bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vypínání motorky.
27.12.2016 v 21:34
Čau. Chci se zeptat. Jak je nejlepší zdechnout motorku klíčkem nebo tím vypínačem? A nebo je to úplně jedno?
Předchozí
1 2
Následující

Vypínání motorky.

27.12.2016 v 21:47 | Nahoru | #1
je to jedno ale určitě se tady rozjede debata že není, bude tu veselo

Vypínání motorky.

27.12.2016 v 22:03 | Nahoru | #2
neee normalne s tim sastni do kouta ona casem zdechne sama

Vypínání motorky.

27.12.2016 v 22:04 | Nahoru | #3
No,proč to dělat jednoduše,když to jde složitě? Ještě máš možnost zdechnout to přes kvalt No už jsem nečekal,že se to tady objeví

Vypínání motorky.

27.12.2016 v 22:07 | Nahoru | #4
vypnu přívod paliva a to doblafá

Vypínání motorky.

27.12.2016 v 22:37 | Nahoru | #5
A já myslel,že je to diskuzní latina... Ale lidi co se na to ptají opravdu existují
Abych jen nerýpal,je to skoro úplně jedno.Jediný rozdíl je v tom,že pokud od motorky odcházíš,stejně musíš vypnout zapalování jako celek,...

Vypínání motorky.

27.12.2016 v 22:39 | Nahoru | #6
Uvědom si, že klíčkem (mimo jiné) přerušíš obvod zapalování, takže svíčka přestane dávat jiskru....
POZOR !!! Chcípákem pro změnu přerušíš obvod zapalování, takže svíčka přestane dávat jiskru....

Vypínání motorky.

27.12.2016 v 22:40 | Nahoru | #7
To bude ňáká provokace néé??

Vypínání motorky.

27.12.2016 v 22:49 | Nahoru | #8
x let to chcípu chcípákem až letos mi bylo vysvětleno že je to nouzový chcípák tak nevím

Vypínání motorky.

27.12.2016 v 23:20 | Nahoru | #9

1 reakcí na tento příspěvek Vypínání motorky.

28.12.2016 v 07:24 | Nahoru | #10
určitě klíčkem v zapalování -chcípákem jde cívka do zkratu i v pravěku na veteránu se tak motory zastavovali a chcípáky natvrdo zkratem cívky nebyly k civkám šetrné--co je lepší pro cívku-vypnout proud který do ní jde nebo proud v ní zkratovat. o tom že se pak proud mnění v teplo jsi asi někdy slyšel
pro rejpaly- je mi putna kdo jak motor zastavuje

Naposledy editováno 28.12.2016 08:16:17

2 reakcí na tento příspěvek Vypínání motorky.

28.12.2016 v 08:21 | Nahoru | #11
Je to definitivně úplně jedno. Nějaký oteplení cívky při pypinani chcipaku, no je autor ja1 vedomej co teď napsal za picovinu? Energie v cívce je 1/2 L*I*I což je málo a enerxie se Teda převede na teplo P se rovná R I I. Čili třeba 4ohmy a 2A proudu udělají asi 16W. Práce je Ase rovná P krát čas.
Ach jo. Destrukce nehrozí ani v případě LDI ani Cdi ani vypínání klíčkem ani vypnutím zapalka na řídítkách. To by to tam nebylol!!!!!

Lidi buďte trouchu soudní než se zde do fóra vyblejete

1 reakcí na tento příspěvek Vypínání motorky.

28.12.2016 v 08:42 | Nahoru | #12
Já vypínám stojánkem

Vypínání motorky.

28.12.2016 v 08:53 | Nahoru | #13
vypusť olej. trvá to sice asi sedm minut,ale nakonec taky zdechne. j.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypínání motorky.

28.12.2016 v 09:11 | Nahoru | #14
VITEK_M> jde o zapalovací cívku v zapalování která už tak je v horkém oleji ,nač ji zbytečně trápit..ale to at posoudí zakladatel vlákna - taky dost záleží kde je chcípák napojen do obvodu

Naposledy editováno 28.12.2016 09:27:42

(reakce na) Vypínání motorky.

28.12.2016 v 09:16 | Nahoru | #15

VITEK_M píše: Je to definitivně úplně jedno. Nějaký oteplení cívky při pypinani chcipaku, no je autor ja1 vedomej co teď napsal za picovinu? Energie v cívce je 1/2 L*I*I což je málo a enerxie se Teda převede na teplo P se rovná R I I. Čili třeba 4ohmy a 2A proudu udělají asi 16W. Práce je Ase rovná P krát čas.
Ach jo. Destrukce nehrozí ani v případě LDI ani Cdi ani vypínání klíčkem ani vypnutím zapalka na řídítkách. To by to tam nebylol!!!!!

Lidi buďte trouchu soudní než se zde do fóra vyblejete



Nejdřív bych si po sobě přečetl co píšu a možná až potom bych psal něco o vyblití do fóra.

(reakce na) Vypínání motorky.

28.12.2016 v 10:16 | Nahoru | #16
ja1> U dvouválců nepředpokládám kapacitní zapalování,ale tranzistorové.Tam se tyhle věci většinou řeší rozpojením obvodu.Cívka do zkratu jde při kostření kapacitních cívek v některých způsobech zapojení.A i tak je případné ohřátí zanedbatelné.

(reakce na) Vypínání motorky.

28.12.2016 v 10:24 | Nahoru | #17

LovoXXX píše: Já vypínám stojánkem



Jdu na to úplně stejně Pak nemusím řešit, jestli klíčkem nebo chcípákem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypínání motorky.

28.12.2016 v 10:59 | Nahoru | #18
-

Naposledy editováno 05.01.2017 23:14:32

1 reakcí na tento příspěvek Vypínání motorky.

28.12.2016 v 11:04 | Nahoru | #19
náklonovým čidlem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypínání motorky.

28.12.2016 v 11:48 | Nahoru | #20
gio9> jako ze s tim vzdycky pred garazi jebnes?

Vypínání motorky.

28.12.2016 v 12:56 | Nahoru | #21
chcipam jedine dekompresorem

(reakce na) Vypínání motorky.

28.12.2016 v 13:38 | Nahoru | #22

HornisGSX píše: gio9> jako ze s tim vzdycky pred garazi jebnes?



neasi ... hlavně když to nečekám(nejen před garáží)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypínání motorky.

28.12.2016 v 14:01 | Nahoru | #23
Tally-ho2> umíš číst obrázek?? klíčkem vypínáš proud do cívek,chcípákem kostříš proud před indučkou..nebo ??

1 reakcí na tento příspěvek Vypínání motorky.

28.12.2016 v 16:42 | Nahoru | #24
Co jsem měl Fazera, chcípal jsem chcípákem. Když jsem kupoval staršího Bavora, bylo mi doporučeno zdechnout to klíčkem, protože je tam chcípák tak nešikovně, že když bych byl nemotora a neměl v rukavicích cit, mohl bych drknout do startování a odjebat volnoběžku na startéru, nebo jiné.

Nedávno mi kluk říkal, že chcípe stojánkem:
-Když zastaví v kopci, zůstane mu tam kvalt a mašina pak neodjede
-při startování tam má už jedničku
-jelikož tam má kvalt, startuje vždy se spojkou, tudíž je to údajně o trochu lehčí na roztočení.

Zajímavé, ještě jsem to ale nestihl praktikovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypínání motorky.

28.12.2016 v 17:14 | Nahoru | #25

JSEMpremik píše: jelikož tam má kvalt, startuje vždy se spojkou, tudíž je to údajně o trochu lehčí na roztočení.



Ne, pokud je tam kvalt, tak startování se spojkou naopak bývá pro startér víc namáhavé. Odpor lamel vymáčnkuné spojky bývá větší, než je odpor převodovky se zařazeným neutrálem. Tady záleží na teplotě oleje a motoru, seřízení spojky, parametrech oleje, apod.

(reakce na) Vypínání motorky.

28.12.2016 v 17:31 | Nahoru | #26
vilemx> Jo, to tak bude. Tady konkrétně jde o suchou spojku, v tom to bude lepší, ale převody jsou samozřejmě stále v oleji. Nějaký rozdíl bude, mezi startovaním na neutrál se sepnutou spojkou, kdy se musí roztáčet i stálý převod a startováním s rozepnutou spojkou a s kvaltem. Záleží samozřejmě, jak spojka rozepíná.

Vypínání motorky.

28.12.2016 v 19:21 | Nahoru | #27
Chcípám zásadně policajtem. Jsem už starej a sklerotickej. Takže mi nehrozí, že bych toho policajta zapomněl vykopnout. A při startu zas nezapomenu zmáčknout spojku a zařadit jedničku. Taky by ste se to tak měli naučit, páč i vás to stáří a skleróza čeká. Neni totiž nic trapnějšího, než když seskočíte z motorky a zapomenete předtím vykopnout stojánek. A jen o něco míň trapný je, když se pokusíte elegantně odplout a zapomenete si tam předtím kopnout kvalt.
Tímto bych toto často opakované téma považoval za definitivně uzavřené. Snad sem teda na nic nezapomněl - to stáří a skleróza...

Vypínání motorky.

28.12.2016 v 20:44 | Nahoru | #28
Já mám v uživatelském manuálu napsáno, že mám vždy před jízdou vyzkoušet chcípání stojánkem, takže když je to ok dělat před jízdou, měla by to ta motorka přežít i po jízdě .

Vypínání motorky.

29.12.2016 v 00:12 | Nahoru | #29
...jo, jo, ... už aby byla zima za námi a mohli jsme každej řešit to nádherný dilema, jak chcípnout po dojetí mašinu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypínání motorky.

29.12.2016 v 01:17 | Nahoru | #30
-

Naposledy editováno 05.01.2017 23:15:03
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
xvs 650 karburátor Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 650 Dragstar Classic mlukes 8 6.3.2024 v 19:22 Kropikkk
akú VRLA nabíjačku Yamaha XVS 650 DragStar ian2112 3 5.3.2024 v 03:21 kokoška.
diagonálna vs bias belted pneu Yamaha XVS 650 DragStar ian2112 8 13.7.2023 v 16:37 Krautkopf
Yamaha XVS 650 DragStar - jaké pneu? Yamaha XVS 650 DragStar davidsedivy 18 6.7.2023 v 15:24 ian2112


TOPlist