globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Papírově zaškrcená motorka - problém na STK ?
Ahoj, mám v techničáku uvedený snížený výkon, ale reálně je otevřená (a rád bych to tak nechal, kvůli pozdějšímu prodeji). Nyní mám před sebou první STK, budou mě tam čekat problémy ? Díky

Papírově zaškrcená motorka - problém na STK ?

24.1.2017 v 14:21 | Nahoru | #1
Na STK ne, nemají nic, čím by kontrolovali reálný výkon a ani to není v seznamu úkonů.

Papírově zaškrcená motorka - problém na STK ?

24.1.2017 v 15:09 | Nahoru | #2
Nemám s tím zkušenost, ale ve velkém TP je tuším napsané číslo plomby, co když by ji chtěli na moto vidět? Za předpokladu, že tam tu plombu nemáš, ale měl bys mít...

Papírově zaškrcená motorka - problém na STK ?

24.1.2017 v 15:16 | Nahoru | #3
se starou motorkou jsem byl před 3/4 rokem na STK v Nymburce a plombu hledal baterkou pod kapotou... něco tam našel (číslo plomby neřešil) a bylo to ok Neřešil vůbec ostatní věci jako zadní držák RZ, blinkry atd... těžko ti tu někdo poradí, každý má jinou zkušenost a prostě záleží na koho narazíš

Naposledy editováno 24.01.2017 15:17:31

Papírově zaškrcená motorka - problém na STK ?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.1.2017 v 18:37 | Nahoru | #4
U CBF 500 se snížení výkonu dělá dorazem plynu, ale jestli je tam nějaká plomba??? Zkus se obrátit na nějakýho motorkáře tady co má sníženej výkon tady v registru cébéefek...

Papírově zaškrcená motorka - problém na STK ?

24.1.2017 v 21:20 | Nahoru | #5
Tak já měl zaškrceného Horneta a plomba byla normálně z venku. Možná bych našel někde fotku.

Papírově zaškrcená motorka - problém na STK ?

24.1.2017 v 22:33 | Nahoru | #6
Měl jsem stáhlý CBR, výkon se stahuje omezením sacích otvorů nad karbecama, v TP žádný číslo ničeho není, technik na STK nikdy nic nehledal
Ostatně...proč by to na STK zjišťoval?

Papírově zaškrcená motorka - problém na STK ?

25.1.2017 v 09:56 | Nahoru | #7
Třeba rozměry pneumatik a kol taky musí sedět s techničákem. S tím číslem plomby si nejsem jistý (jestli vůbec je), nicméně od škrcení je v TP docela velký zápis (takže by si toho technik mohl všimnout) a minimálně ta vlastní plomba tam zmíněna je (pokud má být). No a pokud stav neodpovidá TP, vozidlo je tuším "neschopné provozu" či tak něco.





Jak se to prakticky kontroluje ale nevím, nemám zkušenost. Já s tím Hornetem na technické nebyl, akorát na evidenčce při prodeji...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koukám po lacinější motorce do 50 0... Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Kawasaki ER 5 jira123 8 12.10.2022 v 16:02 jira123
"Brousící" zvuk při zavřeném plynu ... Honda CBF 500 Wolfikkt 7 24.6.2022 v 14:12 Slávek-TDM
Honda CBF 500 Nestartuje Honda CBF 500 SemiBiker 17 19.6.2022 v 17:23 ja1
Paralelní dvouválec [1, 2] Honda CBF 500 Mike70 31 27.5.2022 v 13:18 TomasNBK
Zvláštně sjetá pneumatika Honda CBF 500 Zdencek1 17 27.4.2022 v 13:50 jandam


TOPlist