Ptam se, protoze ta motorka me chytla za srdce, je krasna a kawu jsem vzdycky chtel.
2 reakcí na tento příspěvek ZX6R 2007/2008
Edit: vcera jsem to koupil

Ale az cas ukaze, jestli to bylo spravne..
Naposledy editováno 28.12.2016 11:02:17
Marut píše: Ja uz to koupil r. 2007. Presedl jsem z cbf a po par metrech bylo jasno, takhke krasne radit mi teda na honde neslo a celkove super, jediny co mi vrta v palici je barva kotouce. Ale ta motorka je skvela, merim 186 a posez mi sedl skvele. Ta jizda je bozi, nechtelo se mi slezt, zimu jsem vubec nevnimal. Zjistil jsem, ze eu verze a usa verze maji jiny prvni nterval serizovani ventilu eu=42000km, us=24000km Z toho usuzuji, ze eu ma jinou hlavu a verim, ze bezproblemovou, protoze problemy jsou fakt jen v usa. Urcite za to muzou emisni limity v usa. Zkontroloval jsem si pri koupi vin na vincheck, kde a pro jaky region byla kawa vyrobena. Mam vyrobeno italie a misto urceni evropa. Takze us verzi radsi nebrat. A ta motirka je fakt uzasna, tady je anti kawa komunita, ale lidi nevi co melou. Muj mechos dela motory a rikal, ze kawa nesetri tolik na vnitrich dilech jako ostatni, ale tomu nikdo verit nemusi. Vsichni me od toho zrazovali a ja na to konto zacal hledat, verim mechosovi a sobe :).Jeste zpet, v usa se podivovali, ze australska verze je ok a vis proc? Australska verze ma hlavu jako eu..
Edit: vcera jsem to koupil
Ale az cas ukaze, jestli to bylo spravne..
Kawasaki jsem chvili sedlal a byl jsem s ni nadmiru spokojenej. Menil jsem jen z duvodu, ze mi srdce bije pro suzuki. Co se tyce kotouce. Pokud je modrej, tak je vyzihanej, ale nemusi to byt nic tak hroznyho. Resil jsem totez na gsxr 1000. Byl taky modrej, tak jsem si ho v praci pichnul tvrdomerem a tvrdost byla v pohode. Pro jistotu jsem kotouce poslal do motokotouce.cz a pan mi rekl to same. Jen byl na jednom miste mirne uzsi, tak mi ho prebrousil a pohodicka. A to tem kotoucum na okruhu davam celkem zabrat. Navic po prebrouseni ma kotouc uz barvu normalni, takze to byla jen nejaka povrchovka. Jen mi rikal pan, ze takhle dokazi kotouce znicit jen tvrdy desky. Drzis brzdu, hrejes kotouc a brzdny ucinek zadnej. Nejcasteji to delaji goldfreny. Dal jsem origo nissin a neuveritelnej rozdil.
Naposledy editováno 28.12.2016 13:03:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja | Motojenej69 | 5 | 18.5.2023 v 06:40 Motojenej69 |
Hází zadní kolo - zkřivená osa Kawasaki ZX-6R Ninja | Radidks | 10 | 14.5.2023 v 19:02 StiefTomas |
Ladění ECU Praha [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja | FYN69 | 32 | 14.5.2023 v 15:10 assassin |
Držák telefonu + tlumič řízení ZX6R... Kawasaki ZX-6R Ninja | FYN69 | 2 | 12.5.2023 v 14:55 FYN69 |
Kawasaki Ninja ZX6R - pri 7 az 9 00... Kawasaki ZX-6R Ninja | NoOne96 | 3 | 24.4.2023 v 09:03 Immortal770 |