globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX6R 2007/2008
23.12.2016 v 23:45
Zdravim, zvazuji koupi. Na us forech je to jako dost problemovy rocnik ohledne motoru. Je tu nejaky majitel, ktery by mi mohl rict neco k temto rocnikum? Planuji koupi s najezdem cca 30kkm.

ZX6R 2007/2008

24.12.2016 v 05:55 | Nahoru | #1
´jakože v usa odešel všem motor ????
houbelec je to jen o dobrém výběru..a když bude dostávat to co potřebuje ...nebudeš mít problém

ZX6R 2007/2008

24.12.2016 v 08:14 | Nahoru | #2
Pisou se tam hrozny veci, pry je to novy motor a kawa to posrala. To, ze netesni viko ventilu a odchazi napinak, to neno tak hrozny. Pak jsou tam story s vackama a ventilama, nekomu menila kawa i motor po 5000 milich.

Ptam se, protoze ta motorka me chytla za srdce, je krasna a kawu jsem vzdycky chtel.

ZX6R 2007/2008

24.12.2016 v 10:59 | Nahoru | #3
A co se zkusit přes PM zeptat uživatelů tady na motorkářích co ji už mají... Uživatelé

ZX6R 2007/2008

27.12.2016 v 14:43 | Nahoru | #4
Zjistil jsi něco? Taky pokukuju po tomhle ročníku, ale doteď jsem na tu motorku nic hroznýho nečet

2 reakcí na tento příspěvek ZX6R 2007/2008

28.12.2016 v 10:38 | Nahoru | #5
Ja uz to koupil r. 2007. Presedl jsem z cbf a po par metrech bylo jasno, takhke krasne radit mi teda na honde neslo a celkove super, jediny co mi vrta v palici je barva kotouce. Ale ta motorka je skvela, merim 186 a posez mi sedl skvele. Ta jizda je bozi, nechtelo se mi slezt, zimu jsem vubec nevnimal. Zjistil jsem, ze eu verze a usa verze maji jiny prvni nterval serizovani ventilu eu=42000km, us=24000km Z toho usuzuji, ze eu ma jinou hlavu a verim, ze bezproblemovou, protoze problemy jsou fakt jen v usa. Urcite za to muzou emisni limity v usa. Zkontroloval jsem si pri koupi vin na vincheck, kde a pro jaky region byla kawa vyrobena. Mam vyrobeno italie a misto urceni evropa. Takze us verzi radsi nebrat. A ta motirka je fakt uzasna, tady je anti kawa komunita, ale lidi nevi co melou. Muj mechos dela motory a rikal, ze kawa nesetri tolik na vnitrich dilech jako ostatni, ale tomu nikdo verit nemusi. Vsichni me od toho zrazovali a ja na to konto zacal hledat, verim mechosovi a sobe :).Jeste zpet, v usa se podivovali, ze australska verze je ok a vis proc? Australska verze ma hlavu jako eu..

Edit: vcera jsem to koupil

Ale az cas ukaze, jestli to bylo spravne..

Naposledy editováno 28.12.2016 11:02:17

ZX6R 2007/2008

28.12.2016 v 10:47 | Nahoru | #6
Cca uprostred, valve clearence ispected..

Ostatni nez usa a ca 42000km







Naposledy editováno 28.12.2016 11:03:49

(reakce na) ZX6R 2007/2008

28.12.2016 v 13:02 | Nahoru | #7

Marut píše: Ja uz to koupil r. 2007. Presedl jsem z cbf a po par metrech bylo jasno, takhke krasne radit mi teda na honde neslo a celkove super, jediny co mi vrta v palici je barva kotouce. Ale ta motorka je skvela, merim 186 a posez mi sedl skvele. Ta jizda je bozi, nechtelo se mi slezt, zimu jsem vubec nevnimal. Zjistil jsem, ze eu verze a usa verze maji jiny prvni nterval serizovani ventilu eu=42000km, us=24000km Z toho usuzuji, ze eu ma jinou hlavu a verim, ze bezproblemovou, protoze problemy jsou fakt jen v usa. Urcite za to muzou emisni limity v usa. Zkontroloval jsem si pri koupi vin na vincheck, kde a pro jaky region byla kawa vyrobena. Mam vyrobeno italie a misto urceni evropa. Takze us verzi radsi nebrat. A ta motirka je fakt uzasna, tady je anti kawa komunita, ale lidi nevi co melou. Muj mechos dela motory a rikal, ze kawa nesetri tolik na vnitrich dilech jako ostatni, ale tomu nikdo verit nemusi. Vsichni me od toho zrazovali a ja na to konto zacal hledat, verim mechosovi a sobe :).Jeste zpet, v usa se podivovali, ze australska verze je ok a vis proc? Australska verze ma hlavu jako eu..

Edit: vcera jsem to koupil

Ale az cas ukaze, jestli to bylo spravne..



Kawasaki jsem chvili sedlal a byl jsem s ni nadmiru spokojenej. Menil jsem jen z duvodu, ze mi srdce bije pro suzuki. Co se tyce kotouce. Pokud je modrej, tak je vyzihanej, ale nemusi to byt nic tak hroznyho. Resil jsem totez na gsxr 1000. Byl taky modrej, tak jsem si ho v praci pichnul tvrdomerem a tvrdost byla v pohode. Pro jistotu jsem kotouce poslal do motokotouce.cz a pan mi rekl to same. Jen byl na jednom miste mirne uzsi, tak mi ho prebrousil a pohodicka. A to tem kotoucum na okruhu davam celkem zabrat. Navic po prebrouseni ma kotouc uz barvu normalni, takze to byla jen nejaka povrchovka. Jen mi rikal pan, ze takhle dokazi kotouce znicit jen tvrdy desky. Drzis brzdu, hrejes kotouc a brzdny ucinek zadnej. Nejcasteji to delaji goldfreny. Dal jsem origo nissin a neuveritelnej rozdil.

Naposledy editováno 28.12.2016 13:03:59

(reakce na) ZX6R 2007/2008

29.12.2016 v 11:43 | Nahoru | #8
Marut> nazdar brasule..

Taky uz mam, z rvmota

Laska, oranzova kraska..

Naposledy editováno 29.12.2016 12:50:07

ZX6R 2007/2008

16.2.2023 v 19:36 | Nahoru | #9
ma niekto nejake informacie o tých US verziách zx6r? ma stym niekto realnu skusenost?
mam možnosť jednu kúpit ale ked som to tu prečítal tak mám obavy.
a ešte taka otazka je vobec možné že US verzia ukazuje najazdené kilometre v km? nemali by tam byt mile?
dik za odpoved

ZX6R 2007/2008

27.3.2023 v 10:29 | Nahoru | #10
68tis a furt slape
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist