to jestli pouzit ten filtr nebo ne atd...
Ja nandal dynojet na gsx750 a meril lambda sondou a bylo to spatny :( vysledny naladeni uplne jiny nez jak doporucoval navod


Moje? Až budeš mít čas, chtělo by to ještě mrknout.

Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 09:02 | Nahoru | #18
Pokial sa nudíš a máš pevné nervy na ladenie, choď do toho. Z vlastnej skúsenosti by som sa na to vykašlal, ak ti všetko ide tak ako má, dobre štartuje za tepla aj za studena. Na svojej dr-ke mám len druhú koncovku a ani za boha nemôžem doladiť štarty za studena.

Naposledy editováno 15.02.2017 09:46:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 09:06 | Nahoru | #19

DRN. píše: Moje? Až budeš mít čas, chtělo by to ještě mrknout.



jj, prave, to tvoje chce jeste vetsi trysky a to uz ted jsou tam vetsi nez podle navodu - jestli si to dobre pamatuju?
pocitam s tim, uz mam i garaz, tak odpada seance na dvore

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 09:28 | Nahoru | #20
assassin> Jo, je tam sada pro kn filtr. Polohu jehel si nepamatuju ale šrouby na směs jsou taky úplně jinak.
Seance byla dobrá, až na déšť a divně koukající sousedy, kde to máš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 09:42 | Nahoru | #21
DRN.> dejte vědět, možná bych se stavil s chytrou radou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 09:51 | Nahoru | #22

klubko píše: Stev> to se mi nějak nezdá. Volnoběžnym šroubem mění jen volnoběžnou směs. To si akorát rozhasí startování motorky.
A opravdu zvedat jehlu výš, než jsou zářezy? To rozhodí poměr směsi oproti poloze šoupátka. Pokud před tím šroubem nerozhodí volnoběh, tak na volnoběh motor poběží, ale jakmile přidá trochu plyn, tak bude směs příliš bohatá a motor se bude zastavovat.
Nejde o to nastavit bohatší směs, ale směs vhodnější pro vyšší výkon, než jako nastavil výrobce, třeba omezenej emisníma limitama.



Píšu že bych tím začal, protože nemám tušení co udělá laďák a filtr na DR350. Ale může to stačit. Mimochodem jehla v dynojet kitu ty zářezy pro zvedání sundání jehly má, takže to není nic zvláštního ... A laďák a filtr většinou tu směs ochuděj, takže potřebuješ obohatit, ale nemusí to být konstantní v celém průběhu a předem nemůžeš vědět kde přesně a jestli vůbec.

Mimochodem v karburátoru jsou různý přechodový fáze a žádný ze 3 okruhů volnoběžná tryska, jehla s hlavní tryskou, hlavní tryska není nikdy zcela zavřený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 09:54 | Nahoru | #23
DRN.> dynojet kit ma trysky pro seriový výfuk,otevřený výfuk,original filtr i sportovní a šroub bohatosti uvádí 2-2,5 otáčky a zářez na jehle 3 od zhora

Naposledy editováno 15.02.2017 09:56:52

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 10:22 | Nahoru | #24
DRN: porad horo, jen opacnej konec vesnice...

(reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 10:22 | Nahoru | #25
diego20> Já vím, ale jak píše assassin, na mojí moto jenom s otevřeným laufem je to úplně jinak.

(reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 10:23 | Nahoru | #26
Stev> Tak chytrejch hlav není nikdy dost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 10:24 | Nahoru | #27
assassin> To je dobrý tam trefím Brzdu máš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 10:35 | Nahoru | #28

DRN. píše: assassin> To je dobrý tam trefím Brzdu máš?



nemam, jsem vul a vahal jsem tak mi ji nekdo vyfouknul, ale maji kamarad vedle v suchdole... ale jen dynamickou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 10:43 | Nahoru | #29
assassin> co to znamená že jen dynamickou? Budu zas potřebovat ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 11:15 | Nahoru | #30

Stev píše: assassin> co to znamená že jen dynamickou? Budu zas potřebovat ...



zatez tvori jen setrvacnost valce - tzn v ustalenem stavu nedokaze delat odpor, pouze pri zrychlovani.
staticka diky retarderu dokaze delat i zatez v nejakejch definovanejch otackach.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
DR 350 těžké nastartovat / špatně s... Suzuki DR 350 Jakuub_CZ 17 12.9.2023 v 17:38 Hrosin
Suzuki dr 350 hlava Suzuki DR 350 Repsolis 4 4.4.2022 v 09:08 Pedl
Zapojenie otackomera suzuki dr 350 Suzuki DR 350 820825 4 22.8.2021 v 00:30 combust
Suzuki dr 350 Suzuki DR 350 Simon456 6 18.4.2021 v 14:00 vlkivo
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto


TOPlist