bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu
Jezdím s motorkou VStrom 650 rv 2007 každý den do práce. Když začala zima a teploty spadly pod nulu, začalo toto chování:

Normálně nastartuju mašinu, krásně si drží volnoběh, jedu a po pár minutách se dostaví vynechávky, kdy motorka ztratí tah a začne cukat. Je to ráz na ráz, vynechá a pak se to hned rozjede, musím to držet v otáčkách aby mi to nechcíplo.. Pak zase jede nějakou dobu normálně a zase to udělá. Na volnoběh se spojkou či s neutrálem otáčky spadnou klidně až k 800ot./min a nebo to úplně chcípně - musím je na křižovatce udržovat ručně plynem. Někdy to otáčky drží zase v cajku. Je to nahodilé a nenašel jsem s ničím souvislost.

Poprvé to začlo dělat, když jsem jel do práce a teplota byla poprvé pod nulou - moje první jízda na Vsromu v mrazu. Cestou domů zpátky, když už teplota byla 5°C, to neudělala ani jednou. Myslel jsem že je tam nějaký chyba s přípravou paliva v případě mrazu. NIcméně jak jízdy do práce přibývaly, začlo to dělat furt - ať už bylo teplo, nebo mráz.

Zkoušel jsem diagnostický mod, ale ten mi žádnou chybu nehlásí.

Moje vodítka:

1. Senzor zařazené rychlosti by měl fungovat dobře, mám tam gipro a to ukazuju správný zařazený stupeň.
2. Řídící jednotka by si měla automaticky udržovat volnoběžné otáčky a musín nějak brát v potaz otáčky motoru, není teda přece možné, aby ta motorka chcípla na volnoběh. Otáčkoměr však ukazuje otáčky zdá se důvěryhodně.
Když motor vynechá, není to jeden válec, prostě chyba je určitě ve vstřikování paliva.
3. Zajímavé vodítko je, že to porpvé začalo dělat po pár minutách jízdě do práce, když bylo poprvé ráno pod nulou. Motorka parkuje normálně v teplé garáži.

A teď babo raď kde je chyba. Je tam asi 15 míst z kterých ŘJ získává data, zachumlaných ve změti kabelů, s někdy pochybně udělanýma odbočkama z hlavních kabelových žil.







Naposledy editováno 25.12.2016 17:14:08
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

19.1.2017 v 21:52 | Nahoru | #31
Takže po nějaké době update, dorazila mi diagnostika. Super věc, je i pro Hondy.

Ačkoliv budík na motorce v dealer modu neukazoval žádnou chybovou hlášku, tak v diagnostice mám hned 4:

Fuel pump circuit malfunction
Intake air pressure sensor #1
Intake air pressure sensor #2
Gear Position Signal

Důvod proč tomu tak je? Protože se rozlišuje chyba "current" a "past". Dealer mod ukazuje, očividně, jen "current" - tu která tam aktuálně/stále/tak-jak-motorka-stojí je, kdežto "past" ukazuje chyby, které tam byly, ale aktuálně nejsou. Tzn. nahodilá chyba se asi neukáže v dealer modu.

Nemám možnost s tím moc laborovat a ověřit to, neche se mi vyjíždět ven do te soli.

Naposledy editováno 19.01.2017 21:53:05

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

21.1.2017 v 11:29 | Nahoru | #32
Sleduju, dobře že jsi to nenechal vyšumět doztracena.

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

4.2.2017 v 07:08 | Nahoru | #33
Mufiozo zkus úplně primární věc, vyměň "fuel pump relay", to spíná jak pumpu v nádrži, tak zapalko a vstřiky. Pokud to v něm třeba jen jiskří, což není vidět, mohlo by to být třeba ono. Měl jsem ten samej problém na Ducně, začlo to najednou a jelo to jen pod plným plynem, dává to místo kontinuálního napětí takový mikroimpulzy a nedrží volnoběh atd., přesně jak popisuješ. Ta elektrika je v základu stejná. To relé stojí jen pár kaček a hned uvidíš jestli jo nebo ne. Případně "side stand switch" alias spínač bočního stojanu, ale to spíš to relé. Snad ti můj příspěvek trochu pomůže.

Naposledy editováno 04.02.2017 09:19:41

(reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

5.2.2017 v 16:45 | Nahoru | #34
mar36> No to je zajimavy napad, zkusim.

VAZENI!

Čubky z Healtech OBD diagnostiky mi v podstatě zničili můj čínský modul. Číňani jim okopírovali jejich soft, já to nevěděl, dal jsem v něm update, se kterým mě to furt otravovalo, takže se ten soft aktualizoval, napsal mi, že mám ilegální kopii a ještě ke všemu mi zablokovali ten HW modul. Takže 1700,- v prdeli. Za ten svůj krám přitom chtějí 5500,- , přitom je to jen jednoduchý soft a na hw části je jen mikroprocesor který z ŘJ přeposílá data do usb. Krásné nedělní odpoledne.

https://www.healtech...cs.com/products/obd/

Beware!
Diagnostic tools for Honda (motorcycles and marine engines), Kawasaki (motorcycles, ATVs and Jet-Skis) and Suzuki (motorcycles and ATVs) are offered by some Chinese companies too. While the module looks different, the PCB inside is a clone of our OBD hardware and it will NOT work without our software. They supply an old version of our software on CD. This has very limited functionality. As soon as you update the software, the module will be disabled permanently and you will not get a refund from the seller. Also, these clones do not have the quality, do not come with the same connectors, do not come with a hard case, do not come with a 2-year warranty and free updates. Be sure to purchase the OBD Tool from a HealTech distributor or dealer. Do NOT purchase on AliExpress. Do NOT purchase on eBay from a Chinese seller.



Ještě zkusím napsat přímo těm Číňanům, jestli by mi neposlal firmware pro ten mikroprocesor, ale moc tomu šanci nedávám, že se s nima domluvím.......

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

15.2.2017 v 11:38 | Nahoru | #35
smazal jsem to, mystifikace....

Naposledy editováno 15.02.2017 21:24:33

(reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

15.2.2017 v 18:13 | Nahoru | #36

Mufiozo píše: Takže po nějaké době update, dorazila mi diagnostika. Super věc, je i pro Hondy.

Ačkoliv budík na motorce v dealer modu neukazoval žádnou chybovou hlášku, tak v diagnostice mám hned 4:

Fuel pump circuit malfunction
Intake air pressure sensor #1
Intake air pressure sensor #2
Gear Position Signal

Důvod proč tomu tak je? Protože se rozlišuje chyba "current" a "past". Dealer mod ukazuje, očividně, jen "current" - tu která tam aktuálně/stále/tak-jak-motorka-stojí je, kdežto "past" ukazuje chyby, které tam byly, ale aktuálně nejsou. Tzn. nahodilá chyba se asi neukáže v dealer modu.

Nemám možnost s tím moc laborovat a ověřit to, neche se mi vyjíždět ven do te soli.


Asi bych se zkusil zaměřit na tu chybu "Fuel pump circuit malfunction", ten okruh zase není tak složitej, je tam i to relé, jak už jsem ti psal.

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

24.2.2017 v 00:02 | Nahoru | #37
Jo, zatim to vypada ze by to mohlo byt tim cerpadlem nebo rele.

Zaznamenal jsem, ze problem s vynechavanim se zhorsuje, kdyz v benzinove nadrzi klesne hladina benzinu na minimum. Takze budto je v nadrzi bordel a nebo je neco se sytemem privodu paliva. Lih uz jsem tam zkusil nalit, aby navazal pripadnou vodu - bezezmeny.

Budu muset zmerit tlak, ale nemam na to manometr a hlavne redukce na hadicku. Musim poridit.

Naposledy editováno 24.02.2017 00:04:22

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

25.2.2017 v 19:12 | Nahoru | #38
Mě se Stromek občas přidušoval a na křižovatkách chcípal, někdy střílel do výfuku, cvakaly vstřikovače... Trochu pomohly aditiva a lepší benzín,ale pořád to nebylo zdaleka ono. Proběhlo nastavení TPS, ventilů, novej vzducháč, svíčky... a nakonec jsem došel až k čerpadlu. Je v něm jednak hrubej filtr, kterej se dá jednoduše vyčistit,ale taky má jemnej/papírovej filtr kterej je zadělanej v tom plastovým obalu a ten nejde otevřít jinak než snad rozřezáním a to je nenávratný zničení čerpadla, pač pochybuju že ten tlak a prostředí nějaký lepidlo dlouhodobě vydrží. Na Ebay jsem koupil samotnou pumpu za cca 700,- ,udělal by-pass filtru a nestačil jsem se divit co to s motorkou udělalo. Já jezdil 2roky na totálně vydechlý bestii a i tak jsem si říkal, že to jezdí hezky

(reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

25.2.2017 v 19:21 | Nahoru | #39
Tomino_ZR-7> Potvrzuju,bo stejnej problém mě dělal varan,až úplně kleknul.Dala se nová pumpa a je to v cajku.

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

26.2.2017 v 18:25 | Nahoru | #40
Ja mu radil uz v prispevku #4, at cvicne prohodi nadrz a uvidi.

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

27.2.2017 v 12:11 | Nahoru | #41
Ahoj, pokud jsi na Vstrom foru zaregistrovaný - píšeš, že jsi byl i na srazu - tak zkus dohledat můj problém se stromem. Teď mi moc nemaká komp, nemůžu ti dát odkaz. Sice mam litr, ale choval se stejně. Prolezl jsem horem dolem celou motorku, až jsem si uvědomíl, že bylo kdysi potřeba měnit rotor kvůli magnetům. Hele nikdo mi to nevěří a tak to mam na fóru i nafocený. Sundal jsem výko a magnety na rotoru byly k jedný straně, takže dávaly moc silný magnetický impulz až k nějakýmu čidlu - nevim kam. Každopádně od tý doby co jsem magnety znovu nalepil, kde mají být, je motorka jako nová. No ono s tím teda souvisí co všechno jsem udělal předtím :) tps stps proměřená a seřízená čidla a senzory a dokonce jsem vrtal i do toho čerpadla - nakonec zbytečně. U mě to bylo magnetama. V zimě, nebo teda v chladu to prostě nejelo. totok -

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

27.2.2017 v 18:53 | Nahoru | #42
Diky vsem za rady, mocsi toho vazim. Besacku tak to mam stesti, prtooze presne tohle mi to nedelal. Nevim s kym bych tu nadrz vymeni. To taky neni uplne jednoduche nekoho chytit a chtit po nem nadrz. Musi se to odkapotovat atd a navic si myslim ,ze to nebude treba.

Mam podezreni na sekundarni skrtici klapku, mohlo by byt neco s motorkem. Kdyz vypnu zapalovani, klickem nebo chcipakem, tak se ozve takovy mechanicky moturkovy zvuk, jako kdyby bylo neco sprajcle. To mi predtim nedelalo, zaclo to s temi problemy.

Kdyz je to ve stavu, ze to chcipa, tzn otacky chcou spadnout az ke chcipnuti, pomuze to rychle proturovat aspon k 4-5000ot. Rekneme ze na tak prumerne na 4-5 pokus proturovani ten problem zmizi a normalne si to drzi volnobeh. MOhlo by to delat spatne fungujici motor sekundarni klapky, nekde se sprajcne a potom tam pousti moc vzduchu, takze to chcipa. Kdyz se to proturuje, tak s nim RJ zahybe a nekdy se to dostane do spravne pozice. Ale zrovna tak by to mohlo byt tim cerpadlem, to totiz taky bezi v zavislosti na otackach motoru - nevim presne jak funguje, jestli tam ma svuj vlastni tlakovy potenciometr, nebo tlakuje podle toho, co mu posila ridici jednotka.

Tohle mi to dela po vypnuti klickem:
https://www.facebook...l=651688614113070638

(reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

27.2.2017 v 18:57 | Nahoru | #43
Mufiozo> Zkus poprosit o pomoc na vstromklub.cz. Rekl bych ze nekdo ochotny z okoli se snad najde. Sundat nadrz je otazka par minut. Sam bych nemel problem ti pomoct, ale jsem ted od tebe tak 600 km a jeste dlouho budu.

E: Pokud uz budes na vstromklubu, zkus se zeptat clena jmenem Mates. Je fakt dobrej. Akorat ma dilnu az nekde u Brandysa n/L.

Naposledy editováno 27.02.2017 19:05:22

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

28.2.2017 v 09:00 | Nahoru | #44
Přesně to cvakání co popisuješ je myslím normální. Až někdy zvedneš nádrž a nemusíš uplně. Tak zapni klíček a uvidíš cirkus který dělají klapky ještě před nastartováním :) a pak to udělá i po chcípnutí. To je to bzučení a cvakání. Toho si normálně nevšimneš když jen jezdíš a užíváš si. Teď prostě slyšíší i trávu růst jen abys našel šotka. Tlak čerpadla je furt stejnej a nezávisí na otáčkách motoru. Když přizdvihneš tu nádrž tak sundej hadičku ke vstřikům - můžeš hned u nádrže nebo až u vstřikovací rampy. Nasaď si jinou delší a druhý konec dej do kýble. Zapni klíček případně jen přiveď 12 voltiků na čerpadlo a za 20 vteřin by mělo dát - a teď už nevím přesně něco kolem třičtvrtě litru. Když dá míň je jasně čerpadlo ucpaný. Má dvě sítka jak už tu někdo psal a věř že ucpaný je to jemný co nejde rozebrat jen provrtat a to jen v určitým místě. Mám to doma můžu ti ho klidně našroubovat :D
Tipuješ klapku sekundáru která jde proměřit uplně primitivním způsbem. Po sundání nádrže samozřejmě. Přímo na konektor který má tři dráty - nechci hledat ve schématu ale tuším černý růžový a nějaký tak mezi dva kontakty a fakt z hlavy nevím který strčíš měřák který umí ohmy. Pak zapneš klíček a rukou v klidu hneš klapkama z jedný strany na druhou. na litr mam dohledanou přesnou hodnotu rozsahu ale podstatný je aby se ohmy měnily plynule a ne aby někde byla díra bez měření a pak to zase naskočilo. Snad mi rozumíš. Tím ověříš že sekundár měří v plným rozsahu. To samý pak udělej když ho pěkně rozpálíš fénem - může se stát že za tepla blbne. čidlo tps ani stps nelez opravit i když je to jen blbý potenciometr. Maj to prostě zalitý nějakým hegešem. Hele ve finále místo laborování se ustroj udělej si výlet sem do Ratibořic za Božkou :) Případně pevnost Josefov atd atd kultura musí byt a než to tu projdeš tak ti na to vlítnu. Přespat u mě můžeš taky.

edit
Nemam lycoknigu ale kamarád mi to pustil a opravdu to až takhle být nemá. To už rambajzí moc. To chce opravdu nádrž dolů a změřit správný rozsah čidel. možná tipuješ dobře že je jedno KO - Protože to má udělat max jednou cvak. :) Ve tvým okolí nikoho na stromy neznám ale nejlepší je Mates z Luštěnic u Mladý Boleslavi - je to dvorní servismen celýho vstrom klubu :)

Naposledy editováno 28.02.2017 09:08:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

28.2.2017 v 17:10 | Nahoru | #45

Besacek píše: .. měřák který umí ohmy. Pak zapneš klíček a rukou v klidu hneš klapkama z jedný strany na druhou.


Já mám za to, že když zapneš klíček, klapkama už nehneš, leda že by jsi přepral servomotor, který je natáčí. Ale odpor dráhy na potenciometru můžeš měřit i s vypnutým zapalováním. Jen se divím, že na tuhle kontrolu nepoužiješ svou diagnostiku, přesně k tomu účelu je určená. Než se bez by-pass konektoru spolehlivě nakradeš na potenciometr, projebeš půlhodiny.

(reakce na) Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

28.2.2017 v 17:39 | Nahoru | #46
geloš>
Máš recht upsal jsem se s klíčkem :) lze změřit i bez něj. A jinak furt lepší se jebat s mašinou než třeba v práci :D

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

1.3.2017 v 16:43 | Nahoru | #47
Mufiozo> Po vypnutí klíčku se ozývá ISC ventil, zřejmě se ještě nastavuje do nějaké výchozí pozice. Dnes se mi dostal pod ruce V-Strom 650 2010, což je shodný model s tvým strojem, tak jem si na tebe vzpomněl. ISC ventil najdeš zevnitř na rámu vpravo hned za krkem řízení, zvenku je v tom místě regulátor napětí, tak hned za ním. Závada na tomto dílu samozřejmě může způsobit potíže při volnoběhu, ale myslím, že na chod motoru v otáčkách už má velmi malý vliv.

Znovu ti musím zopakovat, co jsem psal už na začátku. Kdyby jsi obětoval 500 Kč, navštívil někoho s diagnostikou a znalostma o jejích možnostech, asi bys už věděl, co tvoje motorka potřebuje.

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

9.3.2017 v 02:41 | Nahoru | #48
No, takže jak se oteplilo, tak to přestalo. Akorát dneska mi to vynechalo cestou z prace - a byla největší zima za posledních několik dní. Relé palivové pumpy jsem vyzkoušel vyměnit za nové a očividně to nepomohlo.

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

22.4.2017 v 22:50 | Nahoru | #49
Tak zatim furt nic, ted jak byla kosa tak to zas tak decentne udelalo. Spojitost s teplotou je jista. Doufam ze to nebude vadnym cerpadlem, ktere zacne blbnout v zime. Nicmene nemyslim si to, nebot garaz mame vyhrivanou a motorka zacala skubat vzdycky tak po 10 min jizdy, myslim ze to je prilis malo na to, aby se o tolik snizila teplota benzinu v nadrzi a to ovlivnilo cerpadlo.

Udělám prostě tohle: oservisuju Všechno okolo, co je třeba, jako třeba ventily a svíčky, a umyju si motorku, třeba to pmůže a chci zkusit nalit do benzinu aditiva pro cisteni palivove soustavy. A co bych si ještě přaĺ, tak budík na měření tlaku paliva

Naposledy editováno 22.04.2017 23:20:23

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

28.5.2017 v 13:50 | Nahoru | #50
Takže nečekaně podezření padlo na senzor teploty. Ještě by mohl být ve hře senzor tlaku. VStrom rv 2007 má dva senzory tlaku, z každého vede hadička do jednoho vstřikovače. Nevím zda to měří tlak či podtlak. Senzor teploty je takový čurament na dvou drátcích zasunutý do airboxu.

Dělal jsem si synchro ale K7 stromek na to potřebuje diagnostiku, protože se musí vstřikováni nastavit do nějakého speciálního režimu. To neplatí pro synchronizaci klapek, na to stačí jeden šroubek u plynu. Dobře jsem si zanadával, když jsem hledal podtlakové výstupky pro napojení vakuometru. Nevím proč, ale ty kundy ze Suzuki dali na všechny hadičky sponky, které nemají vyhnuté očka, aby se daly dobře mačkat. Asi by to bylo moc nákladné, vyhnout ty očka, nebo co. Mám dorasované polštářky prstů.

Než začnu víc laborovat, udělám ještě ventily, ať je jistota, že je všechno cajk.
Video se zvukem, co jsem ho tu posílal, se týkal ISC Ventilu. Jedná se o ventil, který přivádí vzduch z airboxu do vstřikovačů při volnoběhu, když jsou primární klapky v zavřené poloze. Něco s ním asi je, ale počítám že má efekt jen při volnoběhu.

Spletl jsem se když jsem řekl, že odpojením senzoru se odpojí všechny senzory. Odpojí se jen ten jeden senzor a jeho výstup se nastaví na konstatní hodnotu danou výrobcem.

Aktuální stav je takový, že motorka trochu ztratila výkon v nízkých otáčkách a nevím jestli je to jen zdání, ale příjde mi, že ve vysokých otáčkách jede líp. To by mohly způsobovat moc malé ventilové vůle.

Měřil jsem benzínovou pumpu testem průtoku: napojí se na 12V, zapne se klíček a při iniciálním zapnutí by pumpa měla vypumpovat minimálně 300ml benzínu. Což se taky stalo, takže pumpa je ok. To ovšem měří jen pumpu, jak je na tom tlakový ventil je druhá věc a na to je potřeba manometr.

Potom je třeba zjistit, co s tím ISC ventilem. Mohl by snad mít efekt na to, že mi ta motorka od 3000ot. netáhne, jak by měla? Těžko říct. Další věc je teplotní senzor. Ten otestuju jednoduše tak, že ho prostě odpojím. Tím by se měla nastavit teplota na 40°.

Naposledy editováno 28.05.2017 14:03:28

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

6.7.2017 v 18:42 | Nahoru | #51
Takže udělal jsem ventily a udělal jsem synchro plynových klapek. Ještě jsem neudělal synchro podtlaků vstřikovacích těl, je na to třeba diagnostika a mě zrovna odešel notebook.

Diagnostika neukazuje žádnou poruchu. Všechny senzory zdá se fungují i vizuálně. Přesto problém přetrvává. Nyní v létě se mi nestane, že by volnoběh úplně vypadl, asi proto, že je teplo. Přesto však když rychle akceleruju a potom zastavím na křižovatce, tak se volnoběh trápí při 1000ot. V zimě by to tipnu si chcíplo.

Mám podezření na ISC ventil, který po vypnutí motoru podivně zařve. Něco v něm nefunguje. Ještě jsem se nedostal k tomu, abych ho otevřel a zkontroloval.

Motorka po seřízení ventilů jede dobře ve vysokých otáčkách. Nastavil jsem je k horní toleranci, neboť ventilové vůle se vlivem zaklepávání ventilů do sedel zmenšují, takže je nebudu must dlouhé kilometry seřizovat znovu. Přesto není to úplně ono v nižších otáčkách, myslím že motorka v nich jezdívala trochu líp. Sázím na opravu toho ISC ventilu a seřízení vstřikovacích těl.

Úplně mi moc není jasně seřízení klapek. Má se to dělat při volnoběhu, jenže mi to přijde jako kravina a to ze dvou důvodů:

1. Seřízení těl se také děje při volnoběhu * jak od sebe odlišit špatné seřizení těl a špatné seřízení klapek, když je u obojího stejná metrika a obě seřízení se překrývají?
2. Na volnoběh jsou zaklapnuté sekundátní klapky a primární klapky. Jak to má potom smysl seřizovat při volnoběhu?

Zkrátka a dobře jsem se na to vysral a seřídil jsem to pod velmi mírným plynem, protože na volnoběh jsem to měl seřízené, ale při velmi malém přidání plynu se to celé rozhodilo. Až budu mít notebook a budu moct seřídit těla, tak si s tím trochu víc pohraju, ale přijde mi to každopádně poněkud debilní.

Ještě si chci zkontrolovat, že oba válce mají stejné tlaky, takže jsem koupil tlakoměr.

Naposledy editováno 09.07.2017 17:41:31

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

25.7.2017 v 11:34 | Nahoru | #52
Ahoj,

měl jsem podobný problém na SV 650 rok 2005, to je stejný motor se vstřikovači..
Po mnoha pokusech se zjistilo, že tlak benzínového čerpadla je nízký. Po výměně čerpadla jede motor OK i v malých otáčkách rovnoměrně bez cukání s výborným výkonem a spotřebou do 5 l/100 km při dálkové cestě 4,2.
Mám najeto 55000 a olej měním co 6000 km a prakticky nic nedolévám.

Zdravím
Sten

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

25.7.2017 v 13:23 | Nahoru | #53
Tlak cerpadla jsem zkousel prutokovym testem a je ok.

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

15.8.2017 v 20:31 | Nahoru | #54
Jó, vypadá to jako hra na schovávanou. V takových případech to může být vším možným. Není to sice tvůj případ, ale vzpomínám, jak mi něco podobného začalo dělat auto. Už jsem nevěděl co s tím a pak se zjistilo, že stačilo vyčistit krokový motorek. A podruhé když jsem měl stejný problém stačilo pořádně dotáhnout víko vzduchového filtru a problém byl okamžitě vyřešen. Vyměnil jsem totiž filtr a na dotažení víka jsem si vzal už malý lehký šroubováček. Pořádně jsem to nedotáhl, víko netěsnilo a problém na světě. No tvůj případ to není a nejedná se o auto. Tak jsem zvědav, jak ti to dopadne...

Nedrží volnoběh a občas vynechá za jízdy - začlo to v mrazu...

27.10.2017 v 12:13 | Nahoru | #55
Hoj uz jsi prisel na ten problem?zacni nejednodussimi vecmi!hlavne to cerpadlo,jak pisou ostatni! Kolik ma Strom najeto?vytahni cerpadlo z nadrze,cely ho rozeber a ten zapouzdreny filtr,profokni plicema a uvidis jaky ma odpor.proplachni ruznymi odrezovaci+stlacenym vzduchem.dalsi pak bych zkusil pojistky co vedou rele-jednotka-vztriky(studeny spoj)a zadna diagnostika nic neukaze!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad


TOPlist