bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klr 250 - po zahřátí nestartuje
19.11.2016 v 21:15
Zdravím, mám problém se sestry Klr250. Celou sem jí po koupi rozebral a opravoval takže se na ní moc nejezdilo a teď mám problém že studená jde nakopnout bez problému na první šlápnutí ale jakmile se zahřeje tak chcípne a dokud nevychladne tak už jí nenastartuju. Zapalovací cívka je nová a CDI bylo v ignitechu na kontrole a je v pořádku, snimač otaček má odpor podle manálu, s jiskrou není problém. Kompresi má, hodnotu už si nepamatuju, můžu změřit. Ventilove vule jsem delal taky podle manualu myslim 0.20. Asi bere olej podle očouzenýho plastu za vejfukem, moc se zatim nenajezdilo abych změřil kolik. Už nevím bych s tím dělal, nechce se mě to úplně rozebírat, nemá někdo nápad čím to může být ? Dík

Klr 250 - po zahřátí nestartuje

20.11.2016 v 12:48 | Nahoru | #1
seřídit bohatost

Klr 250 - po zahřátí nestartuje

20.11.2016 v 13:34 | Nahoru | #2
Souhlas, je to zrejme bohaty. Vysoka hladina nebo vychozenej karburator - trysky a jehla.

Klr 250 - po zahřátí nestartuje

20.11.2016 v 15:24 | Nahoru | #3
Pokud by z za tepla jen nechytala,.myslel bych si to samé.Pokud to zdechne nejde to natočit až po vychladnutí,tipuju součástku v oleji.Můj tip je cívka živící CDI,častý problém i u 650.Řeším to nákupem Ignitechu který je napájen z baterie.

1 reakcí na tento příspěvek Klr 250 - po zahřátí nestartuje

20.11.2016 v 15:30 | Nahoru | #4
Ahoj, já měl ty samé příznaky u husabergu a byly to ventily.

Klr 250 - po zahřátí nestartuje

21.11.2016 v 06:25 | Nahoru | #5
Čau,
doufám že ten odpor na tom snímači otáček si měřil jak za studena, tak za tepla, tipnul bych to na tohle
Tohle přesně mi dělala moje tehdější XL500R

Klr 250 - po zahřátí nestartuje

21.11.2016 v 07:10 | Nahoru | #6
Ako stará je sviečka?
Ako prvé by som pozrel/vymenil tú, treba vždy začať od toho najjednoduchšieho a najlacnejšieho.

(reakce na) Klr 250 - po zahřátí nestartuje

21.11.2016 v 09:37 | Nahoru | #7

Promoe píše: Ahoj, já měl ty samé příznaky u husabergu a byly to ventily.


To je pravda, mala ventilova vule by ten problem mohla delat taky

Klr 250 - po zahřátí nestartuje

21.11.2016 v 10:09 | Nahoru | #8
Svíčka je samozřejmě nový, karburator čistej, tu bohatost uz jsem zkousel a je to pořád stejný, ještě jednou píšu ze CDI je nové od ignitechu a civka je taky nová. Ještě teda zkusim proměřit ten snimač otáček a seřídit ventilovou vůli a uvidime

1 reakcí na tento příspěvek Klr 250 - po zahřátí nestartuje

21.11.2016 v 17:43 | Nahoru | #9
V úvodním příspěvku píšeš na kontrole v ignitechu,teď nové z Ignitechu.V tom případě cívku ze statoru nepotřebuješ a máš určitě základní verzi,protože programovatelná by chybu snímače po napíchnutí ukázala.

(reakce na) Klr 250 - po zahřátí nestartuje

21.11.2016 v 18:40 | Nahoru | #10
Anti> CDI neni nove ale bylo v ignitechu na kontrole a je v pořádku takže jako nové, abych nemusel porad vypisovat, neni programovatelna, snimač jsem měřil za tepla i studena a je to v cajku, ještě jsem dneska dal větši vuli na ventilech a je to porad stejny

1 reakcí na tento příspěvek Klr 250 - po zahřátí nestartuje

21.11.2016 v 18:47 | Nahoru | #11
Zeptám se ještě jednou:CDI je originální zkontrolované Ignitechem nebo vyrobeno v Ignitechu?

(reakce na) Klr 250 - po zahřátí nestartuje

21.11.2016 v 20:00 | Nahoru | #12
Anti> CDI je vyrobene ignitechem kam bylo poslano na kontrolu a je v pořádku

Klr 250 - po zahřátí nestartuje

22.11.2016 v 20:39 | Nahoru | #13
menši aktualizace. jiskru to hazí parádní neviděl bych problem v elektrice. Vule na ventilech je 0.20 na obou. KOmprese na studeném motoru je 90psi , manualu je hodnota komprese 60-114. Nakopl jsem to studený na první šlápnutí se sytičem po minutě zdechla a už jsem ji nenatočil, ale na každý šlápnutí motor bouchne ale dál už nejede. Svíčka je dost černá a mokrá, že by se to uchcávalo ? Laboroval jsem se sytičem a šroubem na seřizení směsi a žádná změna, ještě mě napadá špatná hladina v karburatoru, mohla by to dělat ?

Naposledy editováno 22.11.2016 20:45:44

1 reakcí na tento příspěvek Klr 250 - po zahřátí nestartuje

22.11.2016 v 21:26 | Nahoru | #14
Buď máš něco s karbeccem,nebo to žere olej takovým způsobem,že to nechce hořet...Hladina problém udělá,ale musela by být hodně rozhozená aby to vůbec nejelo.Má kohoutek od nádrže membránu poháněnou podtlakem ze sacího potrubí?Pokud jo,mohl by benzín chcát prasklou membránou přímo do sání.

Naposledy editováno 22.11.2016 21:27:38

(reakce na) Klr 250 - po zahřátí nestartuje

22.11.2016 v 21:54 | Nahoru | #15
Anti> kohoutek je obyčejnej teče to samospadem, ja nevim ttolik žrat olej aby to nejelo snad ani nemůže ne ? ještě kouknu na ten karbec ale už si s tim nevim rady

Klr 250 - po zahřátí nestartuje

29.11.2016 v 11:22 | Nahoru | #16
Tak co, čim to bylo :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Srovnání 250.ccm enduro Husqvarna TE 250, Yamaha WR 250F, Honda CRF 250 F, K... Rocketman 9 14.9.2014 v 21:36 Rocketman
Vačky / Hlava KLR 250 Kawasaki KLR 250 Marťas96 4 1.9.2014 v 18:35 BorekS
KLR 250 Kawasaki KLR 250 PIPI 24 1.12.2012 v 12:59 PIPI


TOPlist