Téma: Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu
Jezdím s motorkou VStrom 650 rv 2007 každý den do práce. Když začala zima a teploty spadly pod nulu, začalo toto chování:

Normálně nastartuju mašinu, krásně si drží volnoběh, jedu a po pár minutách se dostaví vynechávky, kdy motorka ztratí tah a začne cukat. Je to ráz na ráz, vynechá a pak se to hned rozjede, musím to držet v otáčkách aby mi to nechcíplo.. Pak zase jede nějakou dobu normálně a zase to udělá. Na volnoběh se spojkou či s neutrálem otáčky spadnou klidně až k 800ot./min a nebo to úplně chcípně - musím je na křižovatce udržovat ručně plynem. Někdy to otáčky drží zase v cajku. Je to nahodilé a nenašel jsem s ničím souvislost.

Poprvé to začlo dělat, když jsem jel do práce a teplota byla poprvé pod nulou - moje první jízda na Vsromu v mrazu. Cestou domů zpátky, když už teplota byla 5°C, to neudělala ani jednou. Myslel jsem že je tam nějaký chyba s přípravou paliva v případě mrazu. NIcméně jak jízdy do práce přibývaly, začlo to dělat furt - ať už bylo teplo, nebo mráz.

Zkoušel jsem diagnostický mod, ale ten mi žádnou chybu nehlásí.

Moje vodítka:

1. Senzor zařazené rychlosti by měl fungovat dobře, mám tam gipro a to ukazuju správný zařazený stupeň.
2. Řídící jednotka by si měla automaticky udržovat volnoběžné otáčky a musín nějak brát v potaz otáčky motoru, není teda přece možné, aby ta motorka chcípla na volnoběh. Otáčkoměr však ukazuje otáčky zdá se důvěryhodně.
Když motor vynechá, není to jeden válec, prostě chyba je určitě ve vstřikování paliva.
3. Zajímavé vodítko je, že to porpvé začalo dělat po pár minutách jízdě do práce, když bylo poprvé ráno pod nulou. Motorka parkuje normálně v teplé garáži.

A teď babo raď kde je chyba. Je tam asi 15 míst z kterých ŘJ získává data, zachumlaných ve změti kabelů, s někdy pochybně udělanýma odbočkama z hlavních kabelových žil.







Naposledy editováno 25.12.2016 17:14:08

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu

24.12.2016 v 12:02 | Nahoru | #1
Urcite mrkni na klapky a senzor klapek, delalo mi to neco podobneho, nakonec jsem vymenil senzor a od te doby ok :) ale zacalo to normalne v lete, tak zalezi jestli je ta zima symptom nebo nahoda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu

24.12.2016 v 12:16 | Nahoru | #2
zabar> Takze menils TPS (throttle position sensor) nebo STPS (Secondary TPS)?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
motor Suzuki SV 650 dejvsv650 12 Dnes v 08:32 BlackSabbath
Jaké cenduro [1 ... 4, 5] Suzuki DL 650 V-Strom, Honda CRF1000L Africa Twin, T... Firecracker 149 Včera v 19:30 Buellrider
Výběr cestovní motorky [1, 2, 3] Suzuki DL 1000 V-Strom, Yamaha TDM 900, Honda XL 100... vochomurka10 66 11.12.2018 v 00:00 Sidonius78
Má někdo zkušenost s touto přilbou ... Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 650 V-Strom jelda-f 15 1.12.2018 v 22:36 KK02
Prosím o radu jaký olej do předních... Suzuki DL 650 V-Strom gapen 20 27.11.2018 v 19:33 assassin

TOPlist