globalmoto_duben_nolan





Téma: Článek na IDNEs
17.11.2016 v 10:10
Dnes jsem utrpěl čtení článku na idnes, http://zpravy.idnes...03_102017_domaci_mav včetně debaty pod článkem. Je mi z toho blivno...co vy na to? Ne až tak na to téma, ale spíše na ten článek a reakce na něj, např. Pavel Řapek 72695
"ubylo autoškol i zájemců o řidičák" To je jedině dobře. Tzv. silné motocykly neslouží k přepravě, ale k zábavě. Často je tato zábava za hranicí vandalismu i obecného ohrožení (kravál, smrad, nebezpečí pro okolí), nehledě na to, že kvůli něčí zábavě může do té doby bezúhonný a slušný člověk skončit v kriminále, když někde "nedá přednost" adrenalinovi, který jede 120 na padesátce. Postupně by silné motocykly měly být zcela vyloučeny z provozu na veřejných komunikacích. Zábava patří na soukromý okruk. Hluk a smrad do středověku. Měl by být povolen pouze elektrický pohon motocyklu, technicky to dnes už není problém. A kdo tohle neunese, ať svůj duševní stav laskavě konzultuje s odborníkem. Není možné, aby pro zábavu jedněch trpěli druzí. Nacházet se v blízkosti komunikací je dnes za trest.

Hnus, co?

(reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 17:32 | Nahoru | #31
titus> Mám no. Nikdy mi to nedělalo problém, dokud jsem nezačal jezdit na motorce a kolo nedal bratrovi. Fakt jsem na něm 6 let neseděl a pak se jednou svezl.
A nepřehazoval jsem, prostě jsem zvyklý, že dojíždím do Téčkové křižovatky a dávám přednost. Není tam vidět, zastavuji. Z dvojky za jedna, stojím a hned jedu, když nic nejede, že... No tak jak jsem se přiblížil ke křižovatce, přibrzdil jsem pravou páčkou, čili zadní brzdou, a pak jsem uplně jak idiot vymáčkl spojku a chtěl podřadit no... Vteřina, blik, zkrat jak svině a už jsem se válel. Debil no

1 reakcí na tento příspěvek Článek na IDNEs

17.11.2016 v 18:11 | Nahoru | #32
Už sem se lek, že jsem divnej jen já, když mám přední brzdu na kole vpravo

3 reakcí na tento příspěvek Článek na IDNEs

17.11.2016 v 18:23 | Nahoru | #33
Kolo nevlastním, ale když jsem na půjčeném skútru zastavoval a výmáčkl "spojku", namaloval jsem krásnou černou čáru a málem to zahodil

(reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 18:26 | Nahoru | #34
Číkus> No vo tom mě povídej, já si pořídil teď skůtra a pořád musím myslet na to, čím zrovna jedu

Naposledy editováno 17.11.2016 18:27:14

(reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 18:56 | Nahoru | #35
Číkus> Nápodobně, jsem si půjčil stroj od ženy a málem jsem se válel.

(reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 19:02 | Nahoru | #36

Kokes90 píše: Podívej se na hodnocení jeho příspěvku na idnesu. Je jasný, že z něj lidi maj většinou srandu a neberou ho vážně. Je to pouze nastvanej plechar co si vylejva srdce a je úplně mimo.


Nie, ten pán nemá rád autá, motorky a psy. Ale sranda s ním na IDnes je..

(reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 19:20 | Nahoru | #37
Číkus, titus> Hmm, pokud tam jsou brzdy normálně, tzn. přední vpravo, zadní vlevo, je to ještě v docela pohodě. Já mam Aprilii Atlantic 500 Sprint a tam je kokotsky vpravo přední brzda (brzdí 1 pístek ze 3) a levou páčkou ovládáš zadní brzdu + zbylý 2 pístky vepředu, takže vlastně veškerou brzdnou sílu. 1 pístkem vepředu neubrzdíš vlastně nic takže vpravo je páčka brzdy úplně na nic a na levý je předek i zadek, prostě všechno. No, taliáni ...

Naposledy editováno 17.11.2016 19:22:02

Článek na IDNEs

17.11.2016 v 19:31 | Nahoru | #38
Na idnesu píšou hlavně naštvaní plechovkáři, co zrovna čekali v nějaké koloně a předjel je cyklista nebo motorkář. Taky tam panuje pěkná cenzura. Smažou i 90 procent příspěvků.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 19:40 | Nahoru | #39

titus píše: Ty máš na kole přední brzdu nalevo?



tak to je standardni umisteni ne?

jinak z lidi co znam co jezdi soucasne na kole a moto (mysleno na kole nejak slusne, ne do hsopody) tak predni vpravo vozi uplne minimum.

Naposledy editováno 17.11.2016 19:43:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 19:47 | Nahoru | #40
assassin> to já právě nevím, kolo jsem si skládal sám a tak mě to prostě vyhovuje. Na nějakej standard nebo normy, kde to má umístěný 95% lidí seru

(reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 19:50 | Nahoru | #41
titus> Tak když si to děláš sám, tak jasně, přece si nebudeš komplikovat život. Já na tom kole zase od té doby nejel, nemám tu potřebu, tak to neřeším.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 19:59 | Nahoru | #42
assassin,titus>
z tech co znam a jezdi kolo i moto to tak (predek v pravo) ma vetsina,.. a k tomu to tak vozi i vsichni australani (vcetne profiku, matthews, evans),
jinak je to asi kazdyho vec, no,.. prehodit to je otazka pulhodiny i s beranama, na MTB deseti minut

Piwell> jezis.. co na to proboha rikaj na technicky ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 20:30 | Nahoru | #43
kerut> Co by na to říkali? Podobné prasosystémy jsou poměrně běžné, např na VFR nebo Superblackbirdu bylo něco podobného.

Článek na IDNEs

17.11.2016 v 20:38 | Nahoru | #44
Nic, je to takhle z výroby, ať si říkaj co chtěj, stejně vědí hovno. Možná to někdy předělám, ale nevim jak jsou dimenzovaný pumpy, pochybuju, že budou stejný ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 20:49 | Nahoru | #45
Číkus> hmm, na poctivym VFR (puvodnim sportu) je to samozrejme normalne, bohuzel tahle "cesta" hondy se pak nejak zprasila uplne cela, z V4 udelali pro me nepochopitelnej cestohnus a z puvodne cestovysavace (radovej motor ma zvuk vysavace proste) zase sport, ovsem v GP jdou stale cestou V4 a vysavace jezdej SBK ...no to by bylo na uplne jiny vlakno a delsi pokec

Piwell> ja bych to asi predelal hned, z tohohle vstavaj vlasy a jde trochu mraz po zadech.. nevim no, skutry jsou vubec tak trosku zvalstni stroje..

Článek na IDNEs

17.11.2016 v 21:15 | Nahoru | #46
Když jsem byl nucen asi před deseti lety mojí tenkrát novou přítelkyní si koupit kolo, tak první co jsem udělal bylo, že jsem přehodil mezi sebou lanovody od přední a zadní brzdy a to jsem v té době ani neměl motorku, ale zvyk z mládí, kdy jsem na fichtlovi najezdil asi 90000 km, mít přední brzdu na pravé páčce mi nikdo z hlavy nevymazal.
Kolo nikomu nepůjčuji, aby se na něm nezabil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 21:33 | Nahoru | #47
kerut> No jak říkám, nevím jak pumpa tý přední brzdy - jestli by byla dost silná. A ještě by se musela přidat jedna hadice na propojení předního třmenu s předním třmenem Sakra to je fakt debilní Ten má prostě 3 pístky ovládaný od 2 pump. Zadní brzda no problem.

No, zní to debilně, praxe je ta, že předkem si možná tak lehce přibrzdíš a pokud chceš fakt brzdit, brzdíš oběma páčkama. Nebo jen levou, to je skoro fuk. Ono jako celkově u těhle velkejch skútrů mě přijde, že předkem toho neubrzdíš tolik jako u motorky a stejně je lepší brzdit oběma. No, pro někoho asi nezvyk, mě to ani tak nepřijde, střídám vícero osobáků, náklaďáky, stejně jako několik motorek ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 22:00 | Nahoru | #48

Piwell píše: kerut> No jak říkám, nevím jak pumpa tý přední brzdy - jestli by byla dost silná. A ještě by se musela přidat jedna hadice na propojení předního třmenu s předním třmenem Sakra to je fakt debilní Ten má prostě 3 pístky ovládaný od 2 pump. Zadní brzda no problem.

No, zní to debilně, praxe je ta, že předkem si možná tak lehce přibrzdíš a pokud chceš fakt brzdit, brzdíš oběma páčkama. Nebo jen levou, to je skoro fuk. Ono jako celkově u těhle velkejch skútrů mě přijde, že předkem toho neubrzdíš tolik jako u motorky a stejně je lepší brzdit oběma. No, pro někoho asi nezvyk, mě to ani tak nepřijde, střídám vícero osobáků, náklaďáky, stejně jako několik motorek ...


No vidíš, tak tohle Tě udržuje pořád ve střehu ! naftu nebo benzín, pravá - levá páčka, mě dost sere třeba u jakékoli novější Hondy přehození ovladačů klaksonu a blinkrů... Taky je docela sranda se sem tam projet na fichtlu, nebo na Jawce s opačným řazením... vytočím dvojku, zmáčknu spojku a teď "kuwa kam? nahoru, nebo dolů?"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 22:13 | Nahoru | #49
kuzmič> Mě někdo přehodit klakson a blinkry, tak troubím jak slon v průvodu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 22:34 | Nahoru | #50

Behysek píše: kuzmič> Mě někdo přehodit klakson a blinkry, tak troubím jak slon v průvodu.

CHA....!!!
Jinak byli jsme s kámošem v Brně kupovat BMW a měl jsem ho projet... Jsem trůbil na každé křižovatce jak kokot, brňáci si museli řékat: jen se s toho neposer ty HŇUPE.....!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 22:40 | Nahoru | #51
kuzmič> To je přesně ten případ A to mi připomnělo jednu historku, co vykládá otec. Když s matkou jeli na sraz, tak na GSX-R 1100, naleštěné mašině jak největší frajeři, samozřejmě ze dvou výfuků jeden a to laděný Remus, takže to i hezky zpívalo. Zastavili na červenou, tam samozřejmě lidí jak mraky, otec lehce vrkal plynem, všichni čuměli, pak že vypálí z křižovatky jako pán a mu vyskočila jednička, pouští spojku, motor řve a oni stojí na místě. To si asi taky lidi trošku klepali na palici.

Článek na IDNEs

17.11.2016 v 22:49 | Nahoru | #52
Joooo skútr, taky jsem si ho půjčil a když jsem se rozjížděl, tak jsem chtěl zařadit dvojku zmáčkl jsem spojku a málem jsem si ustlal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 23:24 | Nahoru | #53
Behysek> Jo, to nekonečné čekání až ten motor spadne z těch otáček, trvá celou věčnost....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 23:42 | Nahoru | #54
kuzmič> No a moje příhoda s klaksonem... Vozím tankvak na cestách do školy a ve čtvrtky chodím na oběd do restaurace. Si tam teda tak přijedu, hladný jak kdybych týden nežral, vidím, že tam sedí paní a hojdá kočárkem, očividně právě uspala malé dítě. Abych zaparkoval musel jsem dát plný levý a postavit se k patníku. Otočím řídítka a ten tankvak se mi po cestě posunul a vyšel přesně na tlačítko klaksonu. V tu ránu se na mě podívala celá restaurace a pohled paní uspávající dítě byl naprosto přesný: "Pojď sem a já tě zabiju ty požírači starých babiček a malých dětí!" V tu ránu mě přešel hlad jen proto, abych si nemusel sundávat helmu. Když jsem se tam ukázal za týden, obsluha mě tam už nějaký ten pátek zná, tak se slečna servírka velmi nenápadně chichotala, když jsem si objednával.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

18.11.2016 v 06:44 | Nahoru | #55
Behysek> Jo jo, to taky znam. Třeba se propleteš kolonou až k semaforu, ještě to postavíš odrzle přímo před první auto a když naskočí zelená tak ti to při rozjezdu chcípne. To mají pak taky všichni radost. A s tim troubenim o tankvak - jednu celou dovolenou takhle troubil kamarád. Na každý benzínce, skoro při každým zastavení ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

18.11.2016 v 11:01 | Nahoru | #56
Piwell> to jsem si musel ověřit, jestli to aprilia na třípístek takhle nelogicky zapojuje (honda to má logicky přední brzda 2krajní pístky, zadní pedál na přední prostřední)

ve schématu níže je to jak máš ty, ale když jsem stahnul servisní manuál tak na straně 170pdfka je to obráceně (jako má honda). Možná někdo prohodil hadičky.

špatné schéma?

Článek na IDNEs

18.11.2016 v 13:00 | Nahoru | #57
Toho Řapka zjavne zmazali, asi to bolo príliš i na bežné iDnesácke diskusie...

Na bicykli je zadná vpravo štandardom, ale tie, čo mali zadnú na pedáloch do protipohybu, mali prednú vpravo a vľavo nič.

(reakce na) Článek na IDNEs

18.11.2016 v 13:55 | Nahoru | #58

kerut píše: assassin,titus>
z tech co znam a jezdi kolo i moto to tak (predek v pravo) ma vetsina,.. a k tomu to tak vozi i vsichni australani (vcetne profiku, matthews, evans),
jinak je to asi kazdyho vec, no,.. prehodit to je otazka pulhodiny i s beranama, na MTB deseti minut

Piwell> jezis.. co na to proboha rikaj na technicky ???



jo tak na silnicce je to celkem sumak. na MTB mi prijde lepsi mit zadni brzdu na ruce kterou mam "lepsi" protoze se zadni brzdou kolo casto ovlada. predni se "jen" brzdi.

2 reakcí na tento příspěvek Článek na IDNEs

18.11.2016 v 14:19 | Nahoru | #59
velka sila vyzaduje velkou zodpovednost... nad cca 80-90koni motocykl nemuze ridit leda kdo, myslim si ze omezeni veku neni dostacujici. K ridicaku na silny motorky bych pristupoval jako napr. Francouzi. Vycvik na okruhu a stat by mohl i vice vydelat stejne ty kluci jsou bohati aby si poridili litrove lehny P.S. mam fz6 a okruhu jsem se teprve neco malo naucil...

(reakce na) Článek na IDNEs

18.11.2016 v 14:21 | Nahoru | #60

SláďaX píše: velka sila vyzaduje velkou zodpovednost... nad cca 80-90koni motocykl nemuze ridit leda kdo, myslim si ze omezeni veku neni dostacujici. K ridicaku na silny motorky bych pristupoval jako napr. Francouzi. Vycvik na okruhu a stat by mohl i vice vydelat stejne ty kluci jsou bohati aby si poridili litrove lehny P.S. mam fz6 a okruhu jsem se teprve neco malo naucil...



Takže teď i v provozu předjíždíš auta i zprava a když vjíždíš mimo silnici zvedáš ruku na znamení že končíš?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist