Originální díly PARTSDEPOT





Téma: Zase ten Mogul 4t...
24.12.2016 v 13:14
Zde jsou moje malé poznatky ohledně oleje MOGUL MOTO 4T,který tak nikdo teda nechce(JE JEN MÁLO MOTORKÁŘU CO TO POUŽÍVÁ..),protože je to MOGUL
používaní v motorkách ....
SUZUKI GSXR 750 K3 předchozí olej byl motul 10w40,který teda byl v 25 tis vyměněn za MOGUL 4T 10W40
a po najetí cca 8 tis/km nejevil známky opotřebení a ani spojky(Ne neklouže..)
APRILIA TUONO 1000R..předchozí olej Liguy moly 10w50 ve 28 tis který jsem vyměnil znovu za MOGUL 4T ale s VISKOZITOU 10w50..v manuálu je i 15w50,ale ten zatím nedělají....Motorka měla najeto 33tis když šla na servis..seřízení a další výměny..a Tak čistý motor ještě dlouho neviděli...(spojka neklouzala a motorka projela jak Rakouské a Italské aply a vše OK...)

Takže za mě tedy doporučiji...olej plní normy které potřebuji...pokud se dodrží specifikace...
Řeči typu...si nechám jen pro zasmátí....

Znám hodně lidí kteří během 4-let přešli na tento tip oleje a nikdo sním neměl jediný problém....Jak motor tak spojka...

A když vím že ho dají i do KTM..vše OK..tak proč kupovat drahé oleje...







Naposledy editováno 25.12.2016 23:40:07

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase ten Mogul 4t...

27.12.2016 v 15:08 | Nahoru | #1

Dráťa píše: Tenhle "test" má dost vad (pravopisné nepočítám) a nic neprokazuje. Nicméně, Mogul jsem začal používat taky a liju ho téměř do všeho, co doma vrčí (kromě kočky). Důvody jsou dva: 1) Paramo jako výrobce Mogulu má vlastní rafinérii, takže je dost pravděpodobný, že přinejmenším základovej olej si vyrábí samo a nekupuje ho jinde
2) CENA: Mogul Moto 4T 10W40 za 136,- /L do vodníků, 10W50 do velkýho vzducháče 154,- /L, 20W50 za 119,- Kč/L do vyběhaných motorů s větší spotřebou oleje. Většinou toho kupuji víc pro víc lidí, takže neplatím poštovné. Těm cenám se zahraniční konkurence ani neblíží. 3) Podpora českého výrobce pro ty, kteří věří v protekcionismus a případně znají strukturu majitelů Parama, což já ani v jednom bodě nejsem


Já osobně proti MOGULu nic nemám, ale :
1) Paramo jako výrobce Mogulu má sice vlastní rafinérii, to zas jo, ale ta je ZAVŘENÁ a nevyrábí si tedy ten základový olej, jak tu píšeš, všechno asi tedy musí míchat z dovezeného.
2) k cenám nic, ty jsem takhle detailně nezkoumal.
3) majitelem Parama je Unipetrol, majitelem Unipetrolu je PKN Orlen. Tady si můžeš vytvořit předpoklad, odkud se asi tak může v Paramu objevit ten základový olej, o který šlo v bodě 1, když v Pardubicích se nevyrábí nic, jen se to tam míchá, plní a balí. To ale nic nemění na tom, že alespoň dělnické profese a nižší management tam ten polský ksindl ještě nahradit nestačil, takže nějaké ty české ruce to tam pořád ještě živí.
Nicméně Mogul je podle výše uvedených informací tradičně český asi tak jako piškoty Opavia , nebo typická pro čechy oblíbená tatarka Hellmans či Majolka (mimochodem český název majolka byl Unileverem ukraden)

(reakce na) Zase ten Mogul 4t...

27.12.2016 v 20:00 | Nahoru | #2
Však i Benzina je dnes stejně "česká" jako Paramo.

A jestli Mogul, Motul, Repsol a já nevím co je úplně jedno při zachování specifikací.

PS. Mě spojka neklouzala ani na oleji, kterej měl skoro 12 tisíc najeto, tak nevím proč by při 8 měla klouzat, proč by vůbec měla...

(reakce na) Zase ten Mogul 4t...

27.12.2016 v 20:20 | Nahoru | #3

splasenytrubky píše: Já osobně proti MOGULu nic nemám, ale :
1) Paramo jako výrobce Mogulu má sice vlastní rafinérii, to zas jo, ale ta je ZAVŘENÁ a nevyrábí si tedy ten základový olej, jak tu píšeš, všechno asi tedy musí míchat z dovezeného.
2) k cenám nic, ty jsem takhle detailně nezkoumal.
3) majitelem Parama je Unipetrol, majitelem Unipetrolu je PKN Orlen. Tady si můžeš vytvořit předpoklad, odkud se asi tak může v Paramu objevit ten základový olej, o který šlo v bodě 1, když v Pardubicích se nevyrábí nic, jen se to tam míchá, plní a balí. To ale nic nemění na tom, že alespoň dělnické profese a nižší management tam ten polský ksindl ještě nahradit nestačil, takže nějaké ty české ruce to tam pořád ještě živí.
Nicméně Mogul je podle výše uvedených informací tradičně český asi tak jako piškoty Opavia , nebo typická pro čechy oblíbená tatarka Hellmans či Majolka (mimochodem český název majolka byl Unileverem ukraden)



1) Vidíš, tak jsem zase o něco chytřejší, to jsem nevěděl, že Paramo už nemá rafinérku
2) Ceny jsou MO v litrovým balení na e-shopu, kde ho kupuju já, sudovej bude určitě mnohem mnohem levnější, ale tolik ho nespotřebuju ani neprodám, takže pro mě nezajímavý
3) Jak už jsem psal, nejsem zastánce protekcionismu, ale na některé lidi tenhle argument funguje, rpoto jsem to zmínil

Ano, chápu, že Paramo je stejně české jako Česká spořitelna, České aerolinie, Benzina, Škoda, ale jak už jsem psal výše, "mi egal"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tuono 1000r Aprilia Tuono 1000R cmirda 9 31.12.2020 v 20:45 t_freedom
Aprilia tuono1000r únik oleje motoru Aprilia Tuono 1000R gága0101 12 16.11.2020 v 22:34 gága0101
Brno řetězovka GSX-R 750 K2 Suzuki GSX-R 750 Remi-la-bo 22 16.11.2020 v 19:12 Remi-la-bo
Suzuki GSX-R 750 K5 - zhasíná motor Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX-R750 Alstare Corona Lumic 1 24.9.2020 v 22:00 _Michal
Aprilia Tuono 1000R 2006 - chyba se... Aprilia Tuono 1000R M.I.R.E.K. 3 22.9.2020 v 07:33 M.I.R.E.K.

TOPlist