Téma: Daytona 675 nemá výkon a cuka
20.11.2016 v 20:08
Zdravím lidi, potřebuju poradit.Motorka nemá výkon v celým spektru otáček, cukání ve vysokých otáčkách a je hodně slyšet do airboxu, když se špatně rozjedu tak to párkrát protočí ale nechytne (jako slabá baterie)až kdyz je to studeny, tak to chytne. Měnil jsem benzínovou pumpu, čidlo teploty nasavaneho vzduchu, hadice není skříplá, dobíjí to, tps je v pořádku. A nevím co s tím a vstriky jsem měl v ultrazvukové čističce. už mě nic nenapadá zkoušel jsem odpojit lamdu a žádná změna... Teď už zas nedrží volnoběh a zas nedrží volnoběh pomálu padají otáčky a občas zůstanou viset při jizdě
Vypadá to , že je to větší zoufalství .., takhle od boku ti někdo těžko něco poradí , ale vypadá to (asi to pro tebe nebude
překvapení) , že jde do motoru málo benzínu - chudá směs
, čerpadlo si měnil , patrně i s filtry, tak je třeba pátrat dál po paliv. soustavě , pak jedině do (dobrého) servisu
Naposledy editováno 20.11.2016 23:12:24
překvapení) , že jde do motoru málo benzínu - chudá směs
, čerpadlo si měnil , patrně i s filtry, tak je třeba pátrat dál po paliv. soustavě , pak jedině do (dobrého) servisu
Naposledy editováno 20.11.2016 23:12:24
1 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 nemá výkon a cuka
projdi káble od čerpadla až po relé pumpy, případně nech ještě změřit snímač polohy klikové hřídele. Já měl podobné problémy s GSX-R, nakonec to byla vadná řídící jednotka, nedalo se to poznat ani měřákem, jen lehce hřála, takže jsem ji vyměnil a bylo to cajk Ale je tam toho tolik, že promblém může být kdekoliv. Podle mě to někde v elektrice, někde v obvodu relé pumpy, blinkr relé, ŘJ.
Daytonu neznám, ale nemáš tam nějakou samodiagnostiku? Možná tam máš nějakou chybu a ani o tom nevíš.
Blbne to na studenej motor nebo teplej? Napíš víc, za jakých okolností to blbne, je pak větší šance, že by Ti tady někdo dobře poradil
Daytonu neznám, ale nemáš tam nějakou samodiagnostiku? Možná tam máš nějakou chybu a ani o tom nevíš.
Blbne to na studenej motor nebo teplej? Napíš víc, za jakých okolností to blbne, je pak větší šance, že by Ti tady někdo dobře poradil
já když měl problém s Řj tak jsem jsem tady od kluka sehnal na půjčení (neměl jsem imo.) a hned bylo jasný, že to byla jednotka. Otázka je však, jak se taková jednotka posere? Vady z výroby nebo někde problém v "síti" ?
PS: pohledej ebay, tady inzeráty apod. třeba budeš mět štěstí a koupíš jednotku i s imo + klíče
PS: pohledej ebay, tady inzeráty apod. třeba budeš mět štěstí a koupíš jednotku i s imo + klíče
Jako já si ji pujcim, známe tu samou daytonu, takže v tom problém není, ani imobilizér se neřeší po výměně ale nechce se mi to dávat cca 3000... Jinak tady ty motorky maj velké problémy s regulátorem dobíjení a odchází ruku v ruce i s řj
1 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 nemá výkon a cuka
mně problémy dělal TPS sensor...ale to bylo po pádu na bok, kdy se poškodil a chovalo se to jinak..a nejde to jen tak vyměnit kus za kus, musí se přes diagnostiku (tuneecu) seřídit jeho poloha...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 675 nemá výkon a cuka
RUTAN> s tím počítám že to budu muset vzít prez tuneecu akorát se mi to nechce kupovat pokud si nebudu jistej že je to ono, jinak tady mohl odejít po tom co odešel regler a ten s sebou mohl vzít to tps
silver.wrc> a jsi si jistý, že to dobíjí jak má kolik voltů naměříš na baterce na volnoběh a při 5.000 ot/min?? co tlak paliva, je v pořádku? už se mi stalo, že byla v háji pumpa a chovalo se to dost podobně. mám tu jednu použitelnou...
1 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 nemá výkon a cuka
Jo dobíjení v cajku při přidávání plynu se dobíjení skoro nemění a pod zátěží taky, pumpu jsme zkoušeli z jiný daytony a žádná změna, řídící jednotka v cajku, zkusim tps a když ne tak zas půjdu po čerpadle, myslel jsem že by to mohla dělat lambda ale ta by to takhle nerozhazela
Dle chyby v prvním obrázku nemáš zapojený kabel k k SAI ventilu to je ten ventil rekuperace na levo u krku řízení teda alespoň u Streeta,podívej se na to.Ale na dalších obrázcích je u to skoro stejný zapojil jsi konektory ke všem senzorům nebo máš problém s kostrou,vyloženě ti to píše zkrat na kostru nebo rozpojen okruh.
Dobij do plna baterii to je zásadní,pak kostry
Dobij do plna baterii to je zásadní,pak kostry
1 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 nemá výkon a cuka
Tady na Motorkářích si stahni servisní manuál pro daytonu /5483_workshop-manual/ a tam máš k těm chybovým kódům i návod na jejich odstranění,ale fakt to typuji na slabou baterii nebo blbé kostry.Ty chyby co ti svítí na tuneecu jsi vymazal a naskočí pak znovu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1163, 1164] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 34903 | Dnes v 00:01 assassin |
nedobiji, regulator, jaky? [1, 2] Triumph Street Triple | Blacksite1991 | 50 | 31.12.2023 v 15:54 Strider |
Street Triple Quickshifter problém Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R | LeifCZ | 9 | 13.12.2023 v 12:50 Cipeace |
Koupě Triumph Street triple nebo jiné Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R | Josef142 | 6 | 4.8.2023 v 08:23 Josef142 |
Triumph street triple 675 Triumph Street Triple | anderko666 | 9 | 2.8.2023 v 08:25 Roubi_R1 |