globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Jeste dnes mi nekdy vrtne hlavou...jak slaba motorka staci na pojeti auta... Ale kolikrat staci i dost ubohy auto na pojeti hodne dobry motorky...ono vetsinou zalezi na ovladacim prvku...

Ale... Ma nekdo tip na podobnou krasnou silnici...kde by se dala tropit neplecha? V Cechach prosim..


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 11:30 | Nahoru | #631

assassin píše: Londoner: tzn problemy s ojnicnima loziskama? ma to i ten 3,0 jo? sakra zrovna chci koupi do volha tazne, to pak hned prodavat ....



Jo to je ono a maj to i 3.0. Divny je, ze takhle moc problem(samo na forech to vypada jako kalamita, ve skutecnosti to bude zlomek z prodanejch kusu) maj jen LR a u stejnuho motoru co pouziva Jag nebo PSA to neni. Mozna ze u LR je ten motor vic namahanej u tahani / offroadu???

Kazdopadne jsem rad za zaruku

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 11:31 | Nahoru | #632
JollyJoker> nema si kupovat mrdku

1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 14:27 | Nahoru | #633
Tak ono dost lidi si poridi velky auto za relativne malo penez a nechape, ze auto s porizovackou pres mega (mnohdy i nekolik mio) jaksi potrebuje dostat to co ma. Pak se po cesku troubi jak to jsou mrdky co se sypou, vetsinou poslepovany stylem "at to stoji co nejmin", pripadne "at to vydrzi nez to prodam". Kdybych nevidel spickovyho mechanika, jak ho borec ukecava at tam da dily co si sam naobjednaval z Ciny, neveril bych. Nebo nalesnenyho managera, kterej drzkuje ze pri oprave pouzil nove dily a nerekl mu o tom.
Koupit mrdku je jedna vec, udrzet ji v dobrem stavu je uplne jina story. V Cesku vetsinou smutna.

Takze o nestartujicim disku si trosku myslim svoje.

e: blondyna z londyna> hezky hlavne vykuchat DPF, vis jak, zbytecny a drahy

Naposledy editováno 22.03.2017 14:29:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 14:37 | Nahoru | #634

Londoner píše: Jo to je ono a maj to i 3.0. Divny je, ze takhle moc problem(samo na forech to vypada jako kalamita, ve skutecnosti to bude zlomek z prodanejch kusu) maj jen LR a u stejnuho motoru co pouziva Jag nebo PSA to neni. Mozna ze u LR je ten motor vic namahanej u tahani / offroadu???

Kazdopadne jsem rad za zaruku



Trochu jsem o tom neco hledal a vypada to jak rikas, tezky auto plus vetsi namahani

Ono vsechny tyhle exkluzivni auta maji svoje mouchy a ted kdyz na ne dosahne "vidlak s oktavkou" tak je z toho najednou halo. Jako treba nedavno na autoforu objevny clanek o tom, ze dlouho stojici 911ce se vybije baterka a nejde otevrit kapota - teda jde, ale pres nejaky draty - tzn moc slozite :)

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 15:33 | Nahoru | #635
PetrXX> Jo asi tak. Me uz tohle nechava v klidu. Kdyz jsem kupoval jaga tak si kamosi v CR klepali na celo, jak se to bude srat....za 2 roky jen prasklej chladic klimosky (s kterym jsem to asi uz koupil) jinak ani tuk. Tak uvidime ted s diskem. Ty 4ky tu maj (az na to lozisko no) celkem dobrou povest, tak uvidime.

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 15:38 | Nahoru | #636
assassin> Jo auto je to uz pomerne komplikovany, tak je jasny ze se sem tam neco rozbije. S tim se pocita a zaruka to jisti.

2 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 18:16 | Nahoru | #637
jse u nedavno nekde kupoval u mekoše snidani a koukal na nejaky discovery... jak vyjizdi z parkingu...a rikam si.. hmm no..docela hezky.. ale tydle anglani se preci hrozne serou... vsude pisou, ze furt neco... A pak kolem me projel, dýzlofka... a ty jo melo to takovej peknej zvuk... ze si rikam.. kurde... mozna bych preci jen mohl... ale... treba nekdy pozdeji.. po padesatce... nebo po sedesatce... aby se mi do toho dobre nastupovalo...
Navic jsem jeste nemel nikdy zadnou placku... tak pekne postupne...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 18:29 | Nahoru | #638

SPIJKER píše: jse u nedavno nekde kupoval u mekoše snidani a koukal na nejaky discovery... jak vyjizdi z parkingu...a rikam si.. hmm no..docela hezky.. ale tydle anglani se preci hrozne serou... vsude pisou, ze furt neco... A pak kolem me projel, dýzlofka... a ty jo melo to takovej peknej zvuk... ze si rikam.. kurde... mozna bych preci jen mohl... ale... treba nekdy pozdeji.. po padesatce... nebo po sedesatce... aby se mi do toho dobre nastupovalo...
Navic jsem jeste nemel nikdy zadnou placku... tak pekne postupne...



ono ktery tohle velky SUV se podle "verejnosti" nesere? V90ka ma svoje mouchy, X5ka, touareg... vzduchovy podvozky a komplikovany pohony 4x4 soucasne s tema nejvykonejsima=nejkomplikovanejsima motorama - to vse se logicky projevi na provoznich nakladech.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 18:44 | Nahoru | #639
assassin> co Q7?

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 18:44 | Nahoru | #640
SPIJKER> No vidis, tak to ja se v 60tce spis vidim v nejakym otevrenym GT. Kazdej ten timing mame jinej

Ale moje plany a realita se casto lisi

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

Skvělá odpověď, děkuji! 22.3.2017 v 18:45 | Nahoru | #641

dejf. píše: assassin> co Q7?

Ta je tak hnusna, ze je to jedno...sorry to jsem musel, to je moje hodne neoblibeny auto

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 18:49 | Nahoru | #642

dejf. píše: assassin> co Q7?



spousta techniky spolecne s touaregem, tzn +- to same, novejsi generace na tom bude nejspis lepe, na novejsiho touarega je taky slyset mnohem mene kritiky... ale rozhodne to neni na provoz levne auto, ono uz jen pneu :)
znamej mel grand cherokee SRT8 a gumy staly solidni balik, navic ani na zimu tam nesly dat mensi kola kvuli velkejm brzdam. Jineho znameho X5 5.0i prezouvaj nekolik hodin (operak, jedny rafky, dvoje pneu) a navic tyhle siroke a velke runflaty skoro nikdo neumi prezout = vysledna cena jen za prezuti je docela legrace

1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 19:53 | Nahoru | #643
Jo to chapu. Je mi jasny, ze tyhle (podle me, knicemu) auta nejsou na provoz levny. Jenom kdyz si tu nakous tu spolehlivost, tak mi v tom vyctu chybela tahle hodne kupovana kara...
Jinak jeden znamej to ma a zatim "jenom" filtr pevnejch castic a druhej, kerej to prodal, tak snad resil prevodovku, kdy dsg obcas trochu stavkovalo...
...Jinak sem zvedavej na kodiaqa teda. Ikdyz minimalne motorove do tyhle kategorie SUVs nespada...

Naposledy editováno 22.03.2017 19:58:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 20:06 | Nahoru | #644
dejf.> kodiaq je s přehledem nejošklivější škodovka poslední doby. Společně s novým faceliftem oktávie to nechápu, přišlo mi že vzhledově jsou modely po druhý generaci fabie docela ok.

1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 21:18 | Nahoru | #645
Dejf. Ja taky kategorii SUV nikdy nechápal, po nejakem case nekteré výhody začínám chápat a treba to discovery nebo Gklasse bych si doma predstavit dokazal :)

Kodiaq ma o dost jednodussi platformu a motory, bude na provoz o dost levnejsi nez tyhle prémiovky, je to vlastne postavené na základu jako tiguan. A az tomu nekde začne vrtat interiér a rozjedou se spáry mezi dily tak za to muzu ja :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 21:43 | Nahoru | #646
Stev> Kodiaq mi zas tak uplne nevadi - spis mi vadi, ze to je dost Q7 inspirace... Oktavka 3 poface je krok mimo no.

assassin> Ja beru vyhodu jenom bezpecnost a vyhled, zbytek je ve vsem minus. Ale mit plnou prdel prachu a nemuset resit prakticnost, naklady apod, klidne to koupim. (pro holku :D )

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 22:01 | Nahoru | #647

dejf. píše: Stev> Kodiaq mi zas tak uplne nevadi - spis mi vadi, ze to je dost Q7 inspirace... Oktavka 3 poface je krok mimo no.

assassin> Ja beru vyhodu jenom bezpecnost a vyhled, zbytek je ve vsem minus. Ale mit plnou prdel prachu a nemuset resit prakticnost, naklady apod, klidne to koupim. (pro holku :D )



Tech vyhod bude Vic, lip se nastupuje vystupuje. Lip se davaj deti do sedacky. Kufr vetsi, 7 sedacek . Muzes zkusit off road - samo je to o prioritach, pro nekoho jsou to vse nepodstatne veci.

1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 22:14 | Nahoru | #648
Tak vyhoda "jenom bezpecnost a vyhled" je hlavni duvod mit takovou kravinu, alespon u me. A je to docela navykovy. A pokud v te blbosti je motor ktery s tou krabici umi i hybat, neni to vubec spatny. Naprosto idealni na mestsky a primestsky provoz, diky solidnimu vyhledu se da kolikrat predejit krizovkam jeste nez je pozde, v normalnim aute si trochu pripadam slepej jak sedim dole a vidim jen zadek auta pred sebou.
Jinak nevyhoda je komplikovanejsi podvozek a velke sily na nej diky vaze a vykonu, takze kvalitni servis podminka. Gumy mizi taky rychleji, brzdy to samy (je to tezky), proste nejaky vyssi naroky jednoznacne. A spotreba, kdyz clovek vali 160+ po dalnici tak tlaci vzduch jak kamion.

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 22:33 | Nahoru | #649

dejf. píše: Stev> Kodiaq mi zas tak uplne nevadi - spis mi vadi, ze to je dost Q7 inspirace... Oktavka 3 poface je krok mimo no.

assassin> Ja beru vyhodu jenom bezpecnost a vyhled, zbytek je ve vsem minus. Ale mit plnou prdel prachu a nemuset resit prakticnost, naklady apod, klidne to koupim. (pro holku :D )



design moje prace neni taky jsem driv bejval kritictejsi, dneska uz mam vic pochopeni i pro kreace ala nova ochcavka, ono to neni tak jednoduchy udelat "dobrej design" jak to na prvni pohled vypada. treba e9x rada u baworaku mi pripadala od zacatku dost oskliva, pak se mi zacinala vic a vic libit a dneska mi prijde jako dost nadcasova, stejne jako e46... prijde mi to jako vetsi machrovina nez auto ze kteryho jsou vsichni od uvedeni paf ..... az do doby kdy po nem po roce nestekne pes, protoze totalne vypadlo "z mody"

nastupovani dela u SUV hodne - u starsich lidi, nebo u lidi s problemy s pateri. ja kdyz si zvykl na Smaxe a tak jsem pak z kupicka nemohl vylezt :) bezpecnost te cim ses starsi taky zacne zajimat vic, treba kdyz ti v aute zacne jezdit rodina... a navic, uz dnes nesezenes moc poradne velkejch kombiku - pokud trosku sportujes ala lyze, kola tak ti nic moc jineho nezbyva kdyz nechces jezdit multivanem :)

Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 23:21 | Nahoru | #650
Je to fakt...kdyz otoocis auto na boudu a vylezes z nej jako nic...auto cely zmuchlany...prakticky ani kus karoserie neninetknutej... Ale bouda je vcelku neporusena... Uvedomis si...ze to bylo dobre postaveny auto a ze odvedlo krasnou praci... Pak se munuklonis a tak... Ale ta bezpecnost je dobra vec. A kdyz pak pulka lidi jezdi tezkejma vysokejma krabicema... Je dobry bejt taky v necem tezkym s velkejma barierovyma zonama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

22.3.2017 v 23:22 | Nahoru | #651
PetrXX> no to zni au desive.. Dnesni V8 se vsim mezi hlavama, dvema turbama atd... Plus ta fyzika jak rikas... Brrr... To budou strasny kasicky tyhle velky jarmary.. Holt..musime se snazit

Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

23.3.2017 v 06:20 | Nahoru | #652
když se ještě vrátím k Land Roveru, máme v práci dva Land Rovery, pak ještě jeden Range Rover Vogue a jeden Range Rover Sport, až na jednoho Land Rover všechno funglovky, a sere se to dosti, u Land Rover Discovery při 120 tis km problémy s motorem, pořád se tam něco sere, tak snad se ti to vyhne, u staršího Land Rovera měněn celý motor

edit: ale zase svezení v tom je luxusní, to je pravda

Naposledy editováno 23.03.2017 06:21:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

23.3.2017 v 09:06 | Nahoru | #653
SPIJKER> tak ja mam (pomerne) jednoduchou 4.4 atmosferu, a nemuzu rict kriveho slova. Samozrejme motor byl kompletne venku, rozebran do sroubu a pretesnen, vsechna gufera nova atd, kazdy rok jde auto na preventivni servis a jezdi prakticky denne bez cuknuti. Mesto i delsi streky, pohoda. A 300 koni je docela navykovych. O zvuku nemluve
Samozrejme jednoduchost a snadnejsi chlazeni radoveho sestivalce je jina story, V8 se hreje mnohem vice a ma vice kurvitek. Me se vysral valvetronic diky lehkemu oreznuti jedne vacky, kde to ubralo par setin na materialu a hazelo to chybu celeho motoru, kde s radosti zacal vypadavat jeden valec za druhym.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

23.3.2017 v 10:10 | Nahoru | #654

assassin píše: ono ktery tohle velky SUV se podle "verejnosti" nesere? V90ka ma svoje mouchy, X5ka, touareg... vzduchovy podvozky a komplikovany pohony 4x4 soucasne s tema nejvykonejsima=nejkomplikovanejsima motorama - to vse se logicky projevi na provoznich nakladech.

Čo Japonci? Či už to nie sú také etalóny ako boli v časoch napr. https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_War ?

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

23.3.2017 v 10:36 | Nahoru | #655

Metric píše: Čo Japonci? Či už to nie sú také etalóny ako boli v časoch napr. https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_War ?



hele me tenhle segment moc nezajima, takze detaily neznam. Ono za japoncu bych do tohodle segmentu zaradil tak mozna landcruisera a ten je vlastne kategorie sama pro sebe...

muj nazor na japonskou spolehlivost je takovej, ze jejich vehlasne drzaky jsou "kopie" evropske/americke techniky nekolik let, mozna desetileti stare, vytvorene "soucasnou" technologii - proto ta spolehlivost. Stejne tak neobsahuji zadne prvky vybavy atd - tzn v duchu hesla kde nic neni ani pan buh nebere - se tam nic nesere. Soucasny japonsky auta uz tak jednoduchy nejsou a myslim, ze uz ani svoji spolehlivosti nejsou tak zazracna...

1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

23.3.2017 v 14:28 | Nahoru | #656
k velikosti kufru: Zrovna ta zminovana, "vami oblibena", Q7 ho ma mensi nez A6

assassin> k tomu designu - jo, mas recht. Kontroverze je vzdy "pochopena" az za par let. Ale zrovna ta O3 me fakt nevytrhla. A pritom v tom nevidim, az zas takovej pruser. Jenom bych to trochu "dotahnul". Koneckoncu kdyz to vidi clovek nazivo, tak dycky trochu vychladne. A v RS me to uz ani moc neurazi. Ale furt mi to prijde o proti starsim modelum trochu krok vedle...

Za me treba novej superb parada. Ikdyz bohuzel taky docela viditelna inspirace A6.

Naposledy editováno 23.03.2017 14:32:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

Skvělá odpověď, děkuji! 23.3.2017 v 14:36 | Nahoru | #657

SPIJKER píše: Ale neee... Vubec neee.. Naopak...

...puvodni otazka bylo... Zda nekdo muze nyvrhnout podobnou cestum.m tj hezky profil trati a maly provoz . a cistej povrch... Nejlepe v cechac nebo blizko aspon....



Most, a Brno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

23.3.2017 v 14:43 | Nahoru | #658

dejf. píše: k velikosti kufru: Zrovna ta zminovana, "vami oblibena", Q7 ho ma mensi nez A6

assassin> k tomu designu - jo, mas recht. Kontroverze je vzdy "pochopena" az za par let. Ale zrovna ta O3 me fakt nevytrhla. A pritom v tom nevidim, az zas takovej pruser. Jenom bych to trochu "dotahnul". Koneckoncu kdyz to vidi clovek nazivo, tak dycky trochu vychladne. A v RS me to uz ani moc neurazi. Ale furt mi to prijde o proti starsim modelum trochu krok vedle...

Za me treba novej superb parada. Ikdyz bohuzel taky docela viditelna inspirace A6.



jses si tim kufrem jistej? jakoze by se do a6 taky vesla treti rada sedacek?

edit: jen rychlej check na strankach audi: q7 890l. a6 avant 565l

Naposledy editováno 23.03.2017 14:48:47

1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

23.3.2017 v 14:51 | Nahoru | #659
Jinak koukam ze diskuze uz je par stranek uplne jinde, ale myslim ze predstavu co a jak si clovek celkem snadno udela tady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

Skvělá odpověď, děkuji! 23.3.2017 v 14:57 | Nahoru | #660

Ozzy_ píše: Jinak koukam ze diskuze uz je par stranek uplne jinde, ale myslim ze predstavu co a jak si clovek celkem snadno udela tady.



okruh mirne smazava vyhody ktere ma auto proti motorce v provozu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupě Ducati 848 Ducati 848 BULLIT 16 15.9.2022 v 21:02 P_B
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO davidjindra 8 23.7.2020 v 06:19 davidjindra
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 pivodam 8 8.7.2020 v 08:35 t_freedom
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 pavelik_cz 19 28.5.2020 v 20:37 Marty93
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 Anti 9 31.1.2020 v 21:54 Anti


TOPlist