globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Časování rozovodů
22.12.2016 v 21:29
Ahoj, rozhodil jsem motor, jelikož motorka byla taková líná, neměla takový ten razantní nástup po přidání jak mají jednoválce. Je to XL 600 LM PD04
Karbce jsem měl venku, všechno sedí a je nastaveno podle manuálu, ale motorka po přidání plynu zrychlovala pomalu, když jsem jel na kámošovi tak to mělo snahu jít i na zadní, dostal jsem tip, že mužou být skočený rozvody o 1zub, tak jsem to rozhodil a časování nesedí uplně přesně, ale jeden zub to podle mě není. Motorka má najeto 57tis a barva na hlavě kudy se zasouvá pružinka není vůbec odřená, tak je možný, že to je všechno původní.

Chtěl jsem se tedy zeptat jestli takový rozdíl v časování může mít za následek takový projev výklonu.
Jinak motorka chytá pěkně, jak za tepla tak za studena na šlápnutí i na starter a olej nebere.






Naposledy editováno 22.12.2016 21:41:37
Předchozí
1 2
Následující

Časování rozovodů

27.12.2016 v 19:54 | Nahoru | #31
problém že u hondy není klasický napínák, kde se vysouvá kolík co tlačí na lištu, ale pružina která tlačí na napínák a ten na vodící lištu, kde nejde nijak zjistit jak moc už jsou rozvody vytahaný FOTO
jinak plný plyn je jasná věc

Jinak taky už tipuju že bude mít malou kompresi

Časování rozovodů

28.12.2016 v 08:34 | Nahoru | #32
Hele a co taková malichernost jako ventilový vůle ;)

Časování rozovodů

28.12.2016 v 09:51 | Nahoru | #33
Podivej se, jaky mas velikosti trysek - podle tohoto odkazu by mely byt original 118 nebo 120 primar i sekundar, pokud se jednalo o neskrcenou verzi:
http://www.xl600.de/...fsystem-ansaugtrakt/
Jo a pak je tam takova ficura - AirCut ventil, zkus jestli spravne chodi.
Jinak skrceni XLka na 27PS se delalo jinyma vackama, takze jestli mas skrcenou verzi, poznas jedine tam (v odkazu sice pisou, ze se to pozna i podle vyrobniho cisla podvozku, ale nepisou jak nebo jsem to nepochopil spravne).

Časování rozovodů

28.12.2016 v 09:57 | Nahoru | #34
Jinak podle tohoto odkazu a posledni fotky mas vacky v pyci, coz skoro urcite bude jeden z duvodu lenosti motorky:
http://www.offmoto.c...php?id=2078&p=12

Časování rozovodů

28.12.2016 v 10:20 | Nahoru | #35
díky za dokaz trysky tam mám 115 primár a 118 sekundár.....a vačky jsou sice v píči, ale nejsou vydřený, ventilové vůle byly O.K výfuk 0,15 sání 0,1

Časování rozovodů

28.12.2016 v 19:53 | Nahoru | #36
Trochu vytáhlej rozvoďák+vačky v pyči.. dej to o zub dopředu . Já mám verzi bez startéru a taky moc nejede. Popravdě od takovýho šlehače to ani nečekám. Jestli nebude celý problém, že jemu to jede moc Na tu kompresi to moc nevidím. Jak píšeš, olej nežere. Měl jsem Kawu, ta už trochu hulila, ale jela. Možná na pětku by se těch pár zmizelých koní projevilo ale neměl jsem srovnání.

Časování rozovodů

29.12.2016 v 09:32 | Nahoru | #37
já už konečně sehnal nastavení jak moc se má spožďovat to druhé šoupě, takže repásnu vačku, dám nový řetěz a pružinku napínáku a složím to zpět

Časování rozovodů

4.1.2017 v 17:04 | Nahoru | #38
Pravděpodobně máš motor celkem v cajku na ty km. Tyhle XLka s motory PD04 (s elektrostartérem a nakopávačkou) mají dlouhý první kvalty, a tedy i línější, a celý to bylo dělaný spíš na dlouhej dojezd. Takže to sice jezdí za 3,5l/100km, ale neni to žádnej trhač cest a rychlostních rekordů. Mají označení XL 600LM nebo RM (LM s velkou nádrží, RM s malou nádrží a větším sedlem). Ostřejší verze bez elektrostartéru mají motory PD03 a označovaly se jako XL 600R. Ty už jsou o něco živější, ale civilnější než XR 600. Já jsem si PD04 oblíbil jako fajn univerzální úspornej přepravní prostředek do práce a zpět, podle nálady silnicí nebo lesem. Ale když si chceš zablbnout s živým endurem, doporučuju XR. Nebo od konkurence Suzuki DR, to má tendenci se zvedat na zadní i na dvojku. Jinak moje vačka vypadá dost podobně, ale zatim jsem nerepasoval. Teď řešim jinej problém - utíká mi olej z rámu do motoru po odstavení a nevim proč. Asi zkusim vyměnit těsnění kolem čerpadla oleje, uvidíme, jestli to pomůže. Jo a ještě dodatek k těm pístním kroužkům. Než se do něčeho takovýho pustíš, ujisti se, že je ještě seženeš. Mně se to nepovedlo.

Naposledy editováno 04.01.2017 17:07:18

Časování rozovodů

4.1.2017 v 21:50 | Nahoru | #39
Ten unik oleje z rámu je hodně častý XL,XR, NX, FMX. Já to u mého spozoruju tak po týdnu stání kdy klesne hladina. Po měsíci jsem na minimu. . Můžeš zkusit O´kroužky okolo čerpadla a rovnou proměřit čerpadlo samotné, ale to by mělo být v cajku. Já ted sháním O´kroužek co těsní olej do filtru z čerpadla, průměr trubičky je 10 a průměr v karteru je 14, tak jsem vzal kroužek10x14 a nesedí. Těch 14 dobrý ,ale bude to chtít tak 9,5 jinak je volný. Pak ještě nový gufero co drží tlak nahoru do vačky, jen jsem sehnal o 1mm užší, ale to nevadí.

Pravda že pístní kroužky samotný jsem našel, jenom pístní sadu.Jedině TADY ale jen standartní rozměr Uvidím až to složím kolik naměřím tlak

Naposledy editováno 04.01.2017 21:52:17

1 reakcí na tento příspěvek Časování rozovodů

7.1.2017 v 21:02 | Nahoru | #40
Nu, u mě ten únik oleje z rámu znamená pokles pod dolní čáru během pár hodin a teče olej ze spodku, předpokládam, že kolem šroubu pro kontrolu hladiny ve skříni. Nu, mam v plánu to rozhodit, proměřit čerpadlo, vyměnit těsnění a snad to bude OK. Je tam ňákej pístek, kterej má asi pouštět olej z rámu na výstupu z čerpadla do filtru, tak ten taky skouknu a zrepasuju, to nestojí čerta. Jinak ještě k tomu šroubu bohatosti směsi - některý modely ho měly jen při náfuku vzduchu ze strany. Možná tam máš karbce z jinýho modelu než PD04.

(reakce na) Časování rozovodů

8.1.2017 v 17:35 | Nahoru | #41
Blader> některý modely ho měly jen při náfuku vzduchu ze strany. to mám přesně já

Časování rozovodů

13.1.2017 v 18:57 | Nahoru | #42
Ahoj lidi přišel mi nový rozvoďák a když ho nasadím tak nesedí uplně na zubech jako ten starý, měřil jsem ho a ten starý je vyšší než novej. Tak nevím jestli o můžu nechat nebo ne. Starý má na sobě značku ,,M,, Morse ? a nový je od D.I.D.









Časování rozovodů

14.1.2017 v 14:47 | Nahoru | #43
Dopředu hlásim, že ti konkrétně neporadím Setkal jsem se na autech s jiným profilem zubu. Jednalo se o řemen. Bylo to na stejném motoru, jen jiný ročník.

Časování rozovodů

3.12.2018 v 11:49 | Nahoru | #44
Sic dost pozdě ale nejak6jsem koukal že máš asi stejné karburatory levý i pravý ja mám levej cca o 0.5cm menší difusor než na pravém ve kterém je i větší tryska a to 100 oproti 120ti na sekundárním který jde o 1/3pozdeji. Pak ještě to kté smesy pokud to mám blbě seštelované tak buďto střílí v otáčkách nebo do nich vůbec nejde, měl sem tu možnost projet i xr z roku 92 a zase takovej rozdíl to nebyl jen bylo znát že se lépe ovládá oproti mojí pd03 z 83 jinak na svižnosti je moje živější asi proto že jezdím převod 16x41 oproti 14x44
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivové hadičky Honda XL 600, Honda XL 600V Transalp tox232 6 2.12.2022 v 10:27 350_634
Servis Honda XL600r Honda XL 600 Pavlioso 17 18.7.2022 v 16:52 MedWed
honda xl600 nechce naskocit Honda XL 600 jany626 16 7.6.2022 v 15:14 Pavlioso
Honda xl 600 r Honda XL 600 Kroskař 2 17.3.2022 v 19:00 PetNed
Honda xl 600 r Honda XL 600, Honda XL 650V Transalp, Honda XL 500, ... N.I.C.K. 2 25.12.2021 v 18:11 N.I.C.K.


TOPlist