Téma: Neználek vybírá ostré enduro
Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Husqvarna WR 250, KTM EXC 400, Husaberg FE 501, Husaberg FE 550, KTM EXC 525, Yamaha WR 450F, Gas Gas EC 300, Yamaha WR 400F, BMW G 450 X, Gas Gas EC 250, Gas Gas EC 200, Husqvarna TE 510, Husqvarna TC 510, Husqvarna TC 450, Sherco Enduro 5.1, Sherco Enduro 4.5, Sherco Enduro 2.5, Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, Yamaha WR 250F, Husaberg FE 400, Husaberg FE 570, Husaberg FE 450, KTM 250 SX-F, KTM 450 SX-F, Yamaha WR 426 F, KTM 380 SX, KTM 350 SX-F, Husqvarna WR 300, Husaberg FE 390, Husqvarna TXC 450, AJP PR3 200 Enduro, AJP PR4 200 Enduro, AJP PR4 250 Enduro, Honda CRF 250 F, Honda CRF 450 F, Husaberg FE 350, Husqvarna WR 350, Husqvarna WR 400, KTM 450 XC-W, Honda CRF 250L, Gas Gas EC 250 F, Husaberg FE 250, Husaberg FE 510, Gas Gas EC 450 F Racing, AJP PR4 240 Enduro, Yamaha WR 450F Rally, Sherco 300 SEF-R , Sherco 450 SEF-R, Sherco 250 SEF-R , AJP PR4 250 Enduro Extreme, Yamaha WR 250, AJP PR3 240 Enduro, Honda CRF 250 Rally
Zobrazit jen poděkování ( 12)
9.11.2016 v 21:34
Zdar chlapi,
zatím jsem jezdil jen na cestovním enduru (Tiger 800) a terén tak max někde po Poloninách na Ukrajině.
Láká mě dát se na něco ostřejšího. Ale tohle je pro mě španělská vesnice. Takže jsem zmaten rozmanitostí nabídky. Jelikož nemám zkušenost s dvoutaktem a vykládají se o tom strašidelné příběhy, raději se dívám po čtyřtaktu. Když se dívám po čtyřtaktu, daleko větší a cenově atraktivnější nabídka je v kubatuře těch 400 a více ccm. Říkám si však, jestli to není podobný případ jako s dvoutaktem, kdy mě to vytrhne ruce z těla při prvním rozjezdu. A 4T 250 je také daleko větší položka (navíc když trvám na SPZ).
Tedy, ptám se zkušených vyzrálých enduristů s nadhledem , kteří už něco projeli, jak je to s těmi motocykly? Je každý 2T peklo, které jede jenom nahoře nebo jsou i typy více "spodových" 2T? Je 4T 400 či 450 zásadní rozdíl oproti 4T 250? Je větší motor životnější než menší? Jsou tam vůbec rozdíly v provozních nákladech?
Kde mám začít, když zatím nevím, jestli mě to strašně nepotahá a po dvou jízdách to nebudu prodávat? Při váze nějakých 100kg (pokud je to vůbec nějak důležité) je 125 motor asi úplná zbytečnost v uvažování, ale možná mě vyvedete z omylu.
Co se týče značek, je velký rozdíl (servis, náklady, dostupnost) s KTM (Hsqv) a oproti tomu např. Yamaha WR nebo RM-Z? A co méně profláklé značky jako Sherco či AJP? Přijde mi, že často komponenty sdílené, motory se taky vyskytují všude možně, hlavně co se týká evropské produkce...
Předem díky za smysluplné názory a prosím ani mě, ani sebe vzájemně neurážet.
zatím jsem jezdil jen na cestovním enduru (Tiger 800) a terén tak max někde po Poloninách na Ukrajině.
Láká mě dát se na něco ostřejšího. Ale tohle je pro mě španělská vesnice. Takže jsem zmaten rozmanitostí nabídky. Jelikož nemám zkušenost s dvoutaktem a vykládají se o tom strašidelné příběhy, raději se dívám po čtyřtaktu. Když se dívám po čtyřtaktu, daleko větší a cenově atraktivnější nabídka je v kubatuře těch 400 a více ccm. Říkám si však, jestli to není podobný případ jako s dvoutaktem, kdy mě to vytrhne ruce z těla při prvním rozjezdu. A 4T 250 je také daleko větší položka (navíc když trvám na SPZ).
Tedy, ptám se zkušených vyzrálých enduristů s nadhledem , kteří už něco projeli, jak je to s těmi motocykly? Je každý 2T peklo, které jede jenom nahoře nebo jsou i typy více "spodových" 2T? Je 4T 400 či 450 zásadní rozdíl oproti 4T 250? Je větší motor životnější než menší? Jsou tam vůbec rozdíly v provozních nákladech?
Kde mám začít, když zatím nevím, jestli mě to strašně nepotahá a po dvou jízdách to nebudu prodávat? Při váze nějakých 100kg (pokud je to vůbec nějak důležité) je 125 motor asi úplná zbytečnost v uvažování, ale možná mě vyvedete z omylu.
Co se týče značek, je velký rozdíl (servis, náklady, dostupnost) s KTM (Hsqv) a oproti tomu např. Yamaha WR nebo RM-Z? A co méně profláklé značky jako Sherco či AJP? Přijde mi, že často komponenty sdílené, motory se taky vyskytují všude možně, hlavně co se týká evropské produkce...
Předem díky za smysluplné názory a prosím ani mě, ani sebe vzájemně neurážet.
1 reakcí na tento příspěvek Neználek vybírá ostré enduro
Z osobni zkusenosti vim, ze pokud s klukama jezdime na trati MX, tak rmz 450 naprosto super, ma paradni teziste a 4kvalt je plne dostacujici oproti endurum (exc, wr ). Paklize jedeme enduro, tak uz mam problemy prvni se spojkou (rmz nema hydrauliku), takze po Xtem zmacknuti ti pak dela problem domackavat a to i kdyz mam posilovac spojky. Ktmky s hydraulikou jsou naprosto v pohode (bavim se o enduru - trati). A treti varianta klasicke free enduro -les, louka, vyjezdy. Kroska trpi, zaprve to neuchladi, takze pri delsim staci pod kopci nebo vyjezdech, kde spis stojis nez jsi v pohybu motorka zacne varit a jsi v ****. Dalsi vec je, ze 4kvalt na lesx a louky nestaci a to i kdxz ma delsi kvalty. Takze pokud chces neco na trat, rmz doporucim, ale jinak na free ride a kochacky po okoli rmz nikoliv
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 273, 274] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8214 | 22.3.2024 v 15:05 Deadman |
Promáčklý výfuk KTM 350 SX-F | Uxator88 | 10 | 23.2.2024 v 16:07 jardad |
Jakou crosku si koupit do začátku Yamaha YZ 125, Honda CRF 250 F | martin12424 | 4 | 20.2.2024 v 17:59 krokoš |
Počitadlo MTH Suzuki RM-Z450 | borec638 | 6 | 16.2.2024 v 23:44 MalejMazel |
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F | Anti | 8 | 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB |