globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Neználek vybírá ostré enduro
Zdar chlapi,
zatím jsem jezdil jen na cestovním enduru (Tiger 800) a terén tak max někde po Poloninách na Ukrajině.
Láká mě dát se na něco ostřejšího. Ale tohle je pro mě španělská vesnice. Takže jsem zmaten rozmanitostí nabídky. Jelikož nemám zkušenost s dvoutaktem a vykládají se o tom strašidelné příběhy, raději se dívám po čtyřtaktu. Když se dívám po čtyřtaktu, daleko větší a cenově atraktivnější nabídka je v kubatuře těch 400 a více ccm. Říkám si však, jestli to není podobný případ jako s dvoutaktem, kdy mě to vytrhne ruce z těla při prvním rozjezdu. A 4T 250 je také daleko větší položka (navíc když trvám na SPZ).
Tedy, ptám se zkušených vyzrálých enduristů s nadhledem , kteří už něco projeli, jak je to s těmi motocykly? Je každý 2T peklo, které jede jenom nahoře nebo jsou i typy více "spodových" 2T? Je 4T 400 či 450 zásadní rozdíl oproti 4T 250? Je větší motor životnější než menší? Jsou tam vůbec rozdíly v provozních nákladech?
Kde mám začít, když zatím nevím, jestli mě to strašně nepotahá a po dvou jízdách to nebudu prodávat? Při váze nějakých 100kg (pokud je to vůbec nějak důležité) je 125 motor asi úplná zbytečnost v uvažování, ale možná mě vyvedete z omylu.
Co se týče značek, je velký rozdíl (servis, náklady, dostupnost) s KTM (Hsqv) a oproti tomu např. Yamaha WR nebo RM-Z? A co méně profláklé značky jako Sherco či AJP? Přijde mi, že často komponenty sdílené, motory se taky vyskytují všude možně, hlavně co se týká evropské produkce...
Předem díky za smysluplné názory a prosím ani mě, ani sebe vzájemně neurážet.

1 reakcí na tento příspěvek Neználek vybírá ostré enduro

26.8.2017 v 19:56 | Nahoru | #1
Z osobni zkusenosti vim, ze pokud s klukama jezdime na trati MX, tak rmz 450 naprosto super, ma paradni teziste a 4kvalt je plne dostacujici oproti endurum (exc, wr ). Paklize jedeme enduro, tak uz mam problemy prvni se spojkou (rmz nema hydrauliku), takze po Xtem zmacknuti ti pak dela problem domackavat a to i kdyz mam posilovac spojky. Ktmky s hydraulikou jsou naprosto v pohode (bavim se o enduru - trati). A treti varianta klasicke free enduro -les, louka, vyjezdy. Kroska trpi, zaprve to neuchladi, takze pri delsim staci pod kopci nebo vyjezdech, kde spis stojis nez jsi v pohybu motorka zacne varit a jsi v ****. Dalsi vec je, ze 4kvalt na lesx a louky nestaci a to i kdxz ma delsi kvalty. Takze pokud chces neco na trat, rmz doporucim, ale jinak na free ride a kochacky po okoli rmz nikoliv

(reakce na) Neználek vybírá ostré enduro

27.8.2017 v 08:27 | Nahoru | #2
FE501> ,...jenže on přemýšlel nad DRZ,ne MRZ.

navic je to už rok,pokud si do teď nevybral,tak už se asi nerozhoupe.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 273, 274] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8214 22.3.2024 v 15:05 Deadman
Promáčklý výfuk KTM 350 SX-F Uxator88 10 23.2.2024 v 16:07 jardad
Jakou crosku si koupit do začátku Yamaha YZ 125, Honda CRF 250 F martin12424 4 20.2.2024 v 17:59 krokoš
Počitadlo MTH Suzuki RM-Z450 borec638 6 16.2.2024 v 23:44 MalejMazel
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F Anti 8 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB

TOPlist