globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jsou všechny kartery stejné ?
Ahoj , chci se zeptat, zda jsou u motoru všechny kartery od výrobce stejné? Jde mi o to, že mám třeba dva motory. Chci udělat jeden. Jeden z motoru má po bouračce ulomený karter od kyvné vidlice. Jedná se o klikovou skříň. Když budu chtít vyměnit kliku s písty a vložit jí do jiného karteru..můžu ?. . a spojit karter z jednoho motoru s karterem z druhého motoru..tj dát karter s válci k jinému karteru na uložení převodovky. Ložiska patřící ke klice bych zanechal . nemáte někdo zkušenost ?
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jsou všechny kartery stejné ?

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2017 v 21:13 | Nahoru | #1
Nevim jestli je to tak bezpodmínečně vždycky, ale bejvaj svrtaný společně, tzn když měnit tak oba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

7.2.2017 v 21:20 | Nahoru | #2
FiZzeR> tak to je špatný, u obou motoru je protikus špatný..takže dva asi nespáruji. A jak bych musel objednat na Partsdepot? Vždyť tam to prodávají samostatně. To mě štve..ne že bych tam kupoval, ale tak nad tím přemyšlím

Naposledy editováno 07.02.2017 21:20:49

(reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2017 v 22:05 | Nahoru | #3

casius007 píše: FiZzeR> tak to je špatný, u obou motoru je protikus špatný..takže dva asi nespáruji. A jak bych musel objednat na Partsdepot? Vždyť tam to prodávají samostatně. To mě štve..ne že bych tam kupoval, ale tak nad tím přemyšlím



Mrkni na ten PARTSDEPOT pořádně! Kartery se prodávají vždy jen v páru a navíc i jednotlivé otvory pro kluzné ložiska jsou "tříděné" (a na každém kártru jsou značené) a nemůžeš ani kliku s danýma ložiskama, vzít a jen přeskládat do jiného bloku...

Jsou všechny kartery stejné ?

7.2.2017 v 22:05 | Nahoru | #4
Myslim že jsou stejný. Teda pokud máš stejnej typ motoru ale do 954 se snad montoval jenom jeden typ. Jinak ty ložiska bych zvážil, aby demontáží neutrpěli nějakou škodu a neměnil jsi je znova za pul roku...

Jsou všechny kartery stejné ?

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2017 v 22:13 | Nahoru | #5
Kdyz jsme delali mou prevodovku, tak mechanik rikal, ze se to prohazovat nema, proto jsme ho radsi zavarili...

1 reakcí na tento příspěvek Jsou všechny kartery stejné ?

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2017 v 22:26 | Nahoru | #6
Hele kartery jsou k sobe pasovaný... spojí je a pak se společně obrábí, takže určitě neskládat z více kusů dohromady... věřím, že chlapci japonský to mají udělaný přesně a daly by se i prohodit, ale může to fungovat a nemusí... Např.se ti to může někde kouknout na ložiskových pánvích nebo se motor třeba ani neotočí... nejlepší sehnat celej spodek a vršek hodit z motoru jiného...Nemluvě o tom, že máš několik tříd ložiskových pánví které se k sobě párují...

Co je tomu tvému??? Nešlo by to opravit???

(reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

7.2.2017 v 22:33 | Nahoru | #7
StiefTomas> koupil jsem druhý motor kvůli převodovky a je na něm prasklá vložka válce. Jinak komplet. Na tom svém motoru mám zlomený kousek na karteru. v místě spojovacího čepu. Neprotéká to, ale vizuálně mi to vadí

1 reakcí na tento příspěvek Jsou všechny kartery stejné ?

7.2.2017 v 22:37 | Nahoru | #8
Chtěl jsem ty díly aspoň využít ..tak si vezmu jen převodovku..nějaké čidlo,vstřiky.....ale kliku , písty ty asi nevyužiji. Hlava má taky nějaké označení ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2017 v 23:18 | Nahoru | #9
casius007> Jak už tu bylo řečeno, kartry se vždy opracovávají jako pár, takže nelze použít např. spodní díl s jednoho motoru a horní díl z druhého motoru, nebo naopak. Prostě kartry se musí vždy použít v páru jak jsou z výroby. A co se týče ložisek. Ty nejsou spárované jen s klikou, ale i s kartry. Každý kartr i klika je vyrobený v určité toleranci, se strojařského hlediska nejde vyrobit dva stejné kusy, tudíš uložení v kartrech pro ložiska i čepy kliky jsou na každém motoru trochu jiného rozměru. Samozřejmě se to liší v tisícinách mm. A tak potřebuješ vědět jaký je rozměr uložení v kartru a šířku čepu klikovky a na základě toho vybereš ložisko správného rozměru.
Rozměry kartru najdeš konkrétně u 954 na horní polovině kartru z levé strany pod rotorem alternárou. Je tam pětimístný kód začínající písmenem L(to znamená značení z leva doprava ve směru jízdy). Za písmenem L bude kombinace 5ti písmen A,B a C(např. L BBCAB). Rozměry kliky jsou vyražené na samotné klikovce tuším z pravé strany v podobě kódu začínající opět písmenem L(značení z leva doprava) za nímž je kombinace 5ti číslic 1,2 a 3 (např. L 11213). V servisním manuálu je tabulka v které najdeš jaké ložisko patří na který čep. Např. kartr bude B a klika 1 tak to znamená růžové ložisko. Ložiska jsou značena barevně podle rozměru.
Toto je velmi důležité dodržet, pokud to neuděláš přesně podle tohoto návodu nebudeš mít správnou vůli na ložiskách pro uložení kliky a motor na klice zadřeš! Konktrétně u tohoto motoru má být vůle 0,017-0,035mm

Jsou všechny kartery stejné ?

7.2.2017 v 23:20 | Nahoru | #10
no ale jsou tady "machri" co tvrdej ze ti to v Brne zaskrabnou a jede to jak z praku.

Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 08:08 | Nahoru | #11
co ked zkombinuje tie kartre a vypocita salky zvlast pre vrchny a zvlast pre spodny karter?neslo by to?

4 reakcí na tento příspěvek Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 08:24 | Nahoru | #12
Je to spis jen o tom dat si s tym praci,jak tady pise mistni soustal gugo nebo co je zac tak pan z bucovic to dela u motoru ktery jdou spatne sehnat.pred nekolika rokama me to delal na buse,jezdi do ted.samozrejme pokud blok jde zavarit,radsi to nechej udelat.v bucovicach vareni hliniku ovladaji dokonale,pred nejakou dobou me delal motor na vtr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 08:31 | Nahoru | #13

pepinow píše: Je to spis jen o tom dat si s tym praci,jak tady pise mistni soustal gugo nebo co je zac tak pan z bucovic to dela u motoru ktery jdou spatne sehnat.pred nekolika rokama me to delal na buse,jezdi do ted.samozrejme pokud blok jde zavarit,radsi to nechej udelat.v bucovicach vareni hliniku ovladaji dokonale,pred nejakou dobou me delal motor na vtr.


Co přesně ten pán z Bučovic dělá?

(reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 08:46 | Nahoru | #14

mischa638 píše: Co přesně ten pán z Bučovic dělá?

vsechno co si dokazes predstavit,jak sportovni motorky tak veterany na ktery uz nejde nic sehnat.odlivani bloku,vyroba prevodovek,veskery svarovani atd.

1 reakcí na tento příspěvek Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 09:03 | Nahoru | #15
Má pan z Bučovic nějaké stránky? Nebo aspoň jméno pokud by jsi věděl. ..je dobré o někom takovém vědět

(reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 09:07 | Nahoru | #16

casius007 píše: Má pan z Bučovic nějaké stránky? Nebo aspoň jméno pokud by jsi věděl. ..je dobré o někom takovém vědět

muzu ti poslat kontakt,jedna se o pavla vaďury.to co nikdo nechtel delat tak vzdycky zmakl.prez motorky je fakt machr,hlavne nikoho netaha za rypak jak to v servisech byva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 09:12 | Nahoru | #17

pepinow píše: Je to spis jen o tom dat si s tym praci,jak tady pise mistni soustal gugo nebo co je zac tak pan z bucovic to dela u motoru ktery jdou spatne sehnat.pred nekolika rokama me to delal na buse,jezdi do ted.samozrejme pokud blok jde zavarit,radsi to nechej udelat.v bucovicach vareni hliniku ovladaji dokonale,pred nejakou dobou me delal motor na vtr.



Obávám se, že čekací doba a náklady na úpravu rozdílných částí karterů budou vyšší, než nákupka jiného motoru z běžné motorky jako je 954. Také jsem znal motoráře a obráběče, kteří dokázali opravit neskutečné věci. Protože byli ze staré školy, bylo to i za pusu. Ale pořadník klidně půl roku dopředu hezky až na zimní večery, protože v létě se jezdí závody.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 09:16 | Nahoru | #18

vilemx píše: Obávám se, že čekací doba a náklady na úpravu rozdílných částí karterů budou vyšší, než nákupka jiného motoru z běžné motorky jako je 954. Také jsem znal motoráře a obráběče, kteří dokázali opravit neskutečné věci. Protože byli ze staré školy, bylo to i za pusu. Ale pořadník klidně půl roku dopředu hezky až na zimní večery, protože v létě se jezdí závody.

jasny ze pokud ten motor funguje a blok neni rozbytej na kusy,nechal bych ho opravit

(reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 09:18 | Nahoru | #19

pepinow píše: Je to spis jen o tom dat si s tym praci,jak tady pise mistni soustal gugo nebo co je zac tak pan z bucovic to dela u motoru ktery jdou spatne sehnat.pred nekolika rokama me to delal na buse,jezdi do ted.samozrejme pokud blok jde zavarit,radsi to nechej udelat.v bucovicach vareni hliniku ovladaji dokonale,pred nejakou dobou me delal motor na vtr.



Soustal jsi leda ty. Resis tady veci postupama ktery nejsou v souladu s doporucenym servisnim postupem, kterej udava vyrobce. Pravdepodobne z duvodu ze jsi socka.
Stejne tak jako hlasas ze do motoru kterej ma predepsano 10w50 lejes 10w40 a ze to staci.
To celkem vrha svetlo na to co rikas a jake postupy doporucujes.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 09:19 | Nahoru | #20

pepinow píše: jasny ze pokud ten motor funguje a blok neni rozbytej na kusy,nechal bych ho opravit



vyvhodil si alespon zakladni skolu ??? nebo to byla nejaka ta specialni ?????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 09:20 | Nahoru | #21
pepinow> už zase ty ty debile co si vymýšlíš utahovací momenty podle sebe..... pro zůčastněné tohoto vlákna si přečtěte jeho komentáře v jiných vláknech. Ten kluk je ošizenej....

(reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 09:25 | Nahoru | #22

gagtoy píše: pepinow> už zase ty ty debile co si vymýšlíš utahovací momenty podle sebe..... pro zůčastněné tohoto vlákna si přečtěte jeho komentáře v jiných vláknech. Ten kluk je ošizenej....

cekal jsem kdy se ty voresprute ozves.precist by si meli lidi co tady pises ty podvodniku s cikanskym myslenim

Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 09:28 | Nahoru | #23
zaškrabával jsem naposled na motoru z vejtřasky... nemůžeš takovejdle postup volit na motoru co točí 13tis. otáček.

Moudro pro dnešní den: Nebuď kretén.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 09:36 | Nahoru | #24

gugo píše: vyvhodil si alespon zakladni skolu ??? nebo to byla nejaka ta specialni ?????

do te specialni jsi musel chodit ty,ty obchodniku co prodava polsky oleje za nekrestansky penize.uz se na tebe par jedincu chysta divej pouze tady davam kontak na pana co na rozdil od tebe neco umi a ne jen radit "kup novej motor" za to ze mas vypelichanou sisku a maleho ptaka ja nemuzu,misto tech tvych povestnych bludu si najdi zenskou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 09:39 | Nahoru | #25
pepinow> od kdy je Repsol polskej ? Nebo krom toho ze si pletes Y a I tak si pletes i svetove strany ?

2 reakcí na tento příspěvek Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 09:44 | Nahoru | #26
dal jsem si tu práci a pánoj Vaďuroj jsem volal.... pan Vaďura je normální a řekl že spasovat rozdílné kartéry NEDOPORUČUJE. Říkal jsem mu tvoji přezdívku popsal jsem tě a řekl jsem mu co jsi měl za motorky a věděl o koho se jedná s tím ať ti nic nevěřím... pro další kdo by si chtěl ověřit moje tvrzení tady je číslo na pana
Vaďuru: +420 606 783 002

a tebe poprosím přestaň být kretén!!!! vyser se na motory a hrej domino......

(reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 09:45 | Nahoru | #27

gugo píše: pepinow> od kdy je Repsol polskej ? Nebo krom toho ze si pletes Y a I tak si pletes i svetove strany ?

odvte doby co ho ty loupezniku vozis z polska

(reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 09:47 | Nahoru | #28
gagtoy> takze krom toho ze to je kreten tak je jeste asi nemocnej...no tak tim se to vysvetluje. Tak ja jedu pro olej do Polska

(reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 09:49 | Nahoru | #29
mischa638> je to tak i v manualu...jen jsem to trochu nepobral a špatně přeložil. .takže z motoru je pro mě užitečná jen prevodovka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsou všechny kartery stejné ?

8.2.2017 v 09:54 | Nahoru | #30

gagtoy píše: dal jsem si tu práci a pánoj Vaďuroj jsem volal.... pan Vaďura je normální a řekl že spasovat rozdílné kartéry NEDOPORUČUJE. Říkal jsem mu tvoji přezdívku popsal jsem tě a řekl jsem mu co jsi měl za motorky a věděl o koho se jedná s tím ať ti nic nevěřím... pro další kdo by si chtěl ověřit moje tvrzení tady je číslo na pana
Vaďuru: +420 606 783 002

a tebe poprosím přestaň být kretén!!!! vyser se na motory a hrej domino......

to ty vorechu nedoporuceje ale nikdo ale pokud jina moznost neni,nic jinyho nezbyva.ver tomu ze moc prace sis nedal kdyz ho na jizni m zna kazdej a pro tvou informaci,s panem vadurem jsem nikdy nejednal osobne takze pochybuju ze vi jak vypadam tva snaha neco overovat nebo zjistovat je na urovni nemocneho cloveka,ostatne jak uz tu o tobe bylo psano.osle
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist