Téma: Spani mimo campy v cizině

22.1.2017 v 18:07
Ahoj chtěl bych se zeptat jaké kdo má zkušenosti se spaním mimo campy hlavně v rakousku. S partou chceme vyrazit na Grossglokner a nechcem se vázat na campy spíš by jsme chtěli lehnout někde na kraji lesa a ráno frčet dál. Tak jaký je s tím problém. Děkuji za rozumné odpovědi

22.1.2017 v 18:14 | Nahoru | #1
Když o vás nikdo nebude vědět, tak je to jedno kde spíš

Můj soukromý názor - při cestě na GG a okolí je ubytování naprosto v pohodě, je jedno jestli penzion nebo kempy. Je toho tam fakt hodně a neměli jsme problémy najít pěkné místo na bydlení. Spát někde na pankáče je podle mě zbytečné.

22.1.2017 v 18:21 | Nahoru | #2
_zdenda_>
Nechcem moc chrnět v davu lidí

22.1.2017 v 18:29 | Nahoru | #3
Varánek1> Vetsinou v Rakousku na divoko a nikdy zadny problem. Vzdy jsme nasli u vody, nedelali ohen a maximalne nas nekdo kolemjdouci pozdravil a usmal.se.

22.1.2017 v 18:31 | Nahoru | #4
Reslo>
A stan se muže taky postavit?

22.1.2017 v 18:34 | Nahoru | #5
V Rakousku jsem jeste takto nespal, ale jinak v zapadni Evrope jsem s tim nikdy nemel problem. Kdyz jsme nemohli najit nic, co by nam vyhovovalo, tak jsme se zeptali nejakyho mistniho farmare, jestli bychom si nemohli nekde u nej rozdelat stan. Nikdy jsme nebyli odmitnuti.

22.1.2017 v 20:23 | Nahoru | #6
V Rakousku nebyl nikdy problém (ale to nikde v Evropě). Jendou nás dokonce chytli v nějakém chráněném krajinném území či co (nevěděli jsme o tom) a vyřešili to domluvou. Ale vždycky to bylo bez ohně, ten většinou provokuje nejvíc.

2 reakcí na tento příspěvek Spani mimo campy v cizině

22.1.2017 v 20:30 | Nahoru | #7
Má někdo zkušenost Litva, Lotyšsko a Estonsko?

22.1.2017 v 20:43 | Nahoru | #8
Juriáš>
Byli jsem tam v lete 2015. Stanovani v pohode. Tusim, ze je to i povoleny, pokud tam neni vylozene nejaka znacka zakazu kempovani. V Estonsku jsme narazili i na oficialni kempoviste. Byla latrina, spousta pripravenyho dreva a posekany travnik.

Naposledy editováno 22.01.2017 20:44:03

22.1.2017 v 20:47 | Nahoru | #9

Juriáš píše: Má někdo zkušenost Litva, Lotyšsko a Estonsko?

Spal jsem loni Polsko a Litva/Lotyšsko a pokaždé v pohodě, nikde nikdo. Ale to jsme fakt zajeli někam kus od silnice do lesa, kde jsme si jen postavili stan, bez ohně. Ani o nás nikdo nevěděl. Pak si myslím, že problém nebude nikde.

22.1.2017 v 21:23 | Nahoru | #10

22.1.2017 v 23:54 | Nahoru | #11
S partou chceme vyrazit...........................jestli to znamená více jak dvě motorky, tak bych na divoko nespal. Jezdím s bábou hodně solo, občas se vyspíme mimo camp, ale vždy jen přespání jen tak pod širákem bez stanu.Parkoviště u supermarketů, pláže, městské parky - pozor na automatické zavlažování, dokonce i u různých lidí na zahradách - samozřejmě po zeptání. Využíváme to při transportních přesunech......t.j. systém, kdy dojedeme tam, kam nám to vyjde a potom to někde zalomíme - vypadneme většinou brzo ráno a snažíme se nezanechat po sobě žádné stopy.

Zajímalo by mě, proč parta potřebuje spát mimo místa k tomu určená, jaký to má důvod. Sociálně slabá skupina, nebo raději těch 15€ dáme za pivo v supermarketu a ožerem se někde u lesa, protože jsme hovada a v kempu si potom stěžují, nebo adrenalin z nepovoleného.................netuším. Jestli jsou to ale podobné důvody, tak spíše navrhuji destinaci jako třeba Rumunsko.

23.1.2017 v 16:44 | Nahoru | #12
Brůča.>
Díky ne každý musí být hnusný ožera nebo socka! Ne každý je v tomto státě milionář co okrádá své poddané myslím tím zaměstnance,ale o tomhle to tu snad není a kdo jak na tom je finančně je snad jedno. Já nejsem ani milionář a myslím že ani socka jen jsme parta která nemusí přeplněné campy a rádi chrníme v přírodě mimo civilizaci a jsme abtinenti.

23.1.2017 v 20:38 | Nahoru | #13
Jak psali výše, jeden dva lidi se někam zašijí, parta už je problém, navíc GG je v národním parku tak si zjisti kde jsou jeho hranice.

23.1.2017 v 21:01 | Nahoru | #14
jsme parta která nemusí přeplněné campy a rádi chrníme v přírodě mimo civilizaci................................ostatní z tvé strany bylo zbytečné. Jak to funguje jsem ti popsal a nikde v Evropě nebyl problém. Máme ale zkušenosti pouze se stavem, že stan necháváme v kufru na motorce - už jsem byl nucen vysvětlit, že nekempuji, ale pouze odpočívám, protože jsem unaven a paní motorku řídit neumí................tak až si odpočnu, pojedu zase dál - za současné situace by to bylo velké risiko.
To se ale vám bude těžko obhajovat, že je unavená celá parta a navíc vedle postaven stan - když se i na tuto možnost ptáš.
Sólové posádce projde lecos - v partě už to tak být nemusí. Naposledy jsme přespali s bábou ve Francii u lidí na zahradě.............a obdrželi pozvání do bazénu a na výbornou kávu. Nedovedu si ale představit, že by se stejně zachovali domácí v situaci, že jim při hledání místa na přespání "omylem" na zahradě přistane třeba pět motorek...............to by asi volali četníky.
Tohle by asi bylo bezpečnější a lze najít i opravdu zapomenuté campy, kde budete téměř sami, nebo dokonce opravdu sami - https://cs.camping.info/

23.1.2017 v 21:09 | Nahoru | #15
skvělý podmínky na nocleh na divoko měla k mýmu překvapení Francie,samozřejmě : přijedu,nedělám bordel,když se někdo objeví pozdravím,zeptám se jestli můžu zůstat,samozřejmě bez ohně-to je zbytečnost,přespím a po mě nesmí zůstat ani sirka.

24.1.2017 v 10:37 | Nahoru | #16

Varánek1 píše: Brůča.>

Abstinenti, no fuj nestydíte se ?

24.1.2017 v 16:51 | Nahoru | #17
Brůča.>
Promin, ale na slova sociálně slabší neboli socka reaguji jak býk na rudej hadr. Člověk se nedá soudit podle tučnosti konta. A velice děkuji za typ. Jde mi hlavně o to když člověk s sebou někde plácne a je jasné že nemuže dělat bordel což já beru za naprostou samozřejmost protože od třinácti let trempuji a největší bordel který po mne zustane je slehlá tráva.

24.1.2017 v 18:42 | Nahoru | #18
OK - mě to nechává v klidu. Mám na sobě montérky, v ruce kufr s nářadím a auto jako šroubovák............což znamená takové, co opravím doma na dvorku. Živím se rukama a kdybych nemusel koukat na korunu, tak bych venku nespal, ale měl bych apartmán s vířivou vanou ...............přesto bych v partě asi použil camp - jen pro pocit sucha a bezpečí. Tak ať svítí a nepadá...............jinak stojí dovolená za prd, ať už spíte kdekoli.

24.1.2017 v 19:32 | Nahoru | #19
Brůča.>
Asi zvolíme spaní na campu bude to jistější a bez starostí kdo přijde nás vyhnat. Už sem na něco koukal a dají se najít celkem klidné lokality. A taky makám v montérkách. Jen bohužel mne štve to jak se k lidem kapitalisti chovaj je to hnus. Takové to jsme bohatší jsme lepší mne dokáže rozzuřit kort když je člověk zná víc než by někdy chtěl.

24.1.2017 v 20:15 | Nahoru | #20
RussellCZ> Díky za info, raději kemp nebo pokojíček, ale náhoda je blbec a někdy se nechce hledat

29.4.2018 v 09:43 | Nahoru | #21
Varánek1> Začni podnikat a staň se kapitalistou. Pak uvidíš jak tě budou srát socky co se do kapitalistů akorát naváží…

Jinak k tomu spaní v kempech v Rakousku - pohlídejte si, že rakušáci nebo němci nemají nějaký svátek nebo se nekoná nějaká velká akce v okolí. Pak jsou skoro všechny kempy (minimálně) v oblasti kolem Salzburgu a GG přeplněné tak moc, že se tam často nenajde místo ani na jeden stan.

29.4.2018 v 12:21 | Nahoru | #22
Kľudne choď aj do spania na divoko. Prinajhoršom, keď to bude niekomu vadiť, posunieš stan o pár km ďalej. Verím, že slušný človek, ktorý vie čo sa patrí v cudzej zemi, môže prespať ( jednu, dve noci nie mesiac ) kdekoľvek v prírode. Minulý rok som strávil noc v stane v parku u Barcelony. Nemal som vopred dohodnutú rezerváciu a podvečer sa mi už nechcelo behať po metropole zháňať lacnejší hotel.
PS: Pozor na medvede a vlkov .

30.4.2018 v 10:31 | Nahoru | #23
Připojím svojí zkušenost. ČR, SK v pohodě. Maďarsko také, Ve Slovinsku 3 noci, z toho jednou nás vyhodil majitel, že se mu to nelíbí. Přijeli jsme v deset večer, chtěli odjet v šest ráno, bez ohně, bez stanu, v tichosti. I tak nedovolil a jeli jsme jinam.

30.4.2018 v 16:20 | Nahoru | #24
Projel jsem na motorce cca 45 (?) zemi, v 98% pripadu jsem spal na divoko. Nebyl problem ani jednou.
Ale chce to nebyt prase, nedelat bordel, zadny ohen a hlavne nenechat tam zadny odpadky!!