Téma: Řazení na Yamaha FZ8
11.2.2017 v 09:44
Mám FZ 8,r.v.2013, najeto (dnes) cca 16.000 km. Koupil jsem ji jako předváděčku u Kabourka v Písku. Od samého začátku mám pocit, že jde hůř řazení. Pokud musím rychle zastavit a nestihnu podřadit, nejde tam už dát neutrál ( z trojky, čtyřky). Musím povolovat spojku, a ne vždy se to obejde bez chcípnutí. Zkoušel jsem spojku štelovat a nepomohlo to. U Kabourka mi v záruce vyměnili spojku, ale problém zůstal. Otázkou je, jestli ji vůbec vyměnili... Ve vrbovce mi řekli, že řadí normálně, jako každá motorka. NEŘADÍ. Já už jsem jich odjezdil celkem dost-asi 15 kousků různé kubatury, stylu a typu a všechny řadily v pohodě. Pravda, až na Moto Guzzi Stelvio, ale tam to po výměně vracecí pružinky přestalo. Protože mi všude tvrdí, že je to v pořádku, chci se zeptat, jestli jste někdo neměl podobný problém s FZ8 ? Díky
Podle mě je to v pořádku, u převodovky na moto asi těžko na místě zaradis ze 4ky na neutrál...To technicky ani moc není možné. Na místě maximálně postupně po kvaltu dolů, ale většinou to chce trošku popojit s moto nebo lehce pustit spojku, jen aby si to sedlo.
Takže bych řekl, že spíš ani po 15 kouscích neumíš řadit?
Takže bych řekl, že spíš ani po 15 kouscích neumíš řadit?
1 reakcí na tento příspěvek Řazení na Yamaha FZ8
Čau, máme doma krom mýho TL 1000 ještě manželčina Firestorma, na obou nalítáno něco kolem padesáti tisíc a vše krom lanka u TL (kvůli přestavbě) původní, pokud vím. Na té Hondě můžu klidně na místě skákat se spojkou z jedničky až na pětku a zpátky a kdyby mě to začalo bavit, mohl bych si takhle hrát asi donekonečna. U TL to na neutrál zvládnu na místě jen z jedničky nebo dvojky, ze trojky už je to na sílu a radši se už o to ani nepokouším, holt s tím musím trochu žďuchnout a pak to tam skočí. Nevidím to jako problém, laickým chápáním mechanismu spojky a převodů mi to přijde jako docela pochopitelný, spíš je obdivuhodnej ten chod u Hondy, u tý je vůbec to ovládání čehokoliv přesnější a spolehlivější než TL, ale koho to překvapí, ten o těch motorkách asi nikdy neslyšel... Na straně druhé máš (oproti mně obzvlášť...) novátora a ten by měl bejt technicky o dost dál než ty moje babky, tak těžko říct, asi bych, stejně jako ty, taky čekal nějakej progres... P.
Na bývalé fz6 jsem měl stejnej problém.Jak jsem třeba na přechodu zastavil a nestihnul se dostat za jízdy na dvojku,nebo neutrál,tak to byla vždycky komedie se na ten neutrál pak dostat.Na gsr co mám teď a ješté cbčku co jsem měl to šlo hladce.Osobně si ale myslim,že to problém není.Některý motorky to tak prostě mají,jen je potřeba na to myslet,ať ze sebe člověk nedělá vola
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tip na Yamaha servis Yamaha FZ8 N/S | Finotus | 8 | 9.12.2023 v 20:13 Rooks |
Přední tlumiče Yamaha FZ8 N/S | Kalyps | 5 | 20.7.2023 v 23:33 Kalyps |
Olejová vana FZ8 Yamaha FZ8 N/S | MichalFz8 | 4 | 16.5.2023 v 20:53 MichalFz8 |
Yamaha FZ8 vs Suzuki GSR750 Yamaha FZ8 N/S, Suzuki GSR 750 | luffygirl | 5 | 12.4.2022 v 09:26 Sonicek |
Fz1n, mt09, fz8n Yamaha FZ1 N, Yamaha FZ8 N/S, Yamaha MT-09 | DDave | 18 | 22.10.2021 v 16:05 DDave |