globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Teče olej
Ahoj,
chtěl bych poprosit o radu: u dvou šroubů na levém boku motoru pod generátorem se mi objevují kapičky oleje.

















Čím myslíte, že by to mohlo být a jak byste to řešili? Jak moc je to urgentní problém?

Na opravu svépomocí si moc troufám (jen pokud to bude hodně jednoduché),byl bych spíš rád za doporučení nějakého dobrého mechanika/servisu (v Praze).

Díky!
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Teče olej

7.2.2017 v 15:45 | Nahoru | #1
Zkusil bych jen dotáhnout jestli to nepřestane

(reakce na) Teče olej

7.2.2017 v 15:48 | Nahoru | #2
dakarista> To jsem zkusil. Myslím, že jsem to dotáhl celkem dost, ale stále se kapičky objevují.

Teče olej

7.2.2017 v 15:56 | Nahoru | #3
Tak určitě sundat dekl, zkontrolovat jestli to je jen těsněním. Koupit nový těsnění a pokud tam není dosedací plocha nějak pochroumaná, tak dát nový těsnění a zkompletovat.

Teče olej

7.2.2017 v 16:04 | Nahoru | #4
To zní jako že bych to mohl dokonce zvládnout sám :) Předpokládám, že stačí motorku položit na pravý bok a není potřeba ani vypouštět olej, že? Ty těsnění se prodávají přímo na konkrétní motorky?

2 reakcí na tento příspěvek Teče olej

7.2.2017 v 16:14 | Nahoru | #5
Nic nesundavej pod tim sroubkem je medena nebo hlinikova podlozka...sundej sroub vymen podlozku a dotahni na moment

(reakce na) Teče olej

7.2.2017 v 16:36 | Nahoru | #6
HornisGSX> Pod tím spodním šroubkem podložka opravdu je, ale pod tím vpravo nahoře nad ním myslím není a tam se kapka objevuje také, tak nevím.

Kde se ty podložky dají sehnat? To jsou nějaké speciální nebo je mají i v železářství?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teče olej

7.2.2017 v 16:37 | Nahoru | #7

HornisGSX píše: Nic nesundavej pod tim sroubkem je medena nebo hlinikova podlozka...sundej sroub vymen podlozku a dotahni na moment


Máš pravdu,že tam je měděná podložka... A to utěsňuje je ta? Vždyť kolem díry na šroub musí bejt taky těsnění...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teče olej

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2017 v 17:01 | Nahoru | #8
Mike70> samo ze pod vikem je tesneni ale pod spodnima sroubama je jeste podlozka....origo tesneni stoji kolem 400kc tak neni jednodussi vyzkouset vymenu podlozek?

Teče olej

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2017 v 17:56 | Nahoru | #9
1. fotka je trochu zavádějící. Je to model K5+, ale podle tvého profilu a poslední fotky máš K1. Na tvém místě bych koupil nové těsnění a vše přetěsnil. To si uděláš bez problému sám. Tipoval bych to na to, že se v tom někdo hrabal a neoptěžoval se dát nové těsnění, které stojí pár piv.

(reakce na) Teče olej

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2017 v 18:00 | Nahoru | #10

HornisGSX píše: Mike70> samo ze pod vikem je tesneni ale pod spodnima sroubama je jeste podlozka....origo tesneni stoji kolem 400kc tak neni jednodussi vyzkouset vymenu podlozek?



Jj souhlas... Kouknout jak vypada dosedaci plocha na viku pro sroub, pokud bude o.k. dat nove podlozky, pokud bude s ryhami, tak smirkovym papirem trochu zahladit, zahladit dosedaci plochu sroubu, utahnoit a musi to drzet... Pokud to bude tect i potom, tak to netece kolem sroubu... Pak bych teprve shodil viko a kouknul co a jak.

Naposledy editováno 07.02.2017 18:01:47

Teče olej

7.2.2017 v 18:52 | Nahoru | #11
Já bych to zdělal a dal misto těsněni červenej silikon

Teče olej

7.2.2017 v 19:09 | Nahoru | #12
Já bych tam dal nový těsnění a hlavně bych ho vyžíhal, nebot nevyžíhaný měděný těsnení může použít tak akorát *****

1 reakcí na tento příspěvek Teče olej

7.2.2017 v 19:17 | Nahoru | #13
Zkus ještě kuknout jestli to neprosakuje a nestéká u gufera jak je tyčka spojky.

(reakce na) Teče olej

7.2.2017 v 19:30 | Nahoru | #14

Jakub75 píše: Zkus ještě kuknout jestli to neprosakuje a nestéká u gufera jak je tyčka spojky.

jj máš pravdu tam by mohlo

2 reakcí na tento příspěvek Teče olej

7.2.2017 v 20:20 | Nahoru | #15
pocitej i s variantou, ze to sundas a zjistis, ze to bocni viko je po nehode. Bude tam prasklina, kterou se nekdo pokusil zalepit uplne tim nejvic nejlepsim lepidlem na svete a i tak to zaclo chcat :)
Nerikam, ze to tak bude...jen ze zkusenosti te upozornuji na dalsi moznou variantu.

(reakce na) Teče olej

7.2.2017 v 20:32 | Nahoru | #16

cuir píše: pocitej i s variantou, ze to sundas a zjistis, ze to bocni viko je po nehode. Bude tam prasklina, kterou se nekdo pokusil zalepit uplne tim nejvic nejlepsim lepidlem na svete a i tak to zaclo chcat :)
Nerikam, ze to tak bude...jen ze zkusenosti te upozornuji na dalsi moznou variantu.



Jj, tohle muze byt... Zacal bych tim sroubem a pokud to bude tect, tak viko ven a koukat...

Teče olej

7.2.2017 v 21:24 | Nahoru | #17
Super, díky za rady ještě nevíte někdo, kde sehnat v Praze ty měděné podložky?

1 reakcí na tento příspěvek Teče olej

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2017 v 22:32 | Nahoru | #18
V kterýmkoliv krámu se spojovací technikou, vzduchotechnikou a nebo hydraulikou..

(reakce na) Teče olej

8.2.2017 v 12:54 | Nahoru | #19

cuir píše: pocitej i s variantou, ze to sundas a zjistis, ze to bocni viko je po nehode. Bude tam prasklina, kterou se nekdo pokusil zalepit uplne tim nejvic nejlepsim lepidlem na svete a i tak to zaclo chcat :)
Nerikam, ze to tak bude...jen ze zkusenosti te upozornuji na dalsi moznou variantu.


A proto je víko netknutý?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teče olej

8.2.2017 v 18:10 | Nahoru | #20

StiefTomas píše: V kterýmkoliv krámu se spojovací technikou, vzduchotechnikou a nebo hydraulikou..

ale doma vyžíhat.

1 reakcí na tento příspěvek Teče olej

8.2.2017 v 20:55 | Nahoru | #21
Jé já čekal že debilnější radu než mojí už nikdo nedá, díky péťo!

(reakce na) Teče olej

9.2.2017 v 00:03 | Nahoru | #22

1 reakcí na tento příspěvek Teče olej

9.2.2017 v 20:23 | Nahoru | #23
A vyžíháš je tak že je hodíš do kopřiv .

(reakce na) Teče olej

9.2.2017 v 23:42 | Nahoru | #24
Babicka33>

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teče olej

9.2.2017 v 23:45 | Nahoru | #25

Mike70 píše: A proto je víko netknutý?



podle fotky nemuzes poznat. Mel jsem na servisu od pohledu taky netknuty viko. Byla to GS500, stav 1A jako nove... a stejne to vypadalo ze to chcije kolem sroubu. Vyndal jsem sroub dal tam medene tesnenicko - nepomohlo, najebal tam silikon - nepomohlo, (podotykam ze vse na prani zakaznika za ucelem usetreni penez).
Nakonec mu rikam..hele vypada to, ze krom papiroveho tesneni je tam nasranej i silikon od ...ja to sundam a proste dame nove tesneni a bude pokoj.
No a kdyz jsem to sundal, tak bylo vymalovano. Ta prasklina z venku nebyla skoro videt. Az po velice dukladne ociste jsem si rikal..kurna asi skrabanec... a az se to sundalo tak bylo uz jasne, ze hovno skrabanec ,ale prasklina. A toto je takovej detail, ze z fotky co sem dal autor nemas sanci poznat v jakem stavu to viko skutecne je...











Naposledy editováno 09.02.2017 23:48:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teče olej

9.2.2017 v 23:56 | Nahoru | #26
cuir> jsou to lidi stejne tragedi...davat si s tim lepenim tolik prace, kdyz vsichni vi ze je to naprd...sundat, zavarit a hotovo...
P.S. mne se dneska podarilo prorazit vanu na pasikovi, kokoti z VW tam dali vanu z hliniku...mam AC/DC TIGa, tak jsem to zavaril primo na aute - nikdy jsem to primo na aute nedelal, no ale svete div se, ani to nepenilo a po naliti oleje nikde ani kapka...

(reakce na) Teče olej

10.2.2017 v 00:06 | Nahoru | #27
cuir> Mel jsem tam po skluzu cinske viko a taky me to zaclo saknout presne, taky na sroubu. Vsiml jsem si toho kdyz jsem mel po delsi jizde mastnou botu. A musel jsem to odmastit a poradne si na to posvitit a taky to vypadalo jako skrabanec, ale bylo praskle. Zalepil jsem to a objednal original, ktery prisel za 2 mesice

Teče olej

10.2.2017 v 08:15 | Nahoru | #28

těsnění vypadá většinou takto, takže není moc důvod aby cokoli teklo kolem šroubů, takže aby nakonec nebylo víko opravdu prasklé nebo aby neteklo gufero vypínání spojky, jak už se tu psalo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teče olej

10.2.2017 v 08:47 | Nahoru | #29

2stroke píše: cuir> jsou to lidi stejne tragedi...davat si s tim lepenim tolik prace, kdyz vsichni vi ze je to naprd...sundat, zavarit a hotovo...
P.S. mne se dneska podarilo prorazit vanu na pasikovi, kokoti z VW tam dali vanu z hliniku...mam AC/DC TIGa, tak jsem to zavaril primo na aute - nikdy jsem to primo na aute nedelal, no ale svete div se, ani to nepenilo a po naliti oleje nikde ani kapka...



jo nekdy se zadari, ale ne vzdy se to zavarit povede. Ja teda nesvaruju (neumim to) a uspesnost od svarece je tak 50/50. Nekdy i po zavareni to stejne trochu sakne.

(reakce na) Teče olej

10.2.2017 v 08:53 | Nahoru | #30
cuir> No, hlavne to svareni neni taky uplne citlivej zasah, ze cele viko je pak na lak, muze se i zkroutit. Ja mam s lepenim dobrou zkusenost, minimalne na dojezdeni sezony to staci.

Ale jinak moje viko stoji nove asi 2500, takze nejjistejsi je ho koupit nove...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy
Vodítko řetézu mimo osu řetézu [1, 2, 3] Suzuki SV 650S motodiag 86 8.2.2024 v 12:33 MartasUS


TOPlist