Prosím o radu. Mám Hondu VTX 1800 c , r.v.2003.
Za studena startuje v pohodě,ale jak se zahřeje tak bez přidání plynu nenaskočí.Stalo se mi,že i při zahřátém motoru prostě na neutrál chcípla,
Jestli někdo ví kde a po čem mám pátrat budu dlužník
Díky všem.
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje po zahřátí
Plazivec píše: To je karburátor, nebo vstřik?
Stříkačka. Takže to bude chtít asi diagnostiku, zřejmě blbne nějaký z čidel, nejspíš to co sleduje zahřátí motoru. Takhle od stolu ti stejně nikdo víc neporadí. Pokud třeba blbne senzor teploty chladící kapaliny, tak si mašina může myslet, že je furt studená a obohatí směs (jako u mechanickýho sytiče), takže ta je moc bohatá, na volnoběh chcípne, při přidání plynu se šktící klapky otevřou a směs není tak bohatá a motor běží. Ale to je jen jedna z XX možností a doma na koleně nezmůžeš bez znalostí a vybavení nic.
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje po zahřátí
možná jednoduché jak facka, mašina mně dělala to samé, když byl velký hic tak neudržela párkrát (cca 2x za sezonu) po dojetí na křižovatku volnoběh. Starty to samé jako u tebe. Dokonce jsem to nebral ani jako chybu, bo stroj mám krátce. Origo svíčky (v každém válci jedna víc) měly skoro ůplně upálenou (chybějící) střední elektrodu. Mechoš se nechápal jak motorka mohla vůbec jezdit. Dal jsem nějakou náhradu origo - sada 4 ks cca. za necelých 700 Kč a je klid.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje po zahřátí
zolikvtx píše: Hoj Stokilo,
možná jednoduché jak facka, mašina mně dělala to samé, když byl velký hic tak neudržela párkrát (cca 2x za sezonu) po dojetí na křižovatku volnoběh. Starty to samé jako u tebe. Dokonce jsem to nebral ani jako chybu, bo stroj mám krátce. Origo svíčky (v každém válci jedna víc) měly skoro ůplně upálenou (chybějící) střední elektrodu. Mechoš se nechápal jak motorka mohla vůbec jezdit. Dal jsem nějakou náhradu origo - sada 4 ks cca. za necelých 700 Kč a je klid.
No když jsem prvně měnil svíčky, tak jsem si taky myslel, že tam ta střední elektroda není. Jenže u z prvovýroby osazených NGKček je prostě ta střední elektroda špičatá! Jinak - velmi dobrou skušenost mám s BRISKama A-LINE 35 DR15YPY-1, sada 4 ks za 635,- Jo - a střední elektrodu maj taky špičatou!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje po zahřátí
Naposledy editováno 05.01.2017 10:21:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje po zahřátí
MAJK3 píše: charlie.vtx1800> Brisk A-LINE 35 a brisk DR15YPY-1 jsou podle mých informací dvě svíčky s cenou cca 1ku 3.Kterou tam máš konkrétně.Můžeš sem dat odkaz kde jsi je koupil za tu cenu.Dík
Nee, A-LINE 35 je obchodní název na krabičce a DR15YPY-1 je jejich kódové označení dle kódování fabriky (závit, těsnění, typ elektrod atd.), takže to jedno a to samé jest. Sada 4 ks (v mašině jsou 4 ks) za 635,- i s daní normálně u nás v bývalý mototechně - dneska Auto partner Špíral. Ale řek bych, že je to vcelku obvyklá cena za těch 650-700,- za sadu. A je to cena jedný jediný NGKáčka svíčky! Přímo na www stránkách Brisku si můžeš zadat do vyhledávače i tu naší mašinu a ono ti to tuhle svíčku vyplivne. Jezdím už druhou sadu, první měněná po cca 25 tkm, ale čistě preventivně, fungovali bez jakýchkoliv problémů - ale za tu cenu . Původní origo NGKáčka dali 35 tkm, ale už to špatně pálilo, ty už byli totálně v háji a vyměnit je bylo absolutně nutný.
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje po zahřátí
http://www.brisk.cz/e-shop/all/1452
a je to tato????
Díky
Naposledy editováno 05.01.2017 18:08:42
Stokilo píše: Tak ty svíčky vyměnit určitě zkusím.Na původních mám nalítáno cca 32000 tak budu doufat,že to bude tím
http://www.brisk.cz/e-shop/all/1452
a je to tato????
Díky
Ano, to by měla být ona. V paku po 4 ks by měla být levnější. Výměnu svíčky znáš? Hlavně měnit na studeným motoru a nepřetáhnout - já používám malý momenťák. Svíčky na jedný straně jsou hodně utopený, takže je lepší mít goláckej svíčkovej ořech s takovou tou gumičkou co podrží svíčku - stojí kolem dvou kil. A závit trošku máznu měděnou vazelínou a zatím sem nikdy na ničem neměl problém s povolením.
Ještě včera jsem se na to díval pořádně doma, plus tady forum a zjistil jsem čím to je. Předloni jsem si kupoval podle stránek Brisku jejich nejlepší svíčky Vše fungovalo bezvadně a byl jsem spokojený, takže by mě nenapadlo, že to takto najednou začne po dvou letech zlobit. Nicméně, tyto svíčky jsou vadné a nedoporučuji je kupovat. Koupil jsem si nové, iridiové, tak jak mají být v originále od NGK, jen jsem je koupil od Brisku zase, podle jejich tabulek Vyměnil a chytlo to na brnknutí. Viděl jsem, že tady Charlie.VTX1800 doporučoval jiné od Brisku, ale ty jsou s platinové, nejsou iridiové, ikdyž jsou za zhruba stejnou cenu. Nikdy by mě nenapadlo, že zůstanu někde stát kvůli svíčkám, tak neudělejte někdo stejnou chybu jako jsem udělal já a nekupujte si na tuto motorku svíčky DR17SXC, Kód 1899, řada PREMIUM EVO. Tedy pokud nechcete jet domů jako jsem jel já odtahovkou
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuk Honda VTX 1800 Honda VTX 1800 | 1Bandit | 4 | 23.11.2023 v 19:46 1Bandit |
Kdo mi v Brne spravi nadrz Honda VTX 1800 | Kritix | 22 | 14.10.2023 v 12:16 PETARDAK |
honda VTX 1800 zvažovaná koupě Honda VTX 1800 | Longorn | 2 | 5.9.2023 v 20:20 padr |
Vtx 1800 na kratke cesty Honda VTX 1800 | rcmak | 20 | 4.8.2023 v 16:08 Guga |
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... | Kritix | 3 | 31.7.2023 v 23:41 karel28 |