globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Držák na mobilní telefon k motorce
12.2.2017 v 17:30
Zdravím rád bych se zeptal, jestli máte někdo z vás zkušenosti s tímto držákem na mobil "Connect IT CI-632 M7 Univerzální držák na mobilní telefon"

Je určen na kolo a zajímalo by mě jestli mi nebude z motorky padat ať už celí držák nebo sám mobilní telefon. Jezdím na hondě hornet 600 se štítem.

Předem děkuji za odpovědi.
1 2

15.2.2017 v 08:37 | Nahoru | #31
Já mám tento je to za pár korun a jsem moc spokojený.... telefon ty hrany stáhnou a zaaretují se...

15.2.2017 v 10:05 | Nahoru | #32

15.2.2017 v 13:39 | Nahoru | #33
Já mám tento, https://www.ebay.com/itm/252608296758

Stojí 130kč a jsem s ním maximálně spokojený. Dokonce přežil pád, telefon i držák.

E: Určitě půjde sehnat levněji, to byl první odkaz na který jsem narazil...

Naposledy editováno 15.02.2017 13:42:08

15.2.2017 v 17:11 | Nahoru | #34
Já teda nevim ale pokud dá někdo několik tisíc za telefon a pak se snaží ušetřit pár stovek za držák čímž riskuje jeho destrukci. No je to každýho věc

15.2.2017 v 21:40 | Nahoru | #35
Tak nějak, dokud jsem měl telefon za pár šlupek (a 125 motorku), taky jsem jezdil držák z ebay za 3 dolary. Ale co mám dražší telefon, tak jsem pro jistotu pořídil RAM a sice jsem v něm měl zatím telefon jen párkrát, ale držák působí bytelným a pevným dojmem. Když za něj chytím, tak se ani nehne a třesu celou motorkou.

Mimochodem, ten hliníkový držák, co poslal Pe3k, tam bych se tedy bál dát svůj hliníkový telefon. Skoro určitě by ho musel poškrábat. Tedy bez pouzdra určitě.

Naposledy editováno 15.02.2017 21:40:58

Skvělá odpověď, děkuji! 16.2.2017 v 03:18 | Nahoru | #36
Řešení držáku na mobil na moto není tak jednoduchý, jak na první pohled vypadá. Řeším ho již 3tím rokem a až sezona ukáže zda je momentálně zvolená cesta tou správnou. Důvody proč dávat mobil na řidítka jsou převážně 2. - Navigace a - natáčení videa. Z toho 1. důvod asi nejčastější. Při konsultaci s kamarádem, že si budu kupovat novej mobil jsem zjistil, že častější používání GPS navigace v mobilu hlavně u nižších tříd, vede ke snížení výkonu procesoru přehříváním. Chtěl jsem argumentovat, že se mobil při jízdě chladí, jenže jsem si vzpoměl, jak jem ho rozpálenej tahal v létě z držáku - pouzdra a došlo mi, že má pravdu. Google mi jeho slova bohužel potvrdil. Loni jsem použil navigaci na moto jen párkrát, z toho byl jednou mobil v zapařeným pouzdře a ještě igleitu, takže i když pršelo, bylo chladno, tak mu to neprospělo. Pak cestou na Rackreyd opačný již zmíněný případ, v cíli byl mobil sotva udržitelný v ruce. Je pro mě záhadou, že dodnes xperie funguje.
Rozhodl jsem se pořídit mobil, který se nemusí strkat do igelitu, s krytím IP68 a nastala další otázka. Jeho váha je oproti běžnýmu skoro dvojnásobná. Nevadí mi to, aspoň vím, že ho mám v kapse, jenže jsem ho šoup do držáku v autě a cestrou přes nejdelší tankodrom v Evropě - D1 jsem myslel že se držák rozpadne. Nechci spoléhat na nějakej plastovej bazmek, kterej jeho váhu neustojí a testovat pádovou odolnost telefonu někde např. na zmíněné cestě pro obrněnou vojenskou techniku. Takže pokud neseženu něco pořádně bytelnýho, budu nucen si držák vyrobit. Cena tady není rozhodující faktor, neboli pokud se mi nebude jevit držák dostatečně pevnej, je jedno, jestli stojí 300,- nebo 3000,-.

17.2.2017 v 08:59 | Nahoru | #37
To já mám dobrou zkušenost v origu od RAM X-grip a spokojenost. Něco podobného je na ebay za pár šlupek i s USB napájením
www.ebay.com/itm/Bike-Motorcycle-Cell-Phone-GPS-Handlebar-Rail-Mount-X-Fork-Holder-USB-Charger/252400517435

18.2.2017 v 17:01 | Nahoru | #38
Mám tady také jednu vychytávku . http://quadlockcase.cz/ Výhodu mají majitele Iphonu , ke kterým se dají dokoupit přimo kryty s adaptérem , na ostatní telefony se musí adaptér na kryt telefonu nalepit . Už pár let mám voděodolné telefony , tak déšt neřeším . Držák mám na řiditka přichycen O - kroužky , takže montáž a demontáž trvá pár sekund .

Naposledy editováno 18.02.2017 18:48:17

10.7.2017 v 15:07 | Nahoru | #39
Nepoužívá někdo toto ? Chci to použít za pěkného počasí k vyhledání konečného cíle.

10.7.2017 v 21:15 | Nahoru | #40
Tak já jsem si taky trochu pohrál s držákem na telefon. Podotýkám, že je krapet jednoúčelový - pořídil jsem kvůli tomu Xperii z3 compact
Celé to vypadá nějak takto. Je to deska od RAMu s nějakýma chňapkama na telefon. Ze zadní strany mam obyč příchytky na vodovodní hostalenovou trubku a tím je to i nacvaknuté na hrazdě na držáku plexi.

Zblízka je vidět na bocích pogumované packy a dole je plastová opěra. Do ní mam voperovanou koncovku magnetické nabíječky (2 piny a magnetem to drží na telefonu)

S telefonem

V podstatě se to chová jako aktivní dok/držák na navigaci - telefon do toho zasunu, nabíječka se magneticky přilepí na telefon, zapnu vypínačem napájení a voalá...

Naposledy editováno 10.07.2017 21:15:38

10.7.2017 v 21:39 | Nahoru | #41
Než jsem koupil TomTom Rider, používal jsem mobil (střídavě Samsung Galaxy S3 a S5) jako navigaci a řešil podobné starosti s držákem - odpružení, robustnost, ventilace, krytí proti slunci a v neposlední řadě i zabezpečení proti nenechavcům. Nakonec jsem se dokopal k tomu vyrobit si něco sám, koupil jsem čtyři malé silenbloky, zámek alá zamykání kufrů a pak pár hodin řezání a ohýbání duralového plechu. Výsledek viz obrázky . Používal jsem jej celou sezónu a i pořádných vedrech žádný problém.