globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátor
2.12.2016 v 20:02
Zdravím potřeboval bych poradit se svojí ktm 250 sx r.v. 2005 . Odešla mi svíčka dál jsem novou chvilku to jelo pak zas odešla dám zase novou zas to jede ale pak znovu odejde někdy stačí jí jen sundat vyčistit a pak to zas chytne ujedu 50m a zas to chcípne . Z výfuku se hodně kouří a fluše olej ( viz.foto ) taky se mi zdá že to nějak moc žere . Pokoušel jsem se dohledat informace o továrním nastavení karburátoru ale nic jsem nenašel . Asi to bude velká bohatost směsi na benzín tak jestli by mi tu někdo neporadil jak postupovat popřípadě co vyměnit za díly v karburátoru . Díky za každou radu .





Naposledy editováno 02.12.2016 20:12:06

2 reakcí na tento příspěvek Karburátor

2.12.2016 v 20:14 | Nahoru | #1
jestli ti dříve fungovala ,,nepřemázl si moc filtr ? chcípne i když ji protáhneš pod kudlou ? kamarádovy tohle dělal uštípnutej píst ,.tak opatrně

takhle by měl být karbec na 15-25C 300-700m,n,m přibližně
1 vzdušník
42 volnoběžka
NOZF jehla
4 pozice jehly
168 hlavní

Naposledy editováno 02.12.2016 20:29:14

(reakce na) Karburátor

2.12.2016 v 21:48 | Nahoru | #2
kakasek> Díky ta pozice jehly 4 to se počítá od začátku jehly a posouvám směrem dolu ? :D

Naposledy editováno 02.12.2016 22:37:34

Karburátor

3.12.2016 v 09:08 | Nahoru | #3
vyšší čísla jdou s jehlou nahoru -bohatší směs


ještě si projdi v kabecu sytič jestli dobře zavírá a popřípadě i jehlovej ventil jestli už není vymačkanej

Naposledy editováno 03.12.2016 09:11:40

Karburátor

4.12.2016 v 11:45 | Nahoru | #4
Tak dneska jsem se byl projet nahodil jsem to hned ( bez sitiče ) jedu po rovince tak 300m plnej a pak kopec dolu cca 200 m jedu na bublačku pod kopcem přidám plyn a chcíplo mi to :D takže vyndám svíčku a ta úplně mokrá od benzínu a to jsem to ani nezkoušel nakopnout to asi není dobře ne ? :D Takže někdo nějaké rady ? Že by moc velká volnoběžná tryska ? Díky za rady :D
Jinak svíčku jsem na místě očistil dal zpět pak teda chytla tak jsem jel domu ale musel jsem jet kudlu aby to zas nechcíplo .

Naposledy editováno 04.12.2016 15:46:50

(reakce na) Karburátor

5.12.2016 v 09:15 | Nahoru | #5
kakasek>Tak dneska jsem se byl projet nahodil jsem to hned ( bez sitiče ) jedu po rovince tak 300m plnej a pak kopec dolu cca 200 m jedu na bublačku pod kopcem přidám plyn a chcíplo mi to :D takže vyndám svíčku a ta úplně mokrá od benzínu a to jsem to ani nezkoušel nakopnout to asi není dobře ne ? :D Takže někdo nějaké rady ? Že by moc velká volnoběžná tryska ? Díky za rady :D
Jinak svíčku jsem na místě očistil dal zpět pak teda chytla tak jsem jel domu ale musel jsem jet kudlu aby to zas nechcíplo .

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor

5.12.2016 v 09:27 | Nahoru | #6
nebere ti olej z převodovky ? svíčku máš origo ngk ,,spravnej odtrh ? kolik mixuješ ojej s benalem

NGK BR8ECM odtrh 0.6mm

Naposledy editováno 05.12.2016 09:31:25

Karburátor

5.12.2016 v 10:06 | Nahoru | #7
Podívej se jestli ti při nastartovaném motoru neteče benzín z hadiček přepadů. Někdy když je vychozený jehlový ventil karburátoru, tak se motorka přeplavuje. Záludné je to v tom, že s motorem v klidu ventil drží, ale jak nastartuješ tak vibrace udělají své a pomalu protíká.

(reakce na) Karburátor

5.12.2016 v 11:36 | Nahoru | #8
kakasek> To jestli bere olej bych nejlépe poznal jak ? :D

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor

5.12.2016 v 12:19 | Nahoru | #9
pokud neděláš pravidelně výměnu moc toho na starém oleji nepoznáš ,,jedině změřit když víš že byl pod nějakou měrkou motoru

,,pokud máš někde na karterech přepad ,,můžeš vyzkoušet když beží jestli je z toho znát nějaký znatelný tlak ,.ale muže to dělat spoustu dalších věcí ,,ten karbec máš už ok? fajka neni vypálená ,,svíčka je KO a podobně,,mixuješ kolem 1:50 ?

(reakce na) Karburátor

5.12.2016 v 18:34 | Nahoru | #10
kakasek> ředím 1:50 karburátor rozeberu zítra kouknu co tam je za trysku atd.

Karburátor

7.12.2016 v 15:30 | Nahoru | #11
Když je šoupátko úplně dole a jehla je zajetá v té díře tak má to být úplně utěsněno nebo tam má být vůle ? Díky za odpověď .

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor

7.12.2016 v 16:07 | Nahoru | #12
máš tam číslo jehly NOZF ?

vůle tam klidně muže být NOZF je docelá krátká .,alternativa je N1EE delší jehla ,ale chce to mít aspoň malou zkušenost s laděním
,.opotřebení na tý jehle taky poznáš okem ,,pokud to maš vymrskaný hodně

edit
sem ti to napsal spatně ,.je to vlastně naopak N1EE byla bohatší než N0Zx ,.koukni do manualu bude to tam přesně na KTM

Naposledy editováno 07.12.2016 21:19:26

(reakce na) Karburátor

7.12.2016 v 18:59 | Nahoru | #13
kakasek> Jehla je NOZF vypadá dobře , šlo mi o to jestli není třeba opotřebované to pouzdro do kterého ta jehla zajíždí :D

Karburátor

7.12.2016 v 19:21 | Nahoru | #14
koukni i na jehlový ventil jestli není opotřebený a sytič jestli ti dobře těsní .,pak můžeš kouknout i na hladinu ,ale s tím se zas tolik nehýbe .,ani se to nesere

Karburátor

23.2.2017 v 20:48 | Nahoru | #15
Kámoš měl úplně samý problém, tak se sladil karbec podle manuálu a vše bylo v klidu popřípadě zkus vyměnit cívku ta mu ničila ty svíčky i když ji očistil tak stejně nešla prostě byla kaput
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX borec638 2 3.1.2024 v 18:01 ja1
Vyndání zadního centrálu ktm KTM 250 SX Kohoutkovi 4 21.6.2023 v 19:13 ja1
Přední brzda hluchá KTM 250 SX fghde 11 8.6.2023 v 23:28 EnduroOnRoad
Světla na cross KTM sx125 KTM 125 SX, KTM 450 SX, KTM 250 SX, KTM 520 SX, KTM ... Jirka2948 7 13.10.2022 v 10:41 Elfmen


TOPlist