Téma: Ostre / tupe
15.12.2016 v 09:26
Trosku me posledni dobou zajimaji endura a krosky. V debatach nachazim dva pro me ne prilis jasne a specifikovane terminy. A to presne ostre a tupe enduro nebo kroska.
Muze mi nekdo prosim rict jaka je specifikace tady tech terminu? Co je ostre a co uz ne? Kde se to lame z tupeho na ostre a naopak?
Diky
Muze mi nekdo prosim rict jaka je specifikace tady tech terminu? Co je ostre a co uz ne? Kde se to lame z tupeho na ostre a naopak?
Diky
Zeptam se jeste jinak.
Pokud nekdo bude chtit tak at odpovi, ten co nebude chtit tak at mlci. Pisu to zamerne, protoze se najdou urcite protivci a jini divnolidi, co ani nemlci a ani neporadi a jen napisou at si to vygugli a podobne
Ca tedy takova udrzba a jak casto u ostreho endura obnasi? Co to stoji? Ktera znacka ma nejdostupnesi/nejlevnejsi dily?
....pochopil jsem ze cim vetsi obsah tim mene casty servis, takze rekneme, ze se bavime o cca 400-500ccm nebo tak neco..
Pokud nekdo bude chtit tak at odpovi, ten co nebude chtit tak at mlci. Pisu to zamerne, protoze se najdou urcite protivci a jini divnolidi, co ani nemlci a ani neporadi a jen napisou at si to vygugli a podobne
Ca tedy takova udrzba a jak casto u ostreho endura obnasi? Co to stoji? Ktera znacka ma nejdostupnesi/nejlevnejsi dily?
....pochopil jsem ze cim vetsi obsah tim mene casty servis, takze rekneme, ze se bavime o cca 400-500ccm nebo tak neco..
irmscher1000 píše: Ktm freeride je úplně na hovno a navíc drahé to už radši exc 450
Povozil som sa na tom a tvrdím že 250Freeride 2T je fantastická motorka./3504Tje trošku o ničom/. Keby som okrem endura neskákal motorkrosové lavice
by som si ju kludne kupil. Aj ked mám za sebou už všetky kubatúrý. S tou motorkou si ako ako začiatočník dovolíš také veci
že s EXC 450kou môžeš o tom len snívať.Predal som GG EC 300, 3mesiace som nesedel na motorke a tak som stým preskočil zvalený strom, že som nechápal a žiaden trialista teda nie som. Inak mám 186cm. S GGasom by som po 3
mesiacoch pauzi plakal a le tu som sa škeril okolo celej hlavy
A je to bez údržbové ako kosačka na trávu Ide to krásne lineárne, lebo to nemá príveru, fakt pecka, nie len na začiatok.
Naposledy editováno 15.12.2016 18:28:31
zelva: ten servis je vsude plus minus stejnej - cca 10hodin olej - cca 50-100hod pist, rozvody, tlumice.... to je u hobika cca jednou za sezonu.
ono kdybys to koupil novy, tak je to v poho, jen menis olej a za dva roky to prodas za 100+
pruser te motorky za kilo je ten ze to ma plus minus tu historii co pisu - tzn bud te pro klid duse ceka celkova GO a nebo cekas co se vysere a za kolik :) moc lidi neprodava motorku co do ni nasypali 30-40za GO :)
takovej hrubej odhad muzes brat ze te kazda hodina svezeni stoji 800-1000kc :)
jestli potrebujes nutne neco lehkyho a s rozumnym servisem, musis koukat po tech mensich motorkach co do nich davaj ty 200-250vzduchace - ruzny ajp, beta alp,.gasgas cami atd... casto jsou to do skoroendura predelane trialky - s vyhodama i nevyhodama co tenhle mix prinasi...
ono kdybys to koupil novy, tak je to v poho, jen menis olej a za dva roky to prodas za 100+
pruser te motorky za kilo je ten ze to ma plus minus tu historii co pisu - tzn bud te pro klid duse ceka celkova GO a nebo cekas co se vysere a za kolik :) moc lidi neprodava motorku co do ni nasypali 30-40za GO :)
takovej hrubej odhad muzes brat ze te kazda hodina svezeni stoji 800-1000kc :)
jestli potrebujes nutne neco lehkyho a s rozumnym servisem, musis koukat po tech mensich motorkach co do nich davaj ty 200-250vzduchace - ruzny ajp, beta alp,.gasgas cami atd... casto jsou to do skoroendura predelane trialky - s vyhodama i nevyhodama co tenhle mix prinasi...
Já kdybych neměl 530 EXC(kvůli motardům), tak jak píše assassin asi bych šel do trialky - je lehká(kolem 70-80kg), obratná, servis asi nebude nic extra, naučí tě toho spoustu(pokud teda budeš chtít) a spousta jich je s TP. Akorát s tím asi moc daleko jezdit nebudeš A nebo ještě 250/300 2T enduro, tam tě případná oprava motoru nebude stát tolik.
EDIT: písmenko
Naposledy editováno 15.12.2016 18:59:11
EDIT: písmenko
Naposledy editováno 15.12.2016 18:59:11
1 reakcí na tento příspěvek Ostre / tupe
Hlavně si rozmysli k čemu to chceš.
Pokud chceš občas jezdit po silnici tak chceš tupou motorku, da se na tom sedet, není to nervozni, da se na tom i někam dojet, ma to zámek, v noci svítící světla atd, ze pak maji v terénu 30kg navíc je proste dan za to ze muzou fungovat skoro jako normální motorka.
Pokud chceš jezdit jen a pouze v terénu kup si co nejlehci ostrou třeba 250, je to živé, perfektně ovladatelné a ten terén si na ni uzijes víc než s tupou. Ale i když má spz budeš si každý metr na asfaltu prat abys jel radsi vedle po poli. Takže s ni po cestě jezdit "nejde".
Něco mezi jsou ty ajpy a cami 250. Pokud potřebuješ jezdit na trať po silnici asi dobra volba.
Každopádně pokud si jezdil jen toho zeda 300 a nikdy terén tak v lese zjistis ze i ten ajp je na tebe prekonovany. 400 - 500 ostrá v terénu te bude ničit a bude te stvat jak ti to na ni nejde.
Pokud chceš občas jezdit po silnici tak chceš tupou motorku, da se na tom sedet, není to nervozni, da se na tom i někam dojet, ma to zámek, v noci svítící světla atd, ze pak maji v terénu 30kg navíc je proste dan za to ze muzou fungovat skoro jako normální motorka.
Pokud chceš jezdit jen a pouze v terénu kup si co nejlehci ostrou třeba 250, je to živé, perfektně ovladatelné a ten terén si na ni uzijes víc než s tupou. Ale i když má spz budeš si každý metr na asfaltu prat abys jel radsi vedle po poli. Takže s ni po cestě jezdit "nejde".
Něco mezi jsou ty ajpy a cami 250. Pokud potřebuješ jezdit na trať po silnici asi dobra volba.
Každopádně pokud si jezdil jen toho zeda 300 a nikdy terén tak v lese zjistis ze i ten ajp je na tebe prekonovany. 400 - 500 ostrá v terénu te bude ničit a bude te stvat jak ti to na ni nejde.
Blix> AJP vubec neznam, ale vypada to zajimave. nova motorka za cca 110t
Neni to moc male?
Vcera jsem jeste mluvil se znamym co jezdi enduro, motokros a tak....motorky proste cely zivot a ten rika, ze mam jit rovnou do ostreho endura 350-450ccm
Napr KTM EXC 450. Ze po slnici se s tim jakztakz da, teren super a MX drahu to zvladne taky.
Neni to moc male?
Vcera jsem jeste mluvil se znamym co jezdi enduro, motokros a tak....motorky proste cely zivot a ten rika, ze mam jit rovnou do ostreho endura 350-450ccm
Napr KTM EXC 450. Ze po slnici se s tim jakztakz da, teren super a MX drahu to zvladne taky.
Já byl nejvíc spokojenej s WR450F, kdysi jsem ji koupil od kámoše (první majitel) za 5 let najel 218km, no byla prostě nová. Na moje 198cm/105kg byla ucházející, motor jel jak z praku, servisní intervaly dobré. Si někdy říkám, že se na všechno vyseru, koupím funglovku WR450 a na to moje mrdání po trati a po lesích to musí bejt nafurt..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Údaje v TP Suzuki DR-Z400E | Sláveček1 | 12 | 8.11.2020 v 23:05 karavanista |
Regulátor dobíjení - doporučení, na... Suzuki DR-Z400E | tempest | 8 | 21.10.2019 v 07:42 kovys-moto |
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | Pedl | 4 | 15.10.2019 v 13:14 Pedl |
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | voTTe | 17 | 8.4.2019 v 13:06 voTTe |