V-
2 reakcí na tento příspěvek Spotřeba vs. dojezd
bez palivoměru se dá fungovat celkem solidně,prostě po natankování vynuluješ trip počítadlo a víš,že najdeš těch cca 250km a pak začneš vyhlížet pumpu.dá se na to zvyknout.samozřejmě nesmíš tankovat za 200kč.........
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba vs. dojezd
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba vs. dojezd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba vs. dojezd
KubaLC8 píše: Me spis zarazily ty hodiny
podle hodin, astrolábu a polohy slunce si počítá ujetou vzdálenost, ty tupčeNaposledy editováno 02.01.2017 23:05:12
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba vs. dojezd
http://shop.fkt.cz/dcf-modul-wt-100+dp55406/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba vs. dojezd
seikos píše: podle hodin, astrolábu a polohy slunce si počítá ujetou vzdálenost, ty tupče
A to je na Honde potreba?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba vs. dojezd
Dolph-cz píše: nádrž má na 22litrů,spotřeba počítám kolem 7 litrů,takže se dá předpokládat,že po cca 230-250km se rozsvítí rezerva.
bez palivoměru se dá fungovat celkem solidně,prostě po natankování vynuluješ trip počítadlo a víš,že najdeš těch cca 250km a pak začneš vyhlížet pumpu.dá se na to zvyknout.samozřejmě nesmíš tankovat za 200kč.........
To je právě můj případ.Brát plnou nádrž za x-peněz ......není pro mě.Potřebuji vědět,že kolik mám v nádrži benzínu a že na kolik ještě km mi to vyjde.Nějaká kontrolka rezervy je sice aspoň něco.Ale pokud bude se bude zapínat příliš brzy a tedy v mém případě neustále svítit ,tak také to nic moc neřeší.Takže já motocykl s palivoměrem opravdu nutně potřebuji
A jinak tě můžu uklidnit - většina palivoměrů je stejně jenom hrubě orientačních a vyšiluje klidně i o 100km dříve, než je třeba, takže prvních pár nádrží zjistit spotřebu a pak jezdit dle denního počítadla-tebe jako bonus nebude otravovat blikající palivoměr...teda pokud fakt strávíš ty chybějící hodiny
Naposledy editováno 03.01.2017 08:40:19
Z výroby chybějící palivoměr atd.....se nedá tak snadno,pokud vůbec řešit
Dnes je situace jiná a palivoměry ukazují dobře.Například u FZ6 je digitální a dokonce ukazuje dojezd na rezervu.
Ale každý je jinak náročný,že????
4 reakcí na tento příspěvek Spotřeba vs. dojezd
To už je fakt pravěk
edit: takovouhle moto jsem už měl.A děkuji více nechci.
Naposledy editováno 03.01.2017 08:59:25
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba vs. dojezd
P-M-T-K píše: A to jsou ještě motorky,kde se musí v případě nutnosti přepínat rezerva kohoutem !!!! A pokud tě to zrovna potká za jízdy,tak šmátrat pod sedlem
To už je fakt pravěk
edit: takovouhle moto jsem už měl.A děkuji více nechci.
Další-to jste opravdu tak blbí nebo co? Kohout můžeš přepnout na rezervu rovnou-pokud ti to teda nikdy nikdo neřekl nebo tě to nenapadlo samotného?
KubaLC8 píše: A to je na Honde potreba?
astroláb byl u X11 dokonce v základní výbavě. Asi ho ovšem předchozí majitel stopilP-M-T-K píše: Chybějící hodiny se dají v pohodě dokoupit a někam na vhodné místo přidělat.To problém není.
Z výroby chybějící palivoměr atd.....se nedá tak snadno,pokud vůbec řešit
Dnes je situace jiná a palivoměry ukazují dobře.Například u FZ6 je digitální a dokonce ukazuje dojezd na rezervu.
Ale každý je jinak náročný,že????
Jistěže se to řešit dá. Stačí se inspirovat u moderní techniky - jako to měl řešeno Trabant
Naposledy editováno 03.01.2017 09:23:23
KubaLC8 píše: Tak jako coz o to, palivomer jde dodelat, sel dodelat na jawu, proc by nesel na Hujdu, jde o to jestli to srani a investice za to stoji. Ale to si musi ujasnit kazdy sam.
stačí jen ve škarpě utrhnout kus klacku na měrku , tak jakápak investiceP-M-T-K píše: To je právě můj případ.Brát plnou nádrž za x-peněz ......není pro mě.Potřebuji vědět,že kolik mám v nádrži benzínu a že na kolik ještě km mi to vyjde.Nějaká kontrolka rezervy je sice aspoň něco.Ale pokud bude se bude zapínat příliš brzy a tedy v mém případě neustále svítit ,tak také to nic moc neřeší.Takže já motocykl s palivoměrem opravdu nutně potřebuji
Ach jo......
Jako první bych podotknul, že když budeš brát benzin po padesátikoruně, tak oproti natankování plné nádrže skutečně nic neušetříš.
A jako druhý bych podotknul, že plná nádrž je tak za pětikilo, pokud tomu říkáš x-peněz, tak se na motorky vyser.
jednoduché ale člověk jen občas musí kouknout na počítadlo a pak už záleží na tom, jak moc tahá za heft. ale neboj vždycky ti dá v čas vědět
Nevím jestli je to hodně nebo málo, a nebo jsem to blbě spočítal, no a co to svezení za to stojí
Naposledy editováno 03.01.2017 10:20:55
2 reakcí na tento příspěvek Spotřeba vs. dojezd
No a u Monstra ještě horší ... nádrž na 13l(10l bez rezervy) ... takže plná je za celejch 300-350CZK - strašná suma ... takže vlastně závody od pumpy k pumpě, když tankuju za 150CZK, jen nastartuju a zas je půlka tankování v prdeli.... hrůza...na takových motorkách se vůbec nedá jezdit... a ta spotřeba... je úplně nahovno.
Asi si koupím něco moderního... hondu... nejlépe asi NC ...
P-M-T-K píše: A to jsou ještě motorky,kde se musí v případě nutnosti přepínat rezerva kohoutem !!!! A pokud tě to zrovna potká za jízdy,tak šmátrat pod sedlem
To už je fakt pravěk
edit: takovouhle moto jsem už měl.A děkuji více nechci.
Jo chlape,ty musíš bejt věčně šťastnej člověk, když tě nasere i taková kravina
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
náhradní plasty Honda X 11 | drobek1969 | 3 | 21.9.2023 v 16:58 Bekr13 |
Honda X 11 Honda X 11 | ujec76 | 3 | 13.6.2023 v 19:43 nevo7 |
Falešný značkový olej [1, 2, 3] Honda X 11 | bobešák | 88 | 18.10.2020 v 18:20 Ozzy_ |
Výměna závaží v řídítkách Honda X 11 | DeanNESTLE | 1 | 10.6.2020 v 17:57 JwKS_Pavel |
Originální výfuk bez homologace x11 Honda X 11 | Flik | 5 | 13.2.2020 v 22:20 Julip2 |