Padací rámy Přidat reklamu

Téma: Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu
Jezdím s motorkou VStrom 650 rv 2007 každý den do práce. Když začala zima a teploty spadly pod nulu, začalo toto chování:

Normálně nastartuju mašinu, krásně si drží volnoběh, jedu a po pár minutách se dostaví vynechávky, kdy motorka ztratí tah a začne cukat. Je to ráz na ráz, vynechá a pak se to hned rozjede, musím to držet v otáčkách aby mi to nechcíplo.. Pak zase jede nějakou dobu normálně a zase to udělá. Na volnoběh se spojkou či s neutrálem otáčky spadnou klidně až k 800ot./min a nebo to úplně chcípně - musím je na křižovatce udržovat ručně plynem. Někdy to otáčky drží zase v cajku. Je to nahodilé a nenašel jsem s ničím souvislost.

Poprvé to začlo dělat, když jsem jel do práce a teplota byla poprvé pod nulou - moje první jízda na Vsromu v mrazu. Cestou domů zpátky, když už teplota byla 5°C, to neudělala ani jednou. Myslel jsem že je tam nějaký chyba s přípravou paliva v případě mrazu. NIcméně jak jízdy do práce přibývaly, začlo to dělat furt - ať už bylo teplo, nebo mráz.

Zkoušel jsem diagnostický mod, ale ten mi žádnou chybu nehlásí.

Moje vodítka:

1. Senzor zařazené rychlosti by měl fungovat dobře, mám tam gipro a to ukazuju správný zařazený stupeň.
2. Řídící jednotka by si měla automaticky udržovat volnoběžné otáčky a musín nějak brát v potaz otáčky motoru, není teda přece možné, aby ta motorka chcípla na volnoběh. Otáčkoměr však ukazuje otáčky zdá se důvěryhodně.
Když motor vynechá, není to jeden válec, prostě chyba je určitě ve vstřikování paliva.
3. Zajímavé vodítko je, že to porpvé začalo dělat po pár minutách jízdě do práce, když bylo poprvé ráno pod nulou. Motorka parkuje normálně v teplé garáži.

A teď babo raď kde je chyba. Je tam asi 15 míst z kterých ŘJ získává data, zachumlaných ve změti kabelů, s někdy pochybně udělanýma odbočkama z hlavních kabelových žil.







Naposledy editováno 25.12.2016 17:14:08

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu

24.12.2016 v 14:13 | Nahoru | #1
No, udelal jsem takovou prohlídku, vzduch filtr je fest na vymenu a svicky cerne jak but. TrOchu vic me znervoznuje nanos karbonu na pistu, strcil jsem si tam sondu. Trochu min to Mel i Hornet a vubec se mi to teda nelibi, ale asi to neni porucha. Ono n kdo by se divil, vzhledem k tomu jak ten vstromacky motor umi vzit oleje. Takze obednam, kontakty u elektroniky prostriknu, jeste se podivam na filtr paliva a vubec vyplachnu nadrz.

Akorat nevim co vsechno je treba delat u vstrikovani, u karbce to bylo jasne. Musi se tusim synchronizovat klapky, mozna upravit TPS, ale vic me nic nenapada.

(reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu

24.12.2016 v 16:19 | Nahoru | #2

Mufiozo píše: No, udelal jsem takovou prohlídku, vzduch filtr je fest na vymenu a svicky cerne jak but. TrOchu vic me znervoznuje nanos karbonu na pistu, strcil jsem si tam sondu. Trochu min to Mel i Hornet a vubec se mi to teda nelibi, ale asi to neni porucha. Ono n kdo by se divil, vzhledem k tomu jak ten vstromacky motor umi vzit oleje. Takze obednam, kontakty u elektroniky prostriknu, jeste se podivam na filtr paliva a vubec vyplachnu nadrz.

Akorat nevim co vsechno je treba delat u vstrikovani, u karbce to bylo jasne. Musi se tusim synchronizovat klapky, mozna upravit TPS, ale vic me nic nenapada.

To si asi bere olej jen ten tvuj ,ja mel ten samý v SV a bral tak deci na 6000km
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
strom vs scrambler Suzuki DL 650 V-Strom, Triumph Street Scrambler 8enil 28 Včera v 19:48 Frenki190
SV650s špatné starty Suzuki SV 650S Lolcoman 11 13.2.2019 v 19:49 dave-lister
Kleště na brzdové třmeny [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki DL 250 V-Strom jakubfojtik 60 12.2.2019 v 20:59 gregson23
Pneu na suzuki V-strom 1000 Suzuki DL 1000 V-Strom clovicek001 30 11.2.2019 v 23:02 Jarda40
Na mašině na Magadan pro inspiraci ... [1 ... 4, 5] Suzuki DL 650 V-Strom Pajitu66 123 11.2.2019 v 19:45 jaro27

TOPlist