Překvapilo mne, že výfuk je plně průchozí - díra jak vrata i DB killerem, zkrátka poměrně široká roura a je vidět skrz jak dalekohledem. Policejní drátovou kontrolu zatím nechám stranou, homologaci to má a DB killer vyndavat nehodlám.
Návod k instalaci je zřejmý, říkám si no problem.
No jo, ale pak jsem našel tento disk, který není na schématu, ale zato přesně pasuje mezi trubku a tlumič.
Teď nevím, jestli tam patří nebo ne. Může jeho přítomnost nebo nepřítomnost ovlivňovat výkon motoru (už takhle je malý) ? Předpokládal jsem, že slip-on výfuky by z tohoto pohledu měly být v pohodě, ale ten disk mě zarazil.
Moje teorie: výfuk je původně navržený pro NC700 s nižším výkonem, čili stejná roura může na NC750 způsobit ztrátu výkonu (průvan, chudší směs) a proto se vloží disk jako protitlak. Dodavatel na dotaz odpověděl, že disk není nutný, jen kdyby byly nějaké problémy popř. vysoko v horách (tam se ale chystám). Jaké problémy, půjdou hned poznat?
Díky za jakékoliv zkušenosti a rady.
Naposledy editováno 03.02.2017 22:15:59
2 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
lopata75 píše: Ta podložka je tam pouze pri měření. Bez ní by to určitě neprošlo. Důležitý je mit pri sobě papír o homologaci a namontovany dbkiller... Tim zavřes hubu běžný kontrole a podle mne v ČR i stk ale pokud by došlo na měření u dekry nebo jinde odborně, tak bez podlozky asi Smolík... Ja jsem pri cestách ven vždy zapomel db namontovat a zatim nic mel jsem štěstí a nedělal jsem nikde bordel... Bracha a kamos litali ve Švýcarsku porad dokola jedny zatáčky az je nekdo nabonzoval a platili fest... Ted jesdim evropu s vykuchanym origo a zatim dobrý snad to tak dlouho vydrží .
Ta podložka je skutečně zvláštní, jelikož žádné oficiální materiály (schéma, návod na instalaci, homologace) ji nezmiňují. Je zkrátka navíc. Čili to chápu tak, že z hlediska homologace stači mít DB killer a mělo by to projít i STK. Na cesty za hranice budu mít s sebou schéma a homologaci pro případné diskuse s policajty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
lopata75 píše: Ta podložka je tam pouze pri měření. Bez ní by to určitě neprošlo. Důležitý je mit pri sobě papír o homologaci a namontovany dbkiller... Tim zavřes hubu běžný kontrole a podle mne v ČR i stk ale pokud by došlo na měření u dekry nebo jinde odborně, tak bez podlozky asi Smolík... Ja jsem pri cestách ven vždy zapomel db namontovat a zatim nic mel jsem štěstí a nedělal jsem nikde bordel... Bracha a kamos litali ve Švýcarsku porad dokola jedny zatáčky az je nekdo nabonzoval a platili fest... Ted jesdim evropu s vykuchanym origo a zatim dobrý snad to tak dlouho vydrží .
To fakt někdo vozí, resp. někdo při kontrole vyžaduje, nějakej papír o homologaci výfuku? A jako to bych pak měl mít papír na všechno, co musí mít vyraženou homologaci. Takže aby s sebou člověk vozil šanon papírů s homologacema od výfuku, zrcátek, blinkrů, světel, plexiskla a bla bla bla ...????
Naposledy editováno 12.02.2017 16:42:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X | 0Storm1 | 7 | 12.3.2024 v 10:25 0Storm1 |
Padaci ram z iron-skill Ukrajina Honda NC 750X | skulo | 2 | 22.2.2024 v 13:39 Pavel_NC750XD |
Řazení bez spojky (Honda NC750X - 2... [1, 2, 3] Honda NC 750X | ok4rm | 73 | 31.1.2024 v 11:22 assassin |