Jde o to, že mám slevovej kupón na tři litry - přenosnej, kterej může uplatnit kdokoliv kdekoliv. Já ho v nejbližší době asi nevyužiju, tak su ochotnej ho někomu věnovat (jo, tím myslím jakože zadax). Kdyby teda někdo uvažoval třeba o nákupu zrovna tohodle stroje pro manželku, nebo pro staršího tátu, vyšel by ve finále na 21000, což si myslím že rázem vyrovná jeho čínskej původ a společně s dvouletou zárukou vyřeší problém s jednoduchým a levným bzukadlem pro nějakého civilního nemotorkáře.
Prosím velevážené všudypřítomné "motorkářské" frajery (kteří sice obvykle jeli maximálně na půjčené MZ 150, sami žádnou pojízdnou mašinu nemají, ale rozumí všemu víc než futrál na brouky Pytlíky), aby se zdrželi velechytrých komentářů o tom, jaká je to sračka a že je tisíckrát lepší koupit si vydechlýho japonce po šestým majiteli s nedostupnejma náhradníma dílama, než - motorkářský bože, odpusť - fujtajbl novou čínu...
Prostě nabízím třítisícovou slevu do Auto Kelly (je to na nákup čehokoliv s celkovou cenou nad 15 tisíc), bo je škoda aby propadla a to je všechno. Dík.
1 reakcí na tento příspěvek Skůtry Auto Kelly
Za tu cenu fakt není co řešit.
Hlavně ale hoši, jestli o tom někdo uvažuje, tak na nic nečekejte - je totiž poslední šance ! Od 1.1. (což je za tejden, žeano) už NEPŘIHLÁSÍTE žádnou novou motorku bez EURO 4, což tyhle skůtry samozřejmě nemají. Jakmile teda skončí doprodej všech těhdle karbeců, tak nový skůtry budou všude zatraceně dražší (než se čínan přeškolí). Což je ale vlastně pro stávající majitele skůtrů dobře - ceny ojetejch pudou hnedka v létě nahoru.

Naposledy editováno 22.12.2016 22:01:49
Kravík píše: Na čínu je to opravdu lepší průměr. Samozřejmě kvalita nedosahuje nových japonců (3 a víckrát dražších), ale sympatický je, že kelly vede kompletní sortiment náhradních dílů - od kapotáží až po poslední šroubky a asi není důvod, aby je neměli i do budoucna, přičemž obchod maj v každým větším městě.
Za tu cenu fakt není co řešit.
Hlavně ale hoši, jestli o tom někdo uvažuje, tak na nic nečekejte - je totiž poslední šance ! Od 1.1. (což je za tejden, žeano) už NEPŘIHLÁSÍTE žádnou novou motorku bez EURO 4, což tyhle skůtry samozřejmě nemají. Jakmile teda skončí doprodej všech těhdle karbeců, tak nový skůtry budou všude zatraceně dražší (než se čínan přeškolí). Což je ale vlastně pro stávající majitele skůtrů dobře - ceny ojetejch pudou hnedka v létě nahoru.
To, že je nepřihlásíte ale bude vina prodejce, pokud je má na skladě



Píšu snad jasně že "AŽ SKONČÍ DOPRODEJ všech těchdle karbeců", ne ?
Prostě pokud AutoKelly u svejch skladovejch zásob nahlásilo VINka na MDČR, pudou samozřejmě tyhle MAXONY ještě přihlásit. Jakmile ale AK zásoby vyprodá, další už brát nebudou, protože by byly nepřihlásitelné. Tudíž jestli budou chtít dál prodávat skůtry, budou muset začít prodávat nějaký jiný, nový, splňující EURO4. Takže teď je jak píšu poslední šance na nákup levnýho skůtru. Fakt nechápu co je na tom nepochopitelnýho...

A co asi píšu, ty pane chytrej, když to prodejce nenahlásí, tak smůla, když vin nahlásí tak si klidně motorku s euro3 koupím i v květnu.
Toto jsi napsal ty což není pravda:
Hlavně ale hoši, jestli o tom někdo uvažuje, tak na nic nečekejte - je totiž poslední šance ! Od 1.1. (což je za tejden, žeano) už NEPŘIHLÁSÍTE žádnou novou motorku bez EURO 4
Ty co už vyrobený a dovezený sou a čekají na prodej, totiž zpravidla už taky mají vystavenej velkej TP, kterýmu se říká čistopis, žeano. A velký TP si dodavatel jaksi netiskne doma na inkoustovce, ale má je přidělený od ministerstva dopravy. Pokud nějakej prázdnej použije, musí zpětně nahlásit, na co ho použil. To je celá ta záležitost o který noviny zkresleně píšou jakoby snad existovala na ministerstvu nějaká oddělená databáze, kam se musí stroje s EURO3 speciálně hlásit. Ne, nemusí, automaticky se to činí zápisem VIN při online zakládání čistopisu do registru ANVR. Takže když si koupíš na Silvestra odpoledne chrchla a dostaneš do ruky čistopis techničáku, máš jistotu, že budeš mít ještě celej rok na přihlášení. To snad každej ví a chápe.
Moje zmínka o nejvyšším čase se týkala POUZE skůtrů AK, který sou nabízený ve slevový akci do konce tohoto roku. Nic víc, nic míň. Podívej se do záhlaví tématu, čeho a kterejch motorek se tohle téma týká - aspoň teda já to tam vidím přímo vyjmenovaný.
Pěkný svátky všem.
1 reakcí na tento příspěvek Skůtry Auto Kelly

Naposledy editováno 23.12.2016 15:30:26
Normálně se nezapojuju do debat o čínských skútrech, ale tohle mě dožralo. Až na tu tvou čínskou jebku za dva roky neseženeš ani ventilky do pneumatik, tak já do svého tou dobou 25letého vydechlého japonce s druhým duplikátem za popsané TP seženu všechno.
Naposledy editováno 23.12.2016 18:36:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skůtry Auto Kelly
ja1 píše: jen nevidím důvod proč by se auto kelly poté zabývala náhradními díly pro skutr co se nebude smět dovážet a prodávat,... tuším že to dopadne jako Juki... náhradní díl se bohužel již nevyrábí
Nevidíš důvod ? Dobře - zeptám se tě stejně. Proč se Auto Kelly zabývá náhradními díly na Ford Mondeo 1.6i rok 1998, když už se skoro dvacet let nevyrábí ? Jednoduše proto, že AK není primárně prodejce motorových vozidel, ale prodejce náhradních dílů na ně. A protože tady těch jedničkovejch Mondeí pořád ještě pěknejch pár tisíc jezdí, je dobrej byznys na ně mít nový díly. Vzhledem k tomu, že jenom AK tady těch skůtrů prodalo taky slušnejch pár tisícovek, bylo by samo proti sobě, kdyby náhradní díly na ně do budoucna nenabízelo, když je předem daná cílová skupina zákazníků. Vzhledem k tomu, že třeba motory nějakou extra trvanlivost mít nebudou, bylo by podnikatelsky dost krátkozraký se teď jima dostatečně nezásobit (zvlášť když teď rázem budou za babku) a pak z toho pár let mít zajištěnej profit. To je jednoduchý jako facka. Možná dokonce že i za pár dolarů nakoupí pár dalších skůtrů co ještě číňan nikde neudal a jednoduše je rozeberou na náhradní díly.
Zrovna tohodle bych se teda až tak nebál - vzhledem k plánovanýmu "životnímu cyklu" skůtru třeba u mě jako prvního majitele (co já vím - řekněme tak šest let ?)....
Naposledy editováno 23.12.2016 18:52:56


Naposledy editováno 23.12.2016 20:44:06
1 reakcí na tento příspěvek Skůtry Auto Kelly
Abych ti ale přece jen odpověděl - všechno vidíš moc černě, uvědom si co je Auto Kelly a jak funguje. To není Pepík Vaněčků od vás z ulice, který má na účtě padesát tisíc a když potřebuje nějaký díl, tak si ho teprve objedná z Ýbeje, nebo snad dokonce přímo u výrobce. AK má vlastní sklady. Je to na naše poměry velká firma a tak nějak bude mít i slušný kešflou. Pokud koupila třeba pět tisíc skůtrů, koupila rovnou s tím určitě pár stovek kusů v náhradních dílech. Tak se to dělá - a právě proto, kdyby se přestaly vyrábět. Schválně sem se podíval na jejich web - a jak tady někdo psal, opravdu maj na ty skůtry každej šroubek. SKLADEM. Prodávaj tyhle sráče asi pět let. Díky tomu, že maj vlastní partnerský servisy, už teď vědí naprosto přesně, co se u těch motorek sere a kolik čeho se za rok prodá. Pro průměrnýho člověka, kterej zná Excel pak není problém u nich udělat seznam nejvíc potřebnejch náhradních dílů společně s předpokládanejma počtama vzhledem k provozvanejm exemplářům a těma se třeba na období deseti let dostatečně zásobit. Nákupka skůtru u výrobce při tomhle megaobjemu je hodně pod deset litrů. Takže když teď koupíš celýho skůtra a za tři roky prodáš za desítku jenom motor, máš všechny ostatní díly zadarmo a tudíž co prodáš to prodáš a co neprodáš s klidným srdcem za čas odepíšeš a dáš do šmelcu. To je podstata toho, jak tyhle velký prodejci náhradních dílů fungujou.
Když si toho skůtra teď já osobně koupím za dvacet a za šest let (pokud bude ještě jezdit) ho třeba za desítku prodám, už mě žádný díly bolet nebudou a tu starost bude mít novej majitel. Nechystám se kupovat tohodle ojetýho skůtra za deset let, kupuju novýho TEĎ.
Ale i tak - přesně tenhle stejnej motor rvou číňani minimálně do dvaceti dalších modelů a nedivil bych se, kdyby jeho pajšl (minimálně karbenátek zaručeně jo) neběhal v dalších milionech sekaček, nebo elektrocentrál. Problém bude časem samozřejmě třeba s plastama - ty nebudou, jako u všeho. Ale mechaniky a dílů na ni bych se určitě nebál.
Navíc on číňan na silvestra s výrobou neskončí. Jen prostě ty skůtry bude prodávat tam, kde ještě šílenství s emisema atd. tolik nepokročilo. Třeba v Rusku. To je pro něj daleko větší trh než všechny státy EU dokupy.
A budeš se třeba divit, ale on milej bambusák dokonce pár let i ty díly velice ochotně dodávat bude. On totiž příkladně třeba v Anglii se doteď ve velkým prodává skůtr s názvem LEXMOTO MATADOR. Zkus si ho dát do Google a podívat se na nějakej obrázek

Prodává se pod jinejma značkama v Řecku (na ostrovech oblíbenej a nejčastější typ v půjčovnách) , v Rusku, v Holandsku - jsou to desítky či spíš stovky tisíc kusů a o tom si mnohé japonské značky u svých modelů můžou nechat jenom zdát. Není důvod pro tak velkej trh nedodávat náhradní díly ještě pěknejch pár let. Dokud bude poptávka, číňan výrobní linku nesešrotuje, maximálně ji prodá nějaký další, chudší firmě a ta bude díly valit dál.
Ale znova říkám - nikoho nepřesvědčuju k nákupu skůtra MAXON. Jen nabízím slevu, která se dá při jeho nákupu uplatnit. Stejně tak dobře se ta sleva dá u AK uplatnit třeba na elektrokolo. Nebo na zouvačku pneumatik. Nebo na dvacet nafukovacích pan se třemi otvory v žlutočerném provedení a nápisem AUTO KELLY kolem škabrnice...
Naposledy editováno 24.12.2016 17:19:01

Naposledy editováno 24.12.2016 17:12:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupě skútru Maxon Ardour | Fukušima | 5 | 10.1.2023 v 16:34 E-Ryc |
Lambda sonda Maxon Ardour | Markdjus | 4 | 7.8.2022 v 22:34 Romans512 |
regulátor tlaku paliva Čína Maxon | kawasaki-man | 5 | 16.6.2022 v 23:09 HornisGSX |
Kontrolka na palubní desce Maxon Ardour | Markdjus | 6 | 1.6.2022 v 21:11 udinar |
Seřizování ventylu maxon ardur 125 ... Maxon Ardour | Markdjus | 3 | 28.5.2022 v 17:41 udinar |